Lippuralli (lippuasiat vain tänne !)

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Roskisdyykkari
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Roskisdyykkari »

Mitäs sanotte Espoolaiset, riittääkö jos menee klo 04.50 Sellon eteen jonottamaan? Ja te jotka olette jo aikaisemmin ostaneet kenttälipun Sellosta, mihin aikaan olitte ja oliko se tarpeeksi ajoissa?

Olis kiva tietää, koska ite oon ekaa kertaa jonottamassa lippuja ite, ja vaikka uskon että tuo 4.50 on tarpeeksi aikaisin, silti vähän jännittää että saanko sittenkään kenttälippuja.
Peräruiske
Peräruiske

Post by #21 »

Hieno homma kun sai intistä maanantain vapaaksi niin pääsee hakemaan liput.Ja mikä hienointa sain tällä viikolla tietää että ei tarvitse leikkiä sotaa puolta vuotta kauempaa.Joten eipä ole intti esteenä matkalla kohti Maidenin keikkaa/keikkoja.

Itse aion mennä ajoissa luukulle jonottamaan.Puhelin ja internet raastaa hermoja.
Journeyman91
Hang-Around
Hang-Around

Post by Journeyman91 »

Sattuisko joku raumalainen (tai joku muu) tietämään onko Kortelan ABC:lle tulossa paljon porukkaa? Aattelin vaan että riittääkö kenttälippuun jos on kuuden aikoihin paikalla?
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

Journeyman91 wrote:Sattuisko joku raumalainen (tai joku muu) tietämään onko Kortelan ABC:lle tulossa paljon porukkaa? Aattelin vaan että riittääkö kenttälippuun jos on kuuden aikoihin paikalla?
Oletko käynyt tuolla? Ei nimittäin ollut kovin vaakuuttavan tuntuista touhua, kun kävin vähän haastattelemassa ABC:n henkilökuntaa, mutta toivottavasti yllätytään positiivisesti. Ei niiden tarvitse kuin vartti nukkua, niin siinä meni parhaat paikat. Veikkaan, että siellä ei ole hirveästi porukkaa, koska suurin osa raumalaisista ei varmaan edes tiedä, että Lippupalvelun piste sijaitsee nykyään siellä. Ennen oli sekin paremmin, kun paikallisessa levykaupassa kone kävi jo hyvissä ajoin ennen yhdeksää ja jätkät kyseli jonottajilta paikat valmiiksi.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Journeyman91 wrote:Sattuisko joku raumalainen (tai joku muu) tietämään onko Kortelan ABC:lle tulossa paljon porukkaa? Aattelin vaan että riittääkö kenttälippuun jos on kuuden aikoihin paikalla?
Mä luulisin, että kukaan ei voi tietää paljonko porukkaa mihinkin paikkaan on tulossa. Suosittelen, että jos olet epävarma, mene aikaisemmin.
On se sen arvoista.
Ironmaiden82
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Ironmaiden82 »

Voi olla, että siellä on porukkaa, koska onhan se kokoajan auki, mutta täytyy muistaa että on Raumalla toinenki paikka, mistä voi ostaa lippuja :)
Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
Viinapåppå
Hell Rat
Hell Rat

Post by Viinapåppå »

Tietääkö kukaan monelta aukemaan Järvenpään Torinkulman lippupiste?

Aukeaako ne kaikki klo 9? :roll:
Year 2006
13.06 - Metallica @ Lauluvaljak
14.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
15.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
ploughman
Roudari
Roudari

Post by ploughman »

Järvenpää, Taitaville
Osoite:
Helsingintie 13
04400 JÄRVENPÄÄ

Kassa avoinna:
ma 9-18, ti-pe 10-18, la 10-14

Kai se tuo on.

Eikö påppå osaa itse netata/googlettaa/käyttää lippupalvelun hakua?
Viinapåppå
Hell Rat
Hell Rat

Post by Viinapåppå »

^ Tämmöinen aloitteleva tietokoneguru opettelee vielä :mrgreen:

Kiits.
Year 2006
7th s0n
Hang-Around
Hang-Around

Post by 7th s0n »

Kyllä me ainakin ollaan muutaman kaverin kanssa tulossa Kortelan ABC:lle. Me mennään sinne varmaan joskus 5-6 aikoihin.
Ironmaiden82
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Ironmaiden82 »

vajaa vuorokausi enää. Jännittää aika kamalasti nyt jo. Mulla on sellainen tunne, että tämä päivä ja ensi yö kuluu tosi hitaasti. :P.

Mutta nähtävästi saan rauhassa käydä ostamassa Tallikedolta lipun, kun kaikki muut menee Kortelaan. Toivottavasti mä saan ne liput hankittua. Mulla on kyllä valmis toimintasuunnitelma, että enköhän mä ne saa

Mutta joo. Vielä pitäis odottaa sellainen 22,5 tuntia
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

Ironmaiden82 wrote:vajaa vuorokausi enää. Jännittää aika kamalasti nyt jo. Mulla on sellainen tunne, että tämä päivä ja ensi yö kuluu tosi hitaasti. :P.

Mutta nähtävästi saan rauhassa käydä ostamassa Tallikedolta lipun, kun kaikki muut menee Kortelaan. Toivottavasti mä saan ne liput hankittua. Mulla on kyllä valmis toimintasuunnitelma, että enköhän mä ne saa

Mutta eikös Tallikedon Shelliltä saa lippuja vain Lukon matseihin?

TIEDOITUS:

Olen poistanut tästä topicista kaikki linkit, jotka viittaavat lippujen myyntiin huuto.netissä. Linkkien postaaminen loppuu tähän. Jokainen voi itse päätellä syyt. Maailmassa riittää pikkusieluisia ihmisiä, joilla ei ole parempaa tekemistä kuin mussuttaa täysin merkityksettömistä asioista. Eikö ihmisillä ole oikeita ongelmia? Vetäkää pikkumaiset ihmiset vittu päähänne.
Last edited by Pertti Keinonen on Sun Feb 26, 2006 12:21, edited 1 time in total.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Ironmaiden82
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Ironmaiden82 »

Pertti Keinonen wrote:
Ironmaiden82 wrote:vajaa vuorokausi enää. Jännittää aika kamalasti nyt jo. Mulla on sellainen tunne, että tämä päivä ja ensi yö kuluu tosi hitaasti. :P.

Mutta eikös Tallikedon Shelliltä saa lippuja vain Lukon matseihin?

No kun RPR lopetti, niin lipunmyynti menivät Raumalla Kortelalle ja Tallikedolle.

Klik

:)

Edit: Toivottavasti mun ei tarvii huomenna ajatella, että "mä ja mun suuri suuni" :lol:
Journeyman91
Hang-Around
Hang-Around

Post by Journeyman91 »

Perskules kumpaan sitä sitten menisi, Tallikedolle vai Kortelaan? Talliketo olis lähempänä, mutta Kortelan ABC on keskemmällä ei-mitään, joten aattelin että siellä voisi olla paremmat mahikset. Sit vielä se että Tallikedolta oon saanu aina palvelua, mutta Kortelasta en koskaan. :?
Viinapåppå
Hell Rat
Hell Rat

Post by Viinapåppå »

Noniin.

Tässä mietitään pitääkö riittääkö mennä Järvenpäässä 2h ennen myynnin alkamista? No, siinä on pähkäilemistä.

Retkeilykamat pakkauksessa.
Year 2006
Tom Barnie
Hang-Around
Hang-Around

Post by Tom Barnie »

Kyllä se nyt niin vaan on että niitä lippuja on nyt paljon enemmän myynnissä yhdellä kerralla kun koskaan aiemmin, joten eiköhän sen kenttälipun saa suhteellisen paljon helpommin tällä kertaa vaikka sitten puhelimellakkin. Itse tosin olen jonottamassa lähinnä urheilumielessä.
rainmaker91
Hang-Around
Hang-Around

Post by rainmaker91 »

Mitenkäs muuten porukat on menossa jonottamaan lippuja, kun ite meen ainakin niin aikaisin, että julkiset ei kulje?

Pitää ilmeisesti mennä pyörällä. :(
rainmaker91 mielikuvituksettomin nimimerkki jonka satuin keksimään.
7th s0n
Hang-Around
Hang-Around

Post by 7th s0n »

rainmaker91 wrote:Mitenkäs muuten porukat on menossa jonottamaan lippuja, kun ite meen ainakin niin aikaisin, että julkiset ei kulje?

Pitää ilmeisesti mennä pyörällä. :(

Pyörällä/mopolla mennään ellei isukki vie.
Nargrot
Berserkki
Berserkki

Post by Nargrot »

Roskisdyykkari wrote:Mitäs sanotte Espoolaiset, riittääkö jos menee klo 04.50 Sellon eteen jonottamaan? Ja te jotka olette jo aikaisemmin ostaneet kenttälipun Sellosta, mihin aikaan olitte ja oliko se tarpeeksi ajoissa?

Olis kiva tietää, koska ite oon ekaa kertaa jonottamassa lippuja ite, ja vaikka uskon että tuo 4.50 on tarpeeksi aikaisin, silti vähän jännittää että saanko sittenkään kenttälippuja.
No kyllä minusta 4.50 on tarpeeksi aikasin :D Itte aattelin mennä viiden jälkee...
För imperiet!
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

"Järjestäjän päätöksellä tapahtumaan voi nettikaupassa ainoastaan ostaa lippuja. Liput voi maksaa pankkitunnuksin tai luottokortilla. Nouto- ja viitemaksuvarauksia voi kuitenkin tehdä Lippupalvelun puhelinpalvelussa 0600 10800 (1,30e min+pvm)Järjestäjä: PartySan Production Oy, www.sauna-open-air.fi
Huom! Ovilla turvatarkastus!"

Kaveri nyt rupesi inttämään että lippuja ei muka jonottamalla saa, vaan pelkästään netistä. Olenko mä nyt tyhmä vai eikö tuo nyt täsmälleen meinaa sitä, että nettikaupasta ei voi varata lippuja, pelkästään ostaa?
Näinhän?

(ylireagointia, jännittää)
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Heh. Netistä ei voi varata, ainostaan ostaa. Ehkä 2003 Dance of Death keikalle pystyi vielä varaamaan lippuja netistä.

Ja se joka sanoo etteikö jonottamisella saa lippuja ei tiedä koko lippujen ostosta tasan yhtään mitään.
Hanged man
Roudari
Roudari

Post by Hanged man »

Mulla on toiminta strategiana seuraava:

Aamulla n.8.30 menen Myyrmannin lippupalveluun katselemaan että onko miten paljon porukkaa.
Jos näyttää pahalta niin varuilta on kännykkä ja läppäri mukana jos sattuis pääsemään läpi.

Perskele joutuu ottamaan aamun töistä vapaata että saan liput,pakko saada 2 kenttälippua tai muuten tulee itku.
When the time is up you'll know
Not just one power runs the show
GODOFTHUNDER
Hiippari
Hiippari

Post by GODOFTHUNDER »

Jeps.. viieltä mennee, ehkä vähä aikasemmi ja tarkotus ois saaha 4 istumapaikaa ekalle hesankeikalle ja yks kenttä tokalle.. :)
Piece Of My Mind
Berserkki
Berserkki

Post by Piece Of My Mind »

Roskisdyykkari wrote:Olis kiva tietää, koska ite oon ekaa kertaa jonottamassa lippuja ite, ja vaikka uskon että tuo 4.50 on tarpeeksi aikaisin, silti vähän jännittää että saanko sittenkään kenttälippuja.
Noh viime lippurallissa olin ite ekana paikalla Jumbon edessä, kun kello näytti 6.00. Siinäkin sain sitten melkeen tunnin verran yksin kyykiä ennen kun muuta porukkaa tuli. Aikamoinen Maiden hysteeria se sillonkin oli päällä ja tuolloin vielä vähemmän lippuja myytävänä. Eli näin Vantaalla viimevuonna...

Ja että sainko kenttäpaikkaa... En, siinä meinaan pelissä muitalkin tekijöitä kuin tuo aikaseen tuleminen.
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
GODOFTHUNDER
Hiippari
Hiippari

Post by GODOFTHUNDER »

Sitten vielä tämmönen tyhmähkö kysymys, että vaihteleeko nuo hinnat 49/53 ostopaikasta riippuen. Tai onko viime vuosinavaihellu?
Locked