Englannin projekti
Moderator: The Killer Krew
Englannin projekti
Pitäisi koulussa tehdä englannin projekti ja aiheeksi valitsin tietenkin Iron Maidenin. Pituus saa olla vain 4 sivua, joten olisiko ehdotuksia mitkä asiat olisivat kaikista keskeisimmät ja kannattaisi mainita? Ja koko homma pitää siis tehdä englanniksi.
Eiköhän siihen kannata ottaa kaikki nämä perusvaiheet, eli bändin synty, miten kokoonpanot muuttuu, eka levy, Di'Anno pois, Dickinson tilalle, kultakausi, Adrianin ja Brucen ero, Blaze, Brucen ja H:n paluu, uusi kultakausi.
Näin minä sen ainakin tekisin.
Näin minä sen ainakin tekisin.
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...
IRON MAIDEN FOREVER!!
in the goodness of humanity...
IRON MAIDEN FOREVER!!
-
- Kärpästen Herra
Minä taas antaisin kokoonpanojen olla sivuroolissa ja keskittyisin tyyliin ja maidenin vaikutukseen ja unohtamatta tätä nyky-haippia. Kannattaa myös eri maiden aikakaudet heijastaa silloiseen ajan henkeen
Menee aika tylsäksi jos listaa ukkoja ja levyjä. Koeta saada projektin kohderyhmä oikeesti kiinnostumaan maidenista

Menee aika tylsäksi jos listaa ukkoja ja levyjä. Koeta saada projektin kohderyhmä oikeesti kiinnostumaan maidenista
Into Iron Maiden Since 1983
Samaa mieltä. En tiedä, millä luokalla tekijä on, mutta suuremman vaikutuksen opettajaankin voisi tehdä työhän sisällytetty oma pohdinta. Eli nimenomaan unohtaa listaus ym., siihen pystyy kuka vaan. Mutta jos työssä on pikkuisen analyysia ja omiakin tulkintoja, propsit kilahtaa takuu varmasti.Peke wrote:Minä taas antaisin kokoonpanojen olla sivuroolissa ja keskittyisin tyyliin ja maidenin vaikutukseen ja unohtamatta tätä nyky-haippia. Kannattaa myös eri maiden aikakaudet heijastaa silloiseen ajan henkeen![]()
No koita tehdä asiaa monelta eri kannalta, pohdi asiaa. Kirjottele minkälaista vastaanottoa Maiden sai eri ihmisryhmiltä sun muuta, tein tällä tavalla esitelmän Heavy Metalista yleensä, ja sain numeroksi 9½
Jätä se yleistieto vähemmälle, kuten jotkut myydyt levyt sun muut ja perehdy itse asiaan, mitä Maiden on tehnyt maailmalle. Siitä se lähtee

Jätä se yleistieto vähemmälle, kuten jotkut myydyt levyt sun muut ja perehdy itse asiaan, mitä Maiden on tehnyt maailmalle. Siitä se lähtee

Half Lives... Eat But Never Kill
-
- Hang-Around
Aivan totta, muistan itse kun kirjoitin englannin esseet kuoleman tuomista sekä siitä että oomakko vain eläin laji muiden joukossa ja teksti oli lähes kokonaan omaa mielipidetä ilman sen kummempia faktoja, opetteja tykkäsi. Noi omat pohdinnat on just niitä jotka nostaan eximian laudaturiksi.Sakari Östermalm wrote:Samaa mieltä. En tiedä, millä luokalla tekijä on, mutta suuremman vaikutuksen opettajaankin voisi tehdä työhän sisällytetty oma pohdinta. Eli nimenomaan unohtaa listaus ym., siihen pystyy kuka vaan. Mutta jos työssä on pikkuisen analyysia ja omiakin tulkintoja, propsit kilahtaa takuu varmasti.Peke wrote:Minä taas antaisin kokoonpanojen olla sivuroolissa ja keskittyisin tyyliin ja maidenin vaikutukseen ja unohtamatta tätä nyky-haippia. Kannattaa myös eri maiden aikakaudet heijastaa silloiseen ajan henkeen![]()
Niin ja tee siitä Hitleristä, saat loistavan aineen josta on helppo kirjoittaa.
-
- Azazel