Maiden-paidat

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

dejavu
Kisälli
Kisälli

Post by dejavu »

Doom wrote:^ Ok. Asia ymmärretty.
Paljon aiotte ottaa rahaa t-paitoja varten? Itse noin 100€.
reissut imaisee muutenki jo niin paljon rahaa että minä ostan korkeintaan yhden paidan.
olipas ruma tuo different world paita. ei taida kovin paljoa kysyntää löytyä :wink:
itse luulatavasti ostan tuon benjamin breeg paidan, se on noista ainakin hienoin
"Ammutuksi tuleminen sattuu."
- Ronald Reagan
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Itse ostan varmasti tuon paidan. Mielestäni kaikista komein noista, vaikka tuo Benjaminkin on upea. Myös paidan takapuoli on erittäin hieno.
Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Edward Mannerheim »

^Jep, tuon paidan takapuoli on paras!
GODOFTHUNDER
Hiippari
Hiippari

Post by GODOFTHUNDER »

Doom wrote:^ Ok. Asia ymmärretty.
Paljon aiotte ottaa rahaa t-paitoja varten? Itse noin 100€.

Itse ostan todennäköisesti 2 t-paitaa tai sitten t-paidan ja hupparin.. Varmaan sellanen 80 e siis menee noihin paita kuluihin..
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

^Hupparista kannattaa varautua maksamaan ainakin se 60 ja hyvässä lykyssä enemmänkin. T-paidat pyörivät kanssa siellä 30 e:n nurkilla, joten ei ole ihan ilmaista tuo.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
DevilLook
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by DevilLook »

Pitää varmaan ottaa joku kybädona mukaan ni voi ostaa jos löytyy jotain kivaa... Joo, hyvissä hinnoissa on keikoilla paidat mutta aina on vähintään yks paita lähteny mukaan. Nyt kun tulee tsekattua useampi keikka tulee varmaan yhteensä paitoihin ja muuhun roippeeseen pistettyä enemmän rahaa. Kun ottaa sen verran mukaan kun on varaa törsätä ni siinähän se. Ei kaduta jälkeenpäin eikä elä yli varojen... Muistankos muuten oikein että minkäänlaisella kortilla ei noilla kojuilla makisella? Kahisevaa tukku taskuun, eli: Tonni käteen, känni toteen!
Iivis
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Iivis »

^ Juu, käteisellä maksellaan.
"Life goes on....until it doesn't"
Roskisdyykkari
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Roskisdyykkari »

Jukka wrote:^Hupparista kannattaa varautua maksamaan ainakin se 60 ja hyvässä lykyssä enemmänkin. T-paidat pyörivät kanssa siellä 30 e:n nurkilla, joten ei ole ihan ilmaista tuo.
Toisinsanoen aivan h*lvetin kallista. Nojoo, JOS jonkun paidan ostan niin siinä tapauksessa tämän:
ETUPUOLI
TAKAPUOLI

Eipä tuo Benjamin- paitakaan hullummalta näyttänyt.

Lievästi menee offtopicin puolelle, mutta olen harkinnut myös kiertuekirjan ostoa. Ihan hienojahan ne ovat yleensä olleet, mutta jostain syystä kahdella viimerundilla ei vain ole ollut tarpeeksi mielenkiintoa/mukanaolevaa rahaa niiden hankkimiseen. Äsh, rahaahan tässä taas palaa, pelkän kiertuesälän takia. Ei näin.
Ctrl+Alt+Del
Wimp
Wimp

Post by Ctrl+Alt+Del »

itselläni on TNOTB paita joka on ostettu oulun helldoradosta ja hyvin on kestänyt. Myös Hellsingistä ostettu SSOASS on erittäin hyvin kestänyt.
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Roskisdyykkari wrote:Lievästi menee offtopicin puolelle, mutta olen harkinnut myös kiertuekirjan ostoa. Ihan hienojahan ne ovat yleensä olleet, mutta jostain syystä kahdella viimerundilla ei vain ole ollut tarpeeksi mielenkiintoa/mukanaolevaa rahaa niiden hankkimiseen. Äsh, rahaahan tässä taas palaa, pelkän kiertuesälän takia. Ei näin.
Itsekin olen ajatellut ostaa myös kiertuekirjan. Rautaneito 2006 keikkainfon hinta-arvio on 20 euroa. Kyllä sitä rahaa palaa jo ihan tarpeeksi, vaikka ostaa vain t-paidan ja kiertuekirjan. Enempään ei taida olla varaa.
rainmaker91
Hang-Around
Hang-Around

Post by rainmaker91 »

^Sama täällä. Meni kuitenkin kaikkien kolmen keikan lippuihinkin ihan tarpeeksi rahaa.
rainmaker91 mielikuvituksettomin nimimerkki jonka satuin keksimään.
Putee
Roudari
Roudari

Post by Putee »

Taidanpa hankkia kiertue t-paidan ja jonkun muun t-paidan, kaipa sellaisen Crossed Gunsin, jos niitä sieltä saa :)
herrasöör
Hang-Around
Hang-Around

Post by herrasöör »

Lähden huomenna ostamaan Hellsinki rock shopista 7th son t-paitaa, ja saa nähdä, jos jotain muutakin Maideniin liittyvää tarttuisi mukaan.
Don't forget, kids... The bigger your post count, the bigger your penis is.
eddiebruce
Hang-Around
Hang-Around

Post by eddiebruce »

Varmaan tulee yks paita ostettua keikalta..niikun aiemminkin olen tehnyt.
Valinta on sitte kahen vaiheilla.Joko benjamin tai amolad paita.
Kyllähä noista maksaa saa,mutta on se sit sen arvosta 8)
UP THR IRONS \,,/
03,05,x2 06,x2 08,10,11,13
Räbsä
Hell Rat
Hell Rat

Post by Räbsä »

Ehkä paitaan ja kaulahuiviin vois rahat laittaa tällä kertaa.

Harmittaa kun ei tuota viime kesänä ostettua kiertuepaitaa uskalla käyttää kun tuntuivat värit kulahtavan jo toisen pesun jälkeen aika pahasti. :cry:
"Te epäuskoiset etsitte Saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist!"
Polunimuri
Hang-Around
Hang-Around

Post by Polunimuri »

Harmi kun en ole tuonne keikalle menossa, nimittäin myös siksi että hävyttömän upean näköisiä paitoja myynnissä joista mainittakoon vaikkapa tuo These colours don't run-paita. Mutta olen tässä ajatellut pistää tilaukseen ton A Matter of Life and Death T-paidan kun on se sen verran komia ja hyvä levy. Saa nähdä.
Iron What? Iron Fucking Maiden! That's What!
The_Air_Raid_Siren
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by The_Air_Raid_Siren »

Räbsä wrote:Harmittaa kun ei tuota viime kesänä ostettua kiertuepaitaa uskalla käyttää kun tuntuivat värit kulahtavan jo toisen pesun jälkeen aika pahasti. :cry:
Minullakin tuntuivat alussa värit vähän rapistuvan, mutta ei nyt sen jälkeen ole pahemmin muutosta tullut ja käyttöönhän nuo paidat on tarkoitettu siinä missä muistoksikin. Tuollaiselle paidalle tuntuu hieman kulahtaneempi ulkoasu toisinaan sopivan jopa paremmin. Mutta sehän on tietysti jokaisen oma asia ostaako paidan käyttöön vai vain ihasteltavaksi. :)
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
Lowerslave
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by Lowerslave »

Räbsä wrote:Harmittaa kun ei tuota viime kesänä ostettua kiertuepaitaa uskalla käyttää kun tuntuivat värit kulahtavan jo toisen pesun jälkeen aika pahasti. :cry:
Osta tällä kertaa se "These colours don't run" -paita, ni luulis värien säilyvän :lol: . Sori, oli pakko. Off I go... :roll:
mishrak
Peräruiske
Peräruiske

Post by mishrak »

Saako noita uusia AMOLAD/kiertue paitoja jo kaupoista/netistä, vai pitääkö niitä hiessä keikalla jonottaa?
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

No mitäs kiertuepaitoja ne olisi jos niitä muka saisi muualtakin ostettua kuin kiertueen keikoilta? :roll:

Jotain AMOLAD-paitoja saa kyllä Eddies Megastoresta.
herrasöör
Hang-Around
Hang-Around

Post by herrasöör »

^ Hellsinki Rock Shopista tarttui AMOLAD paita mukaan, kun ei sitä 7th sonia ollu ku M ja L kokoja.
Don't forget, kids... The bigger your post count, the bigger your penis is.
Jii
Hang-Around
Hang-Around

Post by Jii »

Mistä kannattaisi Turkkuses etsiä Maiden paitoja?
Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Edward Mannerheim »

^Kokeiles Levypörssiä, siellä saattais olla. Muistaakseni Äxässä ei ole näkynyt Maideniä.
En ole kyllä näin nettiaikana pahemmin etsinytkään, kaikki löytyy vaivattomasti omasta makkarista. :lol:
Sameli
Kisälli
Kisälli

Post by Sameli »

^ "Etiks jotain tiettyä?" :lol:

On kyllä harvinaisen tyylikäs tuo Maidenin kiertue-paita, jonka selkäpuolella kiipeillään Eddie-lipun kanssa kallojen päällä. Tuommoinen hankintaan keikalta!
Putee
Roudari
Roudari

Post by Putee »

herrasöör wrote:^ Hellsinki Rock Shopista tarttui AMOLAD paita mukaan, kun ei sitä 7th sonia ollu ku M ja L kokoja.
Muuten aivan saman paidan kävin ostaan, mutta harmikseni huomasin, että nämä ovat niitä fruit of the loom paitoja :(
Post Reply