Lippuralli (lippuasiat vain tänne !)
Moderator: The Killer Krew
Ostin viime heinäkuun keikalta paidan ja kiertuekirjan. On yleensä pakko ostaa jokin muisto tommoisista keikoista ja tuo kirtuekirjakin oli ehkä lievä hereteostos mutta varsin hyvä sellainen 

"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Frontier90 wrote:Muuten, vähän jännitää nyt kun on eka keikka tulossa, niin mulla on liput sinne alakatsomoon 118 ja 1 rivi, niin näkyykö sieltä hyvin?
Kiitoksia näin etukäteen.
Kyllä tuolta näkee hyvin, mitä nyt olen siellä pari kertaa istunut.
Mulla on tuonne katsomoon 119, 3. rivi lavan puoleisesta reunasta. Kaipa tuosta näkee jotain, ainakin kuulee?
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
^ Minullakin oli tavoitteena tuo Areenan 119-katsomo, mutta ei tainnut tärpätä. Olen ilmeisesti saamassa liput 15.11. keikalle katsomoon 118, paikoista ei tosin ole tietoa ennen kuin liput tipahtavat postiluukusta. 14.11. keikalle on liput katsomoon 117, viime kesänä olin tokana iltana katsomossa 116 ja ekana iltana yläkatsomossa 306, joten parannusta on kuitenkin tapahtunut. Ja pääasia on, että pääsee taas Maidenin keikalle!
-
- Hiippari
-
- Kisälli
^Mistä aikakoneita saa ostaa?
Mut siis ihmiset on saattanu perua/jättää maksamatta lippujansa, jolloin niitä on sitten vapautunu muille ostettaviksi.
Hitto, on se ihmeellistä ja epistä, että Stadin keikoille vapautuu vähän väliä noita kenttiä, mutta Tampere näyttää koko ajan loppuunmyytyä.

Hitto, on se ihmeellistä ja epistä, että Stadin keikoille vapautuu vähän väliä noita kenttiä, mutta Tampere näyttää koko ajan loppuunmyytyä.
"'What ho', said the thing with three bonces, 'do not meddle with things you do not understand!'" Nicko McBrain
Voisiko tuo johtua siitä, että Tampereelle ei tainnut firmat pystyä varaamaan ennakkoon lippuja. Kun taas hesaan welldonen kautta näin oli mahdollista. Ja nyt sitten ainakin osa palautuneista lipuista olisi noita firmojen ostamia/varaamia.CharlotteTheHarlot wrote:Hitto, on se ihmeellistä ja epistä, että Stadin keikoille vapautuu vähän väliä noita kenttiä, mutta Tampere näyttää koko ajan loppuunmyytyä.
Tämä ei siis mitään tietoa, vaan yhden miehen yöntunteina tapahtuvaa arvailua.

Kyllä, tuosta se juuri johtuu. Welldonen sivuilta löytyy lisää tietoa miten lippuja pääsee varaamaan etukäteen heidän järjestämilleen keikoille:poolrules wrote:Voisiko tuo johtua siitä, että Tampereelle ei tainnut firmat pystyä varaamaan ennakkoon lippuja. Kun taas hesaan welldonen kautta näin oli mahdollista. Ja nyt sitten ainakin osa palautuneista lipuista olisi noita firmojen ostamia/varaamia.CharlotteTheHarlot wrote:Hitto, on se ihmeellistä ja epistä, että Stadin keikoille vapautuu vähän väliä noita kenttiä, mutta Tampere näyttää koko ajan loppuunmyytyä.
Tämä ei siis mitään tietoa, vaan yhden miehen yöntunteina tapahtuvaa arvailua.
http://www.events-club.net/membership_levels.asp.
Lisäksi lippuja voi varata puhelimen kautta tilatessa. Varaukset sitten raukeaa pikku hiljaa myyntiin tulon jälkeen joko automaattisesti tai sitten lunastuksen yhteydessä.
Tämä etukäteisvarausjuttu tietysti voi vähän ottaa päähän suurinta osaa porukkaa. Pojat joutuu jonottaa pakkasessa muutaman tunnin ja saavat pelkästään yläkatsomopaikkoja. Isukit vielä miettivät tästä viikon ajan jaksavatko lähteä firman kavereiden kanssa keikalle parhaille paikoille, kun oikeastaan ei edes hirveästi kiinnosta koko bändi... Poikkeuksia onneksi löytyy!
-
- Hiippari
-
- Bugstomper
^Itse olin viime vuonna katsomossa 109 ja näkyvyys oli erinomainen. Oli myöskin riittävän lähellä mielestäni. Itse asiassa, olen tänä vuonna katsomossa 117, eli samassa kohdassa teidän kanssa, vain toisella puolella (Adrianin puoli, jess). Kyllä sieltä hyvin näkee, ei huolta.
EDIT: Ei muuten ole ollut tietääkseni minkäänlaista keskustelua tuosta lämppäristä, eli Triviumista. Itse voisin sen verran sanoa, että bändi on kokonaisuutena ihan ok, paitsi laulaja on aivan karmean kuuloinen. Tällä Triviumilla kun on kappaleita, joissa esiintyy aika runsaastikin sellaisia kohtia joissa lauletaan ihan puhtaasti ja sen kuulostaa mielestäni hyvältä, paljon paremmalta kuin tuo "örinä" tai rääkyminen oikeastaan.
Olisin kyllä odottanut/halunnut jotain hieman isompaa nimeä lämppäriksi... kun esim. Anthrax ja Testament on ollut Maidenin lämppärinä. No molemmat olen/tulen näkemään livenä, mutta silti jokin muu hieman isompi nimi olisi ollut mahtava. Overkill(!)
EDIT: Ei muuten ole ollut tietääkseni minkäänlaista keskustelua tuosta lämppäristä, eli Triviumista. Itse voisin sen verran sanoa, että bändi on kokonaisuutena ihan ok, paitsi laulaja on aivan karmean kuuloinen. Tällä Triviumilla kun on kappaleita, joissa esiintyy aika runsaastikin sellaisia kohtia joissa lauletaan ihan puhtaasti ja sen kuulostaa mielestäni hyvältä, paljon paremmalta kuin tuo "örinä" tai rääkyminen oikeastaan.
Olisin kyllä odottanut/halunnut jotain hieman isompaa nimeä lämppäriksi... kun esim. Anthrax ja Testament on ollut Maidenin lämppärinä. No molemmat olen/tulen näkemään livenä, mutta silti jokin muu hieman isompi nimi olisi ollut mahtava. Overkill(!)
-
- Hell Rat
Jos tuossa katsomon osassa on se coctail-tarjoilu niille kenellä on se VIP-Lippupoolrules wrote:Sattuuko kenelläkään olemaan lippuja tuohon kyseiseen katsomon osaan? Jos on, niin voisi hyvinkin päätellä, että tuo valkoinen osa on vahingossa sinne lipsahtanut. Mutta jos sinne ei ollenkaan ole lippuja myyty, niin sitten jotain outoa on kyseessä.

Kyllä tuonne katsomoon 110 pääsee, tuohon on vain lipsahtanut joku virhe. Ainakin nämä kaverit ovat päässeet:
viewtopic.php?p=99525&highlight=110#99525
viewtopic.php?p=97115&highlight=110#97115
viewtopic.php?p=97109&highlight=110#97109
Ja tuskin on mikään erikoiskatsomo kun kaksi noista on ihan puhelimella saanut.
viewtopic.php?p=99525&highlight=110#99525
viewtopic.php?p=97115&highlight=110#97115
viewtopic.php?p=97109&highlight=110#97109
Ja tuskin on mikään erikoiskatsomo kun kaksi noista on ihan puhelimella saanut.
-
- Hell Rat
^ noissa kaikissahan on yks ja sama henkilö, joku spartan.
kenen puolella katsomo 118 on? Adrian?
ja haluun varmistaa vain, mutta sehän on alakatsomo?
lueskelin kato jostain topicista juuttuu nii menin vähän sekasin, että onko se ala vai yläkatsomo... 53e maksoin.
kenen puolella katsomo 118 on? Adrian?
ja haluun varmistaa vain, mutta sehän on alakatsomo?
lueskelin kato jostain topicista juuttuu nii menin vähän sekasin, että onko se ala vai yläkatsomo... 53e maksoin.
Last edited by Frontier90 on Tue Mar 14, 2006 17:21, edited 1 time in total.
-
- Hell Rat
-
- Tuhlaajapoika
-
- Hell Rat