Todella hieno ja selkeä ulkoasu sivuilla, mutta miksi kirjautuessani sisään foorumille, ulkoasuna on tämä vanha tummansininen? Onko tämä tarkoituksellista vai löytyykö vika täältä puolelta?
Exciter wrote:Todella hieno ja selkeä ulkoasu sivuilla, mutta miksi kirjautuessani sisään foorumille, ulkoasuna on tämä vanha tummansininen? Onko tämä tarkoituksellista vai löytyykö vika täältä puolelta?
En tiedä tarkoitatko tätä, mutta oletusulkoasu on aina sama (AdInfinitum) ja vasta kuin kirjaudut sisään foorumi lataa sulle oman profiilisi mukaisen asun.
Ihan hieno tämä Conundrum-tyyli foorumit,hienoa jälkeä.
Pidän silti enemmän NoseBleed-tyylistä.
Aploodit mahtavista sivuista!
Hienompia fanisaitteja ei ole mulla tullut vastaan
Voisko noihin kaikkien skinien foorum-mainpagelle lisätä linkin josta pääsee tohon pääsivulle eli (www.rautaneito.com:iin?) Nyt taitaa toimia vaan rautaneito kakkosella?
Vaimo perkele on poistanut kaikki evästeet, ja nyt joudun aina sivuille tullessani rekkaamaan itseni sisälle. Joten saisiko tohon uuteen ulkoasuun, siihen sisäänkirjautumissivuun sen vaihtoehdon: Pysy kirjautuneena sisälle tms?
asa wrote:Vaimo perkele on poistanut kaikki evästeet, ja nyt joudun aina sivuille tullessani rekkaamaan itseni sisälle. Joten saisiko tohon uuteen ulkoasuun, siihen sisäänkirjautumissivuun sen vaihtoehdon: Pysy kirjautuneena sisälle tms?
Laitettu.
And your last thought was that you have become a noise a thin, nameless noise, among all these others howling in the empty dark room.
^Luulisin, että jos kokeilet silä 'Oletus skinillä' foorumia niin sieltä pitäisi löytyö se automaattinen kirjautumis napukka ja kun sitten vaihdat skiniä niin pitäisi skulata.
^Vaihdoin avatarin n. 5 päivää sitten,ja hyvin on toiminut...nyt yhtäkkiä kun olin kirjoittanut viestin tuonne Ruskin Armsiin,niin avatari on tiessään...
^Poistin avatar oikeudet sinulta, koska sinulla oli liian iso. Ole siis ylpeä, koska esim. minulla on aika pieni. Eli kateellisten panettelua. Avatar on.
P.S. Saadaksesi avatar oikeudet eli ns. B-oikeudet takaisin, ehdotan että kirjoitat tähän topiciin tuhannen sanan kolumnin aiheesta lukutaidon vaikutus aivotoimintaan.
Akiman wrote:Rautaneito2 hallitsee ulkoasutaistelussa ikuisesti. \o/
Juu, itsekin olen tottunut käyttämään tätä Rautaneito 2:sta aina ulkoasuna ja se onkin mielestäni selkein kaikista. Vaikka uudet ovat näyttäviä, niin tähän on jo niin tottunut, ettei viitsi vaihtaa.