Sivut.
Moderator: The Killer Krew
-
- Rautakansleri
Kolumnien tekemistä olen tyrkyttänyt muutamille kavereille, joilta tiedä löytyvän 1. kirjoitustaitoa 2. ajattelukykyä 3. hyviä kolumnien aiheita 4. riittävästi Maiden faniutta. Muutama juttu on tällä hetkellä teon alla. En ole tätä oikein vielä ehtinyt mainostaa, mutta kaikki, jotka tuntevat, että heiltä saattaisi syntyä hyvä juttu jostain mielenkiintoisesta aiheesta, voivat laittaa mailia pertti.keinonen@rautaneito.com ja katsotaan, jos jotain kehittyy.
-
- Rautakansleri
-
- Hang-Around
Tulipas tässä tekemisen puutteessa mieleen, että onko Rautaneidon sivuille tulossa vanhaa kunnon Maiden-visaa? 

-03, -03, -05, -05, -06, -06, -06, -06, -06, -07, -07, -08, -08, -09, -09, -10, -10, -10, -10, -10, -10, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -13, -13
-
- Hell Rat
Hemmetti...multa hävisi nuo kaikki "pallot" (,joissa ilmoitetaan uudet viestit,lukitukset,luetut vietit ym.) noista topicien edestä jo toiseen kertaan parin päivän sisällä. Onko vika mun koneessa (vai päässä?) vai onko myös muilla tapahtunut tällaista?? Mistähän johtuu??
-Was many years ago that I left home
and came this way-
and came this way-
Mulla on kans joskus hävinny, tullu takas ja hävinny... oon juonu ja juonu mut ei sekään auta, tosin helpottaa pirusti...
Musta tuntuu että se on "vain" sellainen selaimen päivitys ongelma, että välillä selain ei päivitä kaikkea ja siks ei myöskään niitä kuplia näytä, siis niitä palloja... Villi veikkaus tosin, mulle ei ainakaan tuu muuta mieleen...
EDIT: typot hiiteen ja pari välilyöntiä lisää
Musta tuntuu että se on "vain" sellainen selaimen päivitys ongelma, että välillä selain ei päivitä kaikkea ja siks ei myöskään niitä kuplia näytä, siis niitä palloja... Villi veikkaus tosin, mulle ei ainakaan tuu muuta mieleen...
EDIT: typot hiiteen ja pari välilyöntiä lisää
Last edited by DevilLook on Wed Mar 31, 2004 10:06, edited 1 time in total.
Kyllä se minäkin näillä sivuilla päivittäin pyörin, mutta joskus sitä ihmeitäkin sattuu...neropatti!miinus wrote:No joo, itse oon täällä sivuilla aikaslailla usein, mutta enpä ole tuollaista huomannut missään vaiheessa. Pistäpä Gui Kidenille yv:tä niin eiköhän homma selviä.
Ja asiallisesti...sama kävi myös töissä koneella, että ei pelkästään kotikoneella. Mutta kuten sanoin niin näin käy vain harvoin ja tällä hetkelläkin toimii taas loistavasti. Ei tästä sitten tämän suurempaa numeroa!gui kiden wrote:Vaikea sanoa mitään, kun itsellä tuntuu toimivan. Oisko selaimen asetuksissa jotain häikkää?
-Was many years ago that I left home
and came this way-
and came this way-
-
- Rautakansleri
Se johtuu nimen omaan tuosta, että muiden sivujen uutisten lataaminen kestää. Tämä vähän itseänikin vityttää. Katsotaan miten homma kehittyy. Ollaan kuitenkin vielä aika alkuvaiheessa näiden sivujen kanssa. Itselläni on ollut jo pidemmän aikaa tosi hiljaista, kun kone temppuilee eikä vikaa löydy millään. Tälläkin viikolla kone oli huollossa maanantaista perjantaihin, eikä vika edes poistunut. STNA.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Peräruiske