Hauska pätkä Janickin synttärionnitteluista.
Moderator: The Killer Krew
Todellakin!Stratocaster wrote:Ullevin katsominen taas muutti vähän mieltäni, ja voisi jopa sanoa että nyt bändi on lähellä parhaita vuosiaan sen soittaessa vanhaa materiaalia.
TheClairvoyant wrote:Tulipa tilattua Eddies Megastoresta hieno DOTR kalenteri. Ja pitihän siihen mukaan ottaa vielä DOTR t-paita ja SIT kahvimuki. Nyt vain odotellaan tilauksen saapumista. Sanokaapa joku viisaampi että kuinka kauan yleensä kestää tuo tilauksen saapuminen tuolta Megastoresta??
gui kiden toisessa topicissa wrote:2 viikkoa sitten tilasin Megastoresta tämän, tämän ja tämän. Tänään noudin paketin postista ja pirun hienoja kaikki tuotteet ja vaatteet oli just sopivia ei lliian isoja eikä liian pieniä, vaikka alkuun vähän pelkäsin että tilasinkohan liian pienet kun L:nä otin. Olen kaikinpuolin tyytyväinen ostoksiin.
Niin ja tilasinhan mä samaan syssyyn vielä fan club jäsenyyden, mutta siinähän tunnetusti menee about kuukausi.
Ostokset maksoin Nordean Visa Electronilla.
Ei kyllä minusta Bruce laula biisejä nykyään yhtään studiolevyjä matalammalta vai valehtelevatko kuurot korvani. Ehkä 80-luvulla Brucella oli vähän vaikeuksia korkeimpien äänien kanssa mutta ei enää nykyään.voice.fi wrote:Dion ei tarvinnut edes laulaa korkeita osuuksia levyversioita matalammalta, kuten esimerkiksi Bruce Dickinson nykyisin tekee.
Dante, rakastan sua!Dante wrote:Sain äsken uutta kuvaa valmiiksi.
Skanneriin ei mahtunut tuo A3, joten täyty liittää Photarissa. Täytyy päivittää sitten tähän kun pääsen isolla skannerilla ajaan ton kuvan.
http://i9.photobucket.com/albums/a82/So ... en_iso.jpg
Harrisin tukka tappo mun tussit
Ny täytyy lounaalla hakea uusi setti tusseja.