Vaikka en itse ole menossa Tukholmaan, niin silti kiinnostaa, että ostitko liput netistä, puhelimella vai kävikö kaveri paikan päältä hakemassa? Minkälainen ryhmä teillä on kasassa?ploughman wrote:Ja molemille Tukholma keikoille seisomaan!!!
Jihaa!
Lippuralli (lippuasiat vain tänne !)
Moderator: The Killer Krew
-
- Rautakansleri
JEAH, 5.40 lähdettiin matkaan josta seurasi 8.00 asti kestävä kylmässä värjöttely. Sen jälkeen todella mukavan oloinen rovaniemen matkailuinfon pitäjä päästi sisään. tässä vaiheessa olimme toinen "ryhmä" jonossa. (edessä kaksi tyyppiä jotka ostivat samaan aikaan liput). Seinä kellon näyttäessä 09.10 alkoi jo hikoiluttamaan mutta sitten alkoi tulostin pukata lippuja ja koko jono sai vihdoin huokaista helpotuksesta. lopputulos: jäätyneet varpaat & sormet JA liput ensimmäiselle helsingin keikalle katsomoon 107 ja toiselle kentälle.
Nyt on ERITTÄIN hyvä fiivis!!!!
Nyt on ERITTÄIN hyvä fiivis!!!!
Jes kyllä osattiin Helsinki-Vantaan lentokentällä homma aivan viimeisen päälle. Itse tulin vasta 15 yli 8 paikalle ja sanoin määräni tiskille ja laittoivat listoihin. Sitten kun kello pärähti ysi niin tulostivat heti kaikki sanotut liput. Ja paikalla oli kolme ihmistä niin turhalta hämmentämiseltä vältyttiin ja KYLLÄ Conde hyvin meni. Kaikille keikoille on kenttäliput ja näin turhat ylimääräiset lipunsaanti hommat saa sitten unohtaa, kun homma hanskassa.condemned wrote:Jees. Kenttäliput joka keikalle. Vittu että lentokentän pisteellä osattiin homma viimeisen päälle. Lippuja valu moitteettomasti printteristä! Aijai. Make mites meni?
Kukas muuten oli tuo Rautaneito-paitainen kaveri tuolla lentokentällä myös? Nuori kaveri. Kovasti piti yllä ns. reilua meininkiä ja varmisteli ettei kukaan vaan kiilannu ketään. Tunnistaudu!
Conde menehän sinäkin nukkumaan välillä kun äijä valvonut suht pitkän tovin putkeen

Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
-
- Hell Rat
-
- Paholainen
Itse katselin viime kesän toisen keikan kyseisestä katsomosta ja aivan loistavasti näki, ei siis huoltaMake wrote:Tietääkö kukaan näkeekö Hartwallilla katsomosta 120 mitään? näytti olevan niin reunassa.

Small green aliens scuttled out of his path, fearsome Martian warriors would not meet his gaze and the air froze when he croaked in his dark gravelly voice; "A pint of bitter Please mate".
-
- Kärpästen Herra
20 minuutin ulkoseisoskelulla selvisin ja sitten sprinttijouksulla alaovista yläkertaanMeisseli wrote:Helppoa se olis näemmä ollut täälläkin, itse vanhasta tottumuksesta ajelin vielä Kotkasta Haminaan.Peke wrote:Pienen kaupungin edutSiellä oli sangen rauhallista, vasta viimeisen vartin aikana kertyi ehkä parikymmentä ihmistä jonoon. Helposti lohkesi 5 kenttälippua Helsingin ekalle keikalle.

Into Iron Maiden Since 1983
-
- Taka-ampuja
Mä en ihan saanut kentältä vaan B1 oikea rivi 2. Kentältä oli tarkoitus hankkia, mutta liian hidas olin. No ei se mitään. Eka Maiden keikka ja vielä synttäripäivänä. Niin kyllähän sekin jotain on.
Yritin etsiä Tampereelta sellaista karttaa, mistä näkisi paikat, mutten löytänyt. Mut kai toi B1 ihan hyvä kai on?
. Ja kuten sanoin, niin pääasia että pääsi keikalle
Yritin etsiä Tampereelta sellaista karttaa, mistä näkisi paikat, mutten löytänyt. Mut kai toi B1 ihan hyvä kai on?

Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
-
- Hang-Around
Jonottamaan menin siin 7.40 maissa ja oli siinä jo pieni muotoinen jonokin syntynyt(ylläri)Jonossa sitte oltiin ihan paniikissa ku ei viel 9.05 liikkunu koko homma mihinkää
Tosin kun tiskille pääsin niin oli viel onneksi kenttäpaikka tuolle 15pvälle helsinkiin..Jos sitä toista metsästäisi sitten myöhemmin..

Tosin kun tiskille pääsin niin oli viel onneksi kenttäpaikka tuolle 15pvälle helsinkiin..Jos sitä toista metsästäisi sitten myöhemmin..

UP THR IRONS \,,/
03,05,x2 06,x2 08,10,11,13
03,05,x2 06,x2 08,10,11,13
Kuulkaas, täällä olisi yksi kiven kova Maiden-fani vailla lippuja. että pitikin olla just nyt aamuaikainen luento koulussa, eikä mitään tsäänssiä olla ite jonottamassa niin kuin yleensä. Jos löytyy HKI:n tai Tampereen keikalle kenttälippuja ottakaahan yhteyttä: impaledistro@msn.com
Meikä maksaa pari euroa ylimääräistä vaivasta, ja tietenkin tarvittaessa myös postikulut päälle. Huuto hommiin en rupea.
Meikä maksaa pari euroa ylimääräistä vaivasta, ja tietenkin tarvittaessa myös postikulut päälle. Huuto hommiin en rupea.
FUCK X-THOR
-
- Hang-Around
IlveksenIronmaiden82 wrote:Mä en ihan saanut kentältä vaan B1 oikea rivi 2. Kentältä oli tarkoitus hankkia, mutta liian hidas olin. No ei se mitään. Eka Maiden keikka ja vielä synttäripäivänä. Niin kyllähän sekin jotain on.
Yritin etsiä Tampereelta sellaista karttaa, mistä näkisi paikat, mutten löytänyt. Mut kai toi B1 ihan hyvä kai on?. Ja kuten sanoin, niin pääasia että pääsi keikalle

Itse sain B1 vasen. Rivi 4
Last edited by Jude on Mon Feb 27, 2006 11:36, edited 1 time in total.
Musiikista pitää nauttia kunnolla!
-
- Paholainen
Nuo paikat näkyy ihan hyvin vaikka lippupalvelun, tai esim. Tapparan kotisivuiltaIronmaiden82 wrote:Mä en ihan saanut kentältä vaan B1 oikea rivi 2. Kentältä oli tarkoitus hankkia, mutta liian hidas olin. No ei se mitään. Eka Maiden keikka ja vielä synttäripäivänä. Niin kyllähän sekin jotain on.
Yritin etsiä Tampereelta sellaista karttaa, mistä näkisi paikat, mutten löytänyt. Mut kai toi B1 ihan hyvä kai on?. Ja kuten sanoin, niin pääasia että pääsi keikalle

edit: not quick but dead
Small green aliens scuttled out of his path, fearsome Martian warriors would not meet his gaze and the air froze when he croaked in his dark gravelly voice; "A pint of bitter Please mate".
Puhelimella lähti 9:04. (10:04) meidän aikaa.Pertti Keinonen wrote:Vaikka en itse ole menossa Tukholmaan, niin silti kiinnostaa, että ostitko liput netistä, puhelimella vai kävikö kaveri paikan päältä hakemassa? Minkälainen ryhmä teillä on kasassa?ploughman wrote:Ja molemille Tukholma keikoille seisomaan!!!
Jihaa!
Uskomtaon tuuri, mutta soitin tasan 9:59:50 ja silloin oli vielä aukioloaikatiedote päällä. Samantien uusiksi ja pääsin jonoon joka kestää n. 5 min.
Eli yhteensä neljä minuuttia odottelua ja heti vastauksen jälkeen sanoin tädille, että "nyt nakit nappulalle" ja kyllä se väitti että molemmilla ollaan.
Kolmen koplalla lähdetään MS:n ja yhden erittäin kovan fanin kanssa liikenteeseen
Ainoastaan puhelimelle voipi ostaa ulkomaalainen nykyään Ruotsiin lippuja.
Last edited by ploughman on Mon Feb 27, 2006 11:45, edited 1 time in total.
-
- Hang-Around
Noniin! Hyvä, että riitti vielä teillekin ilmeisesti! 4:25 oltiin Sokoksen takaovella ja perkele siellähä se Voimanorja jo istu! Sitkee sissi täytyy myöntääQazKFD wrote:Ajai ai. 09:06 ja 09:07 on aikoina omassa kolmikossa. Ekana ei oltu, Sokoksen takaovella öbaut 05:40 ja Tugin kanssa otettiin sija seittemän ja kaheksan. Hyvin kävi siis taas, sitä tuli mitä tilattiin, yhteensä kymmenen kenttälippua kahteen mieheen, Helsinkiin yks molempiin ja loput Mansesteriin. Näin tänään, eipä valittamista. Tai no joo, vähän vähemmän kirpee keli ois saanu olla

UP THE IRONS!

"Näin Seppo Rädyn kerran Kiteen Nesteellä hakkaamassa hedelmäpeliä.
Vittu, mie en pystynyt puhumaan sanaakaan, se oli niin vakuuttava."
- Jouni Hynynen
Ja nyt on sitten TRE loppu. Menihän siinä sen 1h 40minpoolrules wrote:Tampere näytti äsken jo keltaista lippupalvelussa, mutta molemmat hesan keikat vielä vihreällä.

Last edited by Graphics on Mon Feb 27, 2006 11:48, edited 1 time in total.
-
- Paholainen
-
- Rautakansleri
Tamperelaiset ystävät. Eihän vaan teillä päin aleta laskemaan rivejä ylhäältä alas päin eli onko rivi 2 toiseksi alin eli loistava vai onko se toiseksi ylin? Mulla on paikat B1 oikea 216 ja 217. Kai ne nyt perkele siinä kaukalon vieressä alhaalla?
http://www.ilves.com/kuvat/katsomokuvat ... vat/B1.jpg
http://www.ilves.com/kuvat/katsomokuvat ... vat/B1.jpg
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!