Edward Mannerheim wrote:Ilmeisesti FC on liian suuri nykyiseen työntekijämäärään nähden, eikö koko hommaa pyöritä käytännössä vain kaksi henkilöä, Laz & Sue?
DICK BRUCINSON@offical iron maiden bb wrote:lol actually I can't imagine it was really Steve [Harris] himself, but when I called Eddies Megastore today asking about delivery status of my TShirts, the guy who answered the phone, believe me, EXACTLY sounded like Steve [Harris]. Same acent, same intonation etc. There wasn't any noticable difference between that guy on the phone and Steve [Harris]. Kinda weird actually.
Heh! Luin saman aikaisemmin päivällä IMBB:ltä. Taitaa cockney taittua samansuuntaisesti molemmalta Steveltä. Tosin yllätys saattaisi olla melkoinen jos kävisi ilmi, että toisessa päässä olisi Arry...
On näemmä tullut taas se aika vuodesta, jolloin maksellaan taas vuoden jäsenyydestä, tuli postissa jäsenyyden uusimiskuponki. Tänä vuonna liittyville ja uudelleen liittyville on luvassa jonkin sortin IRON MAIDEN urheilujuomapullo tai jotain vastaavaa olin tulkitsevani siitä lapusta.
Minulle ei ole mitään postia sitten joulun avauspaketin tullut...onko kaikilla jäsenillä sama maksuaika?Milloin se on.Itse olen sellaisen käsityksen saanut,että jokainen on vuoden jäsenenä,tarkalleen vuodelleen pitää maksaa...
asa wrote:On näemmä tullut taas se aika vuodesta, jolloin maksellaan taas vuoden jäsenyydestä, tuli postissa jäsenyyden uusimiskuponki. Tänä vuonna liittyville ja uudelleen liittyville on luvassa jonkin sortin IRON MAIDEN urheilujuomapullo tai jotain vastaavaa olin tulkitsevani siitä lapusta.
Oliko siinä tietoa tulevista uudistuksista, joista joku virallisella laudalla ehti jo mainitakin? On tulossa luemma kahdenlaista jäsenyyttä, "netti- ja paperiversiota". Luvassa olisi fanikokoontumisia ja kaikkea muuta hyvää, mm. klubilaisille omaa osiota laudalla, parempia keikkalippuja yms.
^Ilmeisesti joka keikalle suoritetaan arvonta ja 120 fanclubin jäsentä pääsee aikaisemmin sisään. Eli siis lähemmäksi lavaa. Näyttää jonkinnäköinen on-line jäsenyys myös tulevan helmikuun aikana. £10 halvempi.
Voisiko joku tietäväisempi kertoa mikä on FC:n oikea osoite?
Nettisivuilla on seuraava:
CO10 7WX, U.K.
Kun taas postin mukana tulleessa on:
CO10 7JL, U.K.
En millään muista mikä se aikaisempina vuosina on ollut. Eikä ole mitään hajua miten osoitteet Briteissä menee, eli onko noilla kahdella hirveästi eroa?
Mikä toi sähköposti juttu on, ku huomasin vasta äsken, niin en kai oo menettäny mitää etuja?
Ja mitä toi tarkottaa?
4) The subject field of the email should read
rainmaker91 mielikuvituksettomin nimimerkki jonka satuin keksimään.
Mikä toi sähköposti juttu on, ku huomasin vasta äsken, niin en kai oo menettäny mitää etuja?
Ja mitä toi tarkottaa?
4) The subject field of the email should read
4) The subject field of the email should read: ' MEMBERS EMAIL ADDRESS'
Eli kun lähetät Fan Clubille vahvistuksena osoitetietosi niin siihen sähköpostiin laitat
aiheeksi ton : ' MEMBERS EMAIL ADDRESS'
Et ole menettänyt mitään etuja, mutta täytyy lähettää noi omat osoitetiedot varmistaakseen että saa jatkossakin Fan Clubilta emailia ja norm postia oikeeseen osoitteeseen..
Eipä taida saada, ainakaan toistaiseksi. Brittien saarilla taitaa fanclubilaisille olla lippujen ennakko-osto mahdollisuus. Esim. Hammersmithin keikalle viimevuonna oli.
asa wrote:Yrittävät kuulemma puuhata muihinkin maihin Faniklubilaisille lippujen ennakko-ostosmahdollisuuden, mikä olisi mielestäni enemmän kuin sopivaa.
Älä muuta viserrä. Nää maanantaiaamujen Lippupalvelujonotukset ei oikeen jaksa innostaa.
asa wrote:On näemmä tullut taas se aika vuodesta, jolloin maksellaan taas vuoden jäsenyydestä, tuli postissa jäsenyyden uusimiskuponki. Tänä vuonna liittyville ja uudelleen liittyville on luvassa jonkin sortin IRON MAIDEN urheilujuomapullo tai jotain vastaavaa olin tulkitsevani siitä lapusta.
Mulle tuli Tammikuussa jäsenyyden uusimislappu, ja siinä sanotaan että tänä vuonna saisi t-paidan. Vähän kyllä ihmetytti se, että siinä luki jäsenyys vuodelle 2005.
^No voisit silti kokeilla FC:lle mailaamista. Vaikka täällä auliisti ja mielellään vastauksia kaikille tarjoillaankin, niin pieni oma-aloitteisuuden osoittaminen en todellakaan ole väärin.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
No olenhan minä uusinut moneen otteeseen, mutta [rautalanka-osuus]MISTÄ IHMEESTÄ MINÄ VOIN TIETÄÄ MIHIN AJANKOHTAAN MUILLE SAAPUU SE LAPPU?!?[/rautalanka-osuus]
Mutta jos nyt ajatellaan asiaa, niin kukin rekisteröityy jäseneksi omaan aikaansa, joten eihän laskua voi lähettää samaan aikaan tyypille joka on rekisteröitynyt helmikuussa, ja tyypille joka on rekisteröitynyt marraskuussa.
No niin, nyt aukesi tuo online-FC jäsenille. On oma keskustelufoorumikin, toivottavasti taso/moderointi olisi edes hieman laadukkaampaa kuin virallisella laudalla..
Ja tarjoaahan tuo sentään jotain muutakin:
Access to exclusive content, including studio reports, fanclub-only photographs and videos.
- Entry to our 'get up front' lottery - 60 fanclub members plus guest will get special early access to each European concert on the forthcoming winter tour, enabling them to get right up to the front of the stage barrier!
- Automatic entry each month into our draw for signed Maiden collectables and rarities.
Pienenä off-topikkina nytten. Eikös tän topikin nimeks vois vaihtaa vaikka Fanclub-keskustelua? Tuo Miten pääsee fanclubiin on vain vähän outo topikin nimeksi.
^Siis fanclubin jäsenet, tai siihen nyt liittyvät (vain 10 puntaa).
Olettaisin että se studiopäiväkirjakin tulee nimenomaan tonne. Tai AINAKIN tonne se tulee, paikkakin jo sivuilla valmiina. Virallisella sivulla ei taida asiasta olla edes mainintaa?..
UTI wrote:^Siis fanclubin jäsenet, tai siihen nyt liittyvät (vain 10 puntaa).
Olettaisin että se studiopäiväkirjakin tulee nimenomaan tonne. Tai AINAKIN tonne se tulee, paikkakin jo sivuilla valmiina. Virallisella sivulla ei taida asiasta olla edes mainintaa?..
Voisin arvata, että fan-cluppenin puolella tulee paljon kattavampaa informaatiota päivittäin, kun taas vialliselle saitille tulee parin päivän välein joku lyhyt katsaus.
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
UTI wrote:- Entry to our 'get up front' lottery - 60 fanclub members plus guest will get special early access to each European concert on the forthcoming winter tour, enabling them to get right up to the front of the stage barrier!
Suomentakaas vanhemmat mulle. Menee puolet ohi, kuten front of the stage barrier jne.