Yleistopic a la Maiden
Moderator: The Killer Krew
-
- Hell Rat
-
- Berserkki
Nyt on tämä keikka sitten kuuntelussa ja varsinkin The X Factorin biisejä on mukava kuulla livenä, kun niitä ei pahemmin enää nykyään soiteta. Vielä kerran kiitokset Viinapåpålle linkistä.Viinapåppå wrote:Sain parilta käyttäjältä pyynnön YV:llä että voisin uploadata tuon Quebecin keikan nettiin. No tässä se on (Tosin ilman Clairvoyantia ja FOTD:a)
Sound quality 3/5
http://storeandserve.com/download/68126 ... c.zip.html
Settilista:
01. Man On The Edge
02. Wrathchild
03. Heaven Can Wait
04. Lord Of The Flies
05. Fortunes Of War
06. Blood On The World's Hands
07. Afraid To Shoot Strangers
08. The Evil That Men Do
09. The Aftermath
10. Sign Of The Cross
11. 2 Minutes To Midnight *
12. The Edge Of Darkness
13. Iron Maiden *
14. The Number Of The Beast *
15. Hallowed Be Thy Name *
16. The Trooper *
* = Löytyy ylempää tältä sivulta
Nauttikaa. Up The Irons!![]()
![]()
-
- Crusader
Eihän tuossa mennyt kuin 54 minuuttia ladatessa. Vähän oli hidas linkki, mutta taustalla pyöri kivasti. Kuuntelussa juuri Man On The Edge, äänenlaatu on kyllä aika paska, mutta sen verran selvää saa, että tuon Bailey ainakin veti ihan kivasti. Kuunnellaan nyt ja kommentoidaan sitten, ei kai näistä nyt mitään inhotusreaktioita voi tulla. Siellähän soittaa MAIDEN !
Nykyään melkein kaikki on jännää.
Hyvin vetää Blaze. Suurin osa biiseistä kuulostaa hyvältä, vaikka ei oo ukolle tehtyjä biisejä. Ei voi sanoa etteiko selviydy kunnialla vaikkapa biisistä Clairvoyant.
No nyt keskityn X-Factorin biiseihin..
Siitä olen 100% varma, että oman aikansa biisit Blaze vetää aina helvetin hyvin. Niissä ei hirveitä heittoja ole. Ja on näitä tullut kuunneltua aika paljon. -98 keikalla Virtualin biisit heräs eloon ihan eri tavalla kuin levyllä. TAATG on mahtava livenä ja monet muutkin "uudet" biisit rokkas upeasti, ainakin mun korvissa.
No nyt keskityn X-Factorin biiseihin..

Siitä olen 100% varma, että oman aikansa biisit Blaze vetää aina helvetin hyvin. Niissä ei hirveitä heittoja ole. Ja on näitä tullut kuunneltua aika paljon. -98 keikalla Virtualin biisit heräs eloon ihan eri tavalla kuin levyllä. TAATG on mahtava livenä ja monet muutkin "uudet" biisit rokkas upeasti, ainakin mun korvissa.
-
- Azazel
Nyt kyllä pitää sanoa että me ollaan varmaan kuunneltu eri keikkoja Blazelta.Makkke wrote:Siitä olen 100% varma, että oman aikansa biisit Blaze vetää aina helvetin hyvin. Niissä ei hirveitä heittoja ole. Ja on näitä tullut kuunneltua aika paljon. -98 keikalla Virtualin biisit heräs eloon ihan eri tavalla kuin levyllä. TAATG on mahtava livenä ja monet muutkin "uudet" biisit rokkas upeasti, ainakin mun korvissa.

Maidenin tasoisessa bändissäkin on se, että laulaja ja keulakuva ei vaan voi olla henkilö, joka toimii hyvin ja joinakin iltoina.
-
- Hell Rat
Lisää linkkejä:
-Blaze tunaroi Troopperin aloituksen
-Don't Look The Eyes Of A Stranger (Live)
-Blazen versio Murders In A Rue Morguesta (Live)
LATAA TÄSTÄ
LATAA TÄSTÄ
Year 2006
13.06 - Metallica @ Lauluvaljak
14.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
15.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
13.06 - Metallica @ Lauluvaljak
14.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
15.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
^Tuo Murders in the Ruemorgue kuullosti aika kamalalta. Sen sijaan Don't Look The Eyes Of A Stranger oli todella mukavan kuuloinen livenä. Juu aika mokahan tuossa Trooperissa sattui, mutta onneksi mies huomasi sen ajoissa 

Last edited by Spartan on Wed Jan 18, 2006 21:35, edited 1 time in total.
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
Aika paha tuo The Trooperin virhe. No, tekevälle sattuu.Viinapåppå wrote:Lisää linkkejä:
LATAA TÄSTÄ

-
- Berserkki
Eilen tossa tuli lukeneeksi Rautaneito.comin etusivua, osiota nimeltä Suomi. Te kaikki, jotka olette kirjottaneet keikkaraportteja, voin sanoa, että saitte minut sellaiseen mielentilaan, jota harvoin saan kokea. Lukiessani tarinoita monen suomalaisen huippuhetkistä Iron Maiden- keikalta, aistin myös itse niiden keikkojen tunnelman, joista en itse ole päässyt nauttimaan, niin kuin sillain... ...tiedätte kyllä.
Te luotte kertomuksillanne ihan selkeä mielikuvan mun päähän Maiden-huudoista, välispiikeistä, lavasteista, yllätyskappaleista ym. yksityikohdista, mitkä olennaisesti keikkoihin kuului. Tiedätte onnistuneenne, jos vaikutus on tämä. Tästä lähtien voin sanoa, että olen ollut monella Iron Maiden -keikalla, vain siksi, että luin teidän tarinoita. Muistelen nyt myös uudessa valossa niitä elämäni kohokohtia, jotka olen ollut paikanpäällä todistamassa.
Periaatteessa joka päivä voi olla Iron Maiden -konsertti. Riittää kun menee Suomi-osioon ja syventyy tarinoihin, jotka ovat syntyneet suoraan sydämmestä.
Hahhhaaa, pieni avautuminen teki kyllä poikaa, mutta kiitos teille vaivaa nähneille, moni päivä on parantunut. Pienet jutut...
Olli The Wicker man
EDIT: Voi, kun tuli niin samperin sekavaa teksiä, mutta en nyt ala poisteleen, ymmärrätte varmaan sanoman tostakin. Kiitos sulle linkistä.
Te luotte kertomuksillanne ihan selkeä mielikuvan mun päähän Maiden-huudoista, välispiikeistä, lavasteista, yllätyskappaleista ym. yksityikohdista, mitkä olennaisesti keikkoihin kuului. Tiedätte onnistuneenne, jos vaikutus on tämä. Tästä lähtien voin sanoa, että olen ollut monella Iron Maiden -keikalla, vain siksi, että luin teidän tarinoita. Muistelen nyt myös uudessa valossa niitä elämäni kohokohtia, jotka olen ollut paikanpäällä todistamassa.
Periaatteessa joka päivä voi olla Iron Maiden -konsertti. Riittää kun menee Suomi-osioon ja syventyy tarinoihin, jotka ovat syntyneet suoraan sydämmestä.
Hahhhaaa, pieni avautuminen teki kyllä poikaa, mutta kiitos teille vaivaa nähneille, moni päivä on parantunut. Pienet jutut...

Olli The Wicker man
EDIT: Voi, kun tuli niin samperin sekavaa teksiä, mutta en nyt ala poisteleen, ymmärrätte varmaan sanoman tostakin. Kiitos sulle linkistä.
Last edited by Olli the Wicker man on Wed Jan 18, 2006 22:18, edited 2 times in total.
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
-
- Kisälli
-
- Manowarrior
-
- Kärpästen Herra
Äläs nyt pikkuveikka mitään poisteleOlli the Wicker man wrote:Eilen tossa tuli lukeneeksi Rautaneito.comin etusivua, osiota nimeltä Suomi. Te kaikki, jotka olette kirjottaneet keikkaraportteja, voin sanoa, että saitte minut sellaiseen mielentilaan, jota harvoin saan kokea. Lukiessani tarinoita monen suomalaisen huippuhetkistä Iron Maiden- keikalta, aistin myös itse niiden keikkojen tunnelman, joista en itse ole päässyt nauttimaan, niin kuin sillain... ...tiedätte kyllä.
Hahhhaaa, pieni avautuminen teki kyllä poikaa, mutta kiitos teille vaivaa nähneille, moni päivä on parantunut. Pienet jutut...![]()
Olli The Wicker man

Kiitos Olli! Hyvä avautuminen, ellei täydellinen.
Peke
Into Iron Maiden Since 1983
Tämmönen flaijeri jäi Nykin reissulta laukkuun. Eikä muuten taaskaan vituttanu paljoa. Toi keikka oli 17 p ääivä kun me saavuttiin mestoilla 19 päivä... Noh, kaikkea ei saa, ainakaan ihan heti.
Tässä muuten linkki ko. bändin sivuille:
http://www.ironmaidentribute.com/
Tässä muuten linkki ko. bändin sivuille:
http://www.ironmaidentribute.com/
-
- Azazel
Nyt on soinut viikon verran pelkästään vanha Maiden, Iron Maiden ja Killers-albumit. Kolahtavat todella kovaa kumpainenkin.
On auennut entistä enemmän näiden albumeiden ajatusmaailma, ja huomaa kyllä että ovat biisit pyörineet setissä vuosikausia ennen äänittämistä. Kokoonpano ei haittaa mua, vaikka ei olekkaan se "paras."
Jatkukoon näiden luukuttaminen!
Biisejä jotka ovat Erityisiä:
Remember Tomorrow, Prowler, Murders In The Rue Morgue, GENGHIS KHAN, Purgatory (:finger) ja tietenkin Innocent Exile, uusi suosikkini.
On auennut entistä enemmän näiden albumeiden ajatusmaailma, ja huomaa kyllä että ovat biisit pyörineet setissä vuosikausia ennen äänittämistä. Kokoonpano ei haittaa mua, vaikka ei olekkaan se "paras."
Jatkukoon näiden luukuttaminen!
Biisejä jotka ovat Erityisiä:
Remember Tomorrow, Prowler, Murders In The Rue Morgue, GENGHIS KHAN, Purgatory (:finger) ja tietenkin Innocent Exile, uusi suosikkini.
-
- Hell Rat
-
- Berserkki
Tuli tänään pyörittyä Tampereella ja Turtolan Citymarketissa vastaan tuli mukava yllätys. Aloin siinä ihan aikaa kuluttaakseni selailemaan julisteita. Aikani räplättyä silmieni edessä oli melko suuri Death On The Road -juliste. Olihan se pakko ottaa mukaan, vaikka `IRON MAIDEN` -teksti ei oikein siihen sovi, vaikka juliste on kuitekin Bravadon aikaan saama. ( Bravadon = mm. IronmaidenSwagin tuotteet)
Yllätti kyllä positiivisesti, ja hyvä niin!
Yllätti kyllä positiivisesti, ja hyvä niin!

"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"