Anthrax
Moderator: The Killer Krew
Vaikka en edelleenkään siunaustani tälle poser-toiminnalle anna ( viitaten Ianin paskapuheisiin tyyliin " Ei koskaan Belladonnaa bändiin! " ja tavalle, miten Bushia kohtelivat ), lienen kuitenkin kummallakin keikalla.
Kuitenkin itselleni niitä harvoja bändejä, joita jaksaa lähteä katsomaan.
Kuitenkin itselleni niitä harvoja bändejä, joita jaksaa lähteä katsomaan.
"To be alive is more than just breathing"
Tälläistä settilistaa on varmaan luvassa:
BLUES BROTHERS INTRO
Among the Living
Metal Thrashing Mad
Got the Time
Caught in a Mosh
AIR
Madhouse
A Skeleton in the Closet
Antisocial
Efilnikufesin (NFL)
Medusa
Indians
---
Be All, End All
I'm the Man
Aftershock (Tämän tilalla on soitettu myös Parasitea)
I Am the Law
Tässä on tosin äijillä pitkä tauko, että ehtivät vielä treenata uusiakin biisejä settiin. Itse toivoisin enemmän kamaa Persistence Of Timeltä.
BLUES BROTHERS INTRO
Among the Living
Metal Thrashing Mad
Got the Time
Caught in a Mosh
AIR
Madhouse
A Skeleton in the Closet
Antisocial
Efilnikufesin (NFL)
Medusa
Indians
---
Be All, End All
I'm the Man
Aftershock (Tämän tilalla on soitettu myös Parasitea)
I Am the Law
Tässä on tosin äijillä pitkä tauko, että ehtivät vielä treenata uusiakin biisejä settiin. Itse toivoisin enemmän kamaa Persistence Of Timeltä.
-
- Hell Rat
^^Mulle, ensikertalaiselle, näyttäis aika täydelliseltä setiltä. Nyt aloin viimestään odottamaan lippujen myyntiintuloa kuumeisesti 
Onko kellään esittää hinta-arviota lipuille?
EDIT: ^Toi Aftershock on kyllä albuminsa parhaimmistoa, mitä olen etukäteen kuullut. Kuten sanoin, loistava setti.
Olipa ihan pistettävä CDONista tilaukseen Spreading the Disease ja Persistence of Time

Onko kellään esittää hinta-arviota lipuille?
EDIT: ^Toi Aftershock on kyllä albuminsa parhaimmistoa, mitä olen etukäteen kuullut. Kuten sanoin, loistava setti.
Olipa ihan pistettävä CDONista tilaukseen Spreading the Disease ja Persistence of Time

-
- Paholainen
-
- Crusader
Että tulivatkin paskaan paikkaan nuo keikat. Justiin sain setvittyä King Diamondia varten hommat ja lykkäsivät nuo ihan samaan saumaan. No, eihän siitä ole kuin 16 vuotta kun nuo viimeksi näin keikalla. Ja kaikki mahdolliseen settilistaan kuuluvat biisit ovat tuhannen tuttuja ja lähes loppuun kuunneltuja, joten eihän tässä mitään menetä vaikkei näekään. Enpäs silti luovuta, täytyy tutkailla mahdollisuuksia, vaikka todella heikolta näyttääkin.
Efilnikufesin.
Efilnikufesin.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
Voi jumalauta... JUMALAUTA!!! Tän on pakko olla unta. Vittu tonne Nosturiin on ihan pakko kyllä päästä. Oon stna ihan pähkinöinä ku vast äsken sain tietää. Ei helvettien helvetti. 23v. Broidi asuu Hesassa ja hän missasi Ilosaaren ja otti kuulemma vitusti päähän. Täytyy pistää viestiä et nyt olis uus mahdollisuus. Mut millanen paikka tää Nosturi on? Monta ihmistä vetää? Millaset soundit on ollu? Entäs onko mitään ikärajaa?
EDIT: Settilistakin näyttäisi hyvin hyvin lupaavalta, tosin siellä ei näy suosikkiani Armed And Dangerousia.
EDIT: Settilistakin näyttäisi hyvin hyvin lupaavalta, tosin siellä ei näy suosikkiani Armed And Dangerousia.
Last edited by Jeeves on Wed Jan 25, 2006 8:55, edited 1 time in total.
-
- Manowarrior
^Olin katsomassa Bodomia Nosturilla 28.11.
Paikka on TOSI pieni. Vetää alle tuhat ihmistä. Luulisin, että lähemmäs 700.
EDIT: Lava on pieni ja anniskelualueet ihan lavan vieressä. Tai siis kiertävät parvena miltei koko paikan ympäri.
Kentällä on myös kaksi 'tasoa', mutta se on ihan hyvä silti.
Tarkemman kuvan voi saada 5.2. kun kyseinen Bodomin keikka tulee tv:stä.
EDIT: Lava on pieni ja anniskelualueet ihan lavan vieressä. Tai siis kiertävät parvena miltei koko paikan ympäri.
Kentällä on myös kaksi 'tasoa', mutta se on ihan hyvä silti.
Tarkemman kuvan voi saada 5.2. kun kyseinen Bodomin keikka tulee tv:stä.
Konstaapeli laukoo nyt kyllä aika lujaa.Iron Constable wrote:No, eihän siitä ole kuin 16 vuotta kun nuo viimeksi näin keikalla. Ja kaikki mahdolliseen settilistaan kuuluvat biisit ovat tuhannen tuttuja ja lähes loppuun kuunneltuja, joten eihän tässä mitään menetä vaikkei näekään.
Efilnikufesin.

A Skeleton in the Closet ja Aftershock ovat nyt varsinaisia yllätyksiä, kukapa nyt oikeasti jostain Maidenin settilistasta yllättyisi? Teemana on nyt 80-luvun Anthrax, sillon soitetaan niitä 80-luvun parhaita kappaleita. Juu nou? Bushin kanssa sitten vedetään kokotuotantoa sekoitellen niin, että itkettää.
EDIT: Viralliselle Anthraxin sivustolle ilmestyneet myös nuo keikat.
-
- Manowarrior
Itse ymmärsin, että vain tuon 700, mutta uskon kyllä sinua.condemned wrote:Riippuu nyt miten määrittelet sanan "pieni". Se on kuitenkin klubi. Ja Nosturi vetää kyllä lähemmäs 1000, siinä 900 pinnassa.
Ja joo, Nosturiin on yleensä S/18-ikäraja. Alaikäisille oma limukarsina.
Pieni verraten vaikka Pakkahuoneeseen, missä on se toinen keikka.
-
- Rautaneito IRC Crew
^Onhan se pieni paikkana, lähemmäs 900 henkeä siellä on, jos paikka on loppuunmyyty. Asiaan vaikuttaa vielä sekin, että haluaako bändi turva-aitaa lavan eteen, sekä onko yläbaari auki. jne jne. Jos paikka on loppuunmyyty on siellä aikamoinen tungos ja helvetin kuuma.
Lepakko oli parempi paikka, fakin nokia!!!!!
EDIT: Nosturin sivujen mukaan lippuja myytäisiin jopa 750 kappaletta. Tosin gamma ray lippuja oli huhun mukaan myyty yi 800 kpl. + kutsuvieraslista. eli pikaisesti heitättynä 850 päätä paikalla.
Lepakko oli parempi paikka, fakin nokia!!!!!
EDIT: Nosturin sivujen mukaan lippuja myytäisiin jopa 750 kappaletta. Tosin gamma ray lippuja oli huhun mukaan myyty yi 800 kpl. + kutsuvieraslista. eli pikaisesti heitättynä 850 päätä paikalla.
Last edited by Pentelesh on Wed Jan 25, 2006 15:53, edited 2 times in total.
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
-
- Hell Rat
Pienemmissä paikoissa on aina parempi tunnelma ja bändi lähellä.Voimanorja wrote:^Olin katsomassa Bodomia Nosturilla 28.11.
N osturi on hyvä mesta ja varmaan Anthrax keikalla loistava tunnelma.
Olen ollut Donington monsters of rock festareilla ja wembleyn stadionilla konserteissa
joissa ollut noi 80 000 ihmistä. ei siinä paljon soittajia ruotsinlaivan kokoiselta lavalta erota. Tosin hienoja tapahtumia nuo massakonsertit ovat.
-
- Manowarrior
^^Kuuma tosiaankin oli kun Bodomia kattelin eturivistä.
Kuukkahan meinas tukehtua ja pyörtyä, jonka seurauksena nostettiin pois rivistä
Vessastakaan ei herran mukaan vettä saanut muualta kuin pöntöstä (ei kuitenkaan ottanut) +, että salissa vesimaksoi 2.5 € pullossa.
Ei piru...
Saisi Pakkahuoneelle ainakin tulla turva-aita. Olen näet nähnyt sellasia tallenteita, joissa ei aitaa ole ja meno yltyy aikas pirun kovaksi.
Monesti lavallakin porukkaa silloin alkaa vierailemaan.
Sitten ottaen huomioon bändin ja fanijoukon ikäkaaren on varmaa, että minulta irtoaa kaikki tukka, hikoan 34 kiloa pois ja rutistun Ipen alle.
Kuukkahan meinas tukehtua ja pyörtyä, jonka seurauksena nostettiin pois rivistä

Vessastakaan ei herran mukaan vettä saanut muualta kuin pöntöstä (ei kuitenkaan ottanut) +, että salissa vesimaksoi 2.5 € pullossa.
Ei piru...
Saisi Pakkahuoneelle ainakin tulla turva-aita. Olen näet nähnyt sellasia tallenteita, joissa ei aitaa ole ja meno yltyy aikas pirun kovaksi.
Monesti lavallakin porukkaa silloin alkaa vierailemaan.
Sitten ottaen huomioon bändin ja fanijoukon ikäkaaren on varmaa, että minulta irtoaa kaikki tukka, hikoan 34 kiloa pois ja rutistun Ipen alle.
-
- Hell Rat
Meinaatte oikein ottaa lähituntumaa keikalla. Voi kun sööttiä. The Poser & The Poser's Apprentice.Voimanorja wrote:Sitten ottaen huomioon bändin ja fanijoukon ikäkaaren on varmaa, että minulta irtoaa kaikki tukka, hikoan 34 kiloa pois ja rutistun Ipen alle.
| http://www.inferno.fi" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.imperiumi.net" onclick="window.open(this.href);return false; |
-
- Hell Rat
-
- Crusader
Älkääs lapset lässyttäkö. Et sä Ipe taaskaan ymmärtänyt mun kommenttia. Se oli sarkastinen. Ihme ja kumma olen tajunnut tämän kiertueen pointin jo kauan sitten ja olen todella otettu, jos settilista on 80-lukulainen, koska esim. tuon ylempänä olevan mahdollisen settilistan kaikki biisit ovat mulla selkärangassa, ikuisesti. Sen verran on tullut noita biisejä hinkattua. Mulla kun tuo fanitus loppui käytännössä Sound Of White Noiseen, niin tämä tuoreempi kama ei kiinnosta pätkän vertaa.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
Konstaapeli ei tiedäkkään minkälainen stressi on kokoajan päällä, kun asuu omassa kotona. Huomaa et ne arkipäivän roskistenkin viennit ottavat päivä-päivältä enemmän kaaliin, levyt taas sekasin ja kouluhommatkin kesken, vielä kaupanpäälle kehtaat tulla vielä sarkasmia heittämään, ei vetele, mä lopetan.
Selitä nyt vielä angstista niin ostan seuraavaksi Primal Fearin uutakaisen.
Selitä nyt vielä angstista niin ostan seuraavaksi Primal Fearin uutakaisen.
-
- Hell Rat
Tuli tuossa eilen illalla pläräiltyä vanhoja vhs helmiä läpi ja yhdestä kassusta
löytyi Saksan television Anthrax keikka vuodelta 1986.
Tuli heti laitettua koneeseen ja vittu mitä meininkiä.
Täytyy sanoa että vaikka Alive 2 on hyvä keikka niin häviää tälle kyllä 6-0.
Bändi vetää todella nuoruuden innolla. En ollutkaan vuosiin katsonut tätä keikkaa.
Mitäs sanotte setistä?
AIR-ANTHRAX-METAL THRASHING MAD-PANIC-THE ENEMY-DEATHRIDER-MADHOUSE-
GUITAR SOLO BY DAN+INSTRUMENTAL SONG-HOWLING FURIES-AFTERSHOCK-
SOLDIERS OF METAL-DRUM SOLO BY CHARLIE-GOD SAVE THE QUEEN-GUNG-HO
STAND OR FALL-WAR INSIDE MY HEAD
Pari coveria setissä,Pistolsin Queen sekä loistava Suicidal Tendencies biisi War inside
my head.
Samalla kasetilla vielä OVERKILL keikka Tutlingen nimisestä paikasta vuodelta 1987.
Löytyy myös tuo virallinen vhs livevideo N.F.V joka on nauhoitettu Lontoossa 1987
Among the living kiertueelta. Siitä löytyy seuraava setti:
Among the living-caught in a mosh-metal thrashing mad-i am the law-madhouse
indians-medusa-nfl-armed and dangerous-air-im the man-gung ho .
Saa nähdä milloin tuo julkaistaan dvd muodossa.
löytyi Saksan television Anthrax keikka vuodelta 1986.
Tuli heti laitettua koneeseen ja vittu mitä meininkiä.
Täytyy sanoa että vaikka Alive 2 on hyvä keikka niin häviää tälle kyllä 6-0.
Bändi vetää todella nuoruuden innolla. En ollutkaan vuosiin katsonut tätä keikkaa.
Mitäs sanotte setistä?
AIR-ANTHRAX-METAL THRASHING MAD-PANIC-THE ENEMY-DEATHRIDER-MADHOUSE-
GUITAR SOLO BY DAN+INSTRUMENTAL SONG-HOWLING FURIES-AFTERSHOCK-
SOLDIERS OF METAL-DRUM SOLO BY CHARLIE-GOD SAVE THE QUEEN-GUNG-HO
STAND OR FALL-WAR INSIDE MY HEAD
Pari coveria setissä,Pistolsin Queen sekä loistava Suicidal Tendencies biisi War inside
my head.
Samalla kasetilla vielä OVERKILL keikka Tutlingen nimisestä paikasta vuodelta 1987.
Löytyy myös tuo virallinen vhs livevideo N.F.V joka on nauhoitettu Lontoossa 1987
Among the living kiertueelta. Siitä löytyy seuraava setti:
Among the living-caught in a mosh-metal thrashing mad-i am the law-madhouse
indians-medusa-nfl-armed and dangerous-air-im the man-gung ho .
Saa nähdä milloin tuo julkaistaan dvd muodossa.