Dante wrote:Sain äsken uutta kuvaa valmiiksi.
Skanneriin ei mahtunut tuo A3, joten täyty liittää Photarissa. Täytyy päivittää sitten tähän kun pääsen isolla skannerilla ajaan ton kuvan.
Harrisin tukka tappo mun tussit
Ny täytyy lounaalla hakea uusi setti tusseja.
Dante, rakastan sua!
Aivan mahtava kuva, ei voi kun ihmetellä miten joku saa oikeesti noin hienoa jälkee aikaan. Miten sä noi teet, ohuemmalla tussilla piirrät ja paksummalla värität?
Stratocaster wrote:Miten sä noi teet, ohuemmalla tussilla piirrät ja paksummalla värität?
Kiitos, kiitos
Juurikin noin teen. Eli käytän 4 eri koon tussia. Tosin tossa kuvassa täyty alkaa vähän tinkimään, kun yksi toisensa jälkeen tussit alkoivat kuolemaan. Mutta ny on taas uusi paketti tuoreita tusseja.
Jos ensi viikolla saisin valmiiksi sen toisen kuvan tän päivän kokoonpanolla.
Voe helevata. Täytyy kyllä kompata Stratoa, kyllä aivan mahta piirros. Joillakin on tuota silmää tehdä tuollaisia taideteoksia. Ei riitä ylistys sanat, koska tuo on HIENO
Löysin kivan kilpailun eilen täältä. Voi voittaa Death On The Road CD:n (joka kaikilta varmaan jo löytyy) lisäks jotain muuta krääsää, jos keksii hyperovelasti jotain, mitä Eddie tekis, jos se lähtis Maidenista. Se vaatii tosin rekisteröitymisen, joten itse en jaksanu alkaa osallistuun siihen. Toi kysymys oli vaan aika kiva, ei kellään sattuis oleen ideoita?
Onkos kukaan lukenut noita Dickinsonin kirjoja? Satuin molemmat lataamaan koneelle ku en niitä mistään suomen kirjastoista löytänyt. Tänään alkaa lukeminen
^ Kiitos, pirun hienoa katseltavaa.
Jos oli Adrian mielestäsi metal, niin katsoppa uudestaan. Brucen rintakarvat
ovat tr00metal
Herrahan veti pirun mahtavasti kipaleen, ainoa miinus loppukiljahduksen puute ja muillakin pojilla tuntui menevän putkeen. Adrianin soolo on jotain niin maan perkeleellistä! Gerskään ei häirinnyt oikeastaan yhtään, positiivisesti olen yllättynyt, kun versio vetää vertoja legendaarisille 80' luvun livevetäisyille, toisin kuin parit muut nykyajan versiot.
A big thank you!
Hmmm.... tää taitaa olla nyt sit mun pualest täss...
Jos vuoden -99 Aces High kuulostaa tuolta niin olen todella yllättynyt jos kipaletta ei seuraavan kiertueen settilistoista löydy. Varsin hyvältä kuulostaa, tosin loppukiljaisu viimeisessä kertosäkeessä on tosiaan jätetty pois, Bruce varmaan säästelee kurkkuaan.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
Joo, pirun hyvä veto kyllä.
Adrianin soolo on kyllä jotakin parhautta ja muutenkin ton jätkän soitto on parhautta
Ei Gerskään paljoo riehunu, johtuu varmaaan siitä että sen pelleilemiset taitaa painottua keikan loppupäähän..
Hiano kuva!
Jos sulla on se muussakin muodossa kuin paperilla niin kannattaa lähettää kopiointi liikkeisiin mailia kuvalla varustettuna!
Mun oli tarkoitus ottaa tästä oma ottamasta kuvasta julistetta Steve Harris 6.7., mutta en sitten saanut aikaiseksi!
Onhan tuo nähty aiemminkin mutta kyllä tuo toimii, että settiin vaan, ja pysyvästi!
Samalla keikalla trooperissa muuten tapahtui hauska juttu kun (yllätys, yllätys) janick veti trooperissa helvetinmoisen mokan kun alkoi soittamaan tuota taustamelodiaa riffin jälkeen ja veti sitä varmaan vähän liian korkealta ei edes tajunnut sitä
Joo hei kiitti videosta. Kyllä nousi taas fiilis kerta heitolla, kun muuten olenkin ollut vähän alamaissa, mutta en enää. Ni
Juuri niin kuin Peke jo mainitsikin, että kun saisi livenä todistaa. No se on luultavasti vielä edessä, jos menee "käsikirjoituksen" mukaan tämä tuleva tarina.
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
Noniin, nyt alkaa olla hieno vuosi paketissa. Oli kaksi keikkaa ja TV:stäkin pukkasi vaikka mitä sydäntälämmittävää lupamaksun vastinetta.
Kuluneen vuoden aikana myös löysin Maidenin, ja se on parasta mitä on mulle sattunut.
Ensi vuosikin tulee olemaan rikas, Death On The Road-paketti, uusi levy ja kiertue. Toivottavasti nuo kaikki koetaan! Mahtavaa!
Että hyvät uudetvuodet vaan Maidenin merkeissä.
Huippuveto tuo aces high 99.
Tätä minä olen juuri tarkoittanut kun välillä purnaan settilistoista viime vuosilta.
Aina ne samat biisit ja tällaisia klassikoita säästellään.
Kyllä olis jo aika ottaa settiin icarukset,aces high,stranger in strangleland ym.ym
klassikot joita ei ole pahemmin soiteltu.
Hyvät uudet vuodet kaikille ja keikoilla nähdään ensi vuonna.
Pakko kyllä nyt hehkuttaa tännekkin, että hittolainen se Smith osaa niitä sooloja tehdä paremmin kun kukaan muu! Eilen kun Eurasta tultiin ja autossa soi Powerslaven soolo, niin kyllä kylmät väreet hiipivät selkäpiitä pitkin. HUHHUH!
Jumalauta kun on kova veto. Steven basso kolisee, Bruce ja Janick hyppii ja pomppii, Adrian pistelee kovaa sooloa ja Dave on oma itsensä. Ai että, mitä muuta voi toivoakkaan. Tämän kun pääsisi edes kerran elämässä kokemaan..
Last edited by Viinapåppå on Mon Jan 02, 2006 19:30, edited 1 time in total.
Year 2006
13.06 - Metallica @ Lauluvaljak
14.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
15.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
Jumalauta kun on kova veto. Steven kasso kolisee, Bruce ja Janick hyppii ja pomppii, Adrian pistelee kovaa sooloa ja Dave on oma itsensä. Ai että, mitä muuta voi toivoakkaan. Tämän kun pääsisi edes kerran elämässä kokemaan..
Pakko kyllä komppailla. Alkaa vaan kokoajan enemmän Golden Years-tour polttelemaan(mikäli sellainen tulee.) Joka tapauksessa kolmella kitaralla kulta-ajan biisejä!
Ihen pyörryttää ajatella! Varmaan niin loistavan kuulosta.