Limited Edition
scroll number: 06098 ...jee nollalla alkava, nyt on päivä pelastettu.

No jepulis, jatkakaa.
Moderator: The Killer Krew
Visions of the Beastilta löytyy.Icarus666 wrote:Onko women in uniform videota jossain uusimmissa (DVD) julkaisuissa...?
Steve Laz wrote:However, we are pleased to advise that we have arranged for special early
access to all the Scandinavian shows as first into the auditorium and first
to the stage barriers! This special access will be awarded to 60 fan club
members plus one, at each show, names to be drawn by lottery in early
summer.
Full details will be announced to the fan club later this spring.
Steve Laz wrote:The Iron Maiden Fan Club have made special arrangements with EMA Telstar and
their Associates to allow 120 of their fc members gain special entry to each
concert which will allow them to get right at the front of the stage! Full
details can be found on www.ironmaiden.com
Steve Laz wrote:However, we are pleased to advise that we have arranged for special early
access to all the Scandinavian shows as first into the auditorium and first
to the stage barriers! This special access will be awarded to 60 fan club
members plus one, at each show, names to be drawn by lottery in early
summer.
Full details will be announced to the fan club later this spring.
Eri tämän tiedon mukaan jokaiselle keikalle päästetään 60 FC-klubilaista eturiviin ennen muita.Steve Laz wrote:The Iron Maiden Fan Club have made special arrangements with EMA Telstar and
their Associates to allow 120 of their fc members gain special entry to each
concert which will allow them to get right at the front of the stage! Full
details can be found on www.ironmaiden.com
No voe helvetti. Jos toi pitää paikkansa, niin on taas turha uneksia eturivin paikasta.- - AcesHigh - - wrote:joo plus avec, eli jokaiselle löytyy varmaa frendi vielä pykälää...60 fan club members plus one
Tosiaan, eli pahimmillaan 120 tyyppiä on jo eturivissä, vaikka kuinka jonottaisit 6 tuntia ennen keikan alkua.
-asa-
En ole ollenkaan samaa mieltä Perkele soikoon.Stratocaster wrote:^ Ihan samaa mieltä. Kyllähän tuo vähän miestä söi kun kuuli, vaikka toki ymmärrän täysin tuon oikeuden faniklubilaisien kannalta. Itsellä kun ei ole rahaa liittyä.
Mitä tuolta IMOC:ilta olin ymmärtäväni niin arvonta suoritetaan joka keikalle erikseen ja siihen saavat osallistua kaikki halukkaat fanclubilaiset. Eli myös muista maista esim. areenalle tulevat.Minä luulen, että arvonnat suoritetaan KAIKKIEN IMOC-jäsenten kesken, ei ainoastaan kyseisessä keikkamaassa asuvien kesken. Tämähän luonnollisesti karsii eturiviin ennakkoon pääsijät murto-osaan tuosta 120:stä.
Just näin oon itekki käsittäny.- - AcesHigh - - wrote:Mitä tuolta IMOC:ilta olin ymmärtäväni niin arvonta suoritetaan joka keikalle erikseen ja siihen saavat osallistua kaikki halukkaat fanclubilaiset. Eli myös muista maista esim. areenalle tulevat.Minä luulen, että arvonnat suoritetaan KAIKKIEN IMOC-jäsenten kesken, ei ainoastaan kyseisessä keikkamaassa asuvien kesken. Tämähän luonnollisesti karsii eturiviin ennakkoon pääsijät murto-osaan tuosta 120:stä.
Voimanorja wrote:^En voi millään uskoa, että esim joku Saksalainen Maiden fani voisi joutua arvontaan, jossa arvotaan Ruotsin 18.11. keikan ranneketta, ilman että itse siihen jollain tavalla ilmoittautuu.
Eli rannekkeita ei arvota kaikkien fanclubilaisten kesken vaan niiden jotka ilmoittautuvat esim. Tampereen keikan arvontaan. Eli tuskin nyt joku Saksalainen fani edes haluaa ilmoittautua esim. Tampereen arvontaan jos ei ole edes ko. keikalle menossa.- - AcesHigh - - wrote:Mitä tuolta IMOC:ilta olin ymmärtäväni niin arvonta suoritetaan joka keikalle erikseen ja siihen saavat osallistua kaikki halukkaat fanclubilaiset. Eli myös muista maista esim. areenalle tulevat.