Muokkasin hiukan tuota äänestystä nyt kun päätit ystävä hyvä kusta lurauttaa pelikassiini. T: Pera
Moderator: The Killer Krew
Em mää noista mun rauta neidon kavereista kyllä tiiä, mutta jos kaks-kolme keikkaa kävis kattoo, niin vois riittää.Death wrote:Niin eli siis montako maiden keikkaa menet tänä vuonna katsomaan? mä ajattelin käydä katsomassa varmaan 2 keikkaa, kummatki hesassa... seillä varmaan on vähän kovempi show yms? entä onko teillä kavereita rauta neidolla jotka ovat lähdössä mukaan keikoille? mulla on -moonchild- ja UnBrain
No katsoppas isäntä kun monet käyvät katsomassa keikkoja myöskin ulkomailla Suomen lisäksi, joten eipäs naljailla siellä ollenkaan.Viinapåppå wrote:No kun Maiden tulee suomeen aika 99,999% varmasti suomeen max. 3 kertaa joten kannattaisi miettiä mitä vaihtoehtoja laittaa.
niimpä minä tolle viinapapalle selitinki jo aiemmin... mutta on hyvää että asia tulee moneen kertaan esilleMake#34 wrote:No katsoppas isäntä kun monet käyvät katsomassa keikkoja myöskin ulkomailla Suomen lisäksi, joten eipäs naljailla siellä ollenkaan.Viinapåppå wrote:No kun Maiden tulee suomeen aika 99,999% varmasti suomeen max. 3 kertaa joten kannattaisi miettiä mitä vaihtoehtoja laittaa.
Itse menen kolmelle. Eli Suomen keikat + Rautaneidon tulossa oleva reissu
sulla on todella hyvä harrastus, varmasti löytyy sieltä vierstä joku joka pelaa uppopalloa :DDDDDDDDDDDDDDDrainmaker91 wrote:^Kaikille Suomen keikoille ehdottomasti menossa, *ituttaa vaa, ku oon liian nuori menee frendien kaa ulkomaan keikoille. Ei tiedä tuleeko toista mahollisuutta enää, vaikka kyl luulis ja sit mä oon jo toivottavasti yli 16 v.
Mäkin meen jo viideltä venaa lippui, yksin.![]()
Toivottavasti sieltä löytyy juttutoveri, jonka kanssa omaan saman harrastuksen (harrastus on tietenkin uppopallo).