^Joo, oli kyllä kiva yllätys, kun olin ajelemassa Turusta (luojan kiitos poispäin.. ) niin Rainmaker pamahti soimaan. Siinähän oli juontamassa tuo idolsin Heikki Paasonen, joka kehui olevansa Maiden- fani. Melkoinen yllätys, kun olin ajatellut että sen musiikkimaku on jotain ihan muuta. Toivottavasti soittavat tulevaisuudessa enemmänkin. Taitaa vaan olla turha toivo.
^
Joo, kattelin kesällä Summeria(ylen teiniohjelma), niin ihmettelin samaa, ku se sano, että ainut oikea vieras tänne olis Iron Maiden!
Ja tuli se esille muissakin jaksoissa...
poolrules wrote:^lisätään nyt tohon Heikki juttuun että tais kerran Idolsissa heittää että "mä kuuntelen ainoastaan iron maidenia"
edit: äsken pukkas jonkin hard and heavy kokoelman mainos tv:stä ja taustalla soi hetken aikaa The Trooper
Radio Cityssähän onkin meneillään kilpailu, jossa voi voittaa tuon kyseisen levyn.Kuuntelelin joku aamu Cityä, ja siellä kysyttiin, että miltä alkuperäiseltä levyltä löytyy Iron Maidenin The Trooper, nii kyllä potutti, ettei ollu osallistunu kyseiseen kilpailuun.Joku Matti ties kysymykseen vastauksen, ja sille lähti levy ja huppari. Sen jälkeen Cityssä soitettiin The Trooper. Radio Cityssä alkoi myös "Rautakanki" niminen ohjelma, Pe 22.00, ja mitäs muuta siellä soitettii kuin Aces High.
Ihq! Uusimmassa Suosikissa aukeaman juttu jostain lentävästä hevisankarista. Mikä lie huumehörhö. Tarinassa ei ollut mitään uutta, mutta sattui lehtilukusalissa vaan silmään, kun oli ihan kannessa maininta.
^Tuosta oli aikaisemmin jo kaksi mainintaa. Ottaako asa tähänkin samaan tapaan kantaa kuin meikäläisen viestiin aikaisemmin? (kaikella kunnioituksella, ei vittuiluksi tarkoitettu)
Ei ole varaa sanoa mitään kun Keinonen on saitin ylijumala, se saa tehdä ihan mitä tahtoo, jos Sakke antaa luvan
-Asa-
Heh heh, jätkä sai kiinni housut kintuissa! Myönnän etten hirveästi viitsinyt katsoa topicin sivulle kaksi... Olisihan se ihan kohtuullista, että saisin tästä hyvästä Sakarilta ainakin pienen "kotimuistutuksen".
Tänään oli monttu jonkun aikaa hämmennyksestä sepposen selällään auki, kun kuuntelin päivällä työhuoneessa YleX:ää. Sieltä lähti puolen päivän aikaan Trooper soimaan. En kuullut miten se alustettiin tai miks ne sen soitti, mutta alkuriffin lähtiessä soimaan lähti maalit seiniltä irti ja vastaanoton tädit juoksi kysymään et mitä helvettiä sä jätkä teet. Taisin laittaa radion vähän turhan kovalle..No tulipa siinä keskellä päivää heitettyä hiukan ilmakitaraa.
Roskisdyykkari wrote:
Tony Hawk's Pro Skater4:sessa oli erikoistyyppinä Eddie ja sillä sitten pelasin kokoajan. Taustamusiikkina pelissä soi (tietenkin) Number of the Beast ja siinä sitten kiinnostuin Maidenista.
Minä muuten kiinnostuin juuri samalla tavalla Maidenista.
Koulussa kuunneltiin Kuvksen tunnilla radiota ja sieltä tuli The Evil That Men Do. Eikös muuten maiden ollut tässä jokin aika sitten uutisissakin? Itse en nähnyt, mutta kaveri sano.
tässä parin viikon sisällä oon cityltä kuullu, 2 minutes to midnight, run to the hillsin, 666 ja troopperin.. aika ihme, että nykyyän soittaa "noin" monta eri biisiä
itikka^ wrote:tässä parin viikon sisällä oon cityltä kuullu, 2 minutes to midnight, run to the hillsin, 666 ja troopperin.. aika ihme, että nykyyän soittaa "noin" monta eri biisiä
Olen kuullut myös nuo tuolla aikavälillä ja lisään vielä The Evil That Men Do:n, jonka kuulin Cityltä viimeksi sunnuntai iltana.
Hienoahan se on että soittavat, piristää aina niin mukavasti mieltä.
-Was many years ago that I left home
and came this way-
Tänään oli keskisuomalaisessa juttua siitä 80-luvulla olleesta c-kasetista jossa kerrotaan kuinka rock on saatanasta. Tietenkin mainittiin myös että netistä se nykyisin löytyy. No miten tämä sitten maideniin liittyy, no jutun yhteydessä oli piirretty kuva missä kaverilla oli päällä IRON MAIDEN paita ja levyinä pöydällä oli ac/dc - highway to hell, sabbathin - heaven and hell ja IRON MAIDEN - s/t Meikäläistä tuo juttu ja kuva nauratti aivan "saatanasti", mutta joku asiosta tietämätön voi tietenkin taas vetää väärät johtopäätökset
itikka^ wrote:^niinkun jotkut eivät tiedä eroa satanismillä ja saatanan palvonnalla
Eihän Iron Maidenilla ole mitään tekemistä kummankaan kanssa. Se, mitä poolrules tuossa tarkoitti oli se, että nyt joku yhdistää Maidenin saatananpalvontaan tai satanismiin. No, pääasia et ite tietää miten homma todellisuudessa on..
Ei nyt mikään iso juttu ole mutta tänään koulussa oli musaTV auki vähän aikaa ja sieltä tuli Justin timberlaken joku video missä oli tytsyllä Maiden paita päällä. Jotenki tuli semmonen olo että se ei oikein sovi siihen.. Kai se justinikin sitte maidenista tykää..
Koulussa jouduttiin jokunen aika sitten katsoo joku köyhä Eva & Adam elokuva. Siiinä jollain tytöllä oli Maiden toppi ja pojalla Maiden t-paita päällä.
Ali G wrote:Koulussa jouduttiin jokunen aika sitten katsoo joku köyhä Eva & Adam elokuva. Siiinä jollain tytöllä oli Maiden toppi ja pojalla Maiden t-paita päällä.
Ohoo! Mekin on katsottu koulusa syksyllä Ava & Edam sarjaa + leffa. Sillä pojalla oli kyllä Maidenin paita useasti päällä ja Kiss:nkin paita sangen usein.
WHAT WOULD YOU DO IF VINCE NEIL SHOULD VISIT - BY MISTAKE - A DEATH GIG?
"I'd fuckin' kick his ass and while he's on the ground bleeding and crying I'd take a rancid smelly shit in his face and make him eat it!" -Chuck Schuldiner '86
itikka^ wrote:Joo kyllä! Tuo St.Anger oli vuoden pettymys ja silti jotkut "pässit" äänestivät sen edelle ´ Anteeksi jos nyt loukkasin joitakuita "pässejä" äänestäjiä
joo todellakin st. anger oli vuoden pettymys kun taas dance of death oli hiukan ainaki mulle positiivinen yllätys maidenin edellisen albumiin verrattuna
radiocityllä oli näköjään viime viikonloppuna teemana 80-luku.. Oli hyvä siinä, kun Jani Kauppinen heitti, että "Mikäs on parempi biisi avata 80-luku, kuin tämä" ja perään räjähti Run To The Hills!! Kyllä se fiilareita aika hyvin nosti..