Ronnie James Dio

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

Paras soololevy ?

Holy Diver
119
68%
The Last In Line
31
18%
Sacred Heart
6
3%
Dream Evil
12
7%
Lock Up The Wolves
0
No votes
Strange Highways
1
1%
Angry Machines
1
1%
Magica
1
1%
Killing The Dragon
3
2%
Master Of The Moon
0
No votes

Total votes: 174

rokkariarvid
Kisälli
Kisälli

Post by rokkariarvid »

Jeps. Tänään kotiuduin Jyväskylästä ja oli kyllä melkoisen kova perjantai-ilta takana! Varsinkin Asia ja DIO jytisivät todella kovaa. Uriah Heepistä en niin paljoa pitänyt, mutta ihan kiva koska sain kitaristin plektran mukaan. Paikat olivat niinsanotusti "parhaat"; aidassa kiinni ja keskellä ja tulihan tuota monitorillakin heiluttua monta kertaa :)
Ääni on totaalisesti kateissa kovan huudon takia.
Heheh! Pitt The Elder... Looorrd Palmerstone #DISH#
Höyste
Berserkki
Berserkki

Post by Höyste »

Nyt(tai no jo ehkä keikalla torstaina) huomasin miks kaikki niin ylisti tota Tarot Womania. Jumankauta mikä biisi. Sehän räjäytti ainakin kentän Hellsingissä. Ja nyt ku kuuntelee sitä tulee mahtava fiilis, sama fiilis ku tuli sillo ku Dio tuli lavalle! Mahtava biisi...

Ja vielä kyselisin niitä kuvia torstain keikalta :wink:
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Kotiuduttu täälläkin Dion keikalta Jyväskylästä

Minä olin muuten yksin liikenteessä, ei ollut siis mitään porukoita edes tulossa meidän suunnasta :D Eli porukka olin siis minä :lol:

Tulin Jyskälään koska halusin tsekata Dion mun kamun kanssa, joka siis asuu J-Kylässä nykyisin. Majoituskin järjestyi samalla. Raitus, Finnarry, paroni ainakin tuli pongattua ja yhdessä turistiin (myös keikan jälkeen kaupungilla pubissa). Paikalla oli kyllä paljon porukkaa, joten muut neitolaiset hukkuivat multa ihmismassaan.

Saavuttiin hallille klo 19.30 ja Asia jäi näkemättä, Heeppin kuuntelin siellä hallin perällä muutaman oluen kera. Not my cop of tea :wink:

Jyväskylässä näin siis DIOn ensimmäistä kertaa elämässäni ja odotukset ja fiilikset olivat sen mukaiset. En omaa vertailukohtia muista keikoista ja mulle tämä bändin suoritus oli sooloja lukuunottamatta silkkaa hunajaa. Oikeestaan miltei 3 biisiä lukuun ottamatta kuulin omia hienoja suosikkejani ja fiilikset olivat ihan pinnassa miltei koko keikan.
Parhautta oli paljon ja päällimmäisenä mielessä Heaven And Hell, Holy Diver Screen Show, Gates Of Babylon, Tarot Woman, Don´t Talk The Strangers, Catch The Rainbow pala ja tietys mun hurjasti fanittama Caught In The Middle... ei prkl kaikesta löytyy jotain loistoa. 8)

Olin toisessa kenttä-osiossa edessä, joten näkyvyys oli todella hyvä! Paras paikka, missä olen millään keikalla ollut. DIO oli ottanut fanit huomioon myös upeilla screeneillä, joista oli hyvä seurata soiton kulkua.

Soolot oli siis kuraa, mutta antoivat varmaan tarpeellisen lepotauon kunnioitettavan ikäiselle Ronnielle. Sainpahan itekin lepuuttaa käsiä ja "ei niin hyviä"-äänihuulia.

Yleisö ei ollut mukana ihan alusta asti ja toiset eivät koskaan. Ihmeen vähän nyrkit heiluivat ekassakaan kenttä-osiossa vrt Hartwall Maiden-keikkojen kenttäkatsomo. Tosin ite olen sellasta "Rokkaa taikka kuole"-menoa harrastava, joten niillä laseilla katselin. Lopussa kyllä koko halli oli menossa mukana ainakin silloin kun vilkuilen välillä taaksekin.

VIP-lipulla tulleita hanhenmaksapalleroita ts "sponsori-tähtiä" en edes laske katsojiksi, sainpahan yhdestä itsekin esimakua. Miksi pitää tulla jos ei kiinnosta? Onhan niitä parempia paikkoja ilmasen konjakin litkimiseen? Rauhan miehenä en alkannu provoomaan vaan keskityin nauttimaan Diosta. 8)

On se Ronnie vaan symppis! Bloody Great, Thank You, Ronnie!
Merkittävä asia minulle tämä keikka. Se tiivistäköön mietteeni.

Peke
Musa-Corner
Into Iron Maiden Since 1983
Iron Constable
Crusader
Crusader

Post by Iron Constable »

Sanoi muuten Ronnie yhden kerran FUCKING GREAT Hesassa, sen jälkeen tietenkin BLOODY GREAT. Eli kyllä Ronnie alkaa tulla vanhaksi, kun noin lipsahtelee...
Nykyään melkein kaikki on jännää.
rockangel
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by rockangel »

Hammer wrote:Rockangel saapui sopivaan aikaan juna-asemalle ennen keikkaa, joten otimme Suomen fanaattisimman Tobias Sammet fanin matkaan ja aloittelemaan tänne meikäläisen 666:ssa kerroksessa sijaitsevaan luksuskämppään. Running Wildia kuunneltiin lämmittelybändinä ja muutamat Karhut korkattiin, ennen kuin lähdimme kiireellä katsomaan Asian showta (tai siis baarialueelle jatkamaan ohrapirtelöiden kurkusta kumoamista). Rokkienkeli ei baariin päässyt sisään, joten jätimme hänet pikkuveljeni seuraan. (Sorry, kun ei tultu sieltä missään vaiheessa sinne eturiviin, kuten lupailtiin!)
Suomen fanaattisin Tobias-fani. Ei hele sun kanssas. :lol:
Mut kyllä me pärjättiin siel eturivissä ilman teitäkin. ;) Nih. :P
Jonkinasteista kuvamateriaaliakin kertyi. Pitää nyt kattoo millonka niitä jaksaa tsekkailla läpi.
Ei kovaa, mutta täysillä.
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Höyste wrote:Nyt(tai no jo ehkä keikalla torstaina) huomasin miks kaikki niin ylisti tota Tarot Womania. Jumankauta mikä biisi. Sehän räjäytti ainakin kentän Hellsingissä. Ja nyt ku kuuntelee sitä tulee mahtava fiilis, sama fiilis ku tuli sillo ku Dio tuli lavalle! Mahtava biisi...

Ja vielä kyselisin niitä kuvia torstain keikalta :wink:
Hyvin toimi avaajana, indeed :wink:

Tarot Woman on kaikkein paras juuri Rising-lätyllä 1976.
Blackmore-Dio-Powell (gt-vc-dr) akseli toimii vallan helvetin hyvin, kuten mm Stargazerissakin.

Tykkään yleensäkin mielettömästi juuri Cozy Powelin ja Blackmoren yhteistyöstä soitossa. Dio upeella/ parhaalla äänellään kruunaa ton homman. Todella upea kolmikko.

Iron Constable wrote:Sanoi muuten Ronnie yhden kerran FUCKING GREAT Hesassa, sen jälkeen tietenkin BLOODY GREAT. Eli kyllä Ronnie alkaa tulla vanhaksi, kun noin lipsahtelee...
Olikohan Ronnie vaan väsyksissä kun tollee alko f-tavuja viljelee?
Vanhahan se ei vielä ole, eihän???? :D
Höyste
Berserkki
Berserkki

Post by Höyste »

Peke wrote:Tykkään yleensäkin mielettömästi juuri Cozy Powelin ja Blackmoren yhteistyöstä soitossa. Dio upeella/ parhaalla äänellään kruunaa ton homman. Todella upea kolmikko.

Juuri näin. Ton kolmikon vertaista tuskin toista tulee olemaan. Rainbown parhaat tuotokset just syntyny noitten kanssa. Heti ku Dio lähti nii muuttu musiikki sen verran että itelle ei maistu kauheesti. Faijanikin kuuntelee vaan Rainbowta missä on Blackmore mukana. :wink:
Petri the great
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by Petri the great »

Mitäs mieltä olette Black Sabbath - Dehumanizer albumista ? Itseltäni jäänyt kyseinen albumi täysin paitsioon ja tekisi mieli kuulla hiukan mielipiteitä kyseisestä levystä. Minkälaista kamaa on kyseessä eli onko jotain alkuaikojen tyylistä blues pohjaista heavya vai jatkuuko samanlainen linja kuin muillakin Dio:n aikaisilla levyillä ?

Toinen kysymys koskisi DIO dvd:eitä. Kumpaa pidätte parempana We Rockia vai Evil or Divinea ? Onko paljonkin eroa kuvan ja äänen laadussa ym. ?
Makal
Paholainen
Paholainen

Post by Makal »

^^^ Tosiaan todella hyvin toimi Tarot Woman aloittajana. Harmi vain, että ei tainneet vip-katsojat edes tietää mikä kappale oli kyseessä :roll: . Alko suurimmaksi osaksi vituttamaan tuollaiset, en tiedä miksi pitää tulla edes keikalle jos ei kiinnosta. Doug Aldrich vakuutti minut tuolla keikalla ja toivoisin, että hän jatkaa yhtyeessä. Ei missään olisi kuvia tuosta Jyväskylästä?
Sheriff Of n00bsfield
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by Sheriff Of n00bsfield »

Petri the great wrote:Mitäs mieltä olette Black Sabbath - Dehumanizer albumista ?

Toinen kysymys koskisi DIO dvd:eitä. Kumpaa pidätte parempana We Rockia vai Evil or Divinea ? Onko paljonkin eroa kuvan ja äänen laadussa ym. ?
Mulle ei oikein aukea Dehumanizer. Menee jonnekin Angry Machines ja Strange Highways linjoille. En nyt jaksa ruveta, kun kellokin jo paljon ja väsyttää, sen paremmin analysoimaan. Kuuntelemalla ja meditoimalla sen tietää. Aukee, ei aukee

Toinen vastaus: Jos olet truu fanittaja hankit molemmat. Mutta jos talous ei anna myöten tai haluat nauttia paremmasta äänestä ja kuvasta hankit Evil Or... settilista kyllä kelpaa molemmissa.
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Höyste wrote: Heti ku Dio lähti nii muuttu musiikki sen verran että itelle ei maistu kauheesti. Faijanikin kuuntelee vaan Rainbowta missä on Blackmore mukana. :wink:
Pakko oikaista, että Blackmore soittaa kaikilla Rainbow levyillä. Rainbowhan on Ritchie Blackmore´s Rainbow :wink:
Last edited by Peke on Sun Dec 11, 2005 13:57, edited 2 times in total.
StormTrooper
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by StormTrooper »

Dio veti jälleen hienon keikan Oulussa. Vaikka miehellä on jo ikää, ääni pysyy voimakkaana vuodesta toiseen. Tuskassa olen Dion todistanut aiemmin ja siihen verraten eilinen veto tuntui kovemmalta. Settilistassa ei muutoksia Hkin ja Jkylän keikkoihin. Heaven & Hell oli mulle keikan ehdoton kohokohta.
Kitaristi Doug Aldrich oli mulle uusi tuttavuus ja kepitti livenä aivan saatanan hienosti. Sais mies pysyä Diossa pitempäänkin. Tuli napattua Simon Wrightin rumpukapulakin keikan päätteeksi, ihan kiva muisto keikalta jäi siis käteen.

Uriah Heep tuli katseltua vähän kauempaa ja vähän vaikea sanoa heidän vedostaan mitään, kun yhtye ei ole mulle niin tuttu. Ihan hyvältä kuitenkin vaikuttivat ja taidanpa tutustua tähän yhtyeeseen joskus vähän paremmin. Laulaja oli cool. Tulin paikalle juuri Asian lopetellessa ja viimeisen kappaleen perusteella tuskin paljoa missasin. Aika kevyeltä kuulosti.

Christmas was HEAVY :twisted:
"I'd like to fly, but my wings have been so denied."
Alice in Chains - Down in a Hole
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Petri the great wrote:Mitäs mieltä olette Black Sabbath - Dehumanizer albumista ? Itseltäni jäänyt kyseinen albumi täysin paitsioon ja tekisi mieli kuulla hiukan mielipiteitä kyseisestä levystä. Minkälaista kamaa on kyseessä eli onko jotain alkuaikojen tyylistä blues pohjaista heavya vai jatkuuko samanlainen linja kuin muillakin Dio:n aikaisilla levyillä ?

Dion DVD:istä aloittaisin We Rock-DVD:llä koska siinä DIO on alkuperäisessa kokoonpanossa ja sen ajan iskussa (1983-84). Keikat on kuvattu ´83 Hollannista ja ´84 Philadelphiasta. Ikävä kyllä DVD:llä ei ole kaikkia keikkalla esitettyjä biisejä. Hollannin äänitaso on aika kehno, Philly taas ihan laadukas. Kummatkin 5.1. raitoja ja kuvan laatu hyvä.
Hollannin keikka on paikallisen TV-yhtiön kuvaama/tuottama, Philly taas on kuvattu ihan myyntivideoksi aikanaan ja keikka kokonaisuutena julkaistu VHS:nä. Nimee en muista.

Evil Or Devine on taas sekin pakkohankinta, koska on upea osoitus DIOn nykykunnosta. Tämän puolesta puhuu tietysti sekin, että kyseessä on kokonainen keikka vuodelta 2002. Teemana Killing The Dragon. Ääni on perkeleen hyvä DTS 6.1., kuva hieman rakeinen

editsii. lisätty hieman juttuja :D

Kyllä molemmat pitää olla :wink:

Dehumaziner on ihan erilaista matskua kuin Dio tai Black Sabbath Dion aikana on esittänyt 80-luvulla. Blues on kaukana, kuten myös perinteinen hevi. Levy on melkoisen rankkaa kamaa. Itselle ei ole auennut tässä vuosien saatossa. Dehumanizer-linjallahan Dio jatkaa 90-luvun lätyillään Angry Machines ja Strange Highways Kannattaa lukea Akimanin DIO-arvostelut Sonocos Metallicos sivuilta, siinä oli hyvin kerrottu tämä asia.

Peke
Last edited by Peke on Sun Dec 11, 2005 14:35, edited 1 time in total.
Kaukkis
Hell Rat
Hell Rat

Post by Kaukkis »

Petri the great wrote:Mitäs mieltä olette Black Sabbath - Dehumanizer albumista ? Itseltäni jäänyt kyseinen albumi täysin paitsioon ja tekisi mieli kuulla hiukan mielipiteitä kyseisestä levystä. Minkälaista kamaa on kyseessä eli onko jotain alkuaikojen tyylistä blues pohjaista heavya vai jatkuuko samanlainen linja kuin muillakin Dio:n aikaisilla levyillä ?

Joskus kesällä esitin omia mietteitäni Dehumanizerista ja lyhyesti voin sanoa että kyseessä on melko erilainen levy verrattuna Dion aikaisempiin BS virityksiin. Kuitenkin melko tasapaksua junttaa höystettynä parilla hyvällä biisillä, ellet ole tosifani niin en suosittele.
Päärynähhh!
Bootleglista
Mestari
Peräruiske
Peräruiske

Post by Mestari »

StormTrooper wrote:Dio veti jälleen hienon keikan Oulussa. Vaikka miehellä on jo ikää, ääni pysyy voimakkaana vuodesta toiseen. Tuskassa olen Dion todistanut aiemmin ja siihen verraten eilinen veto tuntui kovemmalta. Settilistassa ei muutoksia Hkin ja Jkylän keikkoihin. Heaven & Hell oli mulle keikan ehdoton kohokohta.
Kitaristi Doug Aldrich oli mulle uusi tuttavuus ja kepitti livenä aivan saatanan hienosti. Sais mies pysyä Diossa pitempäänkin. Tuli napattua Simon Wrightin rumpukapulakin keikan päätteeksi, ihan kiva muisto keikalta jäi siis käteen.

Uriah Heep tuli katseltua vähän kauempaa ja vähän vaikea sanoa heidän vedostaan mitään, kun yhtye ei ole mulle niin tuttu. Ihan hyvältä kuitenkin vaikuttivat ja taidanpa tutustua tähän yhtyeeseen joskus vähän paremmin. Laulaja oli cool. Tulin paikalle juuri Asian lopetellessa ja viimeisen kappaleen perusteella tuskin paljoa missasin. Aika kevyeltä kuulosti.

Christmas was HEAVY :twisted:
Kyllävain, itsekin olin eilen menossa mukana, digikameran kanssa tietenkin. Mahtavia kuvia sai kyllä otettua :) Heaven & Hell oli nk. elämää suurempi kokemus, yllättävän paljon melua sai niinkin "vähäinen" ihmismäärä aikaiseksi. Ja kyllä, Mr. Aldrichilla oli kunnon show-miehen elkeet, jotenkin tuli mieleen eräs GnR -kitaristi.. :D
Uriah Heepin vedosta kerkesin kuulemaan arviolta puolet, ja yllätyin. Täytyy tutustua tarkemmin tulevaisuudessa.

Nyt tiedän myös mikä on "pieni suuri mies", no sehän on selvästi Ronnie James. Ukon keuhkot kattaa varmaan puolet vartalosta, senverta vakuuttavasti irtosi laulu vielä.

We Rock!
"Louhimme iso silmä silmässä!"

Hyrde
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Tiedoksi kaikille samankaltaisille,

Keikan jälkihuumassa jos kiinnostaa selvitellä Dion taustoja ja ikäjuttuja, niin tosta on hyvä lähtee:

http://www.dimwhit.com/dio/photos/galle ... 2-full.jpg

Hyvä sivusto: Dio - The Early Years http://www.dimwhit.com/dio/index.html

Peke
Scream
Vempare
Vempare

Post by Scream »

Jees. Paviljonkin keikka tuli todistettua ja ei jäänyt epäselväksi ketä yli 6000 päinen yleisö oli tullut katsomaan (DIOa tietenkin). Keikka oli odotetun mahtava vaika välillä tuli hiukka epätodellinen olo et onko Ronnie oikeesti esiintymässä kilomerin päässä mun kotoo :D, on kuitenkin tullut käytyä konserteissa tuolta kultaiselta kasari luvulta lähtien ja lähes aina heaven and hellsingissä. Itse en vippi lippua omistanut mutta plussana voi todeta et kaverini jolla sellainen oli kanto kiitettävästi meille ilmaista kaljaa sieltä, eikä se tuntunut ketään häiritsevän. Olikin seuraavana päivänä keskivertoo kovempi kohmelo, mut vieläkin hymyilyttää vaikka suht pitkään jonotinkin takkiani väärästä narikasta...
CharlotteTheHarlot
Kisälli
Kisälli

Post by CharlotteTheHarlot »

Munkin raportti tulee nyt vähän myöhässä, kun tutustutettiin vähän skottilaisia suomalaiseen juomakulttuuriin - tai siis oikeastaan siinä tais käydä just toisinpäin, HUHHUH. :lol: Nojuu, mut vaikka jouduinkin lähteen jo lauantai-aamuna takaisin kohti Vammalaa, niin oli todella mahtava reissu! Hammerin ja rockangelin kanssa tuli käveltyä Nykäskylä muutamaan otteeseen päästä päähän, Mercenaryn ja Sentinelin kanssa rupateltiin scheissee Paviljongilla ja Danteen törmättiin jossain vaiheessa iltaa. Olkaa hyvä vaan nimmarit saaneille, kaveria autetaan pulassa. :wink:

ASIA oli siis niinQ illan kovin veto, varsinkin Heat of The Moment!!
Muutamaan otteeseen on Heep jo tullu nähtyä livenä, niin ei jaksanu vaivautua tällä kertaa anniskelualueen pöydän äärestä pois (niin juu, anniskelualueellekin pääseminen onnistu pariinkin otteeseen, toisin kuin eräiltä kysyttiin paperit peräti kaks kertaa yhden yrityksen aikana :lol: ). Jotkut biisit meni ohikin, mutta ne perusbiisit Lady In Black, Gypsy, Easy Livin' toimi hyvin, Cry Freedom ja myöskin Return To Fantasy ainakin bissejonossa kuunneltuna.
Tuhanteen kertaan tän olen sanonu, mutta totta se onkin: DIO ei petä koskaan! Vittu mikä setti, mä olisin ollu ihan valmis lähteen Tarot Womanin jälkeen himaan! On toi kyseinen biisi muutes aika täydellinen, Hammerin kanssa se todettiinkin.
Kaikki biisit tuli huudettua kurkku suorana, mutta Holy Diverilta toimi parhaiten Caught In The Middle ja Gypsy. Mun mielestä olis saanu soittaa Straight Through The Heartinkin.. Rainbow'n biisit jyrää aina, mutta jos parhaita on pakko mainita, niin Tarot Womanin lisäks Man On The Silver Mountain, jumalauta, mä henkilökohtaisesti kuristan sen, joka väittää, ettei tämä biisi toiminu. Heaven And Hell oli myös kova, PERKELE! Aldrichin kitarasoolo oli tosi hyvä, muutenkin todella vakuuttava kitaristi. Oli Wrightin rumpusoolokin ihan jees, mut ei vaan aina jaksais seurata niitä. Ihan ymmärrettäväähän se tietty on, taukoja tarvitaan. Lauloipas muuten Dio taas biisit ihan nappiin, ihmeen vahva ääni sillä edelleen on. Warrenin soittotyylistä tuli mieleen jälleen ihan joku Phantom of The Opera -leffa, ja Sarzosta ei oikein oo mitään sanottavaa, hyvä se on, kyllä se riittää. :D
Keikan jälkeen paitaan iskettiin bäkkäripassi ja pääsin taas tapaamaan Dioa. Siinä on sitten todella faniystävällinen bändi! Ne muisti mut Sauna Open Airista, ja oli ihan kiva mennä sinne ja saada ensimmäisenä Sarzon suusta (ja lopuks muiden) sanat "Hi, what's up Henriikka?". Sillai WTF. :shock: Nojuu, kuvien, nimmareiden ja Aldrichin kanssa kymmenen minuutin exitin etsimisen jälkeen grillin kautta Voionmaankadulle Hammerin Running Wild-aivopesuun (joka muuten toimi) ja seuraavana aamuna himaan opiskelemaan viinanjuontia skotlantilaisten kanssa. Yksi sana: PARHAUTTA!

Edit: jeejee!
"'What ho', said the thing with three bonces, 'do not meddle with things you do not understand!'" Nicko McBrain
Höyste
Berserkki
Berserkki

Post by Höyste »

^Miten/Mistäs noita bäksteits-passsei on mahollist saada?
Paddy
Kisälli
Kisälli

Post by Paddy »

CharlotteTheHarlot wrote: Edit: jeejee!
Ootko sää oikeella vai vasemmalla? ( 8) )
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Ipe »

Höyste wrote:^Miten/Mistäs noita bäksteits-passsei on mahollist saada?
Naiset.
overkill
Bändäri
Bändäri

Post by overkill »

Eipä näihin kirjotuksiin enään paljon lisättävää ole...Ekaa kertaa tuli legenda nähtyä ja vitun kova keikka oli! Hellsingin keikalla siis olin...
Parhaimmiksi vedoiksi voisin sanoa Heaven and Hell ja Gates of Babylon, muutenkin kaikki Sabbath ja Rainbow biisit toimivat täydellisesti. Yhtään DIOn omia vähättelemättä...
Stand up and shout!
tsorl
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by tsorl »

Kalevan juttu Oulun keikasta

Oma näkemys Dion show:sta oli aika neutraali. Rainbow-kipaleet ja Heaven And Hell toimivat pirun hyvin, mutta Dion "omista" biiseistä ei oikein kolissut kuin Last In Line. Eipä ne sen kummemmin ikinä levyltäkään ole, ettei ihme sinänsä. Vielä kun sen Holy Diver -maratonin keskelle oli lyöty ne perinteisen kiduttavat rumpu- & kitarasoolot niin jopa alkoi fiilikset laskea. Gates Of Babylon kyllä nosti heti viisarin, keikan kohokohta. Ja onhan se Rainbow:n paras biisi.
Ei Dio paska ollut, mutta pieni pettymys silti. Eipä löytynyt oikein sitä kipinää ja taustabändi oli aika yhdentekevä, Ronnien harteillahan koko homma loppujen lopuksi oli.

Uriah Heep sen sijaan oli huomattavasti energisempi ja vaikken suurinta osaa biiseistä ollut ikinä kuullutkaan niin homma toimi. Trevor Bolder veti tosiaan pojot kotiin bassotaiteilullaan.

Asia vakuutti myös, kyllä tänne aina suurieleinen AOR tippuu! Guthrie Govan veteli aivan sairaita juttuja. :shock:

Joka tapauksessa hyvinkin sen 35e:n arvoiset iltamat.
Gandalf carries the magic staff
Divides the armies in half
In the deeps of Helm's they engage in battle
So insane it'll make you rattle
Mestari
Peräruiske
Peräruiske

Post by Mestari »

Ipe wrote:
Naiset.
Niinpä, ennenkin nähty että kauniilla ulkomuodolla saa ihmeitä aikaiseksi :wink:
"Louhimme iso silmä silmässä!"

Hyrde
CharlotteTheHarlot
Kisälli
Kisälli

Post by CharlotteTheHarlot »

Mestari wrote:
Ipe wrote:
Naiset.
Niinpä, ennenkin nähty että kauniilla ulkomuodolla saa ihmeitä aikaiseksi :wink:
Plääääähhh, Ipe vaan kuittailee katkeruudessaan! :lol:
(Faniklubin kautta.)
"'What ho', said the thing with three bonces, 'do not meddle with things you do not understand!'" Nicko McBrain
Post Reply