Ups!!! Siis 6.7.05!Speedy wrote:Taitaa olla pieni ristiriita tossa?Osiris wrote:Näin Iron Maidenin ekan kerran 13 vuotiaana 6.7.08.
Ja ettei ihan OT:ksi mene niin Maidenin näin ensinmäisisen kerran 14-vuotiaana 15.11.06.
Ikä ensimmäisellä Maiden keikalla
Moderator: The Killer Krew
Jamo wrote:16v 14.11.06. Ens kerralla oonkin 18v, joten after party here I come
Kröhöm... Jatkobileet on todennäköisesti Texas-baarissa, jonne ikäraja on 22v. Lupasivat kuitenkin että sisään pääsee siistit ja hyvinkäyttäytyvät parikymppisetkin. Yritämme vielä neuvotella rajan laskemista poikkeuksellisesti 18 ikävuoteen, mutta lupauksia ei voi antaa.
-
metal invader
- Hang-Around

Täysin off topicia, mutta mites jatkobileissä suhtaudutaan tällaisiin yli-ikäisiin? Olen kyllä tainnut jo ilmoittautua mukaan...asa wrote:Jamo wrote:16v 14.11.06. Ens kerralla oonkin 18v, joten after party here I come
Kröhöm... Jatkobileet on todennäköisesti Texas-baarissa, jonne ikäraja on 22v. Lupasivat kuitenkin että sisään pääsee siistit ja hyvinkäyttäytyvät parikymppisetkin. Yritämme vielä neuvotella rajan laskemista poikkeuksellisesti 18 ikävuoteen, mutta lupauksia ei voi antaa.
Die With Your Boots On...
Kuudentoista ikäinen taisin olla kun 2003 jouluna hjallishallilla fiilistelin Dance of Death-turneen keikalla. Kaverin kanssa mentiin kumpikin ekaa kertaa Meideniä katsomaan ja hienoa kieltämättä oli!
Hienoa oli myös erityisesti se että saman vuoden alussa olin juuri Iron Maidenin löytänyt ja samana vuonna vielä keikallekin pääsin. Liput myi eräs vanhempi samaa lukiota käynyt tyttö, joka ei keikan joulua lähemmäksi siirron (Dickinsonin kurkunpään tulehdus) vuoksi päässyt lähtemään. Kun juuri viikkoa ennen keikkaa saatiin liput kouraan niin olihan se fiilis sangen orgastinen. Ja viikon päästä tietty monin verroin enemmän.
Hienoa oli myös erityisesti se että saman vuoden alussa olin juuri Iron Maidenin löytänyt ja samana vuonna vielä keikallekin pääsin. Liput myi eräs vanhempi samaa lukiota käynyt tyttö, joka ei keikan joulua lähemmäksi siirron (Dickinsonin kurkunpään tulehdus) vuoksi päässyt lähtemään. Kun juuri viikkoa ennen keikkaa saatiin liput kouraan niin olihan se fiilis sangen orgastinen. Ja viikon päästä tietty monin verroin enemmän.
No voi helvatan helvattaasa wrote:Kröhöm... Jatkobileet on todennäköisesti Texas-baarissa, jonne ikäraja on 22v. Lupasivat kuitenkin että sisään pääsee siistit ja hyvinkäyttäytyvät parikymppisetkin. Yritämme vielä neuvotella rajan laskemista poikkeuksellisesti 18 ikävuoteen, mutta lupauksia ei voi antaa.Jamo wrote:16v 14.11.06. Ens kerralla oonkin 18v, joten after party here I come
No eihän sille minkään voi, vaikka meneehän meikäläinen parikymppisestä
-Up the Irons-
The Ritual Has Begun, Satan's Work Is Done. 666 The Number Of The Beast. Sacrifice Is Going On Tonight.
The Ritual Has Begun, Satan's Work Is Done. 666 The Number Of The Beast. Sacrifice Is Going On Tonight.
-
7nnen pojan 7mäs poika
- Wimp

-
OopperanKummitus
- Hang-Around

-
Infinite_93
- Hang-Around

-
Whitesnake
- Viikonloppusoturi

En muista olenko vastannut, mutta 15 vuotiaana se oli 5. Marraskuuta 1984 kun Maidenin todistin ensi kertaa.
Se ei unohdu kokemuksena koskaan, yksityiskohdat on jo haalenneet mitään todella tarkkoja muistoja ei enään ole.
Infinite_93 on nyt samassa iässä, samoin tyttäreni joka on myös lähdössä keikalle.
Näin ne sukupolvet vaihtuu, mutta Maiden pysyy.
Se ei unohdu kokemuksena koskaan, yksityiskohdat on jo haalenneet mitään todella tarkkoja muistoja ei enään ole.
Infinite_93 on nyt samassa iässä, samoin tyttäreni joka on myös lähdössä keikalle.
Näin ne sukupolvet vaihtuu, mutta Maiden pysyy.
Olin kaksitoista vuonna 2006 ja silloin näin maidenin ekaa kertaa. Nyt olen 14 kun menen Hesaan kahtomaan. Toivottavasti pääsen seuraavalla keikalla permannolle. On tuo katsomo sen verran tunteeton verrattuna permantoon.
Maiden 2006 ja 2008
Dream theater 2007
uriah heep 2007
Metallica 2009
http://www.adressit.com/allekirjoitukse ... /start/100" onclick="window.open(this.href);return false;
Dream theater 2007
uriah heep 2007
Metallica 2009
http://www.adressit.com/allekirjoitukse ... /start/100" onclick="window.open(this.href);return false;
^ Pakko sanoa tuohon, vaikka meneekin vähän offiksi. Sen viime Maidenin keikan nimenomaan vietin katsomossa ja silloin päätin, että tästä lähtien kyllä pyrin aina menemään kentälle mikäli siihen on mahdollisuus. No tämä päätöshän kariutui Kissin keikkojen aikaan, kun ei enään ollut kenttäpaikkoja ja istumapaikoissakin teki jo tiukkaan. Mutta silloinkin muun muassa, kun vieruskaverin kanssa intouduttiin seisomaan tuli äkkiä käsky takaa, että istukaas pojat
Noh, onneksi nyt on Maidenin keikalle kenttäpaikka, saapahan ainakin seistä ja pomppia niin paljon kuin haluaa 
Sori vaan vielä offista.
Sori vaan vielä offista.
AAMUAVAUTUMINEN:
Mä en nyt tiedä mistä tää tuli mieleen, mutta kerta off topicia on jo tullut... siihen liittyen jatkopaikkana Iron Maidenin keikkojen jälkeen KANTIS on aina paras. Sori Maiden Hell -jätkät, te ootte kovia, mutta ei huvittanut mennä tungokseen sinne Rock Towniin, kun ties että siellä saa jonottaa yhtä kaljaakin ikuisuuden (???) Sitä paitsi Kantikseen tulee aina kaikki ruottalaiset, japanilaiset sun muut hullut :)
Rasmuskin tuli ja Sadoharri :)
Kivaa oli... oi jospa oisin saanut olla loppuun asti!
Uskon kyllä, että kaikki nämä herrat olivat kyllä tietoisia Maiden Hell-keikasta, mutta eivät jaksaneet mennä samasta syystä kuin minäkin. Kantiksessa on aina tilaa hengittää ja hengailla... ja hups.. vittu ei ois pitänyt paljastaa... no Kantiksella ei ole ikinä ollut mitään virallista "Maiden after party" -mainontaa, joten tuskinpa sinne ens kerrallakaan sitä porukkaa sen enempää tulee ku aiemmin. Mikä on hyvä!
Texas baarissa en ole muuten koskaan käynytkään... Niin siellä on kuulema jotain keikkojakin nykyään.
Pitää kyllä jo kahteen kertaan miettiä, että pitääkö sitä Maideniä vielä kerran mennä kattomaan livenä.
"What is wrong with you people?" tuli kommenttina eräältäkin ranskalaiselta henkilöltä, kun kerron että en mä nyt todellakaan ole menossa Tampereelle, että 1 keikka riittää mulle ihan hyvin. Ja se oli varmaan menossa sinne enemmän ihan muista syistä ku Maidenin takia... no ei voi tietää. Kyllä se vielä pari vuotta sitten itelläkin oli mielessä, että pitää nähdä niin usein kuin mahdollista. +10 kertaa alkaa kuitenkin olemaan jo sen verran paljon, että jos uus levy ei räjäytä pakkia ihan totaalisesti, saatan jo joutua pohtimaan skippaamisen mahdollisuutta. Ei auta, Maiden alkaa olemaan jo aika kunnioitettavassa iässä ja juurikin siitä syystä ehkä alkaa heidänkin parhaat päivänä jo nähty. Tää on nyt aika suoraa ja varmaan jollekin liian jyrkkää sanomaa. Maiden -fanina, minulla on kuitenkin oikeus kritiikkiin ja jos sitä tulee, niin se ei johdu siitä että olisin itse posahtanut tai jotain.
Mielestäni se kuinka monella keikalla käyt, ei tee susta sitä kovinta diehardia. Ja noiden Nifelheim-tyyppien/Ruotsalaisten/Rasmuksen sun muiden kanssa on jo mahdotonta edes yrittää kilpailla... Vai??? Se että meet nyt sitten vielä Tampereelle kattomaan (oli kuulema paska yleisö kuten myös AMOLAD-kiertueella jota kävin tsiigaamassa TREellä), saa mut jo kelaamaan, että haa haa-- olenpa vahingon iloinen. En menettänyt mitään +50-60 euron arvoista. Vaikka jostain kuulin, että lippuja oli saanut FEMMALLAKIN Tampereelle.. ja tupla haa haa hamstereille. Vitun pellejä ihmisiä!
Niin sitä paitsi mulla oli kai polttairt lauantaina. En mä nyt muista sen tarkemmin :)
Poliisitkin tuli... ja semmosta. Halvaks tuli ainakin, ku ei ollu ees paljon omaa rahaa mukana. Taisin alkaa sammumaan jo siinä yhdeksän aikoihin.... näin vietin mun "Iron Maiden Tampere" lauantain.
Mä en nyt tiedä mistä tää tuli mieleen, mutta kerta off topicia on jo tullut... siihen liittyen jatkopaikkana Iron Maidenin keikkojen jälkeen KANTIS on aina paras. Sori Maiden Hell -jätkät, te ootte kovia, mutta ei huvittanut mennä tungokseen sinne Rock Towniin, kun ties että siellä saa jonottaa yhtä kaljaakin ikuisuuden (???) Sitä paitsi Kantikseen tulee aina kaikki ruottalaiset, japanilaiset sun muut hullut :)
Rasmuskin tuli ja Sadoharri :)
Kivaa oli... oi jospa oisin saanut olla loppuun asti!
Uskon kyllä, että kaikki nämä herrat olivat kyllä tietoisia Maiden Hell-keikasta, mutta eivät jaksaneet mennä samasta syystä kuin minäkin. Kantiksessa on aina tilaa hengittää ja hengailla... ja hups.. vittu ei ois pitänyt paljastaa... no Kantiksella ei ole ikinä ollut mitään virallista "Maiden after party" -mainontaa, joten tuskinpa sinne ens kerrallakaan sitä porukkaa sen enempää tulee ku aiemmin. Mikä on hyvä!
Texas baarissa en ole muuten koskaan käynytkään... Niin siellä on kuulema jotain keikkojakin nykyään.
Pitää kyllä jo kahteen kertaan miettiä, että pitääkö sitä Maideniä vielä kerran mennä kattomaan livenä.
"What is wrong with you people?" tuli kommenttina eräältäkin ranskalaiselta henkilöltä, kun kerron että en mä nyt todellakaan ole menossa Tampereelle, että 1 keikka riittää mulle ihan hyvin. Ja se oli varmaan menossa sinne enemmän ihan muista syistä ku Maidenin takia... no ei voi tietää. Kyllä se vielä pari vuotta sitten itelläkin oli mielessä, että pitää nähdä niin usein kuin mahdollista. +10 kertaa alkaa kuitenkin olemaan jo sen verran paljon, että jos uus levy ei räjäytä pakkia ihan totaalisesti, saatan jo joutua pohtimaan skippaamisen mahdollisuutta. Ei auta, Maiden alkaa olemaan jo aika kunnioitettavassa iässä ja juurikin siitä syystä ehkä alkaa heidänkin parhaat päivänä jo nähty. Tää on nyt aika suoraa ja varmaan jollekin liian jyrkkää sanomaa. Maiden -fanina, minulla on kuitenkin oikeus kritiikkiin ja jos sitä tulee, niin se ei johdu siitä että olisin itse posahtanut tai jotain.
Mielestäni se kuinka monella keikalla käyt, ei tee susta sitä kovinta diehardia. Ja noiden Nifelheim-tyyppien/Ruotsalaisten/Rasmuksen sun muiden kanssa on jo mahdotonta edes yrittää kilpailla... Vai??? Se että meet nyt sitten vielä Tampereelle kattomaan (oli kuulema paska yleisö kuten myös AMOLAD-kiertueella jota kävin tsiigaamassa TREellä), saa mut jo kelaamaan, että haa haa-- olenpa vahingon iloinen. En menettänyt mitään +50-60 euron arvoista. Vaikka jostain kuulin, että lippuja oli saanut FEMMALLAKIN Tampereelle.. ja tupla haa haa hamstereille. Vitun pellejä ihmisiä!
Niin sitä paitsi mulla oli kai polttairt lauantaina. En mä nyt muista sen tarkemmin :)
Poliisitkin tuli... ja semmosta. Halvaks tuli ainakin, ku ei ollu ees paljon omaa rahaa mukana. Taisin alkaa sammumaan jo siinä yhdeksän aikoihin.... näin vietin mun "Iron Maiden Tampere" lauantain.
FUCK X-THOR
Imperator wrote:Se että meet nyt sitten vielä Tampereelle kattomaan (oli kuulema paska yleisö kuten myös AMOLAD-kiertueella jota kävin tsiigaamassa TREellä), saa mut jo kelaamaan, että haa haa-- olenpa vahingon iloinen. En menettänyt mitään +50-60 euron arvoista. Vaikka jostain kuulin, että lippuja oli saanut FEMMALLAKIN Tampereelle.. ja tupla haa haa hamstereille. Vitun pellejä ihmisiä!
No kukin tyylillään, mutta mä en mene keikalle katsomaan yleisöä. Tampereen keikka oli mulle henkilökohtaisesti parempi, koska olin eturivissä, ja sain paremmin kontaktin bändiin, kun taas Hellsingissä katselin kentältä n. 20-30 metriä lavalta. Huomasin ja tiedostin kyllä että yleisö ei kokonaisuutena ollut yhtä riehakas ja innoissaan kuin Hesassa, mutta mua ei paskaakaan kiinnosta mitä MUUT IHMISET tekevät keikalla. Mä olen ainakin tullut viihtymään ja diggailemaan, joten mun fiilikset oli kybällä koko ajan.
Mulla oli itseasiassa jo Kantis varattuna jatkobileitä varten, mutta kuulin että laulaja oli samaan aikaan jo järjestellyt toista keikkaa. Peruutin siis sen varauksen. Keikka oli loistava, joten ei harmita tippaakaan.
-
Risto Malinen
- Taka-ampuja

-
The Prophet
- Viikonloppusoturi

Pakko kompata. Tosiaankaan ei siellä keikalla tullut itsekään pohdiskeltua yleisön reaktioita. Täysillä oltiin mukana.asa wrote:mua ei paskaakaan kiinnosta mitä MUUT IHMISET tekevät keikalla. Mä olen ainakin tullut viihtymään ja diggailemaan, joten mun fiilikset oli kybällä koko ajan.
Siis 19-vuotiaana menin nyt sitten ekalle Maiden- sekä myös oikealle keikalle, ja täytyy sanoa, että tuli nautittua joka hetkestä. Oli se vain jollakin tapaa niin surrealistista nähdä oman idolinsa livenä. Tampereen keikka myös todisti minulle, miksi rakastan Maidenia niin paljon.