Ups!!! Siis 6.7.05!Speedy wrote:Taitaa olla pieni ristiriita tossa?Osiris wrote:Näin Iron Maidenin ekan kerran 13 vuotiaana 6.7.08.
Ja ettei ihan OT:ksi mene niin Maidenin näin ensinmäisisen kerran 14-vuotiaana 15.11.06.

Moderator: The Killer Krew
Jamo wrote:16v 14.11.06. Ens kerralla oonkin 18v, joten after party here I come
Täysin off topicia, mutta mites jatkobileissä suhtaudutaan tällaisiin yli-ikäisiin? Olen kyllä tainnut jo ilmoittautua mukaan...asa wrote:Jamo wrote:16v 14.11.06. Ens kerralla oonkin 18v, joten after party here I come
Kröhöm... Jatkobileet on todennäköisesti Texas-baarissa, jonne ikäraja on 22v. Lupasivat kuitenkin että sisään pääsee siistit ja hyvinkäyttäytyvät parikymppisetkin. Yritämme vielä neuvotella rajan laskemista poikkeuksellisesti 18 ikävuoteen, mutta lupauksia ei voi antaa.
No voi helvatan helvattaasa wrote:Kröhöm... Jatkobileet on todennäköisesti Texas-baarissa, jonne ikäraja on 22v. Lupasivat kuitenkin että sisään pääsee siistit ja hyvinkäyttäytyvät parikymppisetkin. Yritämme vielä neuvotella rajan laskemista poikkeuksellisesti 18 ikävuoteen, mutta lupauksia ei voi antaa.Jamo wrote:16v 14.11.06. Ens kerralla oonkin 18v, joten after party here I come
Imperator wrote:Se että meet nyt sitten vielä Tampereelle kattomaan (oli kuulema paska yleisö kuten myös AMOLAD-kiertueella jota kävin tsiigaamassa TREellä), saa mut jo kelaamaan, että haa haa-- olenpa vahingon iloinen. En menettänyt mitään +50-60 euron arvoista. Vaikka jostain kuulin, että lippuja oli saanut FEMMALLAKIN Tampereelle.. ja tupla haa haa hamstereille. Vitun pellejä ihmisiä!
Pakko kompata. Tosiaankaan ei siellä keikalla tullut itsekään pohdiskeltua yleisön reaktioita. Täysillä oltiin mukana.asa wrote:mua ei paskaakaan kiinnosta mitä MUUT IHMISET tekevät keikalla. Mä olen ainakin tullut viihtymään ja diggailemaan, joten mun fiilikset oli kybällä koko ajan.