Lippuralli (lippuasiat vain tänne !)

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Jeeves
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Jeeves »

On kyllä perkeleen kalliita nuo fanituotteet. Itse en viimeksi ostanut mitään. Tänä vuonna ajattelin ostaa kiertuekirjan, koska se säilyy pitkään, ei mene pieneksi tms. ja hintakin on sieltä siedettävimmästä päästä.
S.R.
Horus
Horus

Post by S.R. »

Ostin viime heinäkuun keikalta paidan ja kiertuekirjan. On yleensä pakko ostaa jokin muisto tommoisista keikoista ja tuo kirtuekirjakin oli ehkä lievä hereteostos mutta varsin hyvä sellainen :wink:
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
S.R.
Horus
Horus

Post by S.R. »

Frontier90 wrote:Muuten, vähän jännitää nyt kun on eka keikka tulossa, niin mulla on liput sinne alakatsomoon 118 ja 1 rivi, niin näkyykö sieltä hyvin?

Kiitoksia näin etukäteen.

Kyllä tuolta näkee hyvin, mitä nyt olen siellä pari kertaa istunut.

Mulla on tuonne katsomoon 119, 3. rivi lavan puoleisesta reunasta. Kaipa tuosta näkee jotain, ainakin kuulee?
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Jilona
Roudari
Roudari

Post by Jilona »

^ Minullakin oli tavoitteena tuo Areenan 119-katsomo, mutta ei tainnut tärpätä. Olen ilmeisesti saamassa liput 15.11. keikalle katsomoon 118, paikoista ei tosin ole tietoa ennen kuin liput tipahtavat postiluukusta. 14.11. keikalle on liput katsomoon 117, viime kesänä olin tokana iltana katsomossa 116 ja ekana iltana yläkatsomossa 306, joten parannusta on kuitenkin tapahtunut. Ja pääasia on, että pääsee taas Maidenin keikalle!
Kimpsu
Vempare
Vempare

Post by Kimpsu »

Juuri tällä hetkellä näyttäisi olevan lippupalvelussa ainakin 6 kpl. 15.11. päivälle kenttälippuja, jos jollakin on vielä tarvetta.
GODOFTHUNDER
Hiippari
Hiippari

Post by GODOFTHUNDER »

Kimpsu wrote:Juuri tällä hetkellä näyttäisi olevan lippupalvelussa ainakin 6 kpl. 15.11. päivälle kenttälippuja, jos jollakin on vielä tarvetta.

Miten vitussa voi olla jos mulele sanottiin sillo 27.3 joksus 9.20 ettei oo yhtää?
CharlotteTheHarlot
Kisälli
Kisälli

Post by CharlotteTheHarlot »

^Mistä aikakoneita saa ostaa? :D Mut siis ihmiset on saattanu perua/jättää maksamatta lippujansa, jolloin niitä on sitten vapautunu muille ostettaviksi.

Hitto, on se ihmeellistä ja epistä, että Stadin keikoille vapautuu vähän väliä noita kenttiä, mutta Tampere näyttää koko ajan loppuunmyytyä.
"'What ho', said the thing with three bonces, 'do not meddle with things you do not understand!'" Nicko McBrain
poolrules
Veriveli
Veriveli

Post by poolrules »

CharlotteTheHarlot wrote:Hitto, on se ihmeellistä ja epistä, että Stadin keikoille vapautuu vähän väliä noita kenttiä, mutta Tampere näyttää koko ajan loppuunmyytyä.
Voisiko tuo johtua siitä, että Tampereelle ei tainnut firmat pystyä varaamaan ennakkoon lippuja. Kun taas hesaan welldonen kautta näin oli mahdollista. Ja nyt sitten ainakin osa palautuneista lipuista olisi noita firmojen ostamia/varaamia.

Tämä ei siis mitään tietoa, vaan yhden miehen yöntunteina tapahtuvaa arvailua. :D
Kimpsu
Vempare
Vempare

Post by Kimpsu »

poolrules wrote:
CharlotteTheHarlot wrote:Hitto, on se ihmeellistä ja epistä, että Stadin keikoille vapautuu vähän väliä noita kenttiä, mutta Tampere näyttää koko ajan loppuunmyytyä.
Voisiko tuo johtua siitä, että Tampereelle ei tainnut firmat pystyä varaamaan ennakkoon lippuja. Kun taas hesaan welldonen kautta näin oli mahdollista. Ja nyt sitten ainakin osa palautuneista lipuista olisi noita firmojen ostamia/varaamia.

Tämä ei siis mitään tietoa, vaan yhden miehen yöntunteina tapahtuvaa arvailua. :D
Kyllä, tuosta se juuri johtuu. Welldonen sivuilta löytyy lisää tietoa miten lippuja pääsee varaamaan etukäteen heidän järjestämilleen keikoille:
http://www.events-club.net/membership_levels.asp.

Lisäksi lippuja voi varata puhelimen kautta tilatessa. Varaukset sitten raukeaa pikku hiljaa myyntiin tulon jälkeen joko automaattisesti tai sitten lunastuksen yhteydessä.

Tämä etukäteisvarausjuttu tietysti voi vähän ottaa päähän suurinta osaa porukkaa. Pojat joutuu jonottaa pakkasessa muutaman tunnin ja saavat pelkästään yläkatsomopaikkoja. Isukit vielä miettivät tästä viikon ajan jaksavatko lähteä firman kavereiden kanssa keikalle parhaille paikoille, kun oikeastaan ei edes hirveästi kiinnosta koko bändi... Poikkeuksia onneksi löytyy!
GODOFTHUNDER
Hiippari
Hiippari

Post by GODOFTHUNDER »

Ja fanituotteisiin jos palataan, niin kyllä se kiertuepaita pittää aina ostaa :) Vaikka se viiskymppiä maksaaki :S
Spartan
Kisälli
Kisälli

Post by Spartan »

Itselleäni pitäisi ainakin olla suht hyvä näkyvyys, koska paikat ovat katsomoon 110, 2 rivi, paikat 8-10. Kaipaisin kuitenkin varmistusta asiaan, että näkyykö kunnolla?
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
The Prisoner
Bugstomper
Bugstomper

Post by The Prisoner »

^Samassa katsomossa ollaan. Näkyvyys on hyvä joskin hiukan lähempänä olis kiva olla.
Jeeves
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Jeeves »

^Itse olin viime vuonna katsomossa 109 ja näkyvyys oli erinomainen. Oli myöskin riittävän lähellä mielestäni. Itse asiassa, olen tänä vuonna katsomossa 117, eli samassa kohdassa teidän kanssa, vain toisella puolella (Adrianin puoli, jess). Kyllä sieltä hyvin näkee, ei huolta.

EDIT: Ei muuten ole ollut tietääkseni minkäänlaista keskustelua tuosta lämppäristä, eli Triviumista. Itse voisin sen verran sanoa, että bändi on kokonaisuutena ihan ok, paitsi laulaja on aivan karmean kuuloinen. Tällä Triviumilla kun on kappaleita, joissa esiintyy aika runsaastikin sellaisia kohtia joissa lauletaan ihan puhtaasti ja sen kuulostaa mielestäni hyvältä, paljon paremmalta kuin tuo "örinä" tai rääkyminen oikeastaan.

Olisin kyllä odottanut/halunnut jotain hieman isompaa nimeä lämppäriksi... kun esim. Anthrax ja Testament on ollut Maidenin lämppärinä. No molemmat olen/tulen näkemään livenä, mutta silti jokin muu hieman isompi nimi olisi ollut mahtava. Overkill(!)
trooper77
Hang-Around
Hang-Around

Post by trooper77 »

Oletteko huomannu että Maidenin Hartwall keikkojen alakatsomoissa on lippupalvelun pohjakartassa yksi lohko valkoisena... Miksi????
26 YEARS WITH MAIDEN... AND STILL COUNTING!!!!
Frontier90
Hell Rat
Hell Rat

Post by Frontier90 »

Olen huomannut, ja siinä myös lukee jos tarkkaan katsoo näin:Katsomon väri näyttää hinnan. Valkoiset kentät eivät ole myynnissä. Esiintymislava on musta.
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Joo, mutta kun kyse on nyt siitä että miksi just katsomo 110?

Image

Katso ja totea itse.
poolrules
Veriveli
Veriveli

Post by poolrules »

Sattuuko kenelläkään olemaan lippuja tuohon kyseiseen katsomon osaan? Jos on, niin voisi hyvinkin päätellä, että tuo valkoinen osa on vahingossa sinne lipsahtanut. Mutta jos sinne ei ollenkaan ole lippuja myyty, niin sitten jotain outoa on kyseessä.
7th s0n
Hang-Around
Hang-Around

Post by 7th s0n »

poolrules wrote:Sattuuko kenelläkään olemaan lippuja tuohon kyseiseen katsomon osaan? Jos on, niin voisi hyvinkin päätellä, että tuo valkoinen osa on vahingossa sinne lipsahtanut. Mutta jos sinne ei ollenkaan ole lippuja myyty, niin sitten jotain outoa on kyseessä.
Jos tuossa katsomon osassa on se coctail-tarjoilu niille kenellä on se VIP-Lippu :lol:
Emeritus
Berserkki
Berserkki

Post by Emeritus »

Meikäläinen tulee seuraamaan keikkaa katsomosta 109, riviltä 15, joko paikalta 12 tai 13. Armeijasta ei pilettejä pääse hevillä (:lol:) jonottamaan, joten nakitin faijan ostamaan lipun. Osti saman tien kaksi sitten, joko jompikumpi pikkusisko on tulossa mukaan, tai sitten joku kaveri.
Kitaristi
Wimp
Wimp

Post by Kitaristi »

Kyllä tuonne katsomoon 110 pääsee, tuohon on vain lipsahtanut joku virhe. Ainakin nämä kaverit ovat päässeet:

viewtopic.php?p=99525&highlight=110#99525
viewtopic.php?p=97115&highlight=110#97115
viewtopic.php?p=97109&highlight=110#97109

Ja tuskin on mikään erikoiskatsomo kun kaksi noista on ihan puhelimella saanut.
Frontier90
Hell Rat
Hell Rat

Post by Frontier90 »

^ noissa kaikissahan on yks ja sama henkilö, joku spartan.

kenen puolella katsomo 118 on? Adrian?

ja haluun varmistaa vain, mutta sehän on alakatsomo?
lueskelin kato jostain topicista juuttuu nii menin vähän sekasin, että onko se ala vai yläkatsomo... 53e maksoin.
Last edited by Frontier90 on Tue Mar 14, 2006 17:21, edited 1 time in total.
poolrules
Veriveli
Veriveli

Post by poolrules »

^On alakatsomo. Linkki
Frontier90
Hell Rat
Hell Rat

Post by Frontier90 »

^kiitos.. nyt vaan pitää saada tietää, että kuka sillä puolella soittaa.
The_Air_Raid_Siren
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by The_Air_Raid_Siren »

Frontier90 wrote:^kiitos.. nyt vaan pitää saada tietää, että kuka sillä puolella soittaa.
Eikös ole Adrian/Dave tuolla laidalla? Janick on ainakin toisella puolella, siitä olen varma.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
Frontier90
Hell Rat
Hell Rat

Post by Frontier90 »

Kiitos, mieluiten Dave 8)
Locked