Helloween / Kiske

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

Helloween toimii parhaiten, kun levyllä laulaa...

Kai Hansen
28
17%
Michael Kiske
66
40%
Andi Deris
41
25%
Ei kiinnosta, vaikka laulaisi kuka !
29
18%

Total votes: 164

Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Helloween Keeper Of The Seven Keys- The Legacy

The King for a 1000 Years 9.5
Upea, tarttuva kitaramelodia introssa. Mimmin aloitus yhdenaikaisesti skitan kanssa saa aikaan syvyyttä.... sukellusta aikaan, aikamatkailua suorastaan. Intro osuus kasvaa ja kasvaa.

Rankalla osiolla potkaistaan biisi sitteen liikkeelle tosissaan. Andi on iskussa ja bändi iskee muutenkin yhdessä ja vahvasti samaan maaliin.

Kertosakeessä ”I will show.....” monotonisine rumpuineen häiritsi kerran, mutta onneksi tämän ”power-kliseen ” liikatoistoon ei sorruta. Eikä juttua huomaa enää kuuntelukertojen karttuesa.

Biisi paukuttaa kiitettävästi riffiä ilmoille. Alun melodia on kyllä mahtava ja tunteita herättävä ja sitä on upeeta kuulla biisissä myöhemminkin.

Instrumentaali osuus tyrkkää ilmoille melkoista pauketta ja taitoa. Oliks joku huolissaan näiden ukkojen soittamisesta? Voimaa (poweria), mahtipontisuutta, upeeta skittakamppailua, maltillista tuplabasaria, keskiaikaset taustalaulut kaikki nuo mainitut tekevät osuudesta kiitettävän 8) .

Myös rytmimuutokset kuten paluu rauhallisuuteen ja "King Of 1000 years" kohtaan ja siitä nopeempaan riffittelyyn säväyttää.

The Invisible Man 8.25
Alusta ei saa mitään kiinni. Sekalaista väritystä, ampuilua vähän joka suuntaan.... Sitten alkaa lanka löytymään ja biisi ottaa kyllä huomioonsa. Tästä sitä namukohtaa saa odottaa liki 2 minuuttia, johdatus kertosäkeeseen toimi hyvin.
Kertosäe on sitä iloista poweria. Soundi ja soolot vedetään kiitettävästi ja rankan poljennon säestyksellä, plussaa. Akustinen skitta sävyttää kivasti. Myös rauhallinen soolo ilman säestystä pakottaa kuuntelemaan. On mahtanut aiheuttaa livenä kicksejä! Ovelasti funtsittu, sillä sooloa seuraava nousu pianon sävyttämänä aiheuttaa täällä melkoista kimpoilua ja ihailua. Biisin paras kohta, prkl!
Olispa maltettu tiivistää tämä hieman lyhyempää ja tiivimpään pakettiin. Toimii muuten ja toimiikin helevetin hyvin.

Born on Judgement Day 6
Commodore 64 puhuu alussa “cylonien” tapaan ja sitten mennään. Tai oikeestaan biisi meni ja minä jäin pysäkille. Ei pääse mukaan ja kertosäekin on sellasta paatosta ja laulustemmojen päällekkäishehkutusta, että alkaa hieman huvittaa.
Kornii ilosta lauluu ja monotonista rummuttelua, ei putoo. Kitarakuviot hieman pelastaa, ihan loistavan kuuloisia paikoin.

Pakostakin jäbät on vetänny kieliposkessa nuo rumpu- ja bassosoolot tossa välissä. Huumorilta vaikuttaa ja pisteitä siitäkin. Kokonaisuutena kuunteluelämyksenä melkoisen välttävä juttu.

Pleasure Drone 9.75
Tämä riffi putoo prkl hyvin! Nyt on juoni mukana biisissä alusta asti. Rumpalikuvionti on elävää, filliä pukkaa kiitettävästi. Lauluosuus loistaa upeiden skittatuikkausten sävyttämänä (sekä rumpufillien) . Tämähän alkaa vaikuttaa silta Peken suosikkibiisiltä. Jumalavita bändi ja sovitus pelaa hienosti yhteen... ehjää tavaraa, ei rönsyile yhtään. Skitalla sitten vielä yritellään sooloilla orgasmia... Jimmy Page teki sen muuten aikanaan yleisölle. Kerrassaan häikäisevä biisi. Deris vetää korkeelta ja joka puolelta ihan saatanan hyvin. Yksikertaista ja kaunista, toimivaa matskua. Taitaa olla muuten hieman kasarifiilistelyä tässä, ilmankos putosin tuolilta, heheheeeh! 8)
Kylmät väreet pinnassa..huh huh!

Mrs. God 8
Kyllähän tämäkin toimii, vaikka ei sävellyksenä ole mikään ihmeellinen, mutta kiva ralli. Ilonen skitta, pumppubasso. Selkee kaava, ei mitään sillisalaattia....
Hieman jää tunne, että mentiin siitä mistä aita oli matalin. Se on taito sekin, että osaa sovittaa laulumelodian vaikkakin yksinkertaiselle pohjalle. Pisteet mm sitäkin.

Silent Rain 7.75
Tässä mennään pitkälti mun diggaaman tyylin mukaan. Riffit on kunnossa ja basso tykittää munakasta komppia. Kertosäe sitten taas menee siihen ylenpalttiseen ”ilonpitoon”. OK se kuuluu power-musaan, enkä ala siitä kokoaikaa inisemään. Hyviä (10) ja tylsiä (5) kohtia sixty-fifty = 7.75

Skittaosuus taas kerran upea! Saattaa vielä nousta kuuntelukertojen kasvaessa.

Occasion Avenue 9
Intro tuo Hello-positiivisia muistoja mieleen rakkaalta kasariajalta.
Itse biisi potkaistaan tulille voimakkaasti ja minusta ihan uudella Helloween-tyylillä.
En osaa oikein yhdistää tätä sahausta ja fiilistelyä suoraan mihinkään. Helloweeniltä kuulostaa, mutta positiivisesti uuden tyylin matskulta (jos sellaista nyt on tunnustettu olevan?). Deris vetää tyylillä ja upeesti, viileesti, prkl! Rumpali viljelee upeesti tuplia, viddhu sohva tärisee.. Hrrrrrrrrr. 8)

Basso kolisee ja pumputtaa, skitat lyö salamoina taivahalla..... sitten hiljaisuus………… Fuck! .... Bondmainen fiilis... hui hui...... ollaanko biisissä vai elokuvassa?

Marssirumpu ja Deris saattelee haikeisiin tunnelmiin.....

Sitten täysi höyry päälle ja taas mennään. ”Follow your heart, follow your dreams”
Ihan vaikuttava tekele.

Light the Universe 8.25
Tässä on sitä fiilistä. Olen ehkä vanha tai jotain, mutta toi kissa laulo ittensä mun sydämeen. Pianoriffi ja melodia Candisin ja Andin dueton taustalla toimii varsin hyvin. Upeeta herkistelyä.

Kertosäe itse vaan on hieman liian simppeli. Kertosäkeeseen kun olis saatu sovitettua enemmän ulottuvuutta taikka pikkuylläri niin tästähän olis tullut ihan mahtava biisi.

Nyt biisi herkyydestä huolimatta kärsii yllätyksettömyydestä ja siksi jää paremmalle keskitasolle.

Do You Know What You Are Fighting For 5.5
Joo Joo…… ja samantien heippa…. Helloween tarjos täyskärin. Mitähän tässä on sellasta, että tämä on levyllä?

Mukana on hieman teennäistä blues-vääntöä, minkä kaikki alan bändit tekee varmasti paremmin sekä tarttuva kertsi, joka tosin ei tunteita herätä. Soolotkin on vedetty sinne päin.... mikä tosin riittää tämän kurarieskan tasolle.

Come Alive 7.25
Rokkisävyinen ralli tässä. Raskaampaa Blues-soundia Hard-Rockilla väritettynä. Ei tämä ihan ole Helloweenin omaa tyyliä. Basso on mixattu hyvin pintaan ja laulukuvio on sovitettu mukavasti. Kertosäkeessä Andi vetelee myös ihan hienosti. Rokkisoolo mallia Scorpions menettelee tässä biisissä. Outo veto verraten levyn muuhun matskuun. Deris tarjoaa kyllä biisin parhaat palat (taas).

Shade in the Shadow 6.25
Alku lähtee hyvin. Deris vetää mukavasti läpi koko biisin.

En vaan löydä sitä sitovaa lankaa tästä biisistä. Melkoisen sekainen sovitus. Laulumelodia ja skittavastaava ei oikein kohtaa. Eikä saada oikein kunnon kliimaksia aikaan missään vaiheessa.

Peruskauraa tms... ei tarvia paljoa soitella. Tylsä kertosäe toistuu liian usein ja biisi on ihan ennalta arvattavissa, yllätyksetön.

Get it Up 7.25
Virkeellä skittasoundilla liikkeelle. Biisi on selkeesti rokkeri. Paras rokkeri tämän lätyn rokkeri-yrityksistä.
Skitat nostaa biisiä todella mahtavasti. Vaikee sanoa jaksaako tätä himassa itsekseen usein kunnella, mutta bailausmusana ja keikkaohjemistossa saattais toimia. Biisistä tulee mieleen hienoja fiiliksiä Power-biisistä. Sen tasolle ei kyllä tässä ylletä.

My Life for One More Day 9
Edellisten jälkeen tämä aiheuttaa ihan seisomisreaktion, siis on noustava jaloilleen ihmettelemään menoa. Ei siis sellasta stondista kuitenkaan.

Biisi jyrää ihan mallikaasti ja Helloween löytyy taas. Vocalisointeja on väritetty stemmoilla ihan laadukkaasti ja myös tällä kertaa kohtuudella, pysyy hyvin hanskassa. Siitä pogoja.

Syvyyttä ja raskautta on soitossa. Basso ihan sairaan kovalla mörinällä n. 4 min kohdalla. Skittasoolo-osuus todella upea. 8) Tätä kyll kuuntelee mielellään.

Upea lopetus levylle!

Kokonaisuus (keskiarvo 7.83 )
Aluksi ekan kuuntelun jälkeen olin ihan pihalla, että mithvidh nyt on tehty, en meinannu saada kiinni siis mistään…. aaarrgh karmeeta monotonista tuplaa ja HHJJ kamaa, mutta sitten alko palaset oikeesti loksahdella uomiinsa. Noh ei ihan kaikki, mutta ehkei koskaan mulle tässä genressä.

Positiivisin piirre on, että näistä olis saanut yhden ihan saakelin kovan lätyn. Skittajutut on kovia ja Andi Deres on liekeissä. Siis ihan saatanan upee laulusuoritus, respect! Rumpalikin pistelee upeesti paikoin vaikka sellaista Uli Kuchin aiheuttamaa ”WOW”-efektiä ei pääse syntymään. Parhaat biisit aiheuttavat kyllä sen, että levyä tulee kuunneltua nyt ja tulevaisuudessakin. Soundimaalilma on kunnossa ja hyvilläkin kamoilla nauttii kuuntelusta ja saa kaikki irti.

Mun mielestä mennään aika laidasta laitaan materiaalin suhteen. Tietyst saatan vielä herätä joihinkin nyt heikoiksi todettuihin biiseihin. Tuskin kuitenkaan, sen verran näitä on koluttu.

Pieleen mentiin ihan sellasissa elementeissä, jotka olis voinut jättää huoletta pois:

Ei mulle uppoo toi perus-power loilotus mallia Born on Judgement Day, Do You Know, What You Are Fighting For, Shade in the Shadow ei niissä ole sellasta munaa tai mitään muutakaan, mistä innostuis.

Sitten olen kolunnut tuota oikeaa Rock ja Blues osastoa joskus ihan tosissaan, että nämä Come Alive ja Get It Up ei oikein avaudu mulle, vaan jäävät hieman sellaisiksi poikien ”omakivajamitteluksi”.

On se Weikathin kynä helvetisti tylsynyt, kun ukon sävellykset on levyn huonointa matskua. Sääli.

HAIL ANDI DERES!

Peke
Musa-Corner
Into Iron Maiden Since 1983
Haba
Kisälli
Kisälli

Post by Haba »

Tuossa arvostelussahan oli kaikkea, selviä mielipiteitä ja huumoria sopivassa suhteessa :)! Monessa asiassa olen samaa mieltä, paitsi että pisteisiin voi huoletta usein lisätä puolikkaan tai jopa kokonaisen pisteen, tai ehkä jopa enemmän, johtuneisko mun kurptisa-laseista, hmmm... 8) Mutta turha noita pisteitä on sen enempää tuijotella, suuntaahan ne antavat hyvin, ja suht oikeessa "suhteessa" menevät mun mielipiteiden kanssa yksiin parhaat ja vähemmän parhaat biisit.

On taas ollut tässä muutaman päivän Legacy-tauko meneillään, mutta nyt on tullut melkein koko levy pyöräytettyä tässä illalla, ja on se vaan niin...ööö...sanoinkuvailematonta parhautta, kyllä :D! Saa esim. Maiden pistää ens vuonna (toivotaan siis ens vuotta julkaisuajankohdaksi) parastaan, vähintään Dance Of Death-tasoa ja mieluiten yli, jos meinaavat Legacyn kumota lähiaikojen parhaan albumin pallilta.
"Life is a bitch, too expensive to be your friend"
Iron Constable
Crusader
Crusader

Post by Iron Constable »

^^Rehellisen suomalaisen Miehen mielipide. Hienoa luettavaa. Ei olla ihan samaa mieltä, mutta ymmärrän pointtisi täysin. Aika lailla samat biisit aiheuttavat Ahaa, Nannaa-efektin. Mulla on ainakin käynyt niin, että kuuntelukertojen myötä myös nuo huonoimmat palat ovat kaikki nousseet vähintään tyydyttäviksi. Perhanan kasvava levy, joka paranee kuuntelujen myötä. Kestosuosikin merkkejä ilmassa.

No, johtuneeko niistä Hello-laseista vai mistä, mutta onhan tuo mielestäni vuoden paras levy, joten ei tässä kovin kriittiselle linjalle edes Peken kommenttien pohjalta lähdetä.

Nyt odotellaan vaan Lappiksen Primal Fear-dissausta, että pääsee vääntämään ihan täysin päinvastaisen arvion. Ei sattana, tänään taas kuuntelin, ei sitä voi dissata edes muurahaiskarhu.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

Poikien kanssa samaa mieltä. (Kenen kaikkien?)
Levy paranee paranemistaan kuuntelukerroilla ja kymmenien kuuntelukertojeni jälkeen en läydä enää yhtäkään huonoa biisiä. Ainoastaan muutaman vähän skipattavamman biisin.
Ehdottomasti vuoden paras levy! Voittaa Bodomin Are You Dead Yet?:inkin heelposti. Se sitten toisena perässä.
Keikallahan ei kuultu kuin neljä biisiä, mutta ne olivat sitäkin parempia livenä.
Varsinkin King For A 1000 Years, huimaavine introineen... Ai ai...
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Kiitos vaan IC ja Haba,
Totta on boys, levy voi vielä kasvaa, mutta arvostelusuhde tulee säilymään. Noin 10 kertaa olen lätyn ehtinyt kuuntelemaan vajaan viikon aikana.

Musiikiin suurkuluttajana vaan tunsin olevani valmis purskauttamaan arvostelun pihalle :wink:

Nuo biisit mistä diggaan ovat ihan saamarin upeita kappaleita.
Hienoa, että sellaista tehdään 2005. Vielä on toivoa hevin säilymisestä 8)

Upetahan se on jos levy vielä kasvaa mulle... arvosanat ei koskaan kerro koko totuutta ja ovat usein tylyjä artistia kohtaan.

Cheers and thanks

Peke
Haba
Kisälli
Kisälli

Post by Haba »

Jep, itellänikin kävi niin, että nämä Weikathin kolme biisiä olivat alkukuuntelujen jälkeen siellä heikommassa päässä, mutta varsinkin Born On A Judgement Day on kasvanut loistaviin mittasuhteisiin. Myös Get It Up ja Do You Know... ovat nostaneet roimasti päätään, tyydyttävästä noin kiitettävään, mutta kyllä nekin siellä heikommassa päässä edellleen ovat, joka taas kertoo albumin kovuudesta, jos heikoimmat biisi ovat lähellä kiitettävää.

Ja kuten olen joskus ennenkin todennut, Do You Knowkin... sortuu vain heikohkoon sovitukseen, ei niinkään sävellykseen. Ja Get It Up on se nice little rocker Mrs. Godin kanssa :lol:.
Zapper
Kisälli
Kisälli

Post by Zapper »

Itsekin olen aika pitkälti samaa mieltä parhaimmista ja huonoimmista biiseistä. Tosin huonoja biisejä tällä levyllä ei ole. Lähinnä kakkoslevyllä on niitä hyviä biisejä, jotka eivät kuitenkaan nouse täydellisen mestariteoksen asemaan, kuten esimerkiksi The King For A 1000 Years ja My Life For One More Day. Ehdottomasti vuoden paras julkaisu ja todella aktiivisessa soitossa on levy pyörinyt täällä päin. Olen ehkä hullu, mutta nähtyäni loistavat keikat Suomessa ja kuunneltuani lisää The Legacya alkoi himottamaan perkeleesti lähteä katsoman Helloweenia helmikuussa ulkomaille, esimerkiksi Italiaan tai Kreikkaan, mutta aina on vastassa se tyypillinen raha-ongelma. Kuitenkin ihan vitsinä sain idean ja silti innoissaan jo tutkin kaikkia lentolippu, keikkalippu ym. asioita. No luultavasti jää kuitenkin lähtemättä, vai pitäisikö sittenkin säästää rahaa ja saada joku muukin lähtemään, Graphics, joku? :lol:
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Ipe »

Voimanorja wrote:Levy paranee paranemistaan kuuntelukerroilla ja kymmenien kuuntelukertojeni jälkeen en läydä enää yhtäkään huonoa biisiä. Ainoastaan muutaman vähän skipattavamman biisin.
Eikö huonot biisit juuri aiheuta skip-nappulan käytön? :D Näin ainakin itselläni, hyviä biisejä vaikea skipata. Mikä on sinun määritelmäsi "huonolle" kappaleelle?

Nojoo. Itse levyä en omista, mutta joitakin kappaleita olen kuullut keikkaakin ennen. Oikeastaan yllätyin, että kaikki kuulemani kappaleet toimivat tietyllä tavalla. Levy ei kuitenkaan keikankaan jälkeen aiheuttanut "Ostan tämän levyn heti" fiilistä. Katsotaan jos joskus halvalla ostan sen.
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

Zapper: mä voin lähteä.

Ipe: tekstini on usein sekavaa :lol:

Mutta huono biisi: Ei tyydytä missään mielessä.
Skipattavampi biisi: Ei huono, mutta ei parhaimmistoonkaan yllä. Ei sellainen joka soitetaan näytteenä kaverille.
Hyvä biisi: Toimii ja laittaa ehkä päänkin heilumaan jalan tahdissa.
Todellinen klassikko: Jaksaa soittaa ja soittaa ja soittaa ja soittaa, eikä tulisi mieleenkään skipata, pikemminkin kuunnella uudestaan.
Haba
Kisälli
Kisälli

Post by Haba »

Zapper wrote:Olen ehkä hullu, mutta nähtyäni loistavat keikat Suomessa ja kuunneltuani lisää The Legacya alkoi himottamaan perkeleesti lähteä katsoman Helloweenia helmikuussa ulkomaille, esimerkiksi Italiaan tai Kreikkaan, mutta aina on vastassa se tyypillinen raha-ongelma. Kuitenkin ihan vitsinä sain idean ja silti innoissaan jo tutkin kaikkia lentolippu, keikkalippu ym. asioita. No luultavasti jää kuitenkin lähtemättä, vai pitäisikö sittenkin säästää rahaa ja saada joku muukin lähtemään, Graphics, joku? :lol:
Hullu? Et ole... :lol: Kyllähän alkoi tuollainen idea itseäkin houkuttelemaan, jos tuo olisi kesällä, niin voisi olla jopa mahdollinen kaikkine järjestelyineen.

Btw Zapper, I Want Out-projekti alkaa saada pikkuhiljaa tuulta purjeisiinsa :lol:
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Ipe »

^^ Voimis koeta jaksaa.

Huono biisi = Skipataan.
Hyvä biisi = Kuuntellaan.

Näin yksinkertaisesti sanottuna. Hyvän ja sitä paremman kappaleen ero onkin sitten muutakin, kun yksi sana. Ei siitä nyt enempää.

Zapper näköjään tykkää tästä bändistä enemmänkin, tai sitten yrittää vain MS tyylisesti todistaa kaikille, että on "tosifani":D
Oli miten oli, mutta en minä tätä bändiä ole ulkomaille menossa katsomaan, ellei yhteisellä Anthrax - King Diamond ulkomaanreissulla tämä bändi sattumoisin lämmittele kahta edellämainittua bändiä tai joku työnnä minulle lippua käteen jne.
Dante
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Dante »

Tietyt biisit saa joka kuuntelu kerralla kylmänväreet kulkemaan.

Tässä ennen kotiin lähtöä pistin soiman Dark Ridelta The Dark Riden. Meni taas niin mielettömät väreet, että tuntu mahan sisällä asti ja käsivarsien/jalkojen sisällä syvällä. Jännä tunne, kun iho ja tunto muuttuu niin kummaksi, ettei edes tunne penkkiä millä istuu.

Is there any wonder... -osion kohdalla tuntu todellakin siltä, että koko keho on ihan kipsissä ja vaan leijuilen ilmassa. Helvetin siistiä!

On se Helloween mahtava asia. Onneksi löysin bändin, vaikkakin vasta tänä syksynä, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Andi Deris on jumala.

Kiitos Helloween kaikesta, helvetin hienoista levyistä ja elämäni tähän astisesti parhaasta keikasta.
Jussi K
GammaWeen
GammaWeen

Post by Jussi K »

Dante wrote:Tietyt biisit saa joka kuuntelu kerralla kylmänväreet kulkemaan.

Tässä ennen kotiin lähtöä pistin soiman Dark Ridelta The Dark Riden.[/b]
On Kyllä mahtava biisi, kenties Roland Grapowin parhain. Tämähän tehtiin yhdistelemällä kahta Rollen demobiisiä, minkä huomaa varsin helposti kahtiajakautuneisuudesta nopeampaan ja hitaampaan tyyliin. Mikä toimii tietysti loistavasti; tämän The Dark Riden 'balladipuolen' lisäksi toinen hituri mikä Grapowilla oli Helloweenissa ollessaan lähes valmiina (Kuschin kanssa tehtynä) sai kunnian muokkautua myöhemmin Masterplanin "Soulburn" -helmeksi.
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
Haba
Kisälli
Kisälli

Post by Haba »

^Jaahas, tulipa mukavaa triviaa sieltä, en tuota Soulburn-biisin tekemistä jo Helloweenin aikana tiennytkään, vaikka tosin suurin osahan niistä Masterplanin debyytin biiseistä jo demottiinkin vielä Kuscin ja Grapowin ollessa Helloweenissa.

Kyllähän tuo The Dark Ride-biisi on munkin mielestä aikalailla Grapowin paras tekele kurpista-aikana, muuten sitten mies olikin vähän sellainen keskinkertainen säveltäjä Helloweenissa, ainakin jos vertaa muihin bändin jätkiin. Mutta nyt Masterplanissa mies vetää soolojakin paljon monipuolosemmin kuin Helloweenissa, kehitystä on siis tapahtunut niin soittamisessa kuin säveltämisessäkin.
poolrules
Veriveli
Veriveli

Post by poolrules »

Täältä liittyy yksi The Dark Ride (biisin) ylistäjä. Aika helposti levynsä paras biisi, ja samall Time of the Oathin rinnalla paras Rolandin biisi .
Haba
Kisälli
Kisälli

Post by Haba »

Aivan, Time Of The Oath-biisi on se toinen huippubiisi Rolandilta, ei tosin aivan mun listoissani Dark Riden rinnalla, mutta lähellä. Ja onhan myös esim. The Chance aivan oman albuminsa kärkibiisejä, mutta, se nyt ei välttämättä kerro koko totuutta Pink Bubblesin ollessa kyseeessä :lol: ! The Chance on hyvä, mutta hieman liian tavanomainen, ollakseen Grapowin paras tekele.
MaidenManutd
Hell Rat
Hell Rat

Post by MaidenManutd »

Ei oikein onnistunut tuo Helloweenin ratsastus vanhojen KEEPER klassikoiden teemalla.
Euroopankiertueen lipunmyynti ollut nihkeää ja bändi esim perui juuri yhden
Puolan keikan kun 4000 vetävään halliin oli myyty vain 150 lippua!!!!!!!!!!!
Haba
Kisälli
Kisälli

Post by Haba »

Mistäs tällaista tietoa on tippunut? Kuulostaisi aika hurjalta. Aivan kiertueen alussa Puolassa tosin oli jo kaksi keikkaa, ilmeisesti aika loppuunmyytyjä, joten aika outoa pistää sinne vielä yksi keikka parin kuukauden jälkeen...
Graphics
Kisälli
Kisälli

Post by Graphics »

^^ Jep, jotain faktaa pöytään. 2 loppuunmyytyä keikkaa kiertueen alkupäässä Puolassa, kuulostaa todella oudolta tuo 150. No en usko, ennenkun jostain saan vähän vakuuttavampaa tietoa. Mihin muutenkaan perustuu tuo "Euroopankiertueen lipunmyynti ollut nihkeää" tieto?

Minusta tämä "ratsastus" onnistui helvetin hyvin. Niin hyvin, että sieltä tuli toiseksi paras keeper levy.
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Tais kylläkin perua justiinsa Belgradin keikan eikä Poznania.
MaidenManutd
Hell Rat
Hell Rat

Post by MaidenManutd »

Toi kolmas puolan keikka olisi ollut tammikuun 12, 2006.
150 lippua oli tosiaan myyty ja bändi bäätti perua keikan.
MaidenManutd
Hell Rat
Hell Rat

Post by MaidenManutd »

www.blabbermouth.net löytyy toi polakki peruuntuminen.
Haba
Kisälli
Kisälli

Post by Haba »

^Niinpä niin, Blappermouth :roll: Peruutus on varmasti totta, vaikka siitä nyt ei vielä bändin virallisilla sivuilla mitään infoa olekaan. Mutta noihin lukuinihin nyt kannattaa suhtautua varauksella. Ja vaikka kuinka huonoa tuo myynti olisikin ollut, niin kyllähän ne puheet "lipunmyynnin nihkeydestä" voi kuitata noilla kahdella ensimmäisellä Puolan keikalla, vai mitä :lol:
Graphics
Kisälli
Kisälli

Post by Graphics »

^ Nimenomaan :o

On edelleen vaikea tosiaan uskoa, että vain 150 tikettiä olisi mennyt, mutta sama se kai oikeastaan on, olihan ne 2 ensinmäistä puolassa kuitenkin täynnä :lol: Ja jos tuo on totta, niin vahvistuupas ainakin mielikuva siitä, että puolalaiset on tyhmiä 8)
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

^tai sitten vaan "jostain " historiallisesta syystä eivät diggaa saksalaisista missään muodossa.

Voisko olla mahdollista :shock:
Post Reply