Doom wrote:^ Ok. Asia ymmärretty.
Paljon aiotte ottaa rahaa t-paitoja varten? Itse noin 100€.
reissut imaisee muutenki jo niin paljon rahaa että minä ostan korkeintaan yhden paidan.
olipas ruma tuo different world paita. ei taida kovin paljoa kysyntää löytyä
itse luulatavasti ostan tuon benjamin breeg paidan, se on noista ainakin hienoin
^Hupparista kannattaa varautua maksamaan ainakin se 60 ja hyvässä lykyssä enemmänkin. T-paidat pyörivät kanssa siellä 30 e:n nurkilla, joten ei ole ihan ilmaista tuo.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Pitää varmaan ottaa joku kybädona mukaan ni voi ostaa jos löytyy jotain kivaa... Joo, hyvissä hinnoissa on keikoilla paidat mutta aina on vähintään yks paita lähteny mukaan. Nyt kun tulee tsekattua useampi keikka tulee varmaan yhteensä paitoihin ja muuhun roippeeseen pistettyä enemmän rahaa. Kun ottaa sen verran mukaan kun on varaa törsätä ni siinähän se. Ei kaduta jälkeenpäin eikä elä yli varojen... Muistankos muuten oikein että minkäänlaisella kortilla ei noilla kojuilla makisella? Kahisevaa tukku taskuun, eli: Tonni käteen, känni toteen!
Jukka wrote:^Hupparista kannattaa varautua maksamaan ainakin se 60 ja hyvässä lykyssä enemmänkin. T-paidat pyörivät kanssa siellä 30 e:n nurkilla, joten ei ole ihan ilmaista tuo.
Toisinsanoen aivan h*lvetin kallista. Nojoo, JOS jonkun paidan ostan niin siinä tapauksessa tämän: ETUPUOLI TAKAPUOLI
Eipä tuo Benjamin- paitakaan hullummalta näyttänyt.
Lievästi menee offtopicin puolelle, mutta olen harkinnut myös kiertuekirjan ostoa. Ihan hienojahan ne ovat yleensä olleet, mutta jostain syystä kahdella viimerundilla ei vain ole ollut tarpeeksi mielenkiintoa/mukanaolevaa rahaa niiden hankkimiseen. Äsh, rahaahan tässä taas palaa, pelkän kiertuesälän takia. Ei näin.
Roskisdyykkari wrote:Lievästi menee offtopicin puolelle, mutta olen harkinnut myös kiertuekirjan ostoa. Ihan hienojahan ne ovat yleensä olleet, mutta jostain syystä kahdella viimerundilla ei vain ole ollut tarpeeksi mielenkiintoa/mukanaolevaa rahaa niiden hankkimiseen. Äsh, rahaahan tässä taas palaa, pelkän kiertuesälän takia. Ei näin.
Itsekin olen ajatellut ostaa myös kiertuekirjan. Rautaneito 2006 keikkainfon hinta-arvio on 20 euroa. Kyllä sitä rahaa palaa jo ihan tarpeeksi, vaikka ostaa vain t-paidan ja kiertuekirjan. Enempään ei taida olla varaa.
Varmaan tulee yks paita ostettua keikalta..niikun aiemminkin olen tehnyt.
Valinta on sitte kahen vaiheilla.Joko benjamin tai amolad paita.
Kyllähä noista maksaa saa,mutta on se sit sen arvosta
Harmi kun en ole tuonne keikalle menossa, nimittäin myös siksi että hävyttömän upean näköisiä paitoja myynnissä joista mainittakoon vaikkapa tuo These colours don't run-paita. Mutta olen tässä ajatellut pistää tilaukseen ton A Matter of Life and Death T-paidan kun on se sen verran komia ja hyvä levy. Saa nähdä.
Räbsä wrote:Harmittaa kun ei tuota viime kesänä ostettua kiertuepaitaa uskalla käyttää kun tuntuivat värit kulahtavan jo toisen pesun jälkeen aika pahasti.
Minullakin tuntuivat alussa värit vähän rapistuvan, mutta ei nyt sen jälkeen ole pahemmin muutosta tullut ja käyttöönhän nuo paidat on tarkoitettu siinä missä muistoksikin. Tuollaiselle paidalle tuntuu hieman kulahtaneempi ulkoasu toisinaan sopivan jopa paremmin. Mutta sehän on tietysti jokaisen oma asia ostaako paidan käyttöön vai vain ihasteltavaksi.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
Räbsä wrote:Harmittaa kun ei tuota viime kesänä ostettua kiertuepaitaa uskalla käyttää kun tuntuivat värit kulahtavan jo toisen pesun jälkeen aika pahasti.
Osta tällä kertaa se "These colours don't run" -paita, ni luulis värien säilyvän . Sori, oli pakko. Off I go...
^Kokeiles Levypörssiä, siellä saattais olla. Muistaakseni Äxässä ei ole näkynyt Maideniä.
En ole kyllä näin nettiaikana pahemmin etsinytkään, kaikki löytyy vaivattomasti omasta makkarista.
On kyllä harvinaisen tyylikäs tuo Maidenin kiertue-paita, jonka selkäpuolella kiipeillään Eddie-lipun kanssa kallojen päällä. Tuommoinen hankintaan keikalta!