Q/A - Kysy asiantuntijoilta

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Olli the Wicker man
Berserkki
Berserkki

Post by Olli the Wicker man »

Anteeks, anteeks te ette varmaan halua, että tänne rupee kaikki listaan numeroitaan, ton EA:n suhteen, mutta päätin katsoa ja mulla näytti tältä.

Limited Edition
scroll number: 06098 ...jee nollalla alkava, nyt on päivä pelastettu. :lol:

No jepulis, jatkakaa.
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
Icarus666
Kisälli
Kisälli

Post by Icarus666 »

Onko women in uniform videota jossain uusimmissa (DVD) julkaisuissa...?
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Löytyy Visions of the Beastiltä.
trooper
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by trooper »

Icarus666 wrote:Onko women in uniform videota jossain uusimmissa (DVD) julkaisuissa...?
Visions of the Beastilta löytyy.
-03, -03, -05, -05, -06, -06, -06, -06, -06, -07, -07, -08, -08, -09, -09, -10, -10, -10, -10, -10, -10, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -13, -13
Stalker
Roudari
Roudari

Post by Stalker »

Early Daysiltä taitaa löytyä promo video kanssa. ^
"Egotism is the anesthetic that dulls the pain of stupidity." - Frank Leahy
Icarus666
Kisälli
Kisälli

Post by Icarus666 »

^Kiitos näistä.. toi Visions oli multa unohtunut kokonaan... :oops:
darry
Wimp
Wimp

Post by darry »

Kun tuolla online fc:ssä arvotaan nuita rannekkeita, niin mille keikoille niitä jaetaan? eli onko tämän vuoden suomenkeikoilla 120 ihmistä jo kentällä ennenkuin loput pääsevät kentälle ryntäämään? :?
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

^Ei.

Lähde: Joku vanhempi foorumin tallaaja sanoi, ettei Suomeen asti tuota mahdollisuutta näinä päivinä.
urho47
Roudari
Roudari

Post by urho47 »

^Eikös se koskenut lippujen ennakko-osto oikeutta?
Steve Laz wrote:However, we are pleased to advise that we have arranged for special early
access to all the Scandinavian shows as first into the auditorium and first
to the stage barriers! This special access will be awarded to 60 fan club
members plus one, at each show, names to be drawn by lottery in early
summer.
Full details will be announced to the fan club later this spring.
Steve Laz wrote:The Iron Maiden Fan Club have made special arrangements with EMA Telstar and
their Associates to allow 120 of their fc members gain special entry to each
concert which will allow them to get right at the front of the stage! Full
details can be found on www.ironmaiden.com
1996 - Nummirock | 1998 - Helsingin Jäähalli | 2000 - Ruisrock | 2003 - Hartwall Areena | 2005 - Hartwall Areena | 2006 - Hartwall Areena | 2008 - Olympiastadion | 2010 - Sonisphere | 2013 - Olympiastadion | 2023 - Nokia Areena
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Steve Laz wrote:However, we are pleased to advise that we have arranged for special early
access to all the Scandinavian shows as first into the auditorium and first
to the stage barriers! This special access will be awarded to 60 fan club
members plus one, at each show, names to be drawn by lottery in early
summer.
Full details will be announced to the fan club later this spring.
Steve Laz wrote:The Iron Maiden Fan Club have made special arrangements with EMA Telstar and
their Associates to allow 120 of their fc members gain special entry to each
concert
which will allow them to get right at the front of the stage! Full
details can be found on www.ironmaiden.com
Eri tämän tiedon mukaan jokaiselle keikalle päästetään 60 FC-klubilaista eturiviin ennen muita.
- - AcesHigh - -
Hell Rat
Hell Rat

Post by - - AcesHigh - - »

60 fan club members plus one
joo plus avec, eli jokaiselle löytyy varmaa frendi vielä pykälää...

Tosiaan, eli pahimmillaan 120 tyyppiä on jo eturivissä, vaikka kuinka jonottaisit 6 tuntia ennen keikan alkua.
-asa-
mika
Berserkki
Berserkki

Post by mika »

Ja kysymys sille joka tietää: Omistan No Prayer For The Dying-lp:n, veänäläisen painokse, GALA RECORDS. Etukannessa on Tailgunner Eddie eikä sitä "normi" no prayer-kansikuvaa. Takakannessa on joka hemmosta ykstyiskuva jotka keikoilta otettu (no prayer tour) ja yksi bändin livekuva. Kuvat on otettu Belfastin ja Newcastlen keikoilta tai ainakin lp:n takakannessa niin lukee. Olen aikoinaan ostanut tämän kyseisen albumin Pietarin kauppahallista, sain sen lähes ilmaiseksi, se maksoi noin 5 mk. Kiinnostaa tietää minkä arvoinen tämä russki-versio on vai onko minkään arvoinen.
1986,1990,92,93,95,96,98,99,2000,03x2,05x2,06x2,08x2,2010,11x2,13,16x2,17x2 + Lontoo 27-28...
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

^
Rautaneidon keräilyhinnasto wrote:Venäjän GALA-painokset 20euroa molemmin puolin.
Stalker
Roudari
Roudari

Post by Stalker »

- - AcesHigh - - wrote:
60 fan club members plus one
joo plus avec, eli jokaiselle löytyy varmaa frendi vielä pykälää...

Tosiaan, eli pahimmillaan 120 tyyppiä on jo eturivissä, vaikka kuinka jonottaisit 6 tuntia ennen keikan alkua.
-asa-
No voe helvetti. Jos toi pitää paikkansa, niin on taas turha uneksia eturivin paikasta. :cry: Onhan se ymmärrettävää että fanclubilaisilla pitää olla joitakin etuja, mutta että ihan tollasia. Noh, ei voi mitään. :? Pitäs varmaan sit joskun sinne fanclubiinki liittyä.
"Egotism is the anesthetic that dulls the pain of stupidity." - Frank Leahy
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

^ Ihan samaa mieltä. Kyllähän tuo vähän miestä söi kun kuuli, vaikka toki ymmärrän täysin tuon oikeuden faniklubilaisien kannalta. Itsellä kun ei ole rahaa liittyä.
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

Stratocaster wrote:^ Ihan samaa mieltä. Kyllähän tuo vähän miestä söi kun kuuli, vaikka toki ymmärrän täysin tuon oikeuden faniklubilaisien kannalta. Itsellä kun ei ole rahaa liittyä.
En ole ollenkaan samaa mieltä Perkele soikoon.
Aivan aivotonta, että yhtään ketään päästetään sisään aikaisemmin. Saatana kenttälippujen eteen jonotetaan ja kenttäpaikkansa eteen jonotetaan!!! Jakaisivat vaikka päkstageja niin olisin tyytyväinen, mutta pitää mennä pilaamaan toisten unelmat eturivin paikoista. Vielä kerran, Saatana!

Okei, onhan mulla mahdollisuus kun tosiaan 4 keikkaa katson ja jokaiselle pääsee eri äijät sisään..... Mutta voi morjes.

[/offtopik ja turha purnaaminen]
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

^ Siis kyllä sulla FC:läisenä on mahis päästä vaikka jokaisella sinne sisälle 2h muita aikaisemmin. Ne ekana sinne pääsijät satutaan katos arpomaan. Ja toikin tapahtuu siellä IMOC:ssa. Loput saat miettiä ihan itse.
Zapper
Kisälli
Kisälli

Post by Zapper »

Muistakaas nyt kuitenkin, että välttämättä kaikki arvotut eivät halua seistä monia tunteja siellä eturivissä odottamassa, vaikka voittaisikin arvonnassa. Aika moni kuitenkin haluaa nauttia olutta ja jutella mukavia ennen keikkaa, joten tuskin tässä kannattaa kaikkien eturiviin haluavien heti menettää toivoansa.
UTI
Kirurgi
Kirurgi

Post by UTI »

Minä luulen, että arvonnat suoritetaan KAIKKIEN IMOC-jäsenten kesken, ei ainoastaan kyseisessä keikkamaassa asuvien kesken. Tämähän luonnollisesti karsii eturiviin ennakkoon pääsijät murto-osaan tuosta 120:stä.
KKK "kesä, kalja ja kalastus"
- - AcesHigh - -
Hell Rat
Hell Rat

Post by - - AcesHigh - - »

Minä luulen, että arvonnat suoritetaan KAIKKIEN IMOC-jäsenten kesken, ei ainoastaan kyseisessä keikkamaassa asuvien kesken. Tämähän luonnollisesti karsii eturiviin ennakkoon pääsijät murto-osaan tuosta 120:stä.
Mitä tuolta IMOC:ilta olin ymmärtäväni niin arvonta suoritetaan joka keikalle erikseen ja siihen saavat osallistua kaikki halukkaat fanclubilaiset. Eli myös muista maista esim. areenalle tulevat. :?
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

- - AcesHigh - - wrote:
Mitä tuolta IMOC:ilta olin ymmärtäväni niin arvonta suoritetaan joka keikalle erikseen ja siihen saavat osallistua kaikki halukkaat fanclubilaiset. Eli myös muista maista esim. areenalle tulevat. :?
Just näin oon itekki käsittäny.
UTI
Kirurgi
Kirurgi

Post by UTI »

Niin, juuri noinhan viestissäni sanoin, kaikki osallistuvat. :D ja kyllähän jokainen siis osallistuu kaikkien maiden arvontoihin, kivahan se on Maiden-ranneke saada vaikkei keikalle menisikään.
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

^En voi millään uskoa, että esim joku Saksalainen Maiden fani voisi joutua arvontaan, jossa arvotaan Ruotsin 18.11. keikan ranneketta, ilman että itse siihen jollain tavalla ilmoittautuu. Eihän siinä olisi päätä eikä häntää jos Saksaan menisi arvonnassa sattumalta 53 ranneketta ja Ruotsiin 7, vaikka keikka pidettäisiin Ruotsissa. Vai? Eli jollain tavalla olisi järkeenkäypää tämä ilmoittautuminen ja arvontaan osallistuminen sen keikan rannekkeelle minne itse menossa.

Meitä clubilaisia luultavasti yli 25 000 ja per keikka 60 ranneketta, joten suuri mahdollisuus, että menee ihan muualle jos ei yhtään katsota ketkä osallistuvat mihinkin arvontaan.
(Oma numeroni on tuolla 20tuhannen vaihteessa, joka vuosi sitten maksettiin. Siitä päättelin tuon 25 000)

Noista rannekkeista muuten voi tulla aika bisnes sitten lähempänä keikkaa.....luulisin.
UTI
Kirurgi
Kirurgi

Post by UTI »

Joo, tarkemmin asiaan syvennyttyäni ( :lol: ) , kyllä noihin arvontoihin pitää itse osallistua, ainoastaan ne kuukausittaiset tavara-arvonnat ovat automaattisia. Mutta silti nuo ovat jokaiselle avoimia, joten varmasti osallistuvat ihmiset muihinkin kuin oman maan lippujen arvontoihin.
urho47
Roudari
Roudari

Post by urho47 »

Voimanorja wrote:^En voi millään uskoa, että esim joku Saksalainen Maiden fani voisi joutua arvontaan, jossa arvotaan Ruotsin 18.11. keikan ranneketta, ilman että itse siihen jollain tavalla ilmoittautuu.
- - AcesHigh - - wrote:Mitä tuolta IMOC:ilta olin ymmärtäväni niin arvonta suoritetaan joka keikalle erikseen ja siihen saavat osallistua kaikki halukkaat fanclubilaiset. Eli myös muista maista esim. areenalle tulevat.
Eli rannekkeita ei arvota kaikkien fanclubilaisten kesken vaan niiden jotka ilmoittautuvat esim. Tampereen keikan arvontaan. Eli tuskin nyt joku Saksalainen fani edes haluaa ilmoittautua esim. Tampereen arvontaan jos ei ole edes ko. keikalle menossa.

Mutta koska esim. Suomesta on menossa fanclubiin kuuluvia faneja myös Ruotsiin keikoille ei rannekkeita ole tehty maakohtaisiksi.

Näin minä asian ymmärsin.
1996 - Nummirock | 1998 - Helsingin Jäähalli | 2000 - Ruisrock | 2003 - Hartwall Areena | 2005 - Hartwall Areena | 2006 - Hartwall Areena | 2008 - Olympiastadion | 2010 - Sonisphere | 2013 - Olympiastadion | 2023 - Nokia Areena
Post Reply