Lippuralli (lippuasiat vain tänne !)
Moderator: The Killer Krew
Events-club on sitten mukava palvelu. Kentällä tavataan!
Tämä ei ole tarkoitettu sitten vittuiluksi tai muuksi kenelekkään. Pakkohan sitä on arvostaa kun jaksaa jonottaa pakkasessa, kuten itsekin tein viime keikkojen tullessa myyntiin. Mutta kun tälläinen tsänssi kävelee vastaan niin en vastustele.
Tämä ei ole tarkoitettu sitten vittuiluksi tai muuksi kenelekkään. Pakkohan sitä on arvostaa kun jaksaa jonottaa pakkasessa, kuten itsekin tein viime keikkojen tullessa myyntiin. Mutta kun tälläinen tsänssi kävelee vastaan niin en vastustele.
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
-
- Peräruiske
-
- Tuhlaajapoika
Eiköhän tuohonkin olisi löytynyt mielipidet hieman taaksepäin selailemalla.
Itse kuitenkin luulen, että enemmistö lipuista menee parin tunnin sisään, mutta hajapaikkoja saa vielä iltapäivään asti ja aivan heikoimpia ehkä pidempäänkin. Lisäksi huuto.netistä tulee varmasti löytymään erittäin paljon lippuja trokareiden toimesta, joten jokainen joka todella haluaa tulee varmasti saamaan lipun jollekin keikoista.
Itse kuitenkin luulen, että enemmistö lipuista menee parin tunnin sisään, mutta hajapaikkoja saa vielä iltapäivään asti ja aivan heikoimpia ehkä pidempäänkin. Lisäksi huuto.netistä tulee varmasti löytymään erittäin paljon lippuja trokareiden toimesta, joten jokainen joka todella haluaa tulee varmasti saamaan lipun jollekin keikoista.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
-
- Peräruiske
Joo olisim se vittumaista jäähä ilman. Olisihan tää ihan eri juttu jos tätä oltas mainostettu oikein telkkarissa ja muualla, niin sillon liput menis todelakin kaikki ihan helevetin nopeesti. Jos tilaa liput heti kello 9 yheksän netistä niin saako ne liput varmasti vai tuleeko ne sitten niin viiveellä vai pitäisikö soittaa, sori kun kyselen, mutta kun en ole aikaisemmin ollut keikalla... 

-
- Tuhlaajapoika
Kun olet tehnyt tunnukset valmiiksi niin menet aamulla lippupalvelun sivuille ja muutamaa minuuttia ennen yhdeksää ne alkavat olla ruuhkan takia jumissa. Rämpytät päivitä-nappia niin maan perkeleesti kunnes pääset etusivulle ja kirjautumaan sisään. Sitten valitset keikan ja paikat, maksat nettipankilla ja valmista tuli. Liput tulevat postissa kotiosoitteeseesi. That's it.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
-
- Peräruiske
-
- Hang-Around
Minä tunnustan, että hoidan liput itselleni tyylillä millä hyvänsä, sitä paitsi ei ole hintavaraus ylittynyt ja se on sitten eri asia paljonko siitä pitäisi maksaa. Se on nääs hyvä vetää verkot vesille monesta eri paikkaa niin on parempi sauma tärppäämisen suhteen. Kaikilla ei ole mahdollisuutta/ aikaa lähteä jonottelemaan tuonne, kun on nääs nämä duunitkin hoidettava näin perheellisen miehen. Ja jos jotakuta lipun hommaamisen tyyli ottaa pattiin niinei muuta kuin YV:tä tulemaan niin hierotaan asioita enemmänZeniitti wrote:No niin, nyt on lipputrokarit lähteneet liikkeelle.

Last edited by Make#34 on Thu Feb 23, 2006 20:11, edited 1 time in total.
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
-
- Hang-Around
EDIT: Tulipa taas diagnosoitua tämä lukihäiriö. 

Last edited by Tom Barnie on Thu Feb 23, 2006 21:22, edited 1 time in total.
-
- Lentäjä-Ässä
Ite ajattelin mennä Sellon eteen jonottamaan joskus klo 4 paikkeilla. Eiköhän se ole ihan tarpeeksi ajoissa, ainakin toivottavasti...
Kenttäliput olisi tarkotus hommata molemmille Hesan keikoille, tosin ihan siltä varalta että ne on loppu, oon miettinyt "B- suunnitelmaa" joka on todennäköisesti joku alakatsomon paikka aika läheltä lavaa.
Hieman kyllä jännittää että miten tässä käy, tosin veikkaan että mulla on aika hyvä tsäänssi kenttäpaikkoihin jos menen neljän aikoihin jonottamaan...
Kenttäliput olisi tarkotus hommata molemmille Hesan keikoille, tosin ihan siltä varalta että ne on loppu, oon miettinyt "B- suunnitelmaa" joka on todennäköisesti joku alakatsomon paikka aika läheltä lavaa.
Hieman kyllä jännittää että miten tässä käy, tosin veikkaan että mulla on aika hyvä tsäänssi kenttäpaikkoihin jos menen neljän aikoihin jonottamaan...
No voi hyvät hyssykät. Noita lippuja notkuu netissä kesän jälkeen paljon ja se on saletti. Ei kannata hirveitä paineita ottaa. Jos tuonne haluaa niin varmasti pääsee kyllä.
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Tuurinkauppaahan se. Itse satuin saamaan viime kesän keikalle kaksi vierekkäistä lippua parhaasta alakatsomosta kuukautta ennen keikkaa. Ja vielä lippupalvelun kautta. Nyt kun on vielä 8000 lippua enemmän kuin vuosi sitten, niin luulisi tuonne pääsevän.Make#34 wrote:No voi hyvät hyssykät. Noita lippuja notkuu netissä kesän jälkeen paljon ja se on saletti. Ei kannata hirveitä paineita ottaa. Jos tuonne haluaa niin varmasti pääsee kyllä.
What we do in life, echoes in eternity
-
- Peräruiske
-
- Kisälli
Näin on. Aina pääsee jos haluaa. Jos ei muuten, niin viime kädessä rahalla. Sitä nyt ei tietenkään rajattomasti ole kenelläkään, mutta silti.Make#34 wrote:No voi hyvät hyssykät. Noita lippuja notkuu netissä kesän jälkeen paljon ja se on saletti. Ei kannata hirveitä paineita ottaa. Jos tuonne haluaa niin varmasti pääsee kyllä.
Mut mut, lippuasiaakin, eli:
Eli jos olette hankkimassa lippuja vain Tampereen keikalle (ja kentälle), niin niitä saa myös Swampista.www.sauna-open-air.fi wrote: HUOM! Erä kenttälippuja myynnissä myös Swamp Musicissa (Tuomiokirkonkatu 32) ma 27.2. klo 09.00!
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Mutsi ei anna mennä jonottamaan lippuja koska koulusta joutuu olla pois. Oon koulussa en voi olla koneella varaamassa lippuja, en voi soittaa koulusta. Miten mä saan ne liput??? Ja mikä on hyvä istumapaikka?
Last edited by The Irons on Fri Feb 24, 2006 0:05, edited 1 time in total.
† So it shall be written, So it shall be done. †
-
- Manowarrior
^Oletko koskaan kuullut lintsaamisesta?
No ei. Jos edes VÄHÄN lukisit topikkia niin huomaisit miten kaikki jauhavat, että lippuja saa trokareilta huuto.netistä ja vaikka keikkapäivänä keikkapaikalta, joten ota iisisti. Riisto.net:issä ei siis tartte enempiä maksaa kuin lippupalvelussakaan.
Itselläni taasen kaikki kusee.
Tyttöystävän ISÄ kielsi naista jonottamasta.
Ei pääse nyt luultavasti jonottamaan ja koska Kuukalla ei ole rahaa niin pitänee yksistään kököttää.
Tottahan sinne porukkaa tulee, mutta silti.

No ei. Jos edes VÄHÄN lukisit topikkia niin huomaisit miten kaikki jauhavat, että lippuja saa trokareilta huuto.netistä ja vaikka keikkapäivänä keikkapaikalta, joten ota iisisti. Riisto.net:issä ei siis tartte enempiä maksaa kuin lippupalvelussakaan.
Itselläni taasen kaikki kusee.
Tyttöystävän ISÄ kielsi naista jonottamasta.
Ei pääse nyt luultavasti jonottamaan ja koska Kuukalla ei ole rahaa niin pitänee yksistään kököttää.
Tottahan sinne porukkaa tulee, mutta silti.