Kilpailu etusivulla
Moderator: The Killer Krew
-
- Rautakansleri
Kilpailu etusivulla
Do diin. Siellä olis nyt etusivulla skaba hyvillä palkinnoilla. Oikein vastanneiden kesken arvonnan suorittaa onnetar EMIstä eli Keinosen mälli lentääh... eikun sormet eivät ole siis pelissä.
ps. Stadin kuntit: Varakkaas ke 1.2. ehtoo kalenterista. Kohta tulee infoa lisää, että mitä voitte silloin tehdä.
ps. Stadin kuntit: Varakkaas ke 1.2. ehtoo kalenterista. Kohta tulee infoa lisää, että mitä voitte silloin tehdä.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
^
Et varmaan voi kertoa, mutta vähän saa antaa vinkkiä siitä onko kyseessä tämä Dor-leffateatterihommeli
Et varmaan voi kertoa, mutta vähän saa antaa vinkkiä siitä onko kyseessä tämä Dor-leffateatterihommeli

Päärynähhh!
Bootleglista
Bootleglista
-
- Rautaneito IRC Crew
Luulen että keinonen ei ole itse tehnyt noita kysymyksiä, vaan nuo on tehty EMI finlandin toimesta?QazKFD wrote:Pitihän tuohon käydä vastaamassa, on taso hieman muuttunut sitten viime kilpailun muuten. Onkos tämä ihan tietoinen ratkaisu, vai..?
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Hyvä pointti, en tullut nimittäin edes ajatelleeksi. Se selittäisikin jo. Ja turhaan muutenkin kyselen, että onko tietoinen ratkaisu kun etusivulla vielä lukee, että "helppoihin kysymyksiin". No joo, sama pää kesät talvet.Pentelesh wrote: Luulen että keinonen ei ole itse tehnyt noita kysymyksiä, vaan nuo on tehty EMI finlandin toimesta?
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Berserkki
-
- Berserkki
Niin, no pyysihin Pertti tuossa aikasemmin lähettämään hyviä kysymyksiä YV:llä, eli lieneekö ollut heikonlaisesti kinkkisempiä kyssäreitä kiertueeseen liittyen.Pentelesh wrote:Luulen että keinonen ei ole itse tehnyt noita kysymyksiä, vaan nuo on tehty EMI finlandin toimesta?QazKFD wrote:Pitihän tuohon käydä vastaamassa, on taso hieman muuttunut sitten viime kilpailun muuten. Onkos tämä ihan tietoinen ratkaisu, vai..?
"Life goes on....until it doesn't"
-
- Rautakansleri
Kysymykset ovat tarkoituksella sellaisia, että vähän Maideniin perehtynyt osaa niihin vastata. Kyseessä on ikään kuin promoa DOTR DVD:lle. Kysymykset ovat ihan Eurajoelta kotoisin, kun en saanut yhtään kysymystä yv:llä. Että sen verran homma muitakin kiinnosti
.

Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Kisälli
Kyllähän mäkin tohon kilpailuun äsken juu vastasin. Noi muut oli helppoja, mut ton kakkosen kans kesti vähän kauemman. Löysin sitten jotain ja kyhäsin jotain, vaikee sanoo, osuinko oikeeseen. 
En laittanu yhteystietoja siihen, kun ei missään lukenu, että olis pitäny laittaa (?), mut jos flaksi käy tällä kertaa, niin saahan ne myöhemminkin.

En laittanu yhteystietoja siihen, kun ei missään lukenu, että olis pitäny laittaa (?), mut jos flaksi käy tällä kertaa, niin saahan ne myöhemminkin.
"'What ho', said the thing with three bonces, 'do not meddle with things you do not understand!'" Nicko McBrain
Tulihan tuohon kisaan vastattua. Sellainen sivuhuomautus, että kakkoseen löytyi hieman ristiriitaista tietoa ja vielä ihan luotettavan oloisilta maiden sivuilta.
Kuinka moni muu luottaa tuurinsa ja jättää dvd:n ennakkotilaamatta?
Kuinka moni muu luottaa tuurinsa ja jättää dvd:n ennakkotilaamatta?

"No, mutta sepäs kävi näppärästi", sanoo ihminen ja todistaa menestyksensä innoittama että musta on valkoista ja jää auton alle seuraavalla suojatiellä" - Douglas Adams
-
- Hang-Around
Itse olen myös miettinyt, että kannattaako ennakkotilata, sillä jos kuitenkin voittaa sen arvonnassa. Kaipa sen silti ennakkotilaan, sillä voihan sen sitten palauttaa. Useinkaan ei kyllä ole itselläni hyvä tuuri käynyt arvonnoissa.Theoden wrote:Kuinka moni muu luottaa tuurinsa ja jättää dvd:n ennakkotilaamatta?
-
- Peräruiske
-
- Rautakansleri
-
- Kisälli
Kakkonen tais mennä (yllättäen) oikein ja noi muutkin kyllä, mut neloseen laitoin Dance of Death, vaikka sen nyt tässä ihan selkeesti Brave New Worldiks keikalta muistaa. Prkl, nyt hävettää.
Grattis till vinnarna.

"'What ho', said the thing with three bonces, 'do not meddle with things you do not understand!'" Nicko McBrain
-
- Azazel