Guns N´ Roses

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

dejavu
Kisälli
Kisälli

Post by dejavu »

mielenkiinnolla odotan sitä kuinka nopeasti myyvät areenan loppuun
"Ammutuksi tuleminen sattuu."
- Ronald Reagan
Karpaasi
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Karpaasi »

Ozzy wrote:Ja totta HELVETISSÄ hard rock yhtyeen solistin pitää näyttää rockilta eikä miltään saatanan räppäriltä!
Sopii yhä mielestäni hyvin Gunnareiden imagoon tuo pukeutuminen. Räväkät kappaleet tarvitsevat räväkän ympäristön, oli se vaikka NFL-paidassa.

Pakko on keikalle mennä: Don't Cry, Welcome to the Jungle, Paradise City, Nightrain, Estranged, Civil War... näitä odotellen olisi mukava heilua kentällä.
Stalker
Roudari
Roudari

Post by Stalker »

Todella tekisi mieli keikalle mennä. Mutta raha asiat eivät näytä kovin valoisilta. Voi olla että ostan lipun myöhemmin jostain muualta. Katotaan. Kyllä tuo Axlin käyttäytyminen on aivan persestä. Katotaan nyt pääsevätkö suomeen asti ja pystyvätkö keikan viemään läpi :? Appettite for Destrucionin aikainen musiikki iskee todella hyvin. Uudesta kamasta en sitten niin hyvin tiedäkkään.
"Egotism is the anesthetic that dulls the pain of stupidity." - Frank Leahy
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Jaa notta Suomeen? Jaahas. Jätän väliin ehdottomasti, en missään nimessä halua mennä sinne, koska tulisi väkisin verrattua vanhaan Rosesiin. Pahimmassa tapauksessa keikka voisi romuttaa illuusion Rosesista kokonaan. Tiedätte varmaan mitä tarkoitan.
Piece Of My Mind
Berserkki
Berserkki

Post by Piece Of My Mind »

^ Jep, eipä taida Gunnareista olla jäljellä ku väljähtäny pieru. Mutta onhan tuo sentäs lähtösin Axlin persiistä. Omakohtanen kuva Gunnareista on kanssa tuolta bändin alkuajoilta, Axlin omatakeinen tyyli ja Slashin romuluinen olemus oli kyllä rautanen yhdistelmä. Kauheasti en edes tuotantoa tunne, itse asiassa todella huonosti... Se on nähtävästi kuitenkin lippu käytävä hakemassa. Tai varmaahan tuo nyt ei vielä ole... Saapi nähdä menenkö, riippunee tikettien hinnoista. Velipoika kun sinne on puskemassa, niin siinä saisi tekosyyn lähteä vahtimaan.
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
El Maco
Bändäri
Bändäri

Post by El Maco »

Gunnarit on AINA ollut lempibändini Maidenin kanssa.

Olen aivan varma että tästä mielipiteestä on moni eri mieltä. Tosi moni.

Minusta W.Axl Rose kaikkien aikojen paras laulaja.
Siis suorastaan rakastan sitä Axlin räkäistä ääntä , etenkin livenä. Studiokin menettelee.
Tiedän että hän oli se kuka bändin hajotti koska on kuulemma aika kusipää. Mutta se ei minua haittaa, pääasia että osaa laulaa.

Ja sitten on Slash. Minusta Adrian Smithin kanssa maailman parhaita kitaristeja. Slashin tyyli soittaa iski minuun todella hyvin .

Bändillä on monia hienoja biisejä kuten November Rain,Welcome to the jungle, Paradise City,Don't Cry,Nightrain ja Live N Let Die. Kaikki suosikkejani.

Mutta en todellakaan mene heidän tulevalle keikalleen. Onko Guns N' Roses enään Guns N' Roses? Jäljellä on enää Axl ja Dizzy. Aivan sama kuin Harris,Smith,Murray,Gers ja Mcbrain lähtisivät Maidenista ja Bruce hommaisi jotkut amatöörit heidän tilalleen. Ja sekö olisi Maiden koska siellä on Bruce? Ei ole.

Eli en mene heidän keikalleen.

Tämä taisi olla ensimmäinen KUNNON postini eikä mitään kolmasluokkalaisten kakkakirjoitusta. Olen nytten 12 vuotta ja olen menossa Maidenin keikalle . Ensi keikkani... :P

No hyvää illanjatkoa lautalaisille.

Up the GNR and Maiden ! :roll:
Let The Metal Flow !
Black_Adder
Roudari
Roudari

Post by Black_Adder »

^Mukavahan tuota oli lukea, hienoa että nuorempikin porukka löytää Gunnarit. Itse olen kuunnellut Gunnareita jo tarhaiässä eli 80-luvun lopulta lähtien, silti odotan uutta Gunnari materiaalia mielenkiinnolla. Ei, se ei todellakaan ole se sama yhtye joka teki minuun lähtemättömän vaikutuksen Appetite For Destructionilla, mutta Axl pelastaa paljon. Velvet Revolver on toki myös hyvä bändi, mutta Weilandin on turha uneksiakkaan pääsevänsä samoihin suorituksiin kuin Axl. Slash ja Duff ovat tottakai pahoja mentyksiä, mutta eivät korvaamattomia... Axl on. Brucea ja Axlia on puolestaan aivan turha verrata keskenään (niin kuin jotkut ilmeisesti tekevät), laulavat pikkuisen eri kamaa. No niin joo... Jaffa Areenalle MARS!
"Vapaa-aika kuluu korttia pelatessa ja kaljaa juodessa"
-Seppo Räty, Barcelona 1992
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

^ No en nyt sanoisi, että Bruce ja Axl mitenkään erityisen eri kamaa laulaisivat; Hard Rock Vs. Heavy Rock.

Mutta ihan turha on kyllä muuten vertailla miesten laulamista.
Mä olen aina myös diggaillut Axlin äänestä helvetisti. Ja Civil War on edelleen yksi maailman kovimmista biiseistä. Mun rankingissa yksikään Maidenin biisi ei pääse samalle tasolle. Ehkä Sign of the Cross
"To be alive is more than just breathing"
The_Assassin
Bändäri
Bändäri

Post by The_Assassin »

Tässä Axlin dissaajille äijää parhaimmillaan. Welcome To The Jungle Chicagosta 9.4.1992:

http://www.youtube.com/watch?v=VVAPMbKk ... 0n%20roses
"Brother will kill brother
Spilling blood across the land
Killing for religion
Something I don't understand"
Bukka
Peräruiske
Peräruiske

Post by Bukka »

The_Assassin wrote:Tässä Axlin dissaajille äijää parhaimmillaan. Welcome To The Jungle Chicagosta 9.4.1992:

Tän videon jälkeen jos väittää ettei Axl oo rockLegenda voi vetää vitun päähänsä :] :finger:
ploughman
Roudari
Roudari

Post by ploughman »

The_Assassin wrote:Tässä Axlin dissaajille äijää parhaimmillaan. Welcome To The Jungle Chicagosta 9.4.1992:

Olen samaa mieltä monien kanssa. Gunnarit on vitun kova ja Axl on vitun kova.

Mutta tämän kun sanoo, pitää astua vuoteen 1992.

Eli nyt on tulossa aika lailla jokin muu yhtye kuin Guns 'n Roses. Valitettavasti.

Monella voi mennä vähän ohi kun radiossa ja mainoksissa mainitaan "Guns 'n Roses tulee Suomeen!".
Niin....sen niminen yhtye tosiaan tulee, mutta ihan samasta poppoosta ei ole kyse.
Last edited by ploughman on Wed Mar 08, 2006 17:29, edited 1 time in total.
Mercenary
Häjy
Häjy

Post by Mercenary »

Ketjua enemmän seuranneena, mutta vähemmän kirjoittaneena voisin sen verran kommentoida, että tuskin monikaan Axlin "dissaajista" kyseenalaistavat miehen laulutaidot.

Axl vaan on monta kertaa todistanut olevansa mulkku. Peruttuja rundeja, keskeytettyjä keikkoja, kukkoilua, pitkävihaisuutta...
Tällaiset piirteet ihmisessä saavat jotkut näkemään punaista, onpa mies kuinka hyvä solisti tahansa.

Itse arvostan miestä suuresti laulajana, mutta en ihmisenä. Siksi koitan pysyä tässä hommassa mahdollisimman puolueettomana. Sen verran on kuitenkin pakko sanoa, että uudelta materiaalilta (jos sitä koskaan julkaistaan) en odota yhtään mitään. Yhtä matala on odotusarvo seuraavassa Suomen keikassa (jos sitä koskaan on).

Pitää kuitenkin muistaa, että toikin klippi on 14 vuoden takaa. Mikä on Axlin nykykunto?
"Voi ärkyläpärkylä jumaluisa suitana!"
Saabas
Paholainen
Paholainen

Post by Saabas »

Olkoon tämä nyt mun viimenen avautuminen ja sen jälkeen tukin nokkani.
Jussi K wrote:Huvittavaa myös kun ^^^^ joku yläasterasisti kitisee "(wannabe)neekeristä" samalla kun tahtoo Slashin takaisin, joka siis oli mulatti. Huihui.
En missään vaiheessa dissannu neekereitä, joten yläasterasisti ei pidä kyllä paikkaansa.. Tuolla "wannabeneekeri" -jutulla tarkotin lähinnä sitä, että räppi on mielestäni nyt ja aina ollu neekereiden juttu ja niin sen pitää ollakin, turha on kenenkään kalkkiksen alkaa hihhua räppi -skenen kledjuissa. Jokainen nyt saa kuitenkin tehdä -ja näyttää tasan mitä lystää. Se ei minulle kuulu, mutta tuo Axlin nykyimago on mielestäni kaikkea muuta kuin rok.
Black_Adder wrote:Jos et sitä vielä tiennyt niin Axl omistaa oikeudet Guns N' Roses nimeen, näinhän ei Brucen tapauksessa ollut.
Helppohan se on näin jälkikäteen sanoa, mutta tiedossa tuo oli.
Bukka wrote:Tuskin Axl minkää myyntilistojen kärkeen koittaa ratsastaa. Rahaa sillä on jo varmaan tarpeeks.
No tuonhan nyt tietää 100% varmasti vain Axl, lauoin vain oman kommenttini asiasta.
Bukka wrote:Ehkä mies vain tykkää Rokista?"
Rokista pitäminen ei liity mitenkään GnR -nimen käyttöön. Rokista voi diggailla teki musaa sitten minkä tahansa nimen alla.
Bukka wrote:Ja jos Axl omistaa GnR oikeudet miksei se käyttäs niitä??
Yksinkertaisesti vain kunnioituksesta sitä kohtaan mitä GnR on tehnyt ja kenen kanssa. Etenkään kun Axl ei suinkaan tehnyt kaikkia tai edes suurinta osaa GnR biiseistä yksin (nyt on sitten sitä fakta tietoa). Otetaan jälleen vähän mutu mutu esimerkki. Kuka pitäisi Iron Maidenia Iron Maidenina jos Steve antaisi muille kenkää/jäisi yksin bändin kanssa ja hankkisi siihen täysin uudet jäsenet? Voiko kukaan rehellisesti sanoa pitävänsä sitä edelleen bändinä nimeltä Iron Maiden? Tuskin. Entä kuka pitäisi hyväksyttävänä sitä, että tämä uusi Steven bändi jatkaisi Iron Maiden -nimen alla? Tuskin jälleenkään kovin moni. Täysin sama tilanne mielestäni tällä hetkellä GnR:lla. Jos Axl olisi vaihtanut bändin nimeä olisin todennäköisesti yrittänyt keikalle, mutta en nyt. En halua muistaa GnR yksinomaan Axlin bändinä, mielummin nautiskelen vanhojen Use Your Illusions konserttien videoilla.

Vasta kysymyksenä voisin heittää, että miksi Axl Rose käyttäisi GnR -nimeä? Ok bändillä nimi ja siihen sopiva (sangen tyylikäs) logo valmiina, omistaa oikeudet nimeen ja on tunnettavuutta (tämän takia juuri otin myyntilistoille ratsastamisen esille), mutta ei siinä ole mun mielestä tarpeeksi syitä pitää GnR nimi käytössään. Etenkin kun viime levystä on kulunut yli 10v (greatest hitsiä ei lasketa) ja keikka rintamallakin on sangen hiljaista. Peruttuja konsertteja taitaa olla viime vuosilta enemmän kuin järjestettyjä (korjatkaa jos olen väärässä).

Bukka wrote:Paskimmat perustelut taas moneen vuoteen.
Myönnetään tuli osittain vähän hutkastua jotain pöytään.
Jussi K wrote:... miksei kukaan huomaa, ettei Bruce ollut lähtenyt Maidenista "Tattooed Millonaire"n aikaan.
Pilkun turhan päivästä nysväämistä ja armotonta nussimista. Pointtihan viestissäni ei tainnut kuitenkaan olla se koska Bruce lähti Maidenista? Vuosi sinne tai tänne, ei noita muista kukaan, jos Iron Maiden ei kuulu suosikkeihini ja Brucen soolouraa on tullu kuunneltua vaan pinta puolisesti. Musa toimii, mutta mielenkiintoa Brucen soolouran historiikin tutkimiseen ei löydy.

Iivis wrote: Tässähän sun perustelusi olivat, eikö? Vieläpä kaksin kappalein. AInakin minä saan käsityksen näistä kahdesta kuvasta(sun perustelut), että syy GnR dissailuun johtui nimenomaan Akselin pukeutumisesta/tyylistä.
Ozzy wrote:Tossa on mun mielestä 2 (tai oikeestaan 1) aika helvetin hyvä syy jättää koko paska näkemättä. Vaikka Guns N' Roses toimiikin mulle hyvin niin en halua nähä bändiä tollasenaan, GnR:a keulakuvanaan wannabe neekeri ilman Slashia ja muita, jes."
Ozzy wrote:Eli sun mielestä olis aikoinaan ollut ihan ok, että Bruce olisi Iron Maidenista lähdön jälkeen tehnytkin "sooloalbumin" Iron Maiden -nimikkeen alla? Iron Maiden - Tattooed Millionaire. Nimittäin tästä tässä nykysessä GnR:ssa on kysymys, tämä nykyinen "GnR" ei todellakaan ole mikään helvetin GnR vaan Axln yritys ratsastaa nimellä myyntilistojen kärkeen ja tehdä helppoa rahaa.
Meni noiden kahden edellisen viestin se toinen perustelu näköjään ohi, mutta tuskin olit ainoa. Eli tuo edellinen näin tiivistettynä GnR ei ole GnR pelkän Axlin kanssa, vaan siihen tarvitaan myös muita alkuperäisjäseniä. Tuo Axlin nykykunto(en tarkoita laulukuntoa, siitä ei ole mulla mitään hajua)/imago oli lähinnä piste i:n päälle.

Iivis wrote:Huomasin kyllä, tuossa välissä oli tullut päivitystä. Ozzy, hoidetaan ne faktat ensin kuntoon ennenkuin lähdetään soitellen sotaan
Täytyy myöntää, että olis voinu tarkistaa koska Bruce lähti kokeilemaan omia siipiään, mutta kuten jo totesin se ei ollu viestini punainen lanka.

Selvensikö tämä nyt sitä miksi GnR on mun mielestä tällä hetkellä kaikkea muuta kuin näkemisen arvoinen? Jos ei ni sit ei, siihen ei kukaan kuole. Rautalangasta se on nyt jokatapauksessa väännetty, eikä multa löydy halua lähteä sitä sana sanalta tavaamaan.
WHAT WOULD YOU DO IF VINCE NEIL SHOULD VISIT - BY MISTAKE - A DEATH GIG?
"I'd fuckin' kick his ass and while he's on the ground bleeding and crying I'd take a rancid smelly shit in his face and make him eat it!" -Chuck Schuldiner '86
Bukka
Peräruiske
Peräruiske

Post by Bukka »

Axl oli GnR:än punainen lanka. Kun aloit nyt puhumaa siitä maidenista, niin onhan se maideninki kaikki paitsi 2 jäsentä muuttunu... Eli siis nythän vaan muuttu kaikki jäsenet paitsi 1? paljon eroa? Tuskin.
Bukka
Peräruiske
Peräruiske

Post by Bukka »

JA ERITOTEN, (sori caps) MIKSEI AXL:lla olisi oikeutta koittaa Tehä GnR:rrää uudestaan jos se haluu?? Onhan se kunnianhimoinen hanke. Levyäki jo väsätty yli 10 vuotta. Eikö teiltä löydy yhtään kunnioitusta miestä kohtaan?!!? Saattais teitäki nakertaa jos kaikki vittuilis teille.

Ei Axl sitä bändiä yksin hajottanu, se on 100% varma, mutta antaa miehen yrittää. Ite ainakin arvostan kovasti Axl:lia. Etenkin tän jälkeen. GnR hajos joskus, niin miksei Axl sais koittaa uudestaan?? Ei se siinä kenenkää muun mainetta pilaa ku ittensä, ja ihan hyvin se chinese democracy voi olla Mestariteos Ja jos on, niin mites sit suut pannaan!? tän yhenki joka tässä haukkuu Axelia, Saattaa tulla uutta kunnioitusta miestä kohtaan. Tää pelle ei sentään oo tehny perhe-elämästään Tosi-tv:tä tai muutenkaan koittanu hankkia huomiota. Kaikki Respecti Axl:lille. rock on duuud :finger: :finger: :finger:
Bukka
Peräruiske
Peräruiske

Post by Bukka »

Tekihän myös Dave Mustaine saman megadethin kanssa. Levystä tuli LOISTAVA. Eikä kukaan valita Davesta. Ite oon myös megadeth fani. /offtopic.

Ja seuraavaksi opettelet Muokkaa-napin käytön. -Jukka-
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

Bukka wrote:Tää pelle ei sentään oo tehny perhe-elämästään Tosi-tv:tä tai muutenkaan koittanu hankkia huomiota.
No jos äijän tekemisiä ja uraa katsotaan noin psykologisesta näkökulmasta, niin herra ei ole mitään muuta yrittänytkään kuin kerätä huomiota. Ja kyllä sinne Axlinkin perhe-elämään mahtuu niitä vaimonhakkaamisia sun muuta sekoilua ihan riittävästi ilman tosi-tv:täkin.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
The Exorcist
Paholainen
Paholainen

Post by The Exorcist »

Täällähän onkin ollut enemmän tai vähemmän asiaan liittyvää juttua. Kun kuulin Gunnareiden keikasta niin ensimmäinen reaktio oli tyypillinen "Hohhoijjaa", mutta jälkeenpäin, miksi ei? Jos sattuu rahaa olemaan niin kuitenkin Gunnareiden biisejä jaksaa kuunnella, vaikka Izzy Stradlinia, Slashia, Duffia ja Matt Sorumia ei lavalla olekkaan. Menee jos menee, ei mene jos ei mene. Tämä Axlin sähläily nyt on ollut mitä ollut ja tulee olemaan mutta mitäs näistä, en jaksa enää keskittyä Axl:in kohdalla mihinkään, kunhan ei sitten peru Suomen keikkaa. :twisted:
Small green aliens scuttled out of his path, fearsome Martian warriors would not meet his gaze and the air froze when he croaked in his dark gravelly voice; "A pint of bitter Please mate".
Piece Of My Mind
Berserkki
Berserkki

Post by Piece Of My Mind »

Mercenary wrote:Mikä on Axlin nykykunto?
Tämä kiinnostaisi myös itseä, ja varmasti montaamuutakin keikalle suuntaavaa.
Onko tuosta kohutusta äänestä enään mitään jäljellä, entä miten on muuten miehen kunto ?!? Kai täällä jotain kovemman luokan GnR diggareita löytyy jotka on Axlin touhuja seuraillut ??
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
Viper
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Viper »

Tässä olen nyt jo jonkin aikaa tätä kalabaliikkia seurannut, niin voisin vaikka itsekin jotain kirjoitella.

Ensimmäinen reaktioni kun luin GNR:n tulevan Suomeen oli: "Jaaha, saisivatkohan tällä kertaa sen keikan jopa järjestettyä".

Itse kyllä pidän gunnareista, ja vaikka ei nyt ihan lempibändejä olekaan niin kyllä sitä tuotantoa tulee silloin tällöin kuunneltua. Varsinkin Civil War on mielestäni todella hyvä ja nerokas kappale. Mutta en kyllä pidä tätä Axl:n kokoamaa seurakuntaa varsinaisesti Guns N' Rosesisina. Lähinnä siksi, että Slash ja kumppanit olivat varsin tärkeitä osasia gunnareiden kokoonpanossa. Mutta enpä kyllä pitäisi bändiä Guns N' Rosesina jos Slash ja muut alkaisivat keikkailla ilman Axlia.

Kyllä, myös Iron Maiden on vaihtanut jäseniään vuosien saatossa, mutta tässä onkin mielestäni se ero, että Maiden on myös levyttänyt uusilla kokoonpanoillaan. Gunnareiden viimeisin levy on vuodelta -93 ja seuraava ilmestyy joskus. Ehkä.
Eipä silti, kyllähän sen uuden levyn saattaisi jopa hankkia. Ihan vain nähdäkseen mikä nyt on niin hienoa, että sitä on pitänyt nyhjätä yli kymmenen vuotta.

Kyseiselle keikalle en kuitenkaan aio mennä. Syy ei liity mitenkään siihen, että Axl pitää NFL-paitoja. Eivät ne vanhat hikiset uikkaritkaan mitenkään erikoisen hienot olleet.
Mutta tämä bändi ei vain mielestäni ole se sama joka on tehnyt kappaleet Civil War, Welcome To The Jungle ja Nightrain. Vaikka Axl olisikin elämänsä kunnossa ja ääni kantaisi paremmin kuin koskaan, olisi silti takaraivossa se ajatus, että ei tämä kyllä se vanha kunnon gunnarit ole.
Omakaan Guns N' Roses tuntemukseni ei mitenkään laaja ole (omistan vain Greatest Hitsin ja Use Your Illusion I, II on hankintalistalla), mutta mielestäni olen silti oikeutettu sanomaan, että tämä ei kyllä ole se Guns N' Roses.

Mitä taas Slashiin tulee, ei kaveri ole mielestäni mitenkään maailman parhaita kitaristeja.
Mutta kyllä hän soittaa osaa, ja on tehnyt muutamia oikein hyviä kitarariffejä ja sooloja.
Ei ehkä paras, mutta ei mikään huonokaan. Omaa omantyylisen soundin, mikä on aina kitaristille hyväksi.
Ja siitä, että ei ole oikeutettu arvostelemaan jonkun soittotaitoa jos on kuullut vain pari hittiä, olen erimieltä. Jos kyseinen kappale jotenkin kuvastaa hyvin bändin materiaalia, kyllä siitä pystyy arvioimaan bändinjäsenten taitoja. Laulutaito on varsinkin sellaine, että sen huomaa heti osaako joku laulaa. Kitaran soittotaito ei ole aivan yhtä helppo huomata, mutta pienellä harjaannuksella senkin kuulee melko selvästi.

Satuinpa tuossa eilen keskustelemaan kaverini kanssa puhelimitse Guns N' Rosesin tulosta Suomeen. Kaverini, joka on melko suuri GNR-fani ja saanut minutkin bändistä innostumaan, oli kanssani aika pitkälti samaa mieltä. Muutenkaan ei ole koskaan varmaa mitä se yksi maailman suurimmista rockdiivoista keksii. Jos herraa kenkuttaa niin siinäpä sitten ollaankin keikatonna. Ei, kyllä se taitaa olla parempi jäädä kotiin katsomaan Use Your Illusion DVD:tä (tosin minulla ei kyseistä tallennetta ole, vaan kaverillani. Sen voisikin kyllä taas uudelleen katsoa. Oli meinaan aika hyvä keikka. Axl punaisissa uikkareissaan :D ).
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
Relic
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Relic »

The Exorcist wrote:Jos sattuu rahaa olemaan niin kuitenkin Gunnareiden biisejä jaksaa kuunnella, vaikka Izzy Stradlinia, Slashia, Duffia ja Matt Sorumia ei lavalla olekkaan.
Eikä Steven Adleria, joka siis klassisessa kokoonpanossa soitti. Matt Sorum toki teknisesti parempi rumpali kuten Illusions -levyiltä voimme huomata, poikkeuksena Civil War kappale, jolla siis vielä mukana Steven Adler.
ozz3
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by ozz3 »

Kylläpäs täällä nyt väännetään. Muistakaa nyt kuitenkin, että vaikka lavalla ei ole sama Guns 'N Roses kuin kuin silloin reilu kymmenen vuotta sitten, ei sekään Guns 'N Roses olisi ollut mitään ilman Axl Rosea. Itselleni koko bändi henkilöityy juuri Axl:iin, vaikka bändi on aina osiensa summa.

Nyt tilanne on se, että jos haluatte nähdä Slashin, McKaganin ja Sorumin niin menkää katsomaan Velvet Revolveria. Jos taas haluatte nähdä Stardlinin, menkää katsomaan herran soolo juttuja. Jos haluatte nähdä Axl Rosen, menkää kesällä katsomaan Guns 'N Rosesia. Niin yksinkertaista se on.
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
Viper
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Viper »

^Heh, se pointti olikin se, että olisi mukava nähdä herrat yhdessä soittamassa niitä vanhoja klassikoita. Vaan se toive tuskin enää toteutuu.
Tottahan toki Axl on tärkeä lenkki gunnareissa. Ei se ole Guns N' Roses ilman Akselia.
Mutta ei se silti ole Guns N' Roses pelkällä Akselillakaan.
Jos ei keikka kiinnosta niin eihän sinne ole pakko mennä. Olivat syyt sitten mitkä hyvänsä.
Kyllä minä veikkaan sinne kuitenkin ihan kiitettävästi porukkaa menevän (tietty edelleen sillä varauksella että herra kenkku saa keikan vedettyä :wink: ).
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
Bukka
Peräruiske
Peräruiske

Post by Bukka »

ozz3 wrote:Kylläpäs täällä nyt väännetään. Muistakaa nyt kuitenkin, että vaikka lavalla ei ole sama Guns 'N Roses kuin kuin silloin reilu kymmenen vuotta sitten, ei sekään Guns 'N Roses olisi ollut mitään ilman Axl Rosea. Itselleni koko bändi henkilöityy juuri Axl:iin, vaikka bändi on aina osiensa summa.

Nyt tilanne on se, että jos haluatte nähdä Slashin, McKaganin ja Sorumin niin menkää katsomaan Velvet Revolveria. Jos taas haluatte nähdä Stardlinin, menkää katsomaan herran soolo juttuja. Jos haluatte nähdä Axl Rosen, menkää kesällä katsomaan Guns 'N Rosesia. Niin yksinkertaista se on.
Samaa mieltä. Eihän GnR koskaan ole kovin tunnetuksi tullu jonku rumpalinsa takia.. Axl on gunnareiden kantava voima ja kai perustajakin. Odotellaanpa sitä uutta albumia. Jos se albumi on hyvä/parempi(jos se siis on mahdollista) kun edelliset, niin onko se sitten taas aito gunnarit?? Vai milä se sillon on? edelleen wannabeneekeri Axl joka hinkuu rahaa gunnareiden nimellä? Odotetaan nyt siihe albumiin asti ennenku alatte haukkumaan lyttyyn koko miestä :twisted:
Terä
Vempare
Vempare

Post by Terä »

^Se on silloin hyvä levy, jossa Akseli laulaa. :)

Eihän sille mitään voi jos porukat kritisoi. Paljon on kuitenkin tehty sellaista mitä ei soisi maksaville faneille tekevän.

Ettei aivan vanhan toistoksi mene, niin en ole menossa katsomaan. Ei minkäänlaista fiiliksiä / mielenkiintoa, kun kaveri näytti koneelta videon. Akseli mikä ennen näytti luurangolta oli saanut kiloja, laulu ei ollut samanlaista, ei mitään liikkumista. Ja se kitaristi... Ei minulle.
Post Reply