Mukavahan se on että tulevat taas Suomeen ja oikein mukavahan se on että on taas kaksi keikkaa ja mukavahan sekin on että heittävät keikan myös Tampereella ja erityisen mukavaahan se tietenkin on että meikäläinen valloittaa samaan aikaan marraskuussa Brasiliaa kun nuo penteleet on täällä Suomessa keikalla. Kieltämättä harmittaa, mutta voishan tuo tietenkin vituttaa paljon enemmänkin. Johan multa jäi toinen viime kesänkin keikoista väliin.
^^ Jooh, sähän voit siellä kentällä sit pyytää porukkaa väistymään ku sul on liput "Iha lavan eteen"...
"Näin Seppo Rädyn kerran Kiteen Nesteellä hakkaamassa hedelmäpeliä.
Vittu, mie en pystynyt puhumaan sanaakaan, se oli niin vakuuttava." - Jouni Hynynen
Noniin johan alkaa juttua tulla kehiin tulevista keikoista, meikäläisen mieltä askarruttaa nyt kaikista eniten se että saako meikäläinen lomaa sen verran intistä että keikalle pääsee. Tampereelle nyt pääsee ihan kevyeen jo ihan tavallisen viikonloppuvapaan turvin jos ei satu olemaan gines silloin, mut pitänee alkaa säästelemään HL-päiviä että ei jätetä mitään sattuman varaan. Olishan se kaksi keikkaa aina parempi kuin yksi.
"Get yourself together, drink 'till you drop
Forget about tomorrow and have another shot!"
-Ale Pupi, Kuopio-
Death wrote:pääsen ihan siihen eteen kattoo sitä maidenin keikkaa ku emäntä on töissä stockamannilla toimitusjohtajana, varraa mulle lipt siihen lava eteen
Kannattaa tsekata vielä emäntänne sukupuoli uudestaan, koska Stockmannin toimarina on Penttilän Hannu. Toisaalta eihän sitä nykyään koskaan tiedä...
Death wrote:pääsen ihan siihen eteen kattoo sitä maidenin keikkaa ku emäntä on töissä stockamannilla toimitusjohtajana, varraa mulle lipt siihen lava eteen
Ai on se sun äitis toimitusjohtaja?Minulle kyllä selitit,että vain myyjänä jossain päin Stockaa,vissiin urheiluosastolla.
Jätettäköön aihe nyt sikseen,kukin hankkii liput tavallaan.
Juuri sain varmistuksen,että mun kotiporukat on mielellään lähdössä mukaan.Ei pitäisi reissun ainakaan kotiasioiden takia jäädä pois(eikä tätä reissua pilaa mikään ).
Nyt jo jännittää tuo tulevat keikat...
Jonotusta. Tampereelle lippuluukulle hyvissä ajoin aamulla jonottamaan. Jos porukat ei suostu allekirjoittamaan koulun poissaoloselitystä, sitten perrrkele istun siitä, on se sen arvoista.
Mitenkäs tämä käytännössä käy? Sinne vaan luukulle, rahat tiskiin ja lippu kouraan?
Stratocaster wrote:Jonotusta. Tampereelle lippuluukulle hyvissä ajoin aamulla jonottamaan. Jos porukat ei suostu allekirjoittamaan koulun poissaoloselitystä, sitten perrrkele istun siitä, on se sen arvoista.
Mitenkäs tämä käytännössä käy? Sinne vaan luukulle, rahat tiskiin ja lippu kouraan?
Itsekin kyllä pyydän lomat koulusta, ja jos en saa ni sanon, että :"PASKAT! Mä menen kattomaan Maideniä sain sitte jälkkää tai en." Harmini on, että kentälle ei ole menemistä. Tulis varmaan noutaja...
Stratocaster wrote:Mitenkäs tämä käytännössä käy? Sinne vaan luukulle, rahat tiskiin ja lippu kouraan?
Sinne vaan. Kassalla tietävät millä asialla porukka on. Lipun saa vaikka hiljaa olisi.
Tampereella oli myös 04 -vuonna muutamat turvamiehet pitämässä sitä reilua 60 ihmistä kurissa
Ai vittu kun ilmoittaisivat milloin liput tulee myyntiin, sillä tämä odottelu on ainakin itselleni silkkaa murhaa.
Muuten onkos jollain tietoa tuosta lippujen ostamisesta puhelimella, kun tässä lähettyvillä ei ole lippupalvelua. Eli miten se käytännössä toimii.
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
Nyt sitten lippuhäslinkiä odottamaan. Kaikki voi miettiä rauhassa omaa suoritustaan tai pohtia mahdollisesti avattavassa lippurulianssi topikissa myöhemmin.
Mä kyllä mielellään odotan ihan oikeaa virallista tietoa noista keikoista, ja sitten niitten jälkeen hihkun ilosta. Onhan tonne Helsinkiin tietty pakko päästä. On muuten hiukan paskempi homma se, että meillä Salossa Lippupalvelun myyntipiste avataan tuntia myöhemmin kuin muualla, eli klo 10.00, niin ei oikein ole muuta mahdollisuutta kuin puhelimen kanssa yrittää noita lippuja metsästää. Toinen ongelma on se, että ei oikein ole ketään kenen kanssa lähteä tuonne keikalle... no kyllä varmaan mun veli lähtis.
^Mutta siinä on vain se ongelma että, jos nyt oikein muistan niin Helsinkiin ei voida toista keikkaa pistää koska siellä pelataan tuolloin tuo karjalaturnaus
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
Jeevekselle sanon, että kyllä siellä keikalla fiilis on katossa oli kavereita tai ei.
Itselleni kävi niin, että Kuukka ei saanut vanhemmilta lupaa tulla keikalle, eikä muita kavereita tältä alalta ole, joten yksin oli mentävä.
Jonotus areenalla sujui hyvin, ensimmäistä tuntia lukuunottamatta, mutta keikan lähestyessä olin haastellut jo lähes 20 ihmisen kanssa ja erään henkilön kanssa oltiin jo 'puoli kavereita'.
Haastelu ja yleinen hurmos jatkui samojen ihmisten kanssa keikkaa odottaessa sisällä, keikan aikana ja keikan jälkeen.
Ei ole valittamista, vaikka yksin matkaan lähdin.
P.S. Isä siis kyllä oli keikalla, mutta ei se jonottanut jne... Miksaus pöydän vieressä se seisoi. Kerran-kaks vain näin isää päivän aikana ja kaikki skulas.
^Itekki lähnin kaverittomana ja ei ollu mitään ongelmia. Tänä vuonna oon helsinkiin aivan varmasti menossa, mutta toi tampere tuottaa vähän ongelmia. Vanhemmat ei ensinäkään tajua miks samaa bändii pitää mennä kaks kertaa kattoo saman kiertueen aikana. Yritin selittää, mutta ei siitä paljoo tullu. Sit matka ittessään tuottaa kans ongelmii. Mut onhan täs viel aikaa tehä jonkunlainen järjestely. Toivon mukaan pääsis kanssa tonne tampereelle
"Egotism is the anesthetic that dulls the pain of stupidity." - Frank Leahy
Urizen wrote:^^ Jooh, sähän voit siellä kentällä sit pyytää porukkaa väistymään ku sul on liput "Iha lavan eteen"...
Jepni, jos itekkin ostais vaikka 20 lippua, niin sais aika hyvin jo tilaa itelleen siihen keskelle lavaa, aitaan kiinni tietty.
Spartan wrote:
Muuten onkos jollain tietoa tuosta lippujen ostamisesta puhelimella, kun tässä lähettyvillä ei ole lippupalvelua. Eli miten se käytännössä toimii.
Luultavasti siten, että alat aamusella soittelemaan ja kuuntelet tuuttausta pari tuntia. Tämän jälkeen kiroilet pari viikkoa miehekkäästi kun liput jäi saamatta
Kyllä puhelimellakin liput saa ja TODELLA hyvällä säkällä vielä ihan kohtuullisen hyvän istumapaikan kokemusta on ja nyt otan varman päälle ja noudan lipun lippupalvelusta
Pakkohan jonkun on liput puhelimella saada. Ei se homma niin toimi, että lippupalvelun jannut olisivat nykäisseet puhelinlangat seinästä ja numero tuuttaisi varattua sen takia. Jos ei jonottamaan pääse niin toimivin vaihtoehto on yrittää netistä ja puhelimella yhtä aikaa, kuten tein viimeksi ja kuten aion tehdä tälläkin kerralla.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
Voimanorja wrote:Jeevekselle sanon, että kyllä siellä keikalla fiilis on katossa oli kavereita tai ei.
Niin, en minä sitä yhtään epäile. Vaan sitä, että kannattaakohan 13 vanhana lähteä yksin Helsinkiin... kyllä Helsinkiin junalla osaan mennä mutta takaisintulo olisikin jo vähän hankalampaa. Enkä muutenkaan varmaan saisi yksin lähteä.
Meikäläisen eka maidenkeikka tiedossa, hesaan olen menossa.
Asiantuntijoilta kysyisin että minnepäin hallia kannattaa yrittää paikkoja saada? Siis istumapaikoista puhun.
Saa nähdä lähteekö sitä sitte enään tampereelle jos sinne edes tulevat.
AironMaiden wrote:Meikäläisen eka maidenkeikka tiedossa, hesaan olen menossa.
Asiantuntijoilta kysyisin että minnepäin hallia kannattaa yrittää paikkoja saada? Siis istumapaikoista puhun.
Saa nähdä lähteekö sitä sitte enään tampereelle jos sinne edes tulevat.
No sanotaan nyt näin, että voit olla tyytyväinen, jos ylipäätään saat lipun yhtään minnekään. Saa kyllä melkoisen päivätyön tehdä, että pääsee läpi Lippupalveluun siinä vaiheessa kun valinnan varaa vielä on.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."