Sivut.

Rautaneito.comiin liittyvät kysymykset, ehdotukset, ja palautteet sekä ylläpidon tiedotteet.

Moderator: The Killer Krew

playboy
Hang-Around
Hang-Around

Post by playboy »

Peke wrote:
UTI wrote:
Viinapåppå wrote:
playboy wrote: Eli onko nimimerkin vaihtaminen mitenkään mahdollista? kun tuo oma nicki tuntuu vähän teinimäiseltä eikä oikein sovi mulle.. :?
Toivomuslistalla täälläkin..
Ymmärrän hyvin, molemmissa tapauksissa. :lol:
:lol: sorry mut hieman alko huvittaa toi utin kommentti
Mikäpäs ihme se on. Playboy.. Kyllä se mua itseäkin huvittaa...
Sakari Östermalm

Post by Sakari Östermalm »

playboy wrote:Eli onko nimimerkin vaihtaminen mitenkään mahdollista? kun tuo oma nicki tuntuu vähän teinimäiseltä eikä oikein sovi mulle.. :?
Luulisi nyt jokaisella olevan sen verran järkeä foorumille rekkaroituessa, että hiukan miettii esim. tuota nickiasiaa. Luuletteko te ruojat, ettei täällä ole muuta tekemistä kuin alkaa vaihdella käyttäjien nimimerkkejä, kun tää ei nyt niiq tunnu ihq omaltadaa. Järjen käyttö on sallittu, jopa suotavaa. Voi elämä.

Ja jos Pertti tai Giden on luvannut muuta, ruoskittuani heidät palaan asiaan. Mutta lyhyesti, I don't think so, ei oo ei tuu ja niin ees päin.
playboy
Hang-Around
Hang-Around

Post by playboy »

No voi elämä, ei kai se niin iso juttu voi olla. Jokainen on varmasti tehnyt virheitä joskus. Olis hyvä että halukkaat voisivat vaihtaa nimimerkkiään nyt-yhdesti.

"Nimimerkin vaihtamaminen väliaikaisesti sallittua! Toimi nopeasti jos haluat vaihtaa nimimerkkisi!" <-- Tuohon tyyliin?

Mutta voi kai se olla että ei tuollainen "pienipyyntökään" mene läpi ku kaikki on niin helvetin tarkkaa.
Sakari Östermalm

Post by Sakari Östermalm »

^ No voi turo turoille. Kerran vielä väännän rautalangasta: kun hankit sen elämän, voit olla varma, että on juuri sen verran iso juttu, ettei todellakaan energia riitä moisiin tyhjänpäiväisyyksiin. Eiköhän tuon virheen kanssa sinäkin playboy pysty elämään; ties vaikka nickisi olisi enne. Omani on ainakin. Ja jos vaihtelua haluat, hanki vaikka peruukki. Sitä voit halutessasi vaihdella mielesi mukaan.

Pieni pyyntö? Suurin osa laudan käyttäjistä on juuri hieman nuorempia ja kaikille tulee yhtäkkiä valtaisa hormonipuuska ja tarve saadakin uusi nimimerkki? Toimi nopeasti, nyt vain ysiysi. Pertti on tänään töissä iltakymmeneen, kyllähän se ehtisi senkin jälkeen vallan hyvin.

Helvetin tarkkaa? Nimitä sitä miksi haluat. Minä kutsun sitä suoraan perseilyksi. Live with it or get the fuck out.

Propsit kuitenkin siitä playboy, ettet ämmäile selän takana. Ehotella saa, mutta varautukaa kylmään kalkkunaan :wink: .

Ja hymy vielä pyllyyn.
playboy
Hang-Around
Hang-Around

Post by playboy »

Okei okei. Ihan sama.. Kai mää pystyn tuon nimimerkin kanssa elämään.
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Mulla nämä ilmoitukset uusista viesteistä Ruskin Arms ja Muthas-osioilla käyttäytyvät oudosti. Joskus kun selailen sivua, joka on melkein täynnä uusia viestejä, yhtäkkiä jokainen oranssi pallo häipyy ja systeemi väittää kaikkien olevan luettuja. Joskus taas vaikka nimim. Viper on kirjoittanut uusimman viestin Ruskiniin. Luen sen, poistun päävalikkoon - mutta silti näkyy vain oranssi pallo, ja ilmoitus Viperin uusimmasta viestistä. Eli eivät lähde merkit pois vaikka lukeekin viestit.

Muilla samoin?
7th s0n
Hang-Around
Hang-Around

Post by 7th s0n »

^Mulla menee myöskin noin, olen sitä ihmetellyt.
playboy
Hang-Around
Hang-Around

Post by playboy »

Mulla myös.
TheClairvoyant
Hang-Around
Hang-Around

Post by TheClairvoyant »

Stratocaster wrote:Eli eivät lähde merkit pois vaikka lukeekin viestit.
Se riippuu siitä painatko 'edellinen'-painiketta vai 'Rautaneito.com Foorumin päävalikko'-painiketta. Jos painaa aina edellistä niin aina on se uusia viestejä valo päällä.
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

Voitaisiinko sivustoille avata treidaus foorumi? Uusi 'alue' like Metal For Muthas.
Mua ainakin kiinnostais, niinkuin montaa muutakin, luulemma.
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

TheClairvoyant wrote:
Stratocaster wrote:Eli eivät lähde merkit pois vaikka lukeekin viestit.
Se riippuu siitä painatko 'edellinen'-painiketta vai 'Rautaneito.com Foorumin päävalikko'-painiketta. Jos painaa aina edellistä niin aina on se uusia viestejä valo päällä.
Aina on painettu päävalikko-painiketta. Eikä mitään eroa, vaikka kuinka hakkais päivitä-painiketta.
Mercenary
Häjy
Häjy

Post by Mercenary »

Voimanorja wrote:Voitaisiinko sivustoille avata treidaus foorumi? Uusi 'alue' like Metal For Muthas.
Eiköhän noi treidaukset hoidu YV:llä tai sähköpostilla. Muutamilla käyttäjillä, kuten sulla, on oma bootsilistansa allekirjoituksena. Jokainen oma-aloitteisuuteen kykenevä osaa ottaa yhteyttä. Itsellä ainakin on tällaisesta järjestelystä hyvät kokemukset.
"Voi ärkyläpärkylä jumaluisa suitana!"
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Voimanorja wrote:Voitaisiinko sivustoille avata treidaus foorumi? Uusi 'alue' like Metal For Muthas.
Ei. Bootlegit ovat laittomia, joten tällä laudalle ei tulla sitä harjoittamaan.
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

^Höh.

Saisko allekirjoituksena pitää pienissä mittakaavoissa olevaa sigiä?
Vai saako kuvaa pitää vain tuossa avatar kohdassa?
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Ei mitään kuvia allekirjoituksiin.
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Sakari Östermalm wrote:^ No voi turo turoille. Kerran vielä väännän rautalangasta: kun hankit sen elämän, voit olla varma, että on juuri sen verran iso juttu, ettei todellakaan energia riitä moisiin tyhjänpäiväisyyksiin. Eiköhän tuon virheen kanssa sinäkin playboy pysty elämään; ties vaikka nickisi olisi enne. Omani on ainakin. Ja jos vaihtelua haluat, hanki vaikka peruukki. Sitä voit halutessasi vaihdella mielesi mukaan.

Pieni pyyntö? Suurin osa laudan käyttäjistä on juuri hieman nuorempia ja kaikille tulee yhtäkkiä valtaisa hormonipuuska ja tarve saadakin uusi nimimerkki? Toimi nopeasti, nyt vain ysiysi. Pertti on tänään töissä iltakymmeneen, kyllähän se ehtisi senkin jälkeen vallan hyvin.

Helvetin tarkkaa? Nimitä sitä miksi haluat. Minä kutsun sitä suoraan perseilyksi. Live with it or get the fuck out.

Propsit kuitenkin siitä playboy, ettet ämmäile selän takana. Ehotella saa, mutta varautukaa kylmään kalkkunaan :wink: .

Ja hymy vielä pyllyyn.
:lol:

Toi hymiö on aika lievä.

Mutta joo, mä itse vaihdoin nickiä Imperiumissa aikoinaan, koska mut tunnetaan joka paikassa Lappiksena ( TRL ja netti ) ja Imperiumin vanha nick oli väärä.
Tai siis, en vaihtanut, vaan heitin yyveetä webmasterille. Ja selitin nickin vaihdoksen aika hyvin; Miksi halusin vaihtaa sen Etc.

Ja vaihtuhan se Lappikseksi. Toivon mukaan kyse ei ollut mun kohdalla puberteetista tai hormonipuuskasta
8)
"To be alive is more than just breathing"
-Moonchild-
Kisälli
Kisälli

Post by -Moonchild- »

Viddhu! Toi etusivu on entistä hienompi! Kumarrukset!
Olli the Wicker man
Berserkki
Berserkki

Post by Olli the Wicker man »

Suomalaista tyyliä kerta kaikkiaan. Ei ole ollut yhdessäkään edeltäjässä mitään vikaa, päinvastoin, mutta mikäs siinä kun taso nousee kertojen vaan kasvaessa. Hienoa! :wink:

Uusi etusivu siis kyseessä.. :lol:
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
The_Air_Raid_Siren
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by The_Air_Raid_Siren »

Oli kyllä todella iloinen yllätys kun avasin etusivun ja uusi taustakuva otti heti silmään, upeaa työtä. 8)
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
DejaWu
Berserkki
Berserkki

Post by DejaWu »

Tuolla päivitysboxissa on 30.03.2006 QazKFD, mutta kun linkkiä painaa, niin ohjaudun Memorabiliaan, jossa ei ole jälkekään QazKFD:istä. Pitäis varmaankin?

EDIT:
Jahas, jotain tää tulikettu nyt homoilee, nyt näkyy. Asia selvä.

En saa :cry:
Last edited by DejaWu on Sun Apr 02, 2006 21:41, edited 1 time in total.
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

^Et osaa. Siellä kyllä on.
HuJOs
Kisälli
Kisälli

Post by HuJOs »

Taitaa olla päivityksen viellä meneillään, mutta laitan silti oman ongelmani.
Eli kun lataan etusivun niin se näyttää tältä http://img417.imageshack.us/img417/6536 ... ito5oh.jpg Eli siltä mitlä pitää, mutta kun laitan hiiren noihin viimeksi päivittyihin juttuihin niin sivu muuttuu http://img321.imageshack.us/img321/7677 ... to24hg.jpg tuollaiseksi.
Sopivasti Sodomilla!
http://www.myspace.com/hcvasara
Piece Of My Mind
Berserkki
Berserkki

Post by Piece Of My Mind »

Rautaneitohistorian rautaisin ulkoasu !! Kyllä hakkaa mennen tulle aikaisemmat tekelee, joskin niistäkin suurin osa on ollut täydellisyyttä hipovia... Upea kuva ja hyvä värimaailma.
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
Stalker
Roudari
Roudari

Post by Stalker »

Todella tyylikäs ulkoasu :D Todella mahtavan näköinen. Vaikka en ole ehtinyt kovinkaan kauaa foorumilla pyöriä, niin tämän on näkemistäni paras.
"Egotism is the anesthetic that dulls the pain of stupidity." - Frank Leahy
- - AcesHigh - -
Hell Rat
Hell Rat

Post by - - AcesHigh - - »

Foorumin Haku-toiminto (etsi avainsanoja:) ei skulaa.

Tulee tämmöstä:
Could not delete old search id sessions

DEBUG MODE

SQL Error : 1054 Unknown column 'search_time' in 'where clause'

DELETE FROM rautaneisearch_results WHERE search_time < 1144501763

Line : 657
File : search.php
Post Reply