Ronnie James Dio
Moderator: The Killer Krew
-
- Hell Rat
-
- Kisälli
Anteeks?! Se on THE biisi, se tulee räjäyttään tajunnan HETI!Höyste wrote:MItes porukat tota Avausbiisiä noin ylistääMust se ei oo kovinkaa kummone biisi, hyvä kylläkin mutta ei mikää Jumalallinen.

Edit: Oon koettanu ettiä, kauan kukin bändi on soittanu, mut eipäs oo löytyny, hmm..
Edit2: Tuolla samaisessa topiikissa, missä tuo settilistakin on, sanotaan, että Dio olis soittanu noin 100 minuuttia ja täällä (siellä on myös settilista, warning) Heepin sanotaan vetäneen tunnin ja Asian 45 minuutin setit.
Last edited by CharlotteTheHarlot on Mon Dec 05, 2005 15:56, edited 2 times in total.
"'What ho', said the thing with three bonces, 'do not meddle with things you do not understand!'" Nicko McBrain
-
- Crusader
Njaa, mielestäni vähän helvetin yllätyksetön settilista. Hieman liiankin. Onhan se hyvä, ei siinä mitään, mutta kyllä mulle tuo kolmen kärki edustaa aika lailla yhdentekevää kamaa niiden kappaleiden joukossa, joille Ronnie on äänensä antanut. Vasta nelosesta eteenpäin taitaa vanhan kone käynnistyä.
Toki Dio keskinkertaisimmillaankin päihittää 98% yrittäjistä, mutta silti tuo settilista on ehkä pienoinen pettymys. Sieltä puuttuu juuri ne biisit, joista hiukkasen innostuin tuossa aikaisemmin, uusimman levyn valintakin meni tasan tarkkaan heikoimpaan veisuun.
No, ihan pähkinöinä siellä kuitenkin olen, vaikka nyt purnaankin. Kyllä mä sen tiedän. Ja niin tiedätte tekin.
Toki Dio keskinkertaisimmillaankin päihittää 98% yrittäjistä, mutta silti tuo settilista on ehkä pienoinen pettymys. Sieltä puuttuu juuri ne biisit, joista hiukkasen innostuin tuossa aikaisemmin, uusimman levyn valintakin meni tasan tarkkaan heikoimpaan veisuun.
No, ihan pähkinöinä siellä kuitenkin olen, vaikka nyt purnaankin. Kyllä mä sen tiedän. Ja niin tiedätte tekin.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
Vielä muutama päivä ja sitten jyrähtää. Kyllä tuo settilista on ihan ok, vaikka samaa mieltä konstaapelin kanssa olen siitä että vähän yllätyksetön kylläkin. Noh, eiköhän se meininki tule olemaan kumminkin ihan katossa kun avausbiisi tärähtää eetteriin. 

"Chuck Norris’ hand is the only hand that can beat a Royal Flush."
-
- Hang-Around
Onko kellään tietoo (tietysti on ) miten kauan kukakin soitta ja soittaako DIO viimeisenä. Itse olettaisin näin (tietenkin). Siis miten muilla jo soitetuilla keikoilla on menty. Itse kun olen aika onneton ponneton asiaa netistä tutkimaan
. Mutta rautaneitohan antaa vastauksen kaikkeen... siis ihan kaikkeen 

Kyllä mä voisin aika varmasti sanoa, että Dio soittaa viimeisenä.Scream wrote:Onko kellään tietoo (tietysti on ) miten kauan kukakin soitta ja soittaako DIO viimeisenä. Itse olettaisin näin (tietenkin). Siis miten muilla jo soitetuilla keikoilla on menty. Itse kun olen aika onneton ponneton asiaa netistä tutkimaan. Mutta rautaneitohan antaa vastauksen kaikkeen... siis ihan kaikkeen
Huomennaa, huomennaa....
Heat Of The Moment!
Easy Livin!
Holy Diver!
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|
-
- Crusader
Asia 19.00
Uriah Heep 20.00
Dio n.22.00
Ennen puolta-yötä juuri loppuu. Tämä on sitten netistä pääteltyä, eli ei mitään varmaa.
Sattana, kun en ole Uriah Heepin settilistaa löytänyt mistään, vaikka yleensä kaikki löydän. Jos jollain on hallussa, antaa tulla sopivalla varoituksella höystettynä.
Huomenna tärähtää. Houli Daiver !
Uriah Heep 20.00
Dio n.22.00
Ennen puolta-yötä juuri loppuu. Tämä on sitten netistä pääteltyä, eli ei mitään varmaa.
Sattana, kun en ole Uriah Heepin settilistaa löytänyt mistään, vaikka yleensä kaikki löydän. Jos jollain on hallussa, antaa tulla sopivalla varoituksella höystettynä.
Huomenna tärähtää. Houli Daiver !
-
- Viikonloppusoturi
IC, tossa on muistinvaraisesti joltain keikka-arvostelun seassa listaa:
http://www.travellersintime.com/forum2/ ... .php?t=170
http://www.travellersintime.com/forum2/ ... .php?t=170
-
- Crusader
^Juu, kiitos. Jotain osviittaa edes. Tulee sieltä nyt ainakin neljä klassikkoa minunlaiselleni Heep-ummikolle. Ja aivan kuten arvelinkin, lyhyet setit sekä Asialle, että Heepille ja Dio vetää 1½ tuntia. Ihan ok. Lyhyt roudaustauko Asian ja Heepin välillä tietää sitä, että klo 20.00 pitää olla viimeistään valmiina, jos meinaa Easy Livinginsä saada.
thunder@imperiumi forum wrote:18:00 Doors
19:00 ASIA - on stage
19:45 Set change
20:05 URIAH HEEP - on stage
21:05 Set change
21:25 DIO - on stage
22:55 Show over
Sirpa Siirtola
Eastway Sound & Lighting Oy
Hankasuontie 8
FIN - 00390 HELSINKI
Tel:+358-9-2510 2988
Mobile:040-8436 533
Fax:+358-9-2510 2929
R.I.P. The Iron Maiden Bulletin Board 1998-2006
Tässä linkissä on kaikkien bändien setit Jöötteporista, oikeassa järjestyksessä (Diohan on ollut tiedossa jo kauan, mutta Heep ja Asia...).
Mitenhän sitä pysyy enää housuissaan kohta, koulutunnit matelee sietämättömästi tänään.....ja niitäkin on vielä viisi kappaletta jäljellä!
Mitenhän sitä pysyy enää housuissaan kohta, koulutunnit matelee sietämättömästi tänään.....ja niitäkin on vielä viisi kappaletta jäljellä!
|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|
|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|
-
- Crusader
-
- Crusader
^Katohan Conde tuonne ylemmäs, MS ehti ensin. Mutta kertaus on opintojen äiti, vai mitä kaikki opiskelijat ?
Eipä näytä kyllä olevan väliä mulle vaikken ihan Heepin alkuun ehtisikään, sen verran outoja biisejä soittavat. Täytyy myöntää, etten ole sen miljoona vuotta sitten hankitun tuplavinyylin ohella muuta vaivautunut ostamaan. Dio näyttää pitävän kiinni setistään, harmi, pari muutosta olisin mieluusti laittanut. Kun uudelta pitää jotain soittaa, niin mihin hittoon katosi ainakin Saunassa kesällä hienosti toiminut Shivers ? Ronnie ? Anyone ?
Eipä näytä kyllä olevan väliä mulle vaikken ihan Heepin alkuun ehtisikään, sen verran outoja biisejä soittavat. Täytyy myöntää, etten ole sen miljoona vuotta sitten hankitun tuplavinyylin ohella muuta vaivautunut ostamaan. Dio näyttää pitävän kiinni setistään, harmi, pari muutosta olisin mieluusti laittanut. Kun uudelta pitää jotain soittaa, niin mihin hittoon katosi ainakin Saunassa kesällä hienosti toiminut Shivers ? Ronnie ? Anyone ?
Kyllä vaan, mutta tekemällä oppii kyllä parhaiten.Iron Constable wrote:^Katohan Conde tuonne ylemmäs, MS ehti ensin. Mutta kertaus on opintojen äiti, vai mitä kaikki opiskelijat ?
Onhan Eyesin lopussa se huudatusIron Constable wrote:Eipä näytä kyllä olevan väliä mulle vaikken ihan Heepin alkuun ehtisikään, sen verran outoja biisejä soittavat. Täytyy myöntää, etten ole sen miljoona vuotta sitten hankitun tuplavinyylin ohella muuta vaivautunut ostamaan. Dio näyttää pitävän kiinni setistään, harmi, pari muutosta olisin mieluusti laittanut. Kun uudelta pitää jotain soittaa, niin mihin hittoon katosi ainakin Saunassa kesällä hienosti toiminut Shivers ? Ronnie ? Anyone ?

Heep vetää aika turhan paljon tätä uutta matskua, missä on July Morning?

EDIT: Asian setti kyllä miellyttää, puolet uudelta levyltä ja puolet debyytiltä...It was the heat of the moment...
EDIT 2: Toivottavasti kukaan ei saa tästä sellaista kuvaa, että valittaisin

|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|
|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|
-
- Paholainen
Lauantaina jyrähtää, tosin nesteytys on aloitettava jo huomenna ettei kone hyydy kesken karkeloiden! Settilista vaikuttaa kovalta, tosin se Dream Evil..... No menkööt tämän kerran 

Small green aliens scuttled out of his path, fearsome Martian warriors would not meet his gaze and the air froze when he croaked in his dark gravelly voice; "A pint of bitter Please mate".
No perkele pääsit sitten tulemaan, toivottavasti nähdään.Ipe wrote:Kerrankin tätä veijaria onnisti lippujen osalta. Kannatti odottaa viimeiseen päivään ASIAN lippuja, nimittäin kymmenen euroa joudun pulittamaan lipusta, suht hyvä hinta bändistä. Life la loca ASIA!
Näemme höyryissä tänään keikalla.
Mikäs se muuten oli se Radio Cityn rokkipassi-skaban vastaus? Tietääkö kukaan? Ei kolahtanut postiluukusta muuta kuin laskuja.

noniin tässä ollaan keikalle lähdössä kohta puoliiin.. Hyviltä näyttävät settilistat ja myös kivan pituiselta tuo show!! Eihän tässä oo ku vähän päälle neljä tuntii nii show begins!!! No mutta mää meen heittää vähä muruu rinnan alle ja sitte lähden hipsimään keikkapaikalle.. päivän jatkot foorumille...
-
- Hang-Around
Jees. Kiitoksia vaan kaikille vastauksista, Pyöräilin äsken töistä paviljonkin ohi ja pakko oli pysähtyä kurkkimaan ikkunoista kun siellä oli rakentelu huomista varten käynnissä. Rupes siinä vanhalla fiilis nousemaan . ps. Toivottavasti paviljonki areenan uusi katto kestää DIOn Keikan
(romahti joitakin vuosia sitten)....