Nyt lähti suunnitteluun toi Tampereen keikka. Olisi edellisenä päivänä Maiden Hakametsässä eli olisi yksi koulupäivä skipattava. Mutta helvetti miten tiukka kahden päivän setti tulisi olemaani
No jo ovat sauman keksineet. Pakko Slayeria on silti mennä jollain konstilla katsomaan, vaikka nuo lämppärit nyt eivät hirveästi mitään riemunkiljahduksia aiheuta. Rahanmenoa ei voi näköjään estää ja lainanlyhennyksetkin puskevat päälle .
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
No voi vittu. Onko ihan pakko noita jenkkien kurafestarirundeja tunkea myös tänne? Ja ihan ku se ei riitä että In Flames lämmittelee muutenkin jo jokaista isoa nimeä. Tai se että viimeksi samalla paskanimikkeellä lämmittelijä oli Slipknot? Tämän kerran jätän nyt väliin.
Muuten vituttais Slayerin missaaminen mutta tuolla hinnalla ja noilla lämppäreillä se ei kyl vituta hirveesti. Jos olisin tuolloin Suomessa niin tuskin menisin tuonne. Onneks näin Slayerin Saunassa viime kesänä.
condemned wrote:No voi vittu. Onko ihan pakko noita jenkkien kurafestarirundeja tunkea myös tänne? Ja ihan ku se ei riitä että In Flames lämmittelee muutenkin jo jokaista isoa nimeä. Tai se että viimeksi samalla paskanimikkeellä lämmittelijä oli Slipknot? Tämän kerran jätän nyt väliin.
Makal wrote:Uuden Slayer kappaleen voi kuunnella kokonaan Slayerin sivuilla: www.slayer.net
Joko olen sokea tai muuten vaan vatipää, mutta en ainakaan löytänyt sitä tuolta mistään. Liekö esitetty vaan tietyn aikaa webcastina?
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Makal wrote:Uuden Slayer kappaleen voi kuunnella kokonaan Slayerin sivuilla: www.slayer.net
Joko olen sokea tai muuten vaan vatipää, mutta en ainakaan löytänyt sitä tuolta mistään. Liekö esitetty vaan tietyn aikaa webcastina?
Eikös se heti etusivulla soi?
Eipä soi ainakaan minulla ja kaikki linkit olen tuolta käynyt läpi. Playerinkaan valikosta ei löydy kuin pätkä Cultia ja Necrophobic.
^Ei mulla ainakaan soinut muuta kuin siitä biisistä joku muutaman sekunnin pätkä. Soi vain koko ajan repeatilla. Tai sitten siinä biisissä oli vaan aika tylsä alku, sama filli tuhat kertaa
Last edited by The Trooper on Tue Jun 06, 2006 19:00, edited 1 time in total.
Jukka wrote:Eipä soi ainakaan minulla ja kaikki linkit olen tuolta käynyt läpi. Playerinkaan valikosta ei löydy kuin pätkä Cultia ja Necrophobic.
Tehkääpä jotain taikoja, esmes tyhjennätte sivuhistoriat, evästeet sun muut skeidat tai jotain. Koko biisi siellä soi sen aikaisemman teaserin sijaan nyt.
No nyt on muutama kuuntelu alla, ja täytyypä sanoa, että kyllä toimii. Paljon parempaa jopa kuin uskalsi odottaa. Vauhtia on kivasti, aika tarttuvaa kamaa, lyriikat vaikuttais aika perussetiltä myös. Taattua laatua, sooloja myöten!
^Sama juttu. Oikein yllätyin, sillä en olisi uskonut, että Slayer enää pystyy vääntämään noinkin kovaa kamaa. Viimeisimmät levyt ovat olleet sen luokan sontaa, että kyllä tämä oli ehdottomasti positiivinen yllätys. Tätä lisää!
daughter_of_slaughter wrote:Liput myyntiin 4.7. ja hinta 44 e.
Saas ny nähdä pitääkö tuonne mennä, riippuu vähän mitä muita bändejä tänä vuonna tulee Suomeen. Lippujen hinta on tosin suht iso, ja nuo muut bänditkin ovat totaalista skeidaa.