Milloin alkoi Maidenin kuuntelu?
Moderator: The Killer Krew
-
- Wimp
No niin. Nyt tuli sitten taas sähellettyä jotain. Turha viesti, siis.
Murr. Lainaus- ja muokkausnappulat liian lähekkäin.
(Anteeksi kovasti...)
Murr. Lainaus- ja muokkausnappulat liian lähekkäin.
(Anteeksi kovasti...)
Last edited by E-Wil on Mon Apr 17, 2006 20:40, edited 2 times in total.
Keep out of direct sunlight.
-
- Hell Rat
-
- Hang-Around
-
- Vempare
-
- Taka-ampuja
No jos tarpeeksi ruinaatte, niin kyllä sekin voidaan varmasti järjestääJimmy Harris wrote:Offtopicina, eikös avataroikeus lähde yleensä tällaisessa tapauksessa kokonaan?

Ja tervetuloa vaan The Wickermanillekin. Mutta ettei lautahistoriasi jää lyhyeksi, niin suosittelen kertaamaan nuo foorumin säännöt ja VARSINKIN nuo tekstien ulkoasua koskevat ohjeet ihan ajatuksen kanssa.The Wickerman wrote:Oon kuunnellut Iron Maidenia paljonkin ennen kuin rekisteröin tänne.Siitä saa kiittää yhtä tän paikan käyttäjää, joka nyt jääköön nimeämättä. Mut Iron Maiden NYT ja AINA!
![]()
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
No tätä bändiä kuuntelin jo 6-vuotiaana. Garmageddon 2:stakin pelasin paljon koska siinä on Maidenin pari kipaletta. No sitten noin 8-vuotiaana räppiä, sitten amispoppia mutta paras musiikki-genre voittakoon; 11-vuotiaana taas kokonaan heviä. Mutta kyllähän tietynlainen amispoppi menee, mutta kyllä metalli- ja hevijyrät niiden yli ajaa.
Up the Irons
Taisin olla 12 vuotias, kun eräs mesekaveri pyysi meikää lataamaan hänelle the trooper. Noh, lähetin biisin kaverille ja ajattelin että vois nyt itekkin kuunnella että mitä tuli ladattua.
Kuunneltuani sen 20 kertaa läpi samana iltana totesin että "tätä on pakko saada lisää" ja siitä se sitten lähti eikä paluuta ollut.
Kuunneltuani sen 20 kertaa läpi samana iltana totesin että "tätä on pakko saada lisää" ja siitä se sitten lähti eikä paluuta ollut.

Kyllä jotkut herrat ovat armottoman kauan olleet mukana 
Itse olen niitä ns. tuoreita faneja. Ensimmäinen biisi jonka kuulin oli The Trooper. En muista mistä, mutta silloin ei iskenyt mitenkään erikoisesti. Olin kuullut bändistä paljon, mutta aluksi The Trooper vaikutti ihan perus kamalta. Jokunen vuos myöhemmin DoD:n aikan kuulin Pashendalen
Se kuulosti todella hyvältä. Lainasin kirjastosta Edward the Greatin ja ihastuin musiikkiin täydellisesti. Sen jälkeen The Trooperkin alkoi jo kuulostaa todella hyvältä. Eli voisi sanoa että maidenin kuuntelu alkoi suurin piirtein vuosina 03-04 kunnolla. Ensimmäisen kerran Maidenin näin livenä Early Days kiertueella ja tässä sitä ollaan. Ikää tuolloin taisi olla 12-13.
Rock on!

Itse olen niitä ns. tuoreita faneja. Ensimmäinen biisi jonka kuulin oli The Trooper. En muista mistä, mutta silloin ei iskenyt mitenkään erikoisesti. Olin kuullut bändistä paljon, mutta aluksi The Trooper vaikutti ihan perus kamalta. Jokunen vuos myöhemmin DoD:n aikan kuulin Pashendalen

Rock on!
"Egotism is the anesthetic that dulls the pain of stupidity." - Frank Leahy
En ole varma olenko vastannut tähän mutta, who cares.
Kaveri aikoinaan (n.2 vuotta sitten) suositteli minulle Iron Maiden- nimistä bändiä.
Lainasin häneltä Number of the beast- levyn. Tykästyin heti Number of the Beast ja Run to the Hills kappaleisiin. Myöhemmin poltin häneltä tuon levyn, ja latasin netistä pari tuntematonta biisiä. Sitten luokkaretkellä ostin Seventh Sonin ja Dance of Deathin.
Sevent Sonilla kolahti Can I play with Madness ja DOD:lla ei tainnut silloin oikein mikään. Ehkä nimikkobiisi. Sinä kesänä kuuntelimme kaverin kanssa paljon Maidenia, ja siitä se lähti.
Edit: Kaveri jolta aikanaan lainasin tuon levyn, on nyt Maiden vihaaja ja Dimmu Borgirin ja kaikenlaisten Black Metal bändien fani.... Maku muuttuu....
Kaveri aikoinaan (n.2 vuotta sitten) suositteli minulle Iron Maiden- nimistä bändiä.
Lainasin häneltä Number of the beast- levyn. Tykästyin heti Number of the Beast ja Run to the Hills kappaleisiin. Myöhemmin poltin häneltä tuon levyn, ja latasin netistä pari tuntematonta biisiä. Sitten luokkaretkellä ostin Seventh Sonin ja Dance of Deathin.
Sevent Sonilla kolahti Can I play with Madness ja DOD:lla ei tainnut silloin oikein mikään. Ehkä nimikkobiisi. Sinä kesänä kuuntelimme kaverin kanssa paljon Maidenia, ja siitä se lähti.

Edit: Kaveri jolta aikanaan lainasin tuon levyn, on nyt Maiden vihaaja ja Dimmu Borgirin ja kaikenlaisten Black Metal bändien fani.... Maku muuttuu....
Iron Maiden ja Simpsonit rokkaa!
En ole tähän vielä vastannut näköjään.
Kattelin tossa 2005 talvella Crusty Demons 9 - Nine lives motocrossipätkää. Lopputekstejen kohdalla alkoi tulemaan Run to the Hills. Olin ihan äimänä, että mikäs tää tämmönen bändi on ja miksi en ole koskaan kuullut aiemmin. Olin siihen aikaan 21-vuotias, tosin kesällä täyttämässä 22. Sitä lopputekstipätkää tulikin sitten selattua moneen otteeseen.
Miltei heti sen jälkeen oltiin Tukholma risteilyllä ja maista ostin Real Live Dead Onen. Se oli menoa sen jälkeen. Pakko oli ostaa heti lisää ja loppujen lopuksi hankkia dvd:tä, vaikken koskaan ole aiemmin halunnut katsella musa dvd:tä. Olin pahasti koukussa.
Aiemmin musiikilla mun elämässä ei ollut mitään merkitystä. Lähinnä tuli Jimi Hendrixia, Rage Against the Machinea ja vähän Black Sabbathia kuunneltua.
Iron Maiden toi niin paljon uutta sisältöä mun elämään, löysin kaikkia uusia bändejä ja olin todella ihmeissään, miten en ollut kuullut näin mahtavaa musiikkia koskaan ennen. En ollut ennen käynyt keikoilla ja mikä uusi upea maailma keikkailustakin avautui.
Nykyään on pakko kuunnella musiikkia aktiivisesti joka päivä. Töissäkin tulee kuulokkeilla miltei 8 tuntia luukutettua (paitsi joskus ei pysty).
Siinä vaiheessa kun ikuistin Eddien nahkaan, niin kaverit jo katsoivat vähän pitkään. "Sää olet kuunnellu tota bändiä vasta vähän yli vuoden. Et sää kuitenkaan sitä kuuntele enää parin vuoden päästä."
Mikään musiikki ei ole saanut koskaan ennen tämmöstä roihua syttymään sydämessä ja samaan niin paljon iloa, että kyllä Eddiellä on oikeutettu paikka aina kulkea mukana.
Iron Maiden näytti mulle aivan uuden maailman.
Kattelin tossa 2005 talvella Crusty Demons 9 - Nine lives motocrossipätkää. Lopputekstejen kohdalla alkoi tulemaan Run to the Hills. Olin ihan äimänä, että mikäs tää tämmönen bändi on ja miksi en ole koskaan kuullut aiemmin. Olin siihen aikaan 21-vuotias, tosin kesällä täyttämässä 22. Sitä lopputekstipätkää tulikin sitten selattua moneen otteeseen.
Miltei heti sen jälkeen oltiin Tukholma risteilyllä ja maista ostin Real Live Dead Onen. Se oli menoa sen jälkeen. Pakko oli ostaa heti lisää ja loppujen lopuksi hankkia dvd:tä, vaikken koskaan ole aiemmin halunnut katsella musa dvd:tä. Olin pahasti koukussa.
Aiemmin musiikilla mun elämässä ei ollut mitään merkitystä. Lähinnä tuli Jimi Hendrixia, Rage Against the Machinea ja vähän Black Sabbathia kuunneltua.
Iron Maiden toi niin paljon uutta sisältöä mun elämään, löysin kaikkia uusia bändejä ja olin todella ihmeissään, miten en ollut kuullut näin mahtavaa musiikkia koskaan ennen. En ollut ennen käynyt keikoilla ja mikä uusi upea maailma keikkailustakin avautui.
Nykyään on pakko kuunnella musiikkia aktiivisesti joka päivä. Töissäkin tulee kuulokkeilla miltei 8 tuntia luukutettua (paitsi joskus ei pysty).
Siinä vaiheessa kun ikuistin Eddien nahkaan, niin kaverit jo katsoivat vähän pitkään. "Sää olet kuunnellu tota bändiä vasta vähän yli vuoden. Et sää kuitenkaan sitä kuuntele enää parin vuoden päästä."
Mikään musiikki ei ole saanut koskaan ennen tämmöstä roihua syttymään sydämessä ja samaan niin paljon iloa, että kyllä Eddiellä on oikeutettu paikka aina kulkea mukana.
Iron Maiden näytti mulle aivan uuden maailman.
-
- Bändäri
Joskus,olikohan se nyt kasiluokan syksyllä(2004 tais olla) näin jossain Ylen Lista Ohjelmassa Maidenin Wildest Dreamssin musavideon ja se sitten kolahti oikein urakalla.Seuraavana päivänä kipitin Itäkeskuksen Anttilaan noutamaan Iron Maidenin Dance Of Death levyä.Samana jouluna joku nerokas henkilö pääätti antaa minulle toisen DOD:n joten joulupyhien jälkeen kävin vaihtamassa sen Edward The Greattiin.Siitä se sitten lähti...
Oma Maiden kuuntelu alkoi kunnolla tuossa mennessäni 7. luokalle n. 13v. ikäisenä. Tottakai on tullut Maidenia sillee vähän kuunneltua jo aikasemmin, kuten esimerkiksi Trooper. Senhän on varmaan joka ikinen kuullut joskus ennen ns." kunnollista Maiden kuuntelua" Mutta Maiden iski omaan nuppiini kyllä kappaleitten Run To The Hills ja Hallowed Be Thy Name ansioista. Ne kun kuuli oli aivan sanaton. 

"Dance with the dead in my dreams
Listen to their hallowed screams" -Dead Skin Mask
Listen to their hallowed screams" -Dead Skin Mask
Maidenin kuuntelu alkoi kai 1981-1982 kun kasetille tuli kavereilta nauhoiteltua kaikennäköistä rokkia; Maidenia, Mötorhedia, Black Sabbathia. Ne kamut kun asui Ruotsissa ja niillä oli levyjä ja vaikka mitä mahtavaa, mitä korpimetsässä asuvalla pojannaskalilla ei ollut. Eikä myöskään mitään mahiksia päästä keikoille etelän maalikyliin. Ykköseksi Maiden vakiintui viimeistään Powerslaven aikaan ja siitä lähtien ei muuta ole ollut. Viimeiset 10 vuotta on sitten ollut aika aktiivista keikoilla käynti- ja kamankeruuaikaa, nyt on jopa oma huone bändille pyhitettynä, saa nähdä kuinka kauan. 

Heavy Metal! Lada Metal!
-
- Vempare
-
- Wimp
Tänä vuonna (olin 11v.) kun olin talvella pyörätuolissa 5 viikkoa löysin trooperin. Päivä sen jälkeen ostin visions of the beastin 

Last edited by Ctrl+Alt+Del on Tue Jun 13, 2006 16:36, edited 1 time in total.
Aktiivisesti lähin kuuntelemaan ja levyjä lähin ostamaan melkeen kaks vuotta sitten,
ihastuin revelationsiinja clairvoyantiin, pari kaveria soittivat lisää biisejä mulle.. Siitä sitten somewhere in time ostamaan ja nyt on hyllyssä kaikki studiot. vastustamatonta kerrassaan
ihastuin revelationsiinja clairvoyantiin, pari kaveria soittivat lisää biisejä mulle.. Siitä sitten somewhere in time ostamaan ja nyt on hyllyssä kaikki studiot. vastustamatonta kerrassaan
Last edited by kv on Wed Nov 15, 2006 2:16, edited 1 time in total.
miden