Iron Maiden @ Helsingin Olympiastadion 18.7.2008

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Menetkö keikalle?

Kyllä!
407
91%
En!
41
9%

Total votes: 448

Hevari
Hang-Around
Hang-Around

Post by Hevari »

Sanokaas, vähän stupido kun satun olemaan niin missäs porukka aikoo kuljettaa keikkalippunsa? Meinaan vaan, että pelkään jos jonnekkin taskuun vaan laittaa niin eikös se mene "poikki" sitten? Täytyiskö joku samankokoinen lompakko hankkia vai? Sori tyhmästä kyssästä, mutta kiitos näin etukäteen. Varautua pitää 100% tietysti.

- Up The Irons
OsmaGunner
Kundalini
Kundalini

Post by OsmaGunner »

Hevari wrote:Sanokaas, vähän stupido kun satun olemaan niin missäs porukka aikoo kuljettaa keikkalippunsa? Meinaan vaan, että pelkään jos jonnekkin taskuun vaan laittaa niin eikös se mene "poikki" sitten? Täytyiskö joku samankokoinen lompakko hankkia vai? Sori tyhmästä kyssästä, mutta kiitos näin etukäteen. Varautua pitää 100% tietysti.

- Up The Irons
Ei ole tyhmä kysymys ollenkaan. Lippu Iron Maidenin keikalle ei saa missään nimessä mennä "poikki", sehän olisi katastrofi. Itselläni lippu kulkee sujuvasti lompakossa, takataskussa, takintaskussa, repussa tai milloin missäkin, eikä ole vielä tänäkään päivänä mennyt yksikään hankkimani lippu "poikki". Huolellisuutta vain, kädessä ei kannata kuskata ettei tuuli vie.

- Up The Irons
chippo
Hang-Around
Hang-Around

Post by chippo »

Jos lippu katkeaa niin näyttämällä kummatkin osat pitäisi homman olla aika selvä. Portilla verrataan vain kummankin puolikkaan numerosarjoja toisiinsa. Eli toi mikä lukee tuossa "ongelmatilanteissa ota yhteyttä järjestyksenvalvojaan" alapuolella pitää täsmätä tuohon isommalla tekstillä olevaan sarjaan.

[sherlock]
Yrms_
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by Yrms_ »

Kuskatkaa jonkun CD-kotelon välissä se, niin ei varmasti katkea 8)
Half Lives... Eat But Never Kill
Ozzy.The_Great
Peräruiske
Peräruiske

Post by Ozzy.The_Great »

Itte pidän ainaski lipun lompakossa, paras ja varmin tapa.
Käytän pisteitä ja pilkkuja tästä lähtien, tämä oli lupaus!
osbournen ossi
Vempare
Vempare

Post by osbournen ossi »

Entäs jos lompakko pöllitään?minä en mene keikalle,olisivat tulleet jyväskylään niin olisin voinut harkita :evil:
makezu
Hang-Around
Hang-Around

Post by makezu »

osbournen ossi wrote:Entäs jos lompakko pöllitään?minä en mene keikalle,olisivat tulleet jyväskylään niin olisin voinut harkita :evil:
Höh höh
''Ei koskaan kannata puhua paskaa, sillä joskus saattaa joutua syömään sanansa''
OopperanKummitus
Hang-Around
Hang-Around

Post by OopperanKummitus »

Minä olen semmoista paranoidi-tyyppiä, että mitä tahansa minulla onkin taskussa niin tulen pitämään siitä lähes automaattisesti kiinni koko ajan. Olkoon se lompakko, avaimet, tai tässä tapauksessa konserttilippu. Ei pitäisi ainakaan kadota taskun pohjalta.
bultsi
Berserkki
Berserkki

Post by bultsi »

OopperanKummitus wrote:Minä olen semmoista paranoidi-tyyppiä, että mitä tahansa minulla onkin taskussa niin tulen pitämään siitä lähes automaattisesti kiinni koko ajan. Olkoon se lompakko, avaimet, tai tässä tapauksessa konserttilippu. Ei pitäisi ainakaan kadota taskun pohjalta.
Sama homma. Koko ajan esim. kentällä ollessa tulee kaikesta tärkeästä pidettyä kiinni. Ei voi koskaan olla liian varovainen...
https://youtube.com/c/bultsi

Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner

https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
Osiris
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Osiris »

Trooper69 wrote:
OopperanKummitus wrote:Minä olen semmoista paranoidi-tyyppiä, että mitä tahansa minulla onkin taskussa niin tulen pitämään siitä lähes automaattisesti kiinni koko ajan. Olkoon se lompakko, avaimet, tai tässä tapauksessa konserttilippu. Ei pitäisi ainakaan kadota taskun pohjalta.
Sama homma. Koko ajan esim. kentällä ollessa tulee kaikesta tärkeästä pidettyä kiinni. Ei voi koskaan olla liian varovainen...
Sama täällä. Kaverilta oltiin viimekeikalta kentällä pöllitty tupakat ja puhelin.
** Iron Maiden **

2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
Ozzy.The_Great
Peräruiske
Peräruiske

Post by Ozzy.The_Great »

osbournen ossi wrote:Entäs jos lompakko pöllitään?minä en mene keikalle,olisivat tulleet jyväskylään niin olisin voinut harkita :evil:
Pitää etutaskussa ja käden siinä taskussa missä lopakko on? Ja eihän Maiden nyt Hippokselle mahu :lol:
Käytän pisteitä ja pilkkuja tästä lähtien, tämä oli lupaus!
Osiris
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Osiris »

Mä en ainakaan jättäisi sen takia keikkaa väliin... :lol:
** Iron Maiden **

OsmaGunner
Kundalini
Kundalini

Post by OsmaGunner »

Osiris wrote:
Jaa jos siellä lompakossa sattuu olemaan se lippu? Siitähän kuitenkin oli kyse...
Osiris
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Osiris »

OsmaGunner wrote:
Osiris wrote:
Jaa jos siellä lompakossa sattuu olemaan se lippu? Siitähän kuitenkin oli kyse...
Siinä tapauksessa kannattaa olla vetoketjullinen tai "lukollinen" tasku.
** Iron Maiden **

OsmaGunner
Kundalini
Kundalini

Post by OsmaGunner »

^Meni vissiin pointti ohi...tai sitten mulla meni :?
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

Okei, palataanpas taas normaaliin keskusteluun, alkaa nimittäin vähän jo hävettää. Kohta kai joku kysyy ja kymmenen vastaa, että miten meinaat seistä keikalla, kun Aces High alkaa? Ihan vaan taskussa, kädessä vai jopa vapaana :D!?
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
riiko
Wimp
Wimp

Post by riiko »

pakko kysästä täältä; Kelpaako lippu mist on lähteny se pieni osa irti, mut se on silti tallella?
Osiris
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Osiris »

riiko wrote:pakko kysästä täältä; Kelpaako lippu mist on lähteny se pieni osa irti, mut se on silti tallella?
En tiiä miten Maidenin keikoilla tuosta suhtaudutaan... Yleensä riittää kun on samaa täsmäävät palat mukana.
** Iron Maiden **

Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

Kannattaa käydä paikallisessa lippupalvelusa tiedustelemassa asiaa. Ja siitä itse lipustahan löytyy ongelmatilannenumero, pirautappa sinne. Kannattaa kuitenkin selvittää etukäteen, ettei tule ikävää yllätystä.
ap_
Hang-Around
Hang-Around

Post by ap_ »

Itellä ainakin kävi noin Early Days-kiertueen keikalla Helsingissä, ja näytin vaan molemmat palaset järkkärille ovella ja sisään päästiin.

Tähänkin taidettiin vastata jo edellisellä sivulla.
whitehorse
Hang-Around
Hang-Around

Post by whitehorse »

Onko tietoa eri tahojen järjestämistä keikkamatkoista jossain? Nopealla googlauksella löytyi tietoja ainakin Haminasta ja Jyväskylästä lähtevistä vuoroista. Itseäni kiinnostaisi tieto Tampereelta lähtevistä tai siellä pysähtyvistä kuljetuksista.
Thrashtard
Berserkki
Berserkki

Post by Thrashtard »

Osiris wrote:
riiko wrote:pakko kysästä täältä; Kelpaako lippu mist on lähteny se pieni osa irti, mut se on silti tallella?
En tiiä miten Maidenin keikoilla tuosta suhtaudutaan... Yleensä riittää kun on samaa täsmäävät palat mukana.
Revenneen lipun voi käydä vaihtamassa eheään lippupalvelussa.
On this night, in this hour
We call upon the ancient power
Now swallow his demons semen stream
From the realms where Satan reigns supreme
-Rockett
Peräruiske
Peräruiske

Post by -Rockett »

Oon EHKÄ menos keikalle, jos äite suostuu et lähen sinne yksin. Niin miten tuolta kampin bussiasemalta pääsee nopeiten stationille? Pitäskö taksilla mennä?
Iron Maiden 12.11.2006, 19.07.2008, 08.08.2010
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

No ei todellakaan. Kävellenkin passaa kun ei se nyt kovin pitkä matka ole. Mutta ratikka jos täytyy jokin kulkuneuvo ottaa.
riiko
Wimp
Wimp

Post by riiko »

Minäköhän päivänä bändi saapuu hesaan? Olis meinaa kiva mennä lentokentälle nimmaria ruinaan. :?
Post Reply