Moderator: The Killer Krew
Sitten on TRUE fani kun on kaikki maidenin albumitJukka wrote:Kelailin itseasiassa aivan samaa. Noh, menköön nyt, mutta kunhan pysytään asialinjalla, eikä ruveta turhia kinaamaan ja pätemään.asa wrote:Tämä on hieman ongelmallista, mistä lasketaan fanittaminen?
Itse olen Maidenia kuunnellut "fanittanut" Fear of the Darkista lähtien, joskin ensimmäinen kontakti bändiin löytyy jo vuodelta -86, jolloin SIT laittoi pollan kunnolla uusiksi. Ensimmäinen levyhankinta oli muistaakseni SSOASS.
Oli kyllä pakko tonkia vähän vanhaa tekstiä ylös kun tämä osui silmiini. Aika mieletön tyyppi kyllä ja tietysti vuoden 2006 jälkeen on taas ehtinyt kertyä luonnollisesti vähän lisää. Toivottavasti joskus tulevaisuudessa itsekkin saan tilaisuuden tavata miehen, kerrottavaa varmasti riittäisi vaikka viikon pituiseen juttutuokioonIivis wrote:Kovista faneista, kun puhutaan on mainittava britti nimimerkiltään Godpiece. Tämä vajaa viisikymppinen heppu on nähnyt Maidenin noin 300 kertaa livenä. Siinä on semmonen määrä keikkoja, joita ei moni laita paremmaksi. Ensimmäisen Maiden keikan kaveri näki 1979. Viime syksynä oli kunnia päästä sanomaan käsipäivää herralle Hammersmithin keikan yhteydessä. Jossain 1992 vuoden Metalhammerissakin on kaverista juttua. Myös jossain Maiden-aiheisessa 80-luvun brittidokkarissa haastatellaan kaveria, oli vuoteen 84 mennessä nähnyt Maidenin jo 130kertaa.
livis wrote:Kovista faneista, kun puhutaan on mainittava britti nimimerkiltään Godpiece. Tämä vajaa viisikymppinen heppu on nähnyt Maidenin noin 300 kertaa livenä. Siinä on semmonen määrä keikkoja, joita ei moni laita paremmaksi. Ensimmäisen Maiden keikan kaveri näki 1979. Viime syksynä oli kunnia päästä sanomaan käsipäivää herralle Hammersmithin keikan yhteydessä. Jossain 1992 vuoden Metalhammerissakin on kaverista juttua. Myös jossain Maiden-aiheisessa 80-luvun brittidokkarissa haastatellaan kaveria, oli vuoteen 84 mennessä nähnyt Maidenin jo 130kertaa.
Mulla eka kasetti oli TNOTB vuonna 82, kun ei ollut omaa levysoitinta vielä silloin. Tohmajärven Kirja ja Kemikalio Tiilikainen. Näin sellaisessa pyörivässä kasettitelineessä kannen, ja päätin että tuon ostan, sen on oltava hyvä. Ikää oli yhdeksän vuotta.