Sivut.
Moderator: The Killer Krew
Sen jälkeen kun aloin testailla tätä tuoreinta ulkomuotoa täällä foorumin puolella, niin hyvin usein on käynyt niin, että kun klikkaa topiciin mennessä sitä viimeistä sivunnumeroa, niin silti avautuu topicin ensimmäinen sivu.
Mistähän moinen johtuu? Ja kyllä, olen varma, että olen klikannut ihan oikeasta kohtaa.
Edit... Nii, juu FireFox 1.5 on selaimena, voihan se siitäkin johtua. Vanhalla ulkonäöllä ei moista tehnyt.
Mistähän moinen johtuu? Ja kyllä, olen varma, että olen klikannut ihan oikeasta kohtaa.
Edit... Nii, juu FireFox 1.5 on selaimena, voihan se siitäkin johtua. Vanhalla ulkonäöllä ei moista tehnyt.
Last edited by Taival on Thu Jan 05, 2006 20:21, edited 1 time in total.
Missä
Missä on Antti Kaitainen
Missä on Antti Kaitainen
-
- Hell Rat
-
- Hang-Around
-
- Taka-ampuja
-
- Viikonloppusoturi
Joo ei mullakaan sitä ole ja se vähän ärsyttää, kun joutuu joka ainoa kerta kirjottaa sen tunnuksen ja salasanan. Lisäksi "kirjaudu sisään automaattisesti"-nappi oli kätevä keksintö.ruohonjuuritaso wrote:Tossa uudessa ei muuten taida olla sisään kirjautuessa sitä "kirjaudu aina automaattisesti" valintaa. Voisko sen saada takaisin vai olenko vain valikoivan sokea enkä löytänyt sitä?
Olisi mukavaa saada se takaisin tuohon kirjautumis-sivuun, jos se vain on mahdollista.
-
- Kärpästen Herra
Mikähän systeemi teillä on? Mun ei ainakaan tarvi kirjautuu erikseen sisään. Klikkaa vaan foorumia niin heti olen rekkautuneena käyttäjänä sisässä.Exciter wrote:Joo ei mullakaan sitä ole ja se vähän ärsyttää, kun joutuu joka ainoa kerta kirjottaa sen tunnuksen ja salasanan. Lisäksi "kirjaudu sisään automaattisesti"-nappi oli kätevä keksintö.ruohonjuuritaso wrote:Tossa uudessa ei muuten taida olla sisään kirjautuessa sitä "kirjaudu aina automaattisesti" valintaa. Voisko sen saada takaisin vai olenko vain valikoivan sokea enkä löytänyt sitä?
Olisi mukavaa saada se takaisin tuohon kirjautumis-sivuun, jos se vain on mahdollista.
Into Iron Maiden Since 1983
-
- Crusader
-
- Viikonloppusoturi
Kai se on jostain selaimen cookiesien asetuksista myös kiinni, en osaa korjata ilman apua kyllä niitä. Sen vanhan "kirjaudu sisään automaattisesti" -valinnan kirjautumisen yhteydessä kun saisi takaisin niin olisi kivaa. Kaikilla muilla foorumeilla, missä olen käynyt se on ja täälläkin oli ennen. Pitääkin olla vielä niin pitkä nimimerkki, ettei sitä jaksa montaa kertaa päivässä naputella
No, vitsit vitseinä...
Edit. Pekelle tohon alla olevaan viestiin. En kirjaudu ulos vaan rukseista poistun tai suoraan toisiin osoitteisiin menen.

Edit. Pekelle tohon alla olevaan viestiin. En kirjaudu ulos vaan rukseista poistun tai suoraan toisiin osoitteisiin menen.
Last edited by ruohonjuuritaso on Thu Jan 12, 2006 23:59, edited 1 time in total.
-
- Rautaneito IRC Crew
Ruohonjuuritaso: Päivitä selaimes, jos käytät (s)exploreria, niin hommaa Opera tai Firofox. Ei futaa, tyhjennä selaimen välimuistit ja sivuhistoriat. Jos vieläkään ei futaa, niin a) formatoi c:/ uudestaan tai vaihtoehtoisesti osta uusi kone jolla surffaat Rautaneitoa.
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
-
- Viikonloppusoturi
-
- Kisälli
Voiko täällä kysyä rautaneidon etusivusta?
No kuitenki,olin täs kuvaamataidon tunnilla koneella,ja tulin tänne etusivulle.
Siellä luki englanniksi Hartwall Arenan tiedot,muistan niistä nämä:
Total capasite:13(000)<---tai jotain
Concert capasite:12000
You can drink and eat there...
Jotain tollasta siinä oli,sit ope tuli,laitoin sivut pois.
5 minsan päästä tulin uudestaan,ja siellä luki toi Kino juttu...mitä ihimettä?
No kuitenki,olin täs kuvaamataidon tunnilla koneella,ja tulin tänne etusivulle.
Siellä luki englanniksi Hartwall Arenan tiedot,muistan niistä nämä:
Total capasite:13(000)<---tai jotain
Concert capasite:12000
You can drink and eat there...
Jotain tollasta siinä oli,sit ope tuli,laitoin sivut pois.
5 minsan päästä tulin uudestaan,ja siellä luki toi Kino juttu...mitä ihimettä?
-
- Manowarrior