Hyvä, että keikat nyt varmistuivat. Tampereelle sitä on lähdettävä. Kyllä muuten Hesaankin, mutta rahatilanne on nyt sen verran tiukka, että juuri ja juuri saa tuon yhden lipun hommattua. Nyt on hjuva fiilis!
MS wrote:
Lippupalvelun sivun kuvan, lähteiden ja omien laskelmien perusteella lippuja myynnissä 6700-6800. Takayläkulman ja takayläseinän seisomakatsomot eivät näköjään myynnissä.
Jaapa jaapa, mutta onko tässä laskelmassa otettu huomioon jäälle syntyvä - mielestäni varsin merkittävän kokoinen - seisomakatsomo?
Apropos, kun on "katsojapaikkoja 7800", niin onko tämä samalla paikan maksimikapasiteetti, ei pelkästään katsOMOpaikkojen määrä? Jos, niin voisi olettaa, että osa katsomoista on pelistä pois juurikin sen takia, että jäälle saadaan laittaa väkeä "riittävästi". Ja jos näin on, niin kokonaismäärä saattaa sittenkin hipoa tuota vajaata kahdeksaa tonnia.
Mutta kakkaako tässä spekuloimaan, pitää mennä itse laskemaan.
Brain Damage wrote:Hyvä, että keikat nyt varmistuivat. Tampereelle sitä on lähdettävä. Kyllä muuten Hesaankin, mutta rahatilanne on nyt sen verran tiukka, että juuri ja juuri saa tuon yhden lipun hommattua. Nyt on hjuva fiilis!
IRCissä kertoiltiin minulle juuri, että 'Keikat olivat vahingossa ilmoitettuja'
Aivan loistavaa. Olen ainakin Tampereen keikalle menossa. Ja kuinka sopivasti vielä 12.11, jolloin täytän vuosia . Täytyy vaan olla valmiina heti ostamaan lipun, kun ne tulee myyntiin. Odotan nyt jo tuota keikkaa nyt jo ihan hermona. Eka Iron Maiden keikka.
Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
Ei kellään tosiaan olis mitään asetta tai muuta vastaavaa lainata? Vittu, perkele ja saatanakin vielä. Kyllä tässä vaiheessa alka vitutuskäyrä tekemään aika radikaalia nousua ylöspäin, oli se vaihtarivuosi miten tahansa ollut mulla suurena haavena viimeiset 10 vuotta mutta vituttaa silti. Saatana.
Voi perkele, olipa hyvä juttu. Suurella varmuudella Tampere jätetään väliin ja mesotaan pari päivää Helsingissä
Small green aliens scuttled out of his path, fearsome Martian warriors would not meet his gaze and the air froze when he croaked in his dark gravelly voice; "A pint of bitter Please mate".
Huh, en oo vielä oikeen sisäistäny tota asiaa, semmonen pommi oli nimittäin ku noi näin Siis liputhan tulee myyntiin alle kahen viikon päästä! Ja viikko tosta on hiihtolomaa ja yleensä loma menee nopeasti, joten sitten pääsee jonotttamaan lippuja. Tai sitten nyt kun odottaa että pääsee koskettelemaan omaa lippuaan niin loma saattaa mennä hitaasti ja sekin tietenkin hyvä asia.
Oijoij nyt päästiin jo taas asiaan Lippupalvelu se taas on sählänny noitte kans, pistäny vahingossa näkyviin liian aikasin. Tuolla teksti-tv:lläkin sanoivat että päivämäärä ei oo vielä tiedossa. Kumma kun tulee samana päivänä kaikkien kolmen päivän liput myyntiin, mikäli nyt sitte taas oikein tajusin. On kyllä kahta kauheempi myräkkä niillä lippupalvelussa sitte. Kuinkahan nopeesti muuten mahtaa mennä kolmen kaikan liput? Ois aika hyvä, jos myis samalla tavalla jonku ennätyksen tjsp, niinku ruotsissa. Voisivat tehä vaikka live-levyn Suomesta sen kunniaks
EI JES!! Voi tätä onnen aikaa! Hyvä kun tulee liput just tuohon aikaan myyntiin, on hiihtoloma eikä tarvi lintsata koulusta lipun saamiseks (tosin sillon on enemmänkin ruuhkaa lippupalvelulla..)
Tampereella kun olen niin Stockmann taitaa olla ainoa paikka missä liput on myynnissä? Ja mihin aikaan siellä kannattaa olla? Aamukuudelta? Kuten kaverini sanoi puhelin on melko epävarma kun siellä soittaa samaan aikaan yli 20000 ihmistä ja netti nyt ei tule kysymykseenkään...
olipa hyvä juttu että päivät on nyt selvillä nyt enää pelottaa että herääkö tarpeeksi aikasin, en ole nimittäin mitenkään aamuvirkku
jos lippuluukut aukeaa 9.00 nii on kerranki hyvä syy olla ranskan tunnilta myöhässä ja on muuten TODELLA hyvä syy. kaveriporukan kanssa kentällä hulinaksi vai mitä -moonchild- ja Death
ps. viimevuonna kiertua paita, siis se eddie rips up helsinki hartwell oli 40e, eli melko kallista minun mielestäni
edit: onko kelläkään tietoa tosta lämppäristä. nelonen tiedotti että thrash yhtye - trivium? onko millasta musaa? viime vuonna mastodon oli perseestä ja erittäin puuduttavan kuulonen lämppäri, ei yhtään ollut "maidenin tapaista" ju nou...
Last edited by UnBrain on Tue Feb 14, 2006 18:30, edited 1 time in total.
Ei helvetti, nyt on päivän paras uutinen luettu! 3 keikkaa Suomessa on jo jotain aivan uskomatonta, nyt jopa minulla on mahdollisuus saada lippu
Toiselle Hesan keikalle ollaan ainakin menossa
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
UnBrain wrote:
edit: onko kelläkään tietoa tosta lämppäristä. nelonen tiedotti että thrash yhtye - trivium? onko millasta musaa? viime vuonna mastodon oli perseestä ja erittäin puuduttavan kuulonen lämppäri, ei yhtään ollut "maidenin tapaista" ju nou...
No pari ihan random biisiä latasin netistä (2005-albumista, ilmeisesti uusin)
Aika kuraa oli. Ei ollenkaan maidenin tapasta. Ihan menevää kitarointia mutta kun laulaminen oli semmosta karjumista/huutamista (ei örinää..), toki kertsissä ja parissa kohassa vedettiin puhtailla mikä kuulosti melko perus jenkkiääneltä. Rumpalin tuplabasarin käytöstä en oikein pitänyt vaikka nopeesti vetikin, mutta ku ei iske semmonen.
HikiNeito wrote:Aika kuraa oli. Ei ollenkaan maidenin tapasta.
SHOKKI! MAAILMASSA ONKIN ERILAISTA MUSIIKKIA MAIDENIN LISÄKSI!
Ja sitten oikeasti. Mikä oletus toi edes on että lämppärin pitäis olla Maidenin tyylistä tavaraa myös?
Että se kiinnostaisi sitä 100% katsomosta joka on tullut katsomaan nimenomaan Maidenia? Ei sen tietenkään tarvitse 1:1 hiilikopio olla, mutta tämmöisten Murderdolls-osaston yhtyeiden tänne laivaaminen on mielestäni kovin turhaa.
Gandalf carries the magic staff
Divides the armies in half
In the deeps of Helm's they engage in battle
So insane it'll make you rattle
Turtolan Citymarket on lähinnä minne voi varmaan Kässälästä asti kävellä.. Onkohan siellä niin paljon porukkaa kun keskustassa?
Mä luulen, että tällaisiin kysymyksiin ei täällä kukaan osaa antaa absoluuttisen oikeata vastausta. Voi olla jengiä, tai sitten ei.
Aiheeseen sellaista, että isä lupasi maksaa Anthraxin ja Maidenin liput (Tre:n keikalle olen menossa) jotain työtä vastaan. Eli kohtuu hyvältä näyttää.
^^ No Murderdolls nyt oli jo jotain omaa Ö-luokkaansa mutta toi Mastodon viime vuonna kyllä kelpasi. Ainakin todella harvoja lämppäreitä joiden levyjä lähdin jopa ostamaan keikan jälkeen... Ite ainakin tsekkaan noi lämppärit aina ja sitten dissaan ja kunnolla jos siihen on tarvetta.
Sinänsä ymmärrän jos vanhan liiton faneilla on ikävä Anthraxin ja Acceptin tyylisiä lämmittelijöitä mutta ei kuitenkaan olla enään kasarilla ja siinä tilassa missä noi bändit tarvitsti noita lämppäripaikkoja.