Mikäpäs ihme se on. Playboy.. Kyllä se mua itseäkin huvittaa...Peke wrote:UTI wrote:Ymmärrän hyvin, molemmissa tapauksissa.Viinapåppå wrote:Toivomuslistalla täälläkin..playboy wrote: Eli onko nimimerkin vaihtaminen mitenkään mahdollista? kun tuo oma nicki tuntuu vähän teinimäiseltä eikä oikein sovi mulle..sorry mut hieman alko huvittaa toi utin kommentti
Sivut.
Moderator: The Killer Krew
Luulisi nyt jokaisella olevan sen verran järkeä foorumille rekkaroituessa, että hiukan miettii esim. tuota nickiasiaa. Luuletteko te ruojat, ettei täällä ole muuta tekemistä kuin alkaa vaihdella käyttäjien nimimerkkejä, kun tää ei nyt niiq tunnu ihq omaltadaa. Järjen käyttö on sallittu, jopa suotavaa. Voi elämä.playboy wrote:Eli onko nimimerkin vaihtaminen mitenkään mahdollista? kun tuo oma nicki tuntuu vähän teinimäiseltä eikä oikein sovi mulle..
Ja jos Pertti tai Giden on luvannut muuta, ruoskittuani heidät palaan asiaan. Mutta lyhyesti, I don't think so, ei oo ei tuu ja niin ees päin.
No voi elämä, ei kai se niin iso juttu voi olla. Jokainen on varmasti tehnyt virheitä joskus. Olis hyvä että halukkaat voisivat vaihtaa nimimerkkiään nyt-yhdesti.
"Nimimerkin vaihtamaminen väliaikaisesti sallittua! Toimi nopeasti jos haluat vaihtaa nimimerkkisi!" <-- Tuohon tyyliin?
Mutta voi kai se olla että ei tuollainen "pienipyyntökään" mene läpi ku kaikki on niin helvetin tarkkaa.
"Nimimerkin vaihtamaminen väliaikaisesti sallittua! Toimi nopeasti jos haluat vaihtaa nimimerkkisi!" <-- Tuohon tyyliin?
Mutta voi kai se olla että ei tuollainen "pienipyyntökään" mene läpi ku kaikki on niin helvetin tarkkaa.
^ No voi turo turoille. Kerran vielä väännän rautalangasta: kun hankit sen elämän, voit olla varma, että on juuri sen verran iso juttu, ettei todellakaan energia riitä moisiin tyhjänpäiväisyyksiin. Eiköhän tuon virheen kanssa sinäkin playboy pysty elämään; ties vaikka nickisi olisi enne. Omani on ainakin. Ja jos vaihtelua haluat, hanki vaikka peruukki. Sitä voit halutessasi vaihdella mielesi mukaan.
Pieni pyyntö? Suurin osa laudan käyttäjistä on juuri hieman nuorempia ja kaikille tulee yhtäkkiä valtaisa hormonipuuska ja tarve saadakin uusi nimimerkki? Toimi nopeasti, nyt vain ysiysi. Pertti on tänään töissä iltakymmeneen, kyllähän se ehtisi senkin jälkeen vallan hyvin.
Helvetin tarkkaa? Nimitä sitä miksi haluat. Minä kutsun sitä suoraan perseilyksi. Live with it or get the fuck out.
Propsit kuitenkin siitä playboy, ettet ämmäile selän takana. Ehotella saa, mutta varautukaa kylmään kalkkunaan
.
Ja hymy vielä pyllyyn.
Pieni pyyntö? Suurin osa laudan käyttäjistä on juuri hieman nuorempia ja kaikille tulee yhtäkkiä valtaisa hormonipuuska ja tarve saadakin uusi nimimerkki? Toimi nopeasti, nyt vain ysiysi. Pertti on tänään töissä iltakymmeneen, kyllähän se ehtisi senkin jälkeen vallan hyvin.
Helvetin tarkkaa? Nimitä sitä miksi haluat. Minä kutsun sitä suoraan perseilyksi. Live with it or get the fuck out.
Propsit kuitenkin siitä playboy, ettet ämmäile selän takana. Ehotella saa, mutta varautukaa kylmään kalkkunaan

Ja hymy vielä pyllyyn.
-
- Azazel
Mulla nämä ilmoitukset uusista viesteistä Ruskin Arms ja Muthas-osioilla käyttäytyvät oudosti. Joskus kun selailen sivua, joka on melkein täynnä uusia viestejä, yhtäkkiä jokainen oranssi pallo häipyy ja systeemi väittää kaikkien olevan luettuja. Joskus taas vaikka nimim. Viper on kirjoittanut uusimman viestin Ruskiniin. Luen sen, poistun päävalikkoon - mutta silti näkyy vain oranssi pallo, ja ilmoitus Viperin uusimmasta viestistä. Eli eivät lähde merkit pois vaikka lukeekin viestit.
Muilla samoin?
Muilla samoin?
-
- Hang-Around
-
- Manowarrior
-
- Azazel
Aina on painettu päävalikko-painiketta. Eikä mitään eroa, vaikka kuinka hakkais päivitä-painiketta.TheClairvoyant wrote:Se riippuu siitä painatko 'edellinen'-painiketta vai 'Rautaneito.com Foorumin päävalikko'-painiketta. Jos painaa aina edellistä niin aina on se uusia viestejä valo päällä.Stratocaster wrote:Eli eivät lähde merkit pois vaikka lukeekin viestit.
Eiköhän noi treidaukset hoidu YV:llä tai sähköpostilla. Muutamilla käyttäjillä, kuten sulla, on oma bootsilistansa allekirjoituksena. Jokainen oma-aloitteisuuteen kykenevä osaa ottaa yhteyttä. Itsellä ainakin on tällaisesta järjestelystä hyvät kokemukset.Voimanorja wrote:Voitaisiinko sivustoille avata treidaus foorumi? Uusi 'alue' like Metal For Muthas.
Mua ainakin kiinnostais, niinkuin montaa muutakin, luulemma.
"Voi ärkyläpärkylä jumaluisa suitana!"
-
- Manowarrior
Sakari Östermalm wrote:^ No voi turo turoille. Kerran vielä väännän rautalangasta: kun hankit sen elämän, voit olla varma, että on juuri sen verran iso juttu, ettei todellakaan energia riitä moisiin tyhjänpäiväisyyksiin. Eiköhän tuon virheen kanssa sinäkin playboy pysty elämään; ties vaikka nickisi olisi enne. Omani on ainakin. Ja jos vaihtelua haluat, hanki vaikka peruukki. Sitä voit halutessasi vaihdella mielesi mukaan.
Propsit kuitenkin siitä playboy, ettet ämmäile selän takana. Ehotella saa, mutta varautukaa kylmään kalkkunaan.
Ja hymy vielä pyllyyn.

Toi hymiö on aika lievä.
Mutta joo, mä itse vaihdoin nickiä Imperiumissa aikoinaan, koska mut tunnetaan joka paikassa Lappiksena ( TRL ja netti ) ja Imperiumin vanha nick oli väärä.
Tai siis, en vaihtanut, vaan heitin yyveetä webmasterille. Ja selitin nickin vaihdoksen aika hyvin; Miksi halusin vaihtaa sen Etc.
Ja vaihtuhan se Lappikseksi. Toivon mukaan kyse ei ollut mun kohdalla puberteetista tai hormonipuuskasta

"To be alive is more than just breathing"
-
- Kisälli
-
- Berserkki
Suomalaista tyyliä kerta kaikkiaan. Ei ole ollut yhdessäkään edeltäjässä mitään vikaa, päinvastoin, mutta mikäs siinä kun taso nousee kertojen vaan kasvaessa. Hienoa! 
Uusi etusivu siis kyseessä..

Uusi etusivu siis kyseessä..

"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
-
- Tuhlaajapoika
-
- Berserkki
Tuolla päivitysboxissa on 30.03.2006 QazKFD, mutta kun linkkiä painaa, niin ohjaudun Memorabiliaan, jossa ei ole jälkekään QazKFD:istä. Pitäis varmaankin?
EDIT:
Jahas, jotain tää tulikettu nyt homoilee, nyt näkyy. Asia selvä.
En saa
EDIT:
Jahas, jotain tää tulikettu nyt homoilee, nyt näkyy. Asia selvä.
En saa

Last edited by DejaWu on Sun Apr 02, 2006 21:41, edited 1 time in total.
-
- Manowarrior
Taitaa olla päivityksen viellä meneillään, mutta laitan silti oman ongelmani.
Eli kun lataan etusivun niin se näyttää tältä http://img417.imageshack.us/img417/6536 ... ito5oh.jpg Eli siltä mitlä pitää, mutta kun laitan hiiren noihin viimeksi päivittyihin juttuihin niin sivu muuttuu http://img321.imageshack.us/img321/7677 ... to24hg.jpg tuollaiseksi.
Eli kun lataan etusivun niin se näyttää tältä http://img417.imageshack.us/img417/6536 ... ito5oh.jpg Eli siltä mitlä pitää, mutta kun laitan hiiren noihin viimeksi päivittyihin juttuihin niin sivu muuttuu http://img321.imageshack.us/img321/7677 ... to24hg.jpg tuollaiseksi.
Sopivasti Sodomilla!
http://www.myspace.com/hcvasara
http://www.myspace.com/hcvasara
-
- Berserkki
-
- Hell Rat