Peto wrote:Kyllä siitä pitäisi saada rahat takaisin, jos tuote on viallinen. Ja kyllähän se tavallisen ihmisen oikeustajun mukaan on viallinen.
^Näin minäkin asian kyllä näen.
No äsken kävin freen mukavimman myyjän puheilla ja sain lahjakortin tuon dvd:een tilalle, ei siis varsinaisesti rahaa mutta kumminkin. Olen ihan tyytyväinen, lähellä oli etten napannut tuota "uutta" Judas Priestin dvd:eetä mukaan.
Ei ongelman ongelmaa! Lord of the Fliesin aikana pikku pätkäsy, mutta ilmeisesti levy vaihtaa kerrosta. Loistavaa vaikka Braven kohdalla ihan perkeleesti!
Luojan kiitos mun versio toimii.
Sain lahjaks, mutta ostaja oli sen verran välkky, että olivat sitten tarkastaneet sen toimivuuden kaupassa. Ja huh kun eilen sitten se samantien piti laittaa pyörimään, niin.. videotykki keikka DVD:N katselussa oli sen verran ehdoton, että eka biisi meni seisten (kuka sitä sohvalla malttaa katsoa?) Hemmetti et kuulosti ja näytti hyvälle. Ihan fiilareissa! Tänään jatketaan katsomista situkan, oluen ja kaiffareiden kaa. Hyvää synttäriä mä! Tai no vasta huomenna, mutta sillon ei ehkä ees pysty ajattelemaan muuta kun krapulasta selvitymistä.
Mulla skulaa toi 5.1 paremmin ku stereo-levy(äänet ihan eri tasoa.)
vaikka norm. stereo käytössä.
Jossain vaiheessa muistan kun joku ilmotti et levyt on väärinpäin eli 5.1(levy) on normi stereo ja toisinpäin.. mut vaikee sanoo ku ei tiedä..
- - AcesHigh - - wrote:Mulla skulaa toi 5.1 paremmin ku stereo-levy(äänet ihan eri tasoa.)
vaikka norm. stereo käytössä.
Jossain vaiheessa muistan kun joku ilmotti et levyt on väärinpäin eli 5.1(levy) on normi stereo ja toisinpäin.. mut vaikee sanoo ku ei tiedä..
Eikös se painovirhe ollut sellainen, että ekstralevy ja toinen konserttilevy olivat menneet sekaisin? Mutta eihän niitä virheellisiä pitänyt ainakaan päästä ollenkaan markkinoille?
Eikös se painovirhe ollut sellainen, että ekstralevy ja toinen konserttilevy olivat menneet sekaisin? Mutta eihän niitä virheellisiä pitänyt ainakaan päästä ollenkaan markkinoille?
Joo noinhan se olikin.. mut meikäläisellä tosiaan joku bugi noitten levyjen kans, no täytyy kattoo mitä tekee.. eipä toi nyt ihmeemmin haittaa mut toimivaan pakettiin se on varmaan pakko käydä vaihtaa.. Tai kakshan noita olis ku toinen tuli tän laudan kisasta.
^No viimeisin tieto minkä minä olen kuullut, oli se että ei ole kuulunut mitään korjatusta versiosta vielä. Tämän kertoi Swamp Musicin heppu viime perjantaina kun kävin kyselemässä. Niille oli alunperin sanottu, että pari viikkoa siinä menee, mutta enpä minä ainakaan tuohon uskonut.
Vaikka levyssä on ongemia, niin vaihdossa ei kuulemma. Kun korjattu versio tulee, vien viallisen takaisin kauppiaalle ja saan uuden tilalle. Simple as that !
Peto wrote:Kyllä siitä pitäisi saada rahat takaisin, jos tuote on viallinen. Ja kyllähän se tavallisen ihmisen oikeustajun mukaan on viallinen.
^Näin minäkin asian kyllä näen.
No äsken kävin freen mukavimman myyjän puheilla ja sain lahjakortin tuon dvd:een tilalle, ei siis varsinaisesti rahaa mutta kumminkin. Olen ihan tyytyväinen, lähellä oli etten napannut tuota "uutta" Judas Priestin dvd:eetä mukaan.
Olisit vaan napannut paitsi, ettei FRS:ssa ole tuota kuin muovikantisena. Itse ostin sen pahvikantisena, vaikkakin se on yksinkertainen tekele. Onpahan kuitenkin kaikki kohokuvioituna!
Peto wrote:Olisit vaan napannut paitsi, ettei FRS:ssa ole tuota kuin muovikantisena. Itse ostin sen pahvikantisena, vaikkakin se on yksinkertainen tekele. Onpahan kuitenkin kaikki kohokuvioituna!
Sori offtopic ,mutta saako tuota pahviversiota mistä? Kenties cdonista?
Levykauppa Äx myy ainakin pahvikantista. CDON:sta en mene vannomaan. Pahvikantisen koodi on seuraava Sony/BMG:n mukaan:
DVD 0828767867793 (DVDC1) COLUMBIA DIGIPAK
CDON:ssa muistaakseni näkyy tuo levyn koodi. Sieltä voi tarkistaa.
Pahvikantinen versio on siis hyvin yksinkertainen pläjäys, mutta minusta tyylikäämpi kuin muovikantinen. Se on kuin perinteinen digipack-CD kotelo eli ei mikään hieno kirjatyylinen.
Peto wrote:Levykauppa Äx myy ainakin pahvikantista. CDON:sta en mene vannomaan. Pahvikantisen koodi on seuraava Sony/BMG:n mukaan:
DVD 0828767867793 (DVDC1) COLUMBIA DIGIPAK
CDON:ssa muistaakseni näkyy tuo levyn koodi. Sieltä voi tarkistaa.
Pahvikantinen versio on siis hyvin yksinkertainen pläjäys, mutta minusta tyylikäämpi kuin muovikantinen. Se on kuin perinteinen digipack-CD kotelo eli ei mikään hieno kirjatyylinen.
Kiitos vastauksesta, nyt rupean salapoliisin hommin ja selvitän josko jostain löytyisi.
Sheriff Of n00bsfield wrote:Niin oli Play.com:in DVD myöskin viallinen. Takaisin lähti. Saas nähdä tuleeko fixattuna takaisin
Keskustelua play.com DVD:stä oli muistaakseni ironmaiden.org:ssa. Ilmeisesti palauttavat rahat koska korvaavaa tuotetta heillä ei tällä hetkellä ole. Scheissemainen juttu koska itsekin lähetin setin takaisin play:lle pari päivää sitten - veikkaan, että lähettävät uuden viallisen tai sitten pistävät credittiä seuraavaan tilaukseen. Itseäni mietityttää miten ne postituskulut palauttavat tai huomioivat?
"There are no stupid questions, only stupid people." Mr. Garrison.
Sheriff Of n00bsfield wrote:Niin oli Play.com:in DVD myöskin viallinen. Takaisin lähti. Saas nähdä tuleeko fixattuna takaisin
Keskustelua play.com DVD:stä oli muistaakseni ironmaiden.org:ssa. Ilmeisesti palauttavat rahat koska korvaavaa tuotetta heillä ei tällä hetkellä ole. Scheissemainen juttu koska itsekin lähetin setin takaisin play:lle pari päivää sitten - veikkaan, että lähettävät uuden viallisen tai sitten pistävät credittiä seuraavaan tilaukseen. Itseäni mietityttää miten ne postituskulut palauttavat tai huomioivat?
Itse olen ainakin asioinut luottokortin kanssa. Heillä on mun luottokortin tiedot ( todella luottavaista ). Hyvittävät luottokortille postikulut ja DVD:n hinnan ja thats it. Näin sen pitäisi suurinpiirtein mennä, ehkä, jos ja kun.
Juu ei mitään. Brave new world sujuu ihan hyvin, ja kotiteatterikin pyörittää. Johtuiskohan tää tökkiminen mitenkään laitteistosta? Ite soittelen sitä pleikkari 2.
^ Pleikkari 2 saattaa ehkä toistaa tuota hyvin, mutta kaikissa perinteisissä PS2 malleissa on joku valmistusvirhe jonka takia laser heikkenee ajan kanssa eikä enää suostu pyörittämään mitään DVD:eitä, eikä sen jälkeen enää pelejäkään. Aina kun yrittää pistää jonkun discin sisälle, se sanoo: "Disc Read Error." Toi vika tulee kuulemma jokasessa pleikkari 2:sessa, ja itelläkin kävi niin että se ei enää suostunu toistamaan mitään, ja piti avata pleikkari ja puhdistaa laser ja tehdä ihme säätöjä. Joskus törmäsin nettisivuun jossa sanottiin että DVDeiden katselu pleikkarilla heikentää tuota laseria enemmän. Tolla nettisivulla oli myös ohjeet miten voi puhdistaa helposti itse laserin. Se on kyllä hieman paskamainen homma kun ei mitkään discit toimi, mutta se on kaikissa PS2:sissa.
Että ihan vaan tiedoksi, jos mahdollista niin kannattaa katsoa DVDeitä muilla laitteilla kun PS2:silla.
[/offtopic]
Ja oma DVDni ei ole viallinen, olen testannut tietokoneella, pleikkarilla ja DVD-soittimella.
Roskisdyykkari wrote:^ Pleikkari 2 saattaa ehkä toistaa tuota hyvin, mutta kaikissa perinteisissä PS2 malleissa on joku valmistusvirhe jonka takia laser heikkenee ajan kanssa eikä enää suostu pyörittämään mitään DVD:eitä, eikä sen jälkeen enää pelejäkään. Aina kun yrittää pistää jonkun discin sisälle, se sanoo: "Disc Read Error." Toi vika tulee kuulemma jokasessa pleikkari 2:sessa, ja itelläkin kävi niin että se ei enää suostunu toistamaan mitään, ja piti avata pleikkari ja puhdistaa laser ja tehdä ihme säätöjä. Joskus törmäsin nettisivuun jossa sanottiin että DVDeiden katselu pleikkarilla heikentää tuota laseria enemmän. Tolla nettisivulla oli myös ohjeet miten voi puhdistaa helposti itse laserin. Se on kyllä hieman paskamainen homma kun ei mitkään discit toimi, mutta se on kaikissa PS2:sissa.
Että ihan vaan tiedoksi, jos mahdollista niin kannattaa katsoa DVDeitä muilla laitteilla kun PS2:silla.
[/offtopic]
Ja oma DVDni ei ole viallinen, olen testannut tietokoneella, pleikkarilla ja DVD-soittimella.
Aivan! Tollei on käyny parille mun kaverillekkin!!! ja ku yritti laittaa cd:tä nii se veti vaan sen cd kelkan sisään ja ei oikeen muutenkaan taho toimia.
Äsken kävin Anttilassa ja piruuttani kysyin joko on tullut ehjä painos dvd:stä,
myyjä vastasi että ei ole ja yllätyksekseni sanoi myös että SUURELLA todennäköisyydellä ei koskaan tulekkaan. Sanoi että tietoa on vaan pukattu liikaa ja se nyt on tässä ekassa erässä joka on kyllä aika suuri.
Kyllä EMI kaivaa isoa kuoppaa itselleen jos näin todella toimii. Onneksi itse kerkesin vaihtamaan freessä kupongeiksi.
Tässä vastaus mun sähköpostiin jossa kysyin DOTR:sta ja mahdollisesta uudesta painoksesta:
Tervehdys,
Aluksi pahoittelumme, että ostamanne Iron Maiden "Death On The Road" DVD ei
ole toiminut moitteettomasti, emmekä ole vastanneet sähköpostiinne
aikaisemmin.
DVD:ssä ilmennyt vika on saatettu päämiehemme tietoon ja asian kuntoon
saamisen kimpussa työskennellään koko ajan.
Odotamme parhaillaan lopullisia toimintaohjeita Lontoon
toimistoltamme/Sanctuarylta, jotka saatuamme ohjeistamme kauppiaita ja
kuluttajia pikimiten.
Siihen asti emme voi muuta kuin odottaa yllä mainittua tietoa
päämieheltämme.
Kiitämme kärsivällisyydestänne ja toivomme, että saisimme asian kuntoon
mahdollisimman pikaisesti.