Nowen, Peace with Death
Moderator: The Killer Krew
Kuuntelinpas kaikki kolme klippiä uudestaan, ja pitää vähän korjailla aikaisempia mielipiteitä.
Ensimmäisellä kuuntelukeralla riffit tuntuivat tosiaan hiukka samoilta, mutta nyt uudelleen kuunneltuna huomasin että kyllä ne hyvinkin erilaisia olivat. Ja aika hyviä vielä.
Ensimmäisellä kuuntelukerralle on aina hiukan vaikea hahmottaa kokonaisuutta, mutta nyt toisella kerralla kyllä huomasi kappaleiden hienouden. Todella hyviä kitarasovituksia ja ovelia kikkoja. Varsinkin Cursed Or Blessed iski meikäläiseen. Lopun haikea kitarointi oli todella hienon kuuloista. Myös kitarasoolot olivat hyviä.
Laulusta en edelleenkään pitänyt, enkä sanoista saanut vieläkään mitään selvää paria kertosäettä lukuunottamatta, joten ei sinänsä ihan suosikkeihin kuulu. Mutta onhan tällainen miehisen möreä murina huomattavasti parempaa kuin Alexi Laihon äänenmurrokseton rääyntä.
Ja sitten vielä loppuun typerä kysymys, jolla luultavasti menetän sen lopunkin arvostukseni:
Missäspäin maailmaa tämä ravintola Kantis sijaitsee. Ajatuksissa on jo jonkin aikaa pyörinyt Maiden Hellin katsastaminen, ja Nowenin voisi tietty vilkaista siinä ohessa.
Ensimmäisellä kuuntelukeralla riffit tuntuivat tosiaan hiukka samoilta, mutta nyt uudelleen kuunneltuna huomasin että kyllä ne hyvinkin erilaisia olivat. Ja aika hyviä vielä.
Ensimmäisellä kuuntelukerralle on aina hiukan vaikea hahmottaa kokonaisuutta, mutta nyt toisella kerralla kyllä huomasi kappaleiden hienouden. Todella hyviä kitarasovituksia ja ovelia kikkoja. Varsinkin Cursed Or Blessed iski meikäläiseen. Lopun haikea kitarointi oli todella hienon kuuloista. Myös kitarasoolot olivat hyviä.
Laulusta en edelleenkään pitänyt, enkä sanoista saanut vieläkään mitään selvää paria kertosäettä lukuunottamatta, joten ei sinänsä ihan suosikkeihin kuulu. Mutta onhan tällainen miehisen möreä murina huomattavasti parempaa kuin Alexi Laihon äänenmurrokseton rääyntä.

Ja sitten vielä loppuun typerä kysymys, jolla luultavasti menetän sen lopunkin arvostukseni:
Missäspäin maailmaa tämä ravintola Kantis sijaitsee. Ajatuksissa on jo jonkin aikaa pyörinyt Maiden Hellin katsastaminen, ja Nowenin voisi tietty vilkaista siinä ohessa.
Last edited by Viper on Thu Mar 09, 2006 15:29, edited 1 time in total.
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
-Hector
Asia selvä. Käyn tänään töiden jälkeen postissa väijymässä semmosia pahvisia putkia, että saa sen Kustin mukana nätisti perille. On aivan totta, että kapakkareissusta se ei hengissä selviä, vaikka kovahko jätkä onkin. Palataan asiaan huomenissa vaik.Lappis wrote: Vaihto onnistuu immediately!
Jos sen postin kautta saat heitettyä tulemaan, olisi loistojuttu. Laitan kurakaaret lentämään sinnepäin. Yksärillä vaan osoitetietoa tulemaan

"When Gabriel lies sleeping,
This child was born to die"
Re: Nowen ( Spidermania )
On kyllä tuo Cursed or Blessed aika helvetin kova biisi 

Helsingin Kampissa. Itseltäni jäänee tuo keikka väliin, harmi kyllä.Viper wrote:Ja sitten vielä loppuun typerä kysymys, jolla luultavasti menetän sen lopunkin arvostukseni:
There is room for all God's creatures....right next to the mashed potatoes.
-
- Taka-ampuja
^ Kyllä vain! Itseasiassa Spidershounhan keksi Iggy Pop vuonna-27.
Korjausta Kantiksen keikan alkamisajankohtaan:
2000 Ja Nowen ryöpsäyttää sellaiset setit ilmoille, että heikompia varmasti hirvittää.
Ja luvassa siis Spidershow myös. Ja Lappiksen totaalikoomat-show heti kunhan lavalta pääsen vittuun!
Raitus: Mä nyt alan tekemään tolle J-kylän keikkajutulle ihan tosissaan hommia, kunhan tää Kantiskama saadaan alta pois
Korjausta Kantiksen keikan alkamisajankohtaan:
2000 Ja Nowen ryöpsäyttää sellaiset setit ilmoille, että heikompia varmasti hirvittää.
Ja luvassa siis Spidershow myös. Ja Lappiksen totaalikoomat-show heti kunhan lavalta pääsen vittuun!
Raitus: Mä nyt alan tekemään tolle J-kylän keikkajutulle ihan tosissaan hommia, kunhan tää Kantiskama saadaan alta pois
"To be alive is more than just breathing"
Meidän basisti yritti saada meidän bändille kolme vuotta keikkaa J-kylään siellä opiskellessaan, tuloksetta. Mies on laiska juoppo, mutta silti. Jotenkin tosi hankalaa..Tai sitten se ei ole tehnyt mitn ja kusettaa vaan..Lappis wrote:^ Mielelläni mutta kenelle? Ei mulla ole kontakteja J-kylään hetkeäkään. Mun pitää hoitaa se erään välikäden kautta.
Minä puhun tästä kurapaketista eteenpäin

"When Gabriel lies sleeping,
Hoho.Raitus wrote:Sir, sä olet niin oikeassa, kuten melkein aina.Sir wrote:^Lappis sathanas, myy Nowen ja SD sinne kimppakeikalle pakettihintaan, niin Raituksella kastuu Sloggi. Se kun on kauhea fanityttö. Tai sitten ei.Toi olis ehkä vuoden rykäys.

-
- Rautaneito IRC Crew
^Jos jynkkyllään meette, niin mää voin lähteä teille roudariksi
Ja sun kyllä kannattais välttää sitten sille laulajalle sitä ruskea jaffan antamista. Eikä missään nimissä antaa sille sitä uutta kuplimatonta Spriteä! Siitä ei hyvä seurais...

Ja sun kyllä kannattais välttää sitten sille laulajalle sitä ruskea jaffan antamista. Eikä missään nimissä antaa sille sitä uutta kuplimatonta Spriteä! Siitä ei hyvä seurais...
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
No kaikkihan tekee omalla tyylillään nää studioviritykset. Meillä ekana äänitetään rummut, ja samalla menee narulle demokitarat & basso. Sitten bassotaiteilija äänittää osuutensa, jonka jälkeen sitten kitaristit käyttää 666 raitaa omiin tuotoksiinsa. Viimeisenä sitten soolot ja vokaalit, niin kuin asiaan kuuluu.Lappis wrote:^^
Mä kyllä olen soittanut bassot aina melkein viimeisenä. Soolot ja vokaalit jää viimeiseksi, basso äänitetään vasta kolmanneksi viimeisenä
Näinpähän se on yleensä tullut tehtyä. Eipähän pääse kitaristit itkemään, että kun "rumpali ja basisti ei pysy rytmissä."Sir wrote:No kaikkihan tekee omalla tyylillään nää studioviritykset. Meillä ekana äänitetään rummut, ja samalla menee narulle demokitarat & basso. Sitten bassotaiteilija äänittää osuutensa, jonka jälkeen sitten kitaristit käyttää 666 raitaa omiin tuotoksiinsa. Viimeisenä sitten soolot ja vokaalit, niin kuin asiaan kuuluu.Lappis wrote:^^
Mä kyllä olen soittanut bassot aina melkein viimeisenä. Soolot ja vokaalit jää viimeiseksi, basso äänitetään vasta kolmanneksi viimeisenä
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Pentelesh wrote:Ja sun kyllä kannattais välttää sitten sille laulajalle sitä ruskea jaffan antamista. Eikä missään nimissä antaa sille sitä uutta kuplimatonta Spriteä! Siitä ei hyvä seurais...

Vihatkoon vain - kunhan pelkäävät
-
- Taka-ampuja
Jep. näin tuli tehtyä myös Nerlichin kanssa kun viimeksi olin ite studiossa. Kitarat ennen bassoa niin sai paremmin säädettyä sopivan bassosoundin. Heh, ja kyllä ainakin basso kuuluu viimesimmällä nerlich-äänitteellä, jolla mukana olinLappis wrote:^^

-
- Azazel
Kävin juuri äsken Nowenin sivuilla kuuntelemassa biisit, ja on kyllä kovaa kamaa. Kaksi ekaa olivat tasoa "hyvä" mutta kun Cursed Or Blessed pamahti, niin jumalauta.
Lappis, tämä on parasta uutta kamaa mitä mä olen kuullut viikkoihin ja kuukausiin!
Ostan sen levyn sulta pian, ensi viikolla jos saan revittyä killingit kasaan.

Ostan sen levyn sulta pian, ensi viikolla jos saan revittyä killingit kasaan.