Death On The Road - 3DVD 8.2.2006

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Kumman ostat mieluummin uudesta Death on Roadista?

DVD:N
140
41%
Livealbumin
10
3%
Molemmat
171
51%
En kumpaakaan
17
5%

Total votes: 338

trooper-75
Peräruiske
Peräruiske

Post by trooper-75 »

Soitin Free Record Shoppiin mistä ostin oman dvd:n.Juuri siinä stereo levyssä mulla pätkii kuva kanssa.myyjä kertoi että,pitää odottaa EMI:ltä tietoa mitä tehdään niiden viallisten levyjen kanssa.Todennäköisesti saa vaihtaa levyn uuteen?
UP THE IRONS ! ! !
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

trooper-75 wrote:Juuri siinä stereo levyssä mulla pätkii kuva kanssa.myyjä kertoi että,pitää odottaa EMI:ltä tietoa mitä tehdään niiden viallisten levyjen kanssa.Todennäköisesti saa vaihtaa levyn uuteen?
Swampissa Tampereella kehuivat, että virheellisten levyjen tilalle toimitetaan uusia levyjä, jotka saa kuittia vastaan itselleen. Eiköhän muuallakin näin toimita? Ostaneiden kannattaa ainakin ottaa yhteyttä levykauppiaaseen ja kysellä miten asia on, ellei jo ostaessa ole mainittu.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
trooper-75
Peräruiske
Peräruiske

Post by trooper-75 »

^ Mulle ei ainakaan levyä ostaessani sanottu niissä olevan mitään vikaa.
UP THE IRONS ! ! !
UTI
Kirurgi
Kirurgi

Post by UTI »

Voimanorja wrote:^Siis olet nähnyt sen jo? Mitäs kettua?
Huusitko sen Promon tuolta Riistonetistä vai jotain, koska pelkällä Truuper videolla ei tuota kaikkea sanota.

Tänään itse ostamaan. Heti kymmeneltä.
Tulee kovaa menoo illaksi, ainoa vaan, että näytelmää koulussa, joten en ihan heti pääse korkkaamaan, mutta iltapäivällä kuitenkin.
Ostin jo torstaina. :wink:
KKK "kesä, kalja ja kalastus"
-Janne-
Hang-Around
Hang-Around

Post by -Janne- »

Life On The Road osiossa puuhailevat järkkärit ja kitarateknikot Hartwall Areenalla :twisted:
The_Air_Raid_Siren
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by The_Air_Raid_Siren »

Eli minulla kuten monilla muillakin on näköjään tuo valmistusvirhe dvd:ssä, laitoin juuri sähköpostia asiasta Levykauppa Äxälle ja voin ilmoitella mitä herrat vastaavat mikäli täältä laudalta ovat muutkin Äxästä viallisen dvd:n saaneet.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
Olli the Wicker man
Berserkki
Berserkki

Post by Olli the Wicker man »

Jee, jee! Uunituore Death On The Road polttelee käsissä. Juuri tampereenreissulta palattuani leveä hymy suupielillä.
Lupasivat myös mulle uuden levyn kuittia vastaan tuolla Swampissa. Iltaohjelmaa on sen verran, että vasta ysiltä kerkiää aloittamaan, mutta pimeässähän fiilinki vasta nousee. :wink:
Se on nyt sitten siinä.
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Nyt kyllä ottaa kaaliin vaikken vielä pakettia omista. EMI ryssi nyt tässä jutussa, ja "Ei näin" leiman lyön kys. levylafkan otsaan nyt.
Ensin julkaisu viivästyy kuukausia, sitten kun on lyöty päivämäärä lukkoon, kuuluu että ensimmäisessä erässä on virhe. Sitten huhutaan päivämäärän vaihtumisesta aiheuttaen faneille päänvaivaa ja pähkäilemistä. Jes, saadaan kun saadaankin oikeana päivämääränä puketti kauppojen hyllylle, ja mitäs - virhehän siellä taas, ja nyt mietitään mitä pitäisi tehdä.

No, ei nuo hösäämiset onnistu varmasti rokottamaan kokonaiskuvasta pisteitä pois, viikko vielä ja sitten Kuolema saavuttaa meikän dvd-soittimen.
paul
600 €
600 €

Post by paul »

Kun pikkukakkonen loppuu niin meijjän talossa ruvetaan kattoon tytön (4 v) kanssa DOTR DVD:tä JEZEEEEEEEEE!
älä juo kaikkee pois, mie juon loput.
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

IRON MAIDEN: DEATH ON THE ROAD DVD

Sattuipa sopivasti: Tulen himaan duunista uuden Maidenin DVD:n kanssa ja vaimo lähtee samalla oven avauksella muksujen kanssa elokuviin..... katselunautintoa parhaimillaan! Kotiteatteri valittaa ja subbaria säädetään hieman kovemmalle ja sitten pari olutta pöytään ja Let It Go! 8)

Kuva ja ääni ovat loistavaa kuunneltavaa ja katsottavaa. Erittäin energinen esitys bändiltä. Leikkaus on tosiaan nopeaa, mutta leikkauksen nopeus hidastuu keikan edetessä... näin olin havaitsevani. Anyway ei leikkaus ole mulle sellainen peikko, jota nyt pitäisi korostaa hyvässä tai pahassa. Mustavalkokuvista painajaisia nähneiden kannattaa tsekkaa hommaa vielä uudestaan. Niitä musta-valko efektejä on meinaan tosi vähän (lähinnä yleisöa näytetään musta-valkoisena)

Hieman samoilla linjoilla olen kuin CD audion arvostelussa. Dance Of The Death biisit lisättynä Lord Of The Flies biisillä ovat DVD:n kantava voima.

Bruce pistää kyllä mieleenjäävät esitykset Dance Of Deathilla ja Paschendalessa. Mies on selvää teatteriainesta. Muutenkin biisit ovat odotetusti sitä parasta ja odotetuinta antia Old School fanille. DVD:n biiseistä parhaiten toimivat meikäläiselle juuri edellä mainitut sekä Journeyman, Fear Of The Dark ja Lord Of The Flies.

Paschendalessa Adrian on kyllä ihan upee näky ja ukko kepittää tunteella.... Yeah H is back!

Vanhat klassikot eivät näin ensikuulemalta oikein sytytä juuri nähdyn ja koetun Early Days huuman jälkimainingeissa. The Number Of The Beastin kajahdellessa ilmoille malttaa ihan kepeesti marssia hakemaan olutta, ilman stoppia. Tosin The Trooper jaksaa aina innostaa minua.

Wildest Dreams ja Can I Play With Madnessa ovat surkeita valintoja koko settiin. Noilla valinnoilla vedettiin parilta yllätys-jokerilta matto alta.

Itselle DVD:n Dortmund keikan anti jää liikaa DOD biisien varaan. Vanhoista biiseistä tämä ei tarjoa kerrassaan yhtään mitään uutta. Maidenkin voisi hieman tuoda jotain extraa ja jippoja noihin vanhojen biisien live-sovituksiin. Maiden soittaa kiertue kiertueelta tietyt biisit kerron tarkkuudella verraten edellisiin. Kaikki tuo on liialti ennalta arvattavissa. Nyt on sitten spiikitkin näköjään leikattu pois, joista olis saanut hieman erottuvaisuutta, personaalisuutta verraten muihin tallenteisiin.

Uusille faneilla Dortmund keikka on varmaan parhatta isolla P:llä. Sillä soitto kulkee ja energiaa välittyy, jos aivoja ei ole kyllästetty 23 vuoden kuuntelulla, niin Dortmund keikkahan pitäisi toimia perkeleen hyvin!

Tuuletusta settilistaan, kiitos.

Nyt sitten dokkarin kimppuun

Peke
Into Iron Maiden Since 1983
UTI
Kirurgi
Kirurgi

Post by UTI »

Asalle ja muille kyselijöille, dokkarilla oleva Suomalainen on tältäkin laudalta tuttu MS. Näin kuulin, itse en henkilöä tunne.
KKK "kesä, kalja ja kalastus"
Taival
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Taival »

Nyt vittu kyrsii Emin kyrvät ihan tosissaan! :evil: Saatana mulkut ensin säikyttelevät, että julkaisu siirtyy taas jonkun kuppaisen painovirheen takia... Sitten julkaisu onneksi saadaan, niin myyntiin kuitenkin kehdataan laittaa paskaveriso, jossa stereoäänilevy alkaa pätkiä ja korvaavan levyn saa joskus 2-4 viikon päästä. Voi vittu! Haistakoon pitkän vitun koko paska pulju. Olisivat sitten laittaneet sen painovireellisen myyntiin tai ei ollenkaan.

Dokumentti oli ihan nannaa ja keikkakin näytti ihan jumalattoman hyvältä kunnes alkoi pätkiä. Nopeaan leikkaukseenkin silmä tottui onneksi aika nopeasti vaikka alkuun tuntuikin pahalta. Ja kun koitti katsoa 5.1 miksausta stereotelkkarista, niin jo Paschendale kuulosti niin hirveältä, että voi perse. Gersin soolokin oli kuin tynnyrissä soitettu ja yleisön huudatus ihan tuhinaa.

Vaikka paketti siis oli jo bonusmatskultaan mainio, niin kyllä minua nyt VITUTTAA! Taidan vetää aikani kuluksi sellaisen kännin, etten herää ennen sunnuntai-iltaa. Meinasin kuunnella Maidenia, mutta jotenkin on nyt maku pois. Vaihtakoot levy-yhtiötä tai levy-yhtiö vaihtakoot DVD-prässäämöään.

PERKELE!!!
Missä
Missä on Antti Kaitainen
NoMoreLies
Hang-Around
Hang-Around

Post by NoMoreLies »

No olen vasta katsonut 5.1 Surround. Eli en tiedä jos siinä on vikaa. Mutta ei haittaa koska vialisista tulee kuitenkin viellä joskus keräily tavaraa. Lupaan sen :twisted:
Im Back in Black!!
MaidenManutd
Hell Rat
Hell Rat

Post by MaidenManutd »

EMI ryssi myös Pink Floydin uuden Pulse dvd:n kanssa.
Sen tuotantovaiheessa myös kämmättiin ja homma pistettiin kokonaan uusiksi ja
samalla julkaisu siirtyi puolivuotta myöhemmäksi.
Ihme että emi laski tuosta Maidenista virhepainokset markkinoille.
Pink floydin Gilmour on kyllä sen verran tarkka ja legendaarinen heppu että ei olisi
suostunutkaan antamaan faneilleen levy yhtiön sörssimää tavaraa.
Siinä on mies jonka sana painaa sen verran että levy yhtiön pomotlkin joutuvat
kuuntelemaan.
Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Edward Mannerheim »

UTI wrote:Asalle ja muille kyselijöille, dokkarilla oleva Suomalainen on tältäkin laudalta tuttu MS. Näin kuulin, itse en henkilöä tunne.
Kiitos tiedosta. Ajattelin, että MS saattaisi olla kyseessä, hc-fanilta mies on laudoilla vaikuttanut!! :finger:
The_Air_Raid_Siren
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by The_Air_Raid_Siren »

The_Air_Raid_Siren wrote:Eli minulla kuten monilla muillakin on näköjään tuo valmistusvirhe dvd:ssä, laitoin juuri sähköpostia asiasta Levykauppa Äxälle ja voin ilmoitella mitä herrat vastaavat mikäli täältä laudalta ovat muutkin Äxästä viallisen dvd:n saaneet.
Täytyy kyllä hehkuttaa taas Levykauppa Äxää, vastaus mailiin tuli alta tunnin.

"Moro, tottakai vaihdetaan, saadaan ensiviikolla tarkempaa infoa miten se käytännössä toteutetaan.
Laitamme siis ensiviikolla postia."

Näin siis, eli homma taitaa onneksi sujua kohtuullisen kivuttomasti ja ehjät versiot saadaan viallisten tilalle.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Mulle on jäänyt nyt kyllä EMI:stä tosi paska maku suuhun niinkuin ylempänä jo sanoin. Miksi Maiden ei vaihda levy-yhtiötä? Eikö bändi pärjäisi Sanctuarylla? Vai onko EMI:n kanssa sopimus joka velvoittaa?

Paljon kysymyksia, mutta levy-yhtiöasioista en pahemmin tiedä. Näin perstuntumalta käsin on vaikuttanut siltä että Harris haluaa antaa faneilleen aina parasta. Ja este on näköjään EMI. Harris, tee jotain?
womenintheuniform
Hell Rat
Hell Rat

Post by womenintheuniform »

Täältä tulee neuvoa niille jotka eivät vielä ole hankkineet tätä dvdtä. Vaikka EMI möhläsi niin puolet DoTR DVD:istä toimivat moitteetta :P . Ja jos haluat ostaa tämän keikka-DVD:n nii sano myyjälle että se testaa onko juuri se DVD mitä olet ostamassa viallinen, jos se sanoo että ei toimi ni hae toinen hyllystä, niin lopulta saat toimivan :D . Mutta nyt EMI kyllä saa kansan niskalleen. :wink:
Taival
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Taival »

womenintheuniform wrote:Täältä tulee neuvoa niille jotka eivät vielä ole hankkineet tätä dvdtä. Vaikka EMI möhläsi niin puolet DoTR DVD:istä toimivat moitteetta :P . Ja jos haluat ostaa tämän keikka-DVD:n nii sano myyjälle että se testaa onko juuri se DVD mitä olet ostamassa viallinen, jos se sanoo että ei toimi ni hae toinen hyllystä, niin lopulta saat toimivan :D . Mutta nyt EMI kyllä saa kansan niskalleen. :wink:
Öh? Kyllä se taitaa nyt olla niin, että se koko perkeleen painos on viallinen. Nämä kun ovat kaikki identtisiä kopioita nämä DVD:t ja CD:t/painos. Se, että se joillain täällä on toiminut, johtunee DVD-soitimesta.

Millä perusteella ja minkä lähteen mukaan puolet painoksesta ei ole viallisia?
Missä
Missä on Antti Kaitainen
MS
Hell Rat
Hell Rat

Post by MS »

Johtuukohan viat DVD soittimien eroista? Toiset soittimet sietävät paremmin viallisia levyjä? Minulla ei pätki kuva yhtään ja ääni on moitteeton. Ainoa pätkiminen (muutama sekuntti) tulee kappaleen 9 loppussa missä on kai layerin vaihto.
R.I.P. The Iron Maiden Bulletin Board 1998-2006
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

MS wrote:Johtuukohan viat DVD soittimien eroista? Minulla ei pätki kuva yhtään ja ääni on moitteeton. Ainoa pätkiminen (muutama sekuntti) tulee kappaleen 9 loppussa missä on kai layerin vaihto.
Varmaankin. Mua huolettaa vähän kun mulla on Unitedin halpislaite, joka ei ole mitään huippulaatua. Saas nyt nähä.
UnBrain
Hell Rat
Hell Rat

Post by UnBrain »

juu-uh. heti koulun jälkeen painelin bussilla ostaan ton dvd:n. joku aiika sitten katoin sen keikan ja osan extroista ja koin että sain rahoilleni vastinetta. keikka pätki vain ehkä noin 3-2 kertaa vähäsen ja iron maidenin lopulla piti laittaa seuraava kipale joka ei enää pätkinyt. extrat oli melko mielenkiintoisia ja huumoria oli saatu mukaan :D . tietokoneella wörrki ihan hyvin kun en kokeillut vielä dvd soitinta. sanoisin että 4.5/5 tähteä 8)
Viinapåppå
Hell Rat
Hell Rat

Post by Viinapåppå »

Mulla ei ainakaan pätki koneella eikä sitten DVD-soittimessa yhtään. Tiedä sitten onko mulla ei-virheellinen? :roll:
Year 2006
13.06 - Metallica @ Lauluvaljak
14.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
15.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Edward Mannerheim »

Testasin äsken stereolevyn, ei toimi minullakaan. BNW soolojen jälkeen alkaa hyppiminen ja pomppiminen. Enkä usko, että soittimessa syy, Sonyn soitin, ei halvimmasta päästä. Soittaa lähes kaikki formaatit mitä insinöörit on kehitelleet.

Noh, onneks toi 5.1 pelittää moitteettomasti. Toisaalta, olishan se ihan kiva saada 100% toimiva paketti - siitä kun on maksanut. Kuitti vaan talteen, niin homma hoituu.

Itse peruutin Play.comin tilauksen eilen, koska jostain kumman syystä en jaksanut odottaa n. viikkoa tätä julkaisua. Tuli vaan mieleen, että hyvä niin. Nyt kun tuo tuli hankittua Freestä, niin mahdolliset hyvitys/vaihtojutut on HIUKAN helpompia. :roll:
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

MS wrote:Johtuukohan viat DVD soittimien eroista? Toiset soittimet sietävät paremmin viallisia levyjä? Minulla ei pätki kuva yhtään ja ääni on moitteeton. Ainoa pätkiminen (muutama sekuntti) tulee kappaleen 9 loppussa missä on kai layerin vaihto.
Aivan samat huomiot myös minulla... ennen No More Lies biisiä pätkäs hieman, muuten pelaa ihan hienosti. Tosin haastis DVD:tä en ole kokonaan katsonut. Tarkoitan siis 5.1. levyä... stereo-levyy en ole soittimessa käyttänny
Into Iron Maiden Since 1983
Post Reply