A Matter of Life and Death (yleinen keskustelu)

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

MaidenManutd wrote: Hohhoijaa,odotellaan vähän viralllisempia uutisia kuin kaverin,kaverin,kaverin,kaverin
kertomat höpöhöpöt.
Näin on..! Ei oo ollut tapana huhuista laittaa puhetta liikkeelle, spekulaatiohan on ihan perseestä eikä palvele ketään. Tylsää varsinkin, eiks je?
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
-Moonchild-
Kisälli
Kisälli

Post by -Moonchild- »

Mun lippu maksoi 7.7 keikalle muistaakseni 57 € :?
Alexander
Peräruiske
Peräruiske

Post by Alexander »

huhumylly on todellakin pyörähtänyt käyntiin,
äsken ei päässyt virallisten sivujen foorumillekaan

Tässähän vois lyödä lisää vettä myllyyn:

Dates to Remember in 2006, according to Bruce
2006 Iron Maiden dates to remember.

As previously reported on Maidenfans.com, in his interview for Brazilian magazine Roadiecrew, Bruce Dickinson gave the following dates to remember.

In March, Iron Maiden will start recording the new studio album.
In May, Bruce will release his double solo DVD.
During the summer, there's a possibility of festival dates before the release of the album.
October might be the month for the release of the new studio album and the start of the album tour.
In 2007, Iron Maiden may return to Brazil and South America

^lähde niinkin luotettava kuin:
http://www.maidenfans.com/
...another tomorrow...
...remember to walk in the light...
Opeth
Kisälli
Kisälli

Post by Opeth »

Mmm, uusi levy ja keikka/keikat tulossa Suomeen, mikä olisikaan parempaa kuin mennä taas Maidenin seuraavallekkin keikalle kun se tääs tenne puksuttaa. Jos oiken muistan niin Bruce mainitsi Maidenin 7.7. keikalla jotain juttuu uudesta tulevasta levystä, mut en muista 100 varmasti. No levy tulee nyt pakko ostettua, ja liput seuraavalle keikalle saamiseksi aion taistella karvaasti :wink: .
Ph'nglui Inglw'nafh Cthulhu R'lyeh Wgah'nagl Fthagn!
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Re: Seuraava levy & kiertue

Post by Peke »

condemned wrote: Ei kyllä haittaisi ollenkaan tarkistaa nuo pari keikkaa (ja Ruotsi + Norja siinä ohessa).
Kiitos Konde uutisoinnista. vaikka varmaa ei ole, niin kivahan tälläiseillä asioilla on spekuloida.... :D

Upeetahan tuo olis tsekata 2 suomen keikkaa ja Norja+ Ruotsi siihen nupiksi taikka alle..... tuttuja lähtijöitäkin varmaan löytyisi mukaan suomesta
Into Iron Maiden Since 1983
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

Peke wrote:Upeetahan tuo olis tsekata 2 suomen keikkaa ja Norja+ Ruotsi siihen nupiksi taikka alle..... tuttuja lähtijöitäkin varmaan löytyisi mukaan suomesta
Näin on, voisi käydä naapurimaan kansalaisille taas muistuttamassa hieman kansojenvälisestä marssijärjestyksestä :wink:.

Norja on tosin turkasen kallis paikka, joten sinne lähteminen ei ole ihan niin korkealla prioriteettilistalla. Mutta katsellaan.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-Moonchild-
Kisälli
Kisälli

Post by -Moonchild- »

Eli tulisko Maiden siinä marras-joulukuun välillä Suomeen?
Voi perseen perse,sillonhan on koulua,eikä mun vanhemmat anna mun pyytää lomaa koulusta,tiiän sen :cry:
The Exorcist
Paholainen
Paholainen

Post by The Exorcist »

-Moonchild- wrote:Eli tulisko Maiden siinä marras-joulukuun välillä Suomeen?
Voi perseen perse,sillonhan on koulua,eikä mun vanhemmat anna mun pyytää lomaa koulusta,tiiän sen :cry:
Silloinhan ei auta kuin laittaa kapuloita rattaisiin ja mennä vanhempien tietämättä :wink:

Kumpikin Iron Maiden keikka tulee rellestettyä varmasti :)
Small green aliens scuttled out of his path, fearsome Martian warriors would not meet his gaze and the air froze when he croaked in his dark gravelly voice; "A pint of bitter Please mate".
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Mä olen tehnyt porukoille selväksi, että mä rakastan Maidenia enkä jätä keikkaa väliin mistään hinnasta. Isäukko onneksi ymmärtää, itsekin kun on kova musiikkimies ja nähnyt satoja keikkoja nuorempana.
:wink:
-Moonchild-
Kisälli
Kisälli

Post by -Moonchild- »

Mulla on vähän hankala tilanne,mun vanhemmat kannustaa mua kitaran soitossa ynnä muussa musiikkijutuissa,mutta ne ei anna mun pilata mun koulunkäyntiä musiikin takia,vaikka eikai koulu nyt parin poissaolon takia pilalle mene...7 luokan aikana oon ollu vaan yhesti pois koulusta...ne tärkeilee,niinku vanhmmat aina,sano niille mitä tahansa...saas nyt nähdä...
rockangel
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by rockangel »

Voi uikutiuikutivalivalipöhhöhmöh. Jotenkin arvasin tämän, että tulevat elo06-kesä07 välillä Suomeen eli näyttävät sitten meikäläisen osalta jäädä seuraavat Maidenin keikat väliin, mutta eipä sille mitään voi. :cry:

Toisaalta ei mun todellakaan pitäisi valittaa kun pääsen 11 kuukaudeksi Brasiliaan mutta kuitenkin. 8)
Ei kovaa, mutta täysillä.
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

^Perkele nainen. Sinähän menet katsomaan keikkaa, joka on lähinnä itseäsi.

Muilla kauhea huoli päällä? Itselläni sensiaan ei mitään hätää.
Isä niin mukana hommassa, että Hammersmithilla 9.2.05 lupasi, että ens kiertueella kanssa ulkomaille :finger:
Joten tämän pojan Maiden tulevaisuus on turvattu. Suomen keikatkin varmasti näemme.
MS
Hell Rat
Hell Rat

Post by MS »

condemned wrote:Ei kyllä haittaisi ollenkaan tarkistaa nuo pari keikkaa (ja Ruotsi + Norja siinä ohessa).
Peke wrote:Upeetahan tuo olis tsekata 2 suomen keikkaa ja Norja+ Ruotsi siihen nupiksi taikka alle.....
Varaudu matkustamaan. Norjan konsertit Oslossa Coca Cola Vallhall Arenalla (kapasiteetti 14 000) ja Bergenissä Vestlandshallenissa (kapasiteetti 9 000-10 000). Huhun todenperäisyys selviää virallisen tiedon tultua julki.
UTI wrote:Näihin pitäis vaan saada varmistuksia mahdollisimman nopeasti, saisi sitten duunista järjestettyä vapaata helpommin.
Puolentoista kuukauden päästä eli joskus maaliskuussa saattaa tulla virallista tietoa tai ei. Huhu julkistusajankohdan paikkansapitävyydestä seviää virallisen tiedon tultua julki.
Höyste wrote:Ja sitten pitää toivoa että tulevat tänne vasta Marraskuun 24. päivän jälkeen, koska tuolloin on 18 ikämittarissa niin pääsee kunnon jatkoille.
Taitaa olla paria vikkoa aikaisemmin tuossa huhutut kaksi konserttia eli aikavälillä 11.-13.11. Tämäkin huhu selviää virallisen informaation tultua julki.
UTI wrote:Toi kun toteutuisi, niin saisi monta kärpästä melko kepeällä iskulla.
Stratocaster wrote:2 keikkaa Suomessa? Siitä tulee kyllä uskomatonta, ensimmäinen/ensimmäiset Maiden-keikkani.
Voimanorja wrote:Jos tulee kaksi keikkaa Suomeen niin se tarkoittaa sitä, että tämä henkilö on molemmilla. Tarkoitus ainakin!
Varaudu matkustamaan, koska konsertit ehkä Tampereella (su 12.11) ja Helsingissä (la 11. tai ma 13.11 ja ti 14.11). Syksyllä selvisi eri lähteistä, että konsertti saattaa todellakin olla Tampereella ja Norjan konsertit Oslossa sekä Bergenissä. Virallisen tiedon tultua julki selviää huhun paikkansapitävyys.

Skandinavian konsertit ilmeisesti lyötiin lukkoon viime vuoden marraskuussa. Hallit/areenat ovat ilmeisesti olleet varattuna jo ainakin viime vuoden elokuusta lähtien. Kuukausi sitten oli selvillä, että Pariisissa on Omnisports de Paris-Bercy areenalla on konsertti marraskuussa 2006. Avoinna oli mahdollinen toinen konsertti Pariisissa vai muutama konsertti muualla Ranskassa.
R.I.P. The Iron Maiden Bulletin Board 1998-2006
Olli the Wicker man
Berserkki
Berserkki

Post by Olli the Wicker man »

No niin tästä se sitten taas lähtee. Kyllä tääläkin fiilinki ihan mukavasti nousi, mutta rauhallisesti nyt vielä, kun kaikki on aika lailla auki, luulisin.
Ihan mukavaan ajankohtaankin ajoittuisvat noi keikat. Piristäisivät "jonkin verran" muuten melko ankeaa vuodenaikaa. No oli aika mikä hyvänsä, aina keikan odotus ja siellä olo on mahtavaa jopa satumaista aikaa. :D
Tästä ulkomaa-jutustakin on näyttänyt tulevan aika yleinen juttu. Onhan noita matkoja kiva hehkuttaa, mutta toteutus ei varmastikaan ihan yksinkertaisimmasta päästä ole. Onhan toi mullakin ollut toki mielessä, (joka päivä se on) ja matkakohteita on useasti tutkittu perusteellisesti, mutta katsellaan nyt mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Englannissa asuu tuttu, joten mahkuja vois pikkuriikkisen olla... :wink:

Kiitti conde!!
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

MS wrote:
Voimanorja wrote:Jos tulee kaksi keikkaa Suomeen niin se tarkoittaa sitä, että tämä henkilö on molemmilla. Tarkoitus ainakin!
Varaudu matkustamaan, koska konsertit ehkä Tampereella (su 12.11) ja Helsingissä (la 11. tai ma 13.11 ja ti 14.11). Syksyllä selvisi eri lähteistä, että konsertti saattaa todellakin olla Tampereella ja Norjan konsertit Oslossa sekä Bergenissä. Virallisen tiedon tultua julki selviää huhun paikkansapitävyys.
Varaudun matkustamaan. Se on selvää. Koulussa sellainen tilanne, että kun asiallisesti ajoissa pyydän niin loman saan muutamaksi päiväksi. Isä kuskaa autolla ja jos ei niin junat sun muut keksitty.
Jos Tampereella ensin niin olis mahtavaa. Toisaalta kyllä mialuummin 2 keikkaa hesassa.

...Sulla menee noi lainaus viestit ihan yli...
JKL

Post by JKL »

Toivottavasti pääsevät Suomeen ennen palvelukseenastumispäivää, ei viitsisi alkaa heti kinuamaan vapaapäiviä.
ozz3
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by ozz3 »

Jees. Maiden tulee ja minä menen. Aivan sama milloin, mutta Suomen konsertit tulee (siis molemmat, mikäli huhuissa on perää) tsekattua melko varmasti, lähin (Helsinki) 100% varmasti.
Adrian Smith vuonna 1986 wrote: And realise you're living in the golden years

Nyt on Maiden-fanilla kylläiset ajat 8)
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
Late
Hell Rat
Hell Rat

Post by Late »

Kyllä nuo keikat tulee taas vaihteeksi katseltua. Tosin edessä olevat lippurallikaaokset pelottavat jo nyt valmiiksi, saas nähdä, millaista sotkua tällä kertaa on tarjolla. No, keikalle tullaan, olkoon se sitten Lippis, riisto.net, ryöstäminen tai hallin ulkopuolelle kykkiminen miten itseni paikan päälle saan. Ulkomaille ei kuitenkaan tripit taida onnistua, joten kotimaan keikkoihin (tai keikkaan, katsotaan nyt, miten onnistaa) tulee turvautuminen.
ozz3
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by ozz3 »

Eikös tässä muuten kohta ala taas lippurumba... tai viimeistään huhti-toukokuussa, puoli vuotta aiemmin on yleensä Maidenin keikoilla liput tulleet. Muistan kyllä 2004 marraskuulta sen päivän kun oltiin ties kuinka monta tuntia ennen hytisemässä lippupalvelun ovilla ja se rumba foorumilla sen jälkeen, voi jumalauta! :lol:

Tämä kaikki tietenkin kuuluu asiaan.
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

^Kyllähän ne aika helvetin aikaisin tulee myyntiin. Ulkomaan keikat ilmoitettiin viimeksi siihen tahtiin, että tänään ilmoitus, huomenna liput myyntiin ja joihinkin keikkoihin (Pariisi?) taisi saada lippuja ostettua ennen kuin Maidenilta ilmoitettiin mitään, jollen vallan väärin muista. Sain itse viime kerralla ostettua viisi lippua paria viikkoa ennen kuin liput tulivat virallisesti myyntiin, mutta eivät olleet kovin huippupaikkoja. Elämme mielenkiintoisia aikoja. Kymmenen vuoden päästä näitä vuosia muistellaan toisena Golden Erana.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Juuri kun toivuin Death On The Roadin aiheuttamasta shokista, niin nyt tulee tälläistä huhua. Tässähän menee jo pää pyörälle. Kaksi keikkaa Suomessa. Toivottavasti tämä käy toteen, niin pääsen elämäni ensimmäiselle tai ensimmäisille Maidenin keikoille. Nyt vain odotellaan lisää huhuja aiheesta.
Yrms_
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by Yrms_ »

Vaikeaksi menee mulla. DOTR himottaisi ostaa melko lailla samoihin aikoihin kun se ilmestyy mutta sitten ei riitä rahaa jos nämä keikat toteutuvat :?

No, DOTR saa odottaa. Lippuja ei voi ostaa enää keikkojen jälkeen :P
Half Lives... Eat But Never Kill
Viinapåppå
Hell Rat
Hell Rat

Post by Viinapåppå »

^ No mulla ei taas oo sitä ongelmaa: Mutsi maksaa. :P :D
Year 2006
13.06 - Metallica @ Lauluvaljak
14.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
15.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
Yrms_
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by Yrms_ »

Viinapåppå wrote:^ No mulla ei taas oo sitä ongelmaa: Mutsi maksaa. :P :D
Sinä onnellinen. Mulla ei ole tietoakaan että vanhemmat maksais, ensimmäisellä kerralla kyllä faija suostui kustantamaan lipun, koska halusin palavasti nähdä maidenin livenä. Ja silloin (2003) 12 vuotiaan tuloilla ei Maidenin tasoista bändiä ihan kuitenkaan lähdetty katsomaan :)

Mutta, hienompaahan se on katsoa maailman parasta bändiä livenä kun siihen on omasta pussista viety melkein kaikki paitsi itse pussi, vai? 8)
Half Lives... Eat But Never Kill
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki

Post by Edward the Greaat »

Viinapåppå wrote:^ No mulla ei taas oo sitä ongelmaa: Mutsi maksaa. :P :D
Mulla taas: Faija maksaa :lol:
On se kivaa, kun ei näin nuorena tarvitse keikkoihin säästellä. Vaikka tietysti jotkut rajoitukset meilläkin.
SAVE_US.ETG :P
Post Reply