JESUS SAVES!
Slayer
Moderator: The Killer Krew
-
The Trooper
- Hell Rat

No jo ovat sauman keksineet. Pakko Slayeria on silti mennä jollain konstilla katsomaan, vaikka nuo lämppärit nyt eivät hirveästi mitään riemunkiljahduksia aiheuta. Rahanmenoa ei voi näköjään estää ja lainanlyhennyksetkin puskevat päälle
.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
Voimanorja
- Manowarrior

SLEIEEEEEEEEEEEEEEEEEER PERKELE!
Ainoa mikä vähän syö miestä on se, että eka keikka Maidenin Tampereen keikan päällä, enkä Maidenia ala skippaamaan, piste.
Mutta toisaalta hyvä, koska mitähän musta on jäljellä näiden jälkeen?
12.11. Maiden @ Tampere
13.11. Slayer @ Tampere
14.11. Maiden @ Helsinki
15.11. Maiden @ Helsinki
18.11. Maiden @ Globen
24.11. Vader @ Helsinki

Ainoa mikä vähän syö miestä on se, että eka keikka Maidenin Tampereen keikan päällä, enkä Maidenia ala skippaamaan, piste.
Mutta toisaalta hyvä, koska mitähän musta on jäljellä näiden jälkeen?
12.11. Maiden @ Tampere
13.11. Slayer @ Tampere
14.11. Maiden @ Helsinki
15.11. Maiden @ Helsinki
18.11. Maiden @ Globen
24.11. Vader @ Helsinki
Väliin jääcondemned wrote:No voi vittu. Onko ihan pakko noita jenkkien kurafestarirundeja tunkea myös tänne? Ja ihan ku se ei riitä että In Flames lämmittelee muutenkin jo jokaista isoa nimeä. Tai se että viimeksi samalla paskanimikkeellä lämmittelijä oli Slipknot? Tämän kerran jätän nyt väliin.
"To be alive is more than just breathing"
Joko olen sokea tai muuten vaan vatipää, mutta en ainakaan löytänyt sitä tuolta mistään. Liekö esitetty vaan tietyn aikaa webcastina?Makal wrote:Uuden Slayer kappaleen voi kuunnella kokonaan Slayerin sivuilla: www.slayer.net
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Eikös se heti etusivulla soi?Jukka wrote:Joko olen sokea tai muuten vaan vatipää, mutta en ainakaan löytänyt sitä tuolta mistään. Liekö esitetty vaan tietyn aikaa webcastina?Makal wrote:Uuden Slayer kappaleen voi kuunnella kokonaan Slayerin sivuilla: www.slayer.net
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Eipä soi ainakaan minulla ja kaikki linkit olen tuolta käynyt läpi. Playerinkaan valikosta ei löydy kuin pätkä Cultia ja Necrophobic.QazKFD wrote:Eikös se heti etusivulla soi?Jukka wrote:Joko olen sokea tai muuten vaan vatipää, mutta en ainakaan löytänyt sitä tuolta mistään. Liekö esitetty vaan tietyn aikaa webcastina?Makal wrote:Uuden Slayer kappaleen voi kuunnella kokonaan Slayerin sivuilla: www.slayer.net
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
The Trooper
- Hell Rat

^Ei mulla ainakaan soinut muuta kuin siitä biisistä joku muutaman sekunnin pätkä. Soi vain koko ajan repeatilla. Tai sitten siinä biisissä oli vaan aika tylsä alku, sama filli tuhat kertaa 
Last edited by The Trooper on Tue Jun 06, 2006 19:00, edited 1 time in total.
Pistähän sä vaan Soda Streamer-mainokset pyörimään, niin hyvä tuleeJukka wrote:Eipä soi ainakaan minulla ja kaikki linkit olen tuolta käynyt läpi. Playerinkaan valikosta ei löydy kuin pätkä Cultia ja Necrophobic.QazKFD wrote:Eikös se heti etusivulla soi?Jukka wrote:Joko olen sokea tai muuten vaan vatipää, mutta en ainakaan löytänyt sitä tuolta mistään. Liekö esitetty vaan tietyn aikaa webcastina?Makal wrote:Uuden Slayer kappaleen voi kuunnella kokonaan Slayerin sivuilla: www.slayer.net
"To be alive is more than just breathing"
Tehkääpä jotain taikoja, esmes tyhjennätte sivuhistoriat, evästeet sun muut skeidat tai jotain. Koko biisi siellä soi sen aikaisemman teaserin sijaan nyt.Jukka wrote:Eipä soi ainakaan minulla ja kaikki linkit olen tuolta käynyt läpi. Playerinkaan valikosta ei löydy kuin pätkä Cultia ja Necrophobic.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
Sugar Daddy
- Taka-ampuja

-
Sugar Daddy
- Taka-ampuja

-
Roskisdyykkari
- Lentäjä-Ässä