Lippuralli (lippuasiat vain tänne !)
Moderator: The Killer Krew
-
- Manowarrior
Lippuralli (lippuasiat vain tänne !)
Eli täällä voi kertoa miten itse aikoo liput hankkkia, millä keinolla yms jne.
Netistä? Jonottamalla vaiko kenties puhelimella? Siinäpä vasta kysymys.
Montako tuntia jonottaa, vaiko kenties äiti jonottaa kun itse intissä?
Myös jälkimainingit voinee tänne vuodattaa.
P.S. Lippujen siis viimesimmän tiedon mukaan tarkoitus tulla myyntiin 27.2.2006 klo 09:00,
vaikkakin Lippupalvelu vetäisi tiedotteen pois sivuiltaan jo.
Netistä? Jonottamalla vaiko kenties puhelimella? Siinäpä vasta kysymys.
Montako tuntia jonottaa, vaiko kenties äiti jonottaa kun itse intissä?
Myös jälkimainingit voinee tänne vuodattaa.
P.S. Lippujen siis viimesimmän tiedon mukaan tarkoitus tulla myyntiin 27.2.2006 klo 09:00,
vaikkakin Lippupalvelu vetäisi tiedotteen pois sivuiltaan jo.
-
- Hang-Around
-
- Berserkki
-
- Manowarrior
^Paras keino on ehdottomasti jonottaa.
Mielestäni lippujen eteen pitää tehdä jotain, eli jonotan mielelläni.
Tapaa uutta porukkaa se on sinänsä oma kokemuksensa ja yleensä myös hauskaa.
Se, että joku vaan laittaa liput sivuun ei tunnu niin hienolta, eikä sitä jälkeenpäin hehkutella täällä Rautaneito palstalla.
Mielestäni lippujen eteen pitää tehdä jotain, eli jonotan mielelläni.
Tapaa uutta porukkaa se on sinänsä oma kokemuksensa ja yleensä myös hauskaa.
Se, että joku vaan laittaa liput sivuun ei tunnu niin hienolta, eikä sitä jälkeenpäin hehkutella täällä Rautaneito palstalla.
Ja voi vaude kun on sitten siistiä leijua ympäri nettiä moisilla eduilla.Judas_Rising wrote: Elämä on helppoa kun serkku on lippupalvelussa ja liput MAidenin keikalle käytänössä jo kädessä!
elämä on helppoa.
Tälläkin kertaa se on mentävä jonottamaan. Niin kuin edellisilläkin rundeilla. Toimivaksi todettu niin miksi muuttaa taktiikkaa.
-
- Taka-ampuja
Jonottamalla jonottamalla.. ilman työtä ei tule tulostakaan vai mites se menee
no työ ja työ, seisot monta tuntia pakkasesssa. Makelle tiedoksi että Vantaalla noita lippupalveluja on Jumbossa ja Lentokentällä, ainiin myyrmäessäkin taitaa olla. Ite ajattelin jumboon lähteä, sielä on 2 paikkaa vielä:R-kiska ja Stockmann, joten pitää valita että kumman eteen itsensä majoittaa. Luultavasti Stocka...
Edit: p.s. Onnittelut Voimanorjalle topikin nimen oikeinkirjoittamisesta.

Edit: p.s. Onnittelut Voimanorjalle topikin nimen oikeinkirjoittamisesta.
-
- Manowarrior
Vilpitön onnittelu.Voimanorja wrote:Nyt meni ohi.Höyste wrote:Edit: p.s. Onnittelut Voimanorjalle topikin nimen oikeinkirjoittamisesta.
Jokin virhe tekstissäni tai jotain?
Vai kenties vilpitön onnittelu?
Eikös se ole melkein joka paikassa tollein?condemned wrote:^ Tonne Jumboon en kyl mene. Ärsyttää jo se ajatuskin kun ne ovet avataan ja hirveä perkeleen juoksu niille pisteille. Ja totta kai menetelmät on luokkaa "täällä sovelletaan viidakon lakeja".
-
- Roudari
Yhden ja ainoan kerran oon Jumbossa käynyt jonottamassa. Tämäkin viidakon lakeja soveltaen klo: 08:50 paikalla ja henkilökunnan ovesta sisälle -> nojaamaan lipputiskiin, kun muut apinat juoksevat muna hännänvälissä taakseni. Hohhojaa, eipä toimi enään
Tälläkertaa menen kiltsisti kouluun ja lokitan itselleni kenttäliput.

Tälläkertaa menen kiltsisti kouluun ja lokitan itselleni kenttäliput.
-
- Roudari
Puhelimella meinasin. Ajatus oli mennä katsomaan keikkaa pikkuveljen ja kaverin kanssa.
Kaveri nyt ei niin suuri Maiden-fani ole, mutta kyllä parista biisistä tykkää ja oli heti tulossa kun kysäisin. Pikkuveljeä taasen olen parhaimpani mukaan pyrkinyt kouluttamaan Maiden-faniksi, ja kyllä tähän mennessä ihan hyvin on onnistunut. Viime aikoina tosin alkanut pelottaa, kun on alkanut jotain KoRnia ja COB:ia kuuntelemaan. Mutta kyllä Maidenista pitää.
Puhelin kelpaa minulle siinä mielessä, etten mitään seisomapaikkoja haluakaan. Istumapaikat riittävät hyvin. Keikkapaikka pitää tosin päättää vielä. Helsinki olisi siinä mielessä helppo paikka, että broidi ja kaveri asuvat Espoossa, mutta itse olen muuttanut Tampereelle opiskelemaan ja saattaa olla kursseja kyseisenä ajankohtana. No, kyllä me nyt joki ratkaisu keksitään, kun kerran vaihtoehtojakin on. Maidenia olisi joka tapauksessa päästävä katsomaan.
Kaveri nyt ei niin suuri Maiden-fani ole, mutta kyllä parista biisistä tykkää ja oli heti tulossa kun kysäisin. Pikkuveljeä taasen olen parhaimpani mukaan pyrkinyt kouluttamaan Maiden-faniksi, ja kyllä tähän mennessä ihan hyvin on onnistunut. Viime aikoina tosin alkanut pelottaa, kun on alkanut jotain KoRnia ja COB:ia kuuntelemaan. Mutta kyllä Maidenista pitää.
Puhelin kelpaa minulle siinä mielessä, etten mitään seisomapaikkoja haluakaan. Istumapaikat riittävät hyvin. Keikkapaikka pitää tosin päättää vielä. Helsinki olisi siinä mielessä helppo paikka, että broidi ja kaveri asuvat Espoossa, mutta itse olen muuttanut Tampereelle opiskelemaan ja saattaa olla kursseja kyseisenä ajankohtana. No, kyllä me nyt joki ratkaisu keksitään, kun kerran vaihtoehtojakin on. Maidenia olisi joka tapauksessa päästävä katsomaan.
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
-Hector
Kyllä se lippujen hankkiminen on osa keikalle menoa ja jos se käy liian helposti ei siinä ole taikaa.
Kaverin kanssa laadittiin jo sotasuunnitelma tai itse asiassa vedettiin vanhat jo hyväksi todetut systeemit narikasta. Toinen menee lippupalvelun jonoon ja toinen, tällä kertaa minä, kökötän koneella ja yritän netin kautta saada lippuja.
On se kivaa!
Kaverin kanssa laadittiin jo sotasuunnitelma tai itse asiassa vedettiin vanhat jo hyväksi todetut systeemit narikasta. Toinen menee lippupalvelun jonoon ja toinen, tällä kertaa minä, kökötän koneella ja yritän netin kautta saada lippuja.
On se kivaa!
1986,1990,92,93,95,96,98,99,2000,03x2,05x2,06x2,08x2,2010,11x2,13,16x2,17x2 + Lontoo 27-28...
-
- Crusader
Jos ollaan ihan rehellisiä, niin vituttaa tämmönen "lipunhankintaurheilu". Oi niitä aikoja, kun riitti, että lipun haki vaikka parin päivän päästä. Ja sai vielä suurinpiirtein sinne minne halusi.
Kaippa tämä nykyinen suksee on poikaa, kun on niitä huonojakin aikoja nähnyt, mutta silti... Sen kun taas tietää, että Lippupalvelu kaatuu ja sitä rataa. Eiköhän ne kuitenkin jollain tavalla taas käsiinsä saa.
Kaippa tämä nykyinen suksee on poikaa, kun on niitä huonojakin aikoja nähnyt, mutta silti... Sen kun taas tietää, että Lippupalvelu kaatuu ja sitä rataa. Eiköhän ne kuitenkin jollain tavalla taas käsiinsä saa.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
-
- Wimp
Paras keino olisi mennä aikaisin jonottamaan, mutta Lippupalvelun myyntipiste aukeaa klo 10.00, ei ole mitään mahdollisuuksia saada lippuja sieltä.
Puhelinta vaan kouraan.
Puhelinta vaan kouraan.
Last edited by Jeeves on Wed Feb 15, 2006 16:19, edited 1 time in total.