Kenties sivusto vanhentunut tai jotain? koska tulee tämä teksti: Sorry, this site is temporarily unavailable
Q/A - Kysy asiantuntijoilta
Moderator: The Killer Krew
-
Voimanorja
- Manowarrior

-
Edward the Greaat
- Berserkki

^No hö. Mulla on TuliKettu 1.5 ja koko homma on edelleen silkkaa vittuilua.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
TheClairvoyant
- Hang-Around

-
*pulkkinen*
- Kisälli

Mä oon sitten ihan ihme käyttäjä koska firefoxia käytän ja välillä aukeaa mut välillä taas jättää aukematta. 
Last edited by *pulkkinen* on Fri Dec 16, 2005 17:05, edited 1 time in total.
Sama juttu. Ei kyllä kannata noiden huuteluista olla moksiskaan, ne on todistetusti pelkkiä posereita*pulkkinen* wrote:Mä oon sitten ihan ihme käyttäjä koska firefoxia käytän ja välillä aukaa mut välillä taas jättää aukematta.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Onkos kellään tietoa siitä, että onko Maidenin kitaristit soittaneet jossakin vaiheessa sellasilla plektroilla, joissa on pelkästään niiden nimi? Nykyäänhän keikoilla jaettavat plektrat on sellasia, joissa on sekä nimi että myöskin teksti "Maiden". Toisella puolella lukee sitten tuo Ernie´s Ball. Tuolla huuto.netissä kun on myytävänä Gersin nimellä varustettu plektra ilman "Maiden"- tekstiä ja takana lukee Gibson USA. Saattaa olla vuosisadan typerin kysymys, mutta onko tuo ns. "aito" keikalla jaettava plektra vai jokin muu?
You´ll take my life,
but I´ll take your´s too!
but I´ll take your´s too!
-
Pentelesh
- Rautaneito IRC Crew

^Tarkkaa vastausta en tiedä, mutta täältä saat vähän osviittaa kyseiseen kysymykseen. Siellä others kohdassa painat kameran kuvaa, niin aukeaa kuvaa.
Mm. Toisella puolella Adrian Smithin nimmari ja toisella puolella lukee "buugie Till You Puke"
Mm. Toisella puolella Adrian Smithin nimmari ja toisella puolella lukee "buugie Till You Puke"
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Kyllä se on ihan aito pleku. Janick käyttää/on käyttänyt Gibsonin, Fenderin ja Ernie Ballin plekuja. Adrian ja Dave käyttää Ernie Ballin plekuja sekä vissiin myös Fenderin plekuja ovat käyttäneet.miinus wrote:Onkos kellään tietoa siitä, että onko Maidenin kitaristit soittaneet jossakin vaiheessa sellasilla plektroilla, joissa on pelkästään niiden nimi? Nykyäänhän keikoilla jaettavat plektrat on sellasia, joissa on sekä nimi että myöskin teksti "Maiden". Toisella puolella lukee sitten tuo Ernie´s Ball. Tuolla huuto.netissä kun on myytävänä Gersin nimellä varustettu plektra ilman "Maiden"- tekstiä ja takana lukee Gibson USA. Saattaa olla vuosisadan typerin kysymys, mutta onko tuo ns. "aito" keikalla jaettava plektra vai jokin muu?
Do you ever feel it?
A craving that is so strong
A craving that is so strong
-
Stratocaster
- Azazel

Onkohan Makella käyny tossa virhe, jos on vaikka yrittäny laittaa vaan korotusautomaattia.. Ei MITÄÄN järkeä kyllä maksaa 200 euroa plekusta, ei vaikka olis Elviksen.miinus wrote:^Joo niinhän se on. Ja nyt loppu ainakin huutaminen mun osalta. Laitto Make jauhot suuhun. En kyllä plekusta maksa ihan noin paljoa..
KKK "kesä, kalja ja kalastus"
-
Pentelesh
- Rautaneito IRC Crew

Noista Adrianin käyttämistä pedaaleista ja päätteistä on taas täällä jutskaa. On muuten hiton kätevät "fanisivut"Stratocaster wrote:Tosta syntikkakitarasta, varma en ole, mutta luulisin että tuota käytettiin enimmäkseen studio-oloissa. Käsittääkseni ukoilla oli kunnon pedaalihässäkät lavan edessä, eikä H:lla tuota synakeppiä.
Onko kellään varmaa tietoa?
Nurse Them Feed Them Kill Them
-
Stratocaster
- Azazel

-
Piece Of My Mind
- Berserkki

Ylipäätänsä en näe mitään järkeä maksaa mistään tuollaisesta asiasta, kuten Janickin pleku. Ei sillä ettenkö arvostaisi tuollaista muovinkappaletta jolla yksi arvostamimmistani kitareista on soittanut, päin vastoin... Tuollaisen aarteen omalle kohdalle osumista ei rahalla edes voi mitata, siksipä sitä ei kuulukkaan ostaa. Sen arvo on juuri siinä sen saamisessa, siinä että valtaisan tungoksen keskeltä ponnistaa niin, että ylettää tuohon Janickin kädestä lentävään plektraan. Se täytyy ansaita, eikä ostaa.UTI wrote:Onkohan Makella käyny tossa virhe, jos on vaikka yrittäny laittaa vaan korotusautomaattia.. Ei MITÄÄN järkeä kyllä maksaa 200 euroa plekusta, ei vaikka olis Elviksen.miinus wrote:^Joo niinhän se on. Ja nyt loppu ainakin huutaminen mun osalta. Laitto Make jauhot suuhun. En kyllä plekusta maksa ihan noin paljoa..
Tulipa kerran minunkin kohdalle Maidenin debyytti LP jonka kannessa Di'annon nimikirjoitus. Hintaakaan ei ollut kuin muutama euro normaalia versiota enemmän... Säästin kuitenkin nuo eurot ja otin mukaani tuon neitseellisemmän version, sillä maksaminen nimikirjoituksesta joka ei ole osoitettu sinulle on vastoin minun periaatteitani. Jään mieluummin haaveilemaan siitä hetkestä kun saan ojentaa itse tuon LP:n Paulille, kuin katselen hyllyssäni jollekkin toiselle suotua signeerasuta.
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
Kattokaas millaisen kellon löysin netistä!
http://www.jiggy.com/product.html?t_q=IM0001F
On muuten niin perkuleen hieno, että tollanen pitää kyllä hommata.
Tietääkö kukaan mitään muuta kauppaa, jossa myytäisiin samanlaisia kelloja?
http://www.jiggy.com/product.html?t_q=IM0001F
On muuten niin perkuleen hieno, että tollanen pitää kyllä hommata.
Tietääkö kukaan mitään muuta kauppaa, jossa myytäisiin samanlaisia kelloja?
Be quick !
Or be dead !
Or be dead !