Joulukalenteri

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki

Post by Edward the Greaat »

[quote="Voimanorja"]Nyt te senkin ReppuRyssät olette hiljaa.
EIHÄN JOULUKALENTERIN LUUKKUJA SAA ETUKÄTEEN AVATA!!! :lol:
Eli, muutama minun lisäkseni varmaankin haluaa pitää yllätyksen.
Kiitos.

p.s. Hitto kun ei kusinen tervehdys mukaan mahtunut...[/quote
Juu harmi! Ei varmaan Stevea miellyttänyt Eddien kädessä oleva NEw Castle tuoppi!
SAVE_US.ETG :P
Viinapåppå
Hell Rat
Hell Rat

Post by Viinapåppå »

Ei helvetti kun ei pinna kestänyt vaan piti katsoa kaikki.. saatanan ilonpilaajat! :D

Harmi kyllä kun ei kusinen yllätys päässyt mukaan.
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Voimanorja wrote:Nyt te senkin ReppuRyssät olette hiljaa.
EIHÄN JOULUKALENTERIN LUUKKUJA SAA ETUKÄTEEN AVATA!!! :lol:
Eli, muutama minun lisäkseni varmaankin haluaa pitää yllätyksen.
Kiitos.

p.s. Hitto kun ei kusinen tervehdys mukaan mahtunut...
Juu, itsekin aion pitää jännityksen, enkä kurkistele luukkuja etukäteen, vaikka siihen mahdollisuus onkin. 8)
ernoee
Wimp
Wimp

Post by ernoee »

jos muinaisen Clansman-kisan voitti sinitarraukko niin tuskin mitään maalausta on luvassa voittajaksi *hymiö*
*pulkkinen*
Kisälli
Kisälli

Post by *pulkkinen* »

Olikohan se kusisen tervehdyksen piirtäjän nimi tommy pons Häneltä näyttää olevan aika montaa kuvaa tuolla jotka ovat aika saman tyylisiä kuin se kusinen tervehdys. Musta vähän tuntuu että ei ole pahemmin arvojärjestykseen noita kuvia laitettu. Varmaan arpomalla heittäny kuvat luukkuihin. :wink:
HikiNeito
Hell Rat
Hell Rat

Post by HikiNeito »

Tuo "Kids.." kuva on kyllä ihan loistava :D Varsinkin se missä Adrian seisoo partakone kädessä "From Dave" lapulla varustettuna ja Dave repeilee siinä lattialla :lol:
Spartan
Kisälli
Kisälli

Post by Spartan »

Itse sorruin katsomaan kaikki luukut ja täytyy sanoa että, ei tuo 24 nyt ainakaan minun mielestäni hirveän hieno ole. Mutta jokaisella on omat mielipiteet, itse olen sitä mieltä että hienompiakin löytyi.
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
Peccant
Hang-Around
Hang-Around

Post by Peccant »

Spartan wrote:Itse sorruin katsomaan kaikki luukut ja täytyy sanoa että, ei tuo 24 nyt ainakaan minun mielestäni hirveän hieno ole. Mutta jokaisella on omat mielipiteet, itse olen sitä mieltä että hienompiakin löytyi.
Mun mielestä taas juurikin tuo 24 oli kaikkein hieno. Idea ja toteutus aivan mahtavia. Todella hieno. Melkeen vois laittaa taustakuvaksi :D Oli siellä muissakin hienoja kohtia mutta melkeen jokaisessa oli jokin kohta mikä ei natsannu... Mutta kaikenkaikkiaanhan oli makea juttu koko kalenteri :wink:
- J.Lehto -
http://www.intervention.fi" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.maplecross.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Olli the Wicker man
Berserkki
Berserkki

Post by Olli the Wicker man »

^ Hyvä kun joku on kerran totakin mieltä, niin säilyy jännitys viimeisen luukun avaamiseen. Minähän en niitä vielä katso... ...toisin kun eräät! :D
Tähän mennessä yksi ylitse muiden ja selvästi. Piece of Mind- sydeemi. Kertakaikkiaan uskomaton teos.
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
Opeth
Kisälli
Kisälli

Post by Opeth »

Jouduinpa itsekkin selaamaan kaikki kuvat, ja täytyy sanoa, että on mielettömän tyylikäs kalenteri, ja kyllä se 24 oli niin pirun hieno. Kyllä niitä jotka katsovat kalenterin maltilla päivä kerrallaan, hemmotellaan 24 päivänä :) .
Ph'nglui Inglw'nafh Cthulhu R'lyeh Wgah'nagl Fthagn!
EDDIE666
Hang-Around
Hang-Around

Post by EDDIE666 »

Aaah.... Kyllä oli hienoa katella! Kyllä jotkut osaa!!! :wink:
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

Tänään tuollainen Seventh Son väsäys. Ihan hiano, mutta kyllä se Pala Mieltä on vieläkin se paras! Toivottavasti taso nousisi taas siihen!!!

En tajua, että millä vitsillä tää järjestys näille kuville on laitettu? :wink:
*pulkkinen*
Kisälli
Kisälli

Post by *pulkkinen* »

Eilen oli muuten kans aika makee kuva. piirtäjä on sama kun piece of mind piirroksessa.
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki

Post by Edward the Greaat »

*pulkkinen* wrote:Eilen oli muuten kans aika makee kuva. piirtäjä on sama kun piece of mind piirroksessa.
Kyllä!

Tuo Tommy Ponsin pitäisi olla seuraava Dereg Riggs. Niin hienoa jälkeä, että huhhuh!
SAVE_US.ETG :P
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

^^Tämän päivän piirtäjä taasen ei ole Riggsiä nähnytkään.
Niin kamala väsäys, jossa Eddie muka tulee jonkun maahisen joululahjasäkistä.
Ei huhhuh. Eihän se edes näytä Eddieltä! Prkl.
Olisivat voineet ''voittokuvien'' päättäjät vähän tarkemmin miettiä mitä mukaan ottavat, koska uskon, että heille lähetettiin aivan julmatusti kuvia ja paljon hianompiakin olisi varmasti löytynyt!
ernoee
Wimp
Wimp

Post by ernoee »

^et ole ilmeisesti kuullut Grinch-nimisestä hahmosta josta on piirrettyjä, elokuva yms, se jos mikä kuuluu jouluun *hymiö tähän*

tai toisinsanoen: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Grinch
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

Voimanorja wrote:^^Tämän päivän piirtäjä taasen ei ole Riggsiä nähnytkään.
Niin kamala väsäys, jossa Eddie muka tulee jonkun maahisen joululahjasäkistä.
Ei huhhuh. Eihän se edes näytä Eddieltä! Prkl.
Olisivat voineet ''voittokuvien'' päättäjät vähän tarkemmin miettiä mitä mukaan ottavat, koska uskon, että heille lähetettiin aivan julmatusti kuvia ja paljon hianompiakin olisi varmasti löytynyt!
ernoee wrote:^et ole ilmeisesti kuullut Grinch-nimisestä hahmosta josta on piirrettyjä, elokuva yms, se jos mikä kuuluu jouluun *hymiö tähän*

tai toisinsanoen: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Grinch
Jaahas. Juuhus. Olinpas taas kerran aikas Saapas. Ei voi muuta sanoa! Elokuvan olen siis nähnyt jne.. Mutta ei ihan aivokalustot aamusta tainneet toimia :lol:
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

Ei Helevetti mikä kauhistus tänäänkin.
Aivan kamala. Tässähän ihan suuttuu.... Odottaa hienoa Eddieta ja sieltä tuleekin tuollainen kammotus...
Ei ole pahempia tekohymyjä ikinä kellään nähty!

-----------------------------------------------------------------
Tuohon joululahja juttuun:
Aattelin pyytää vanhemmilta lahjakortin Tampereen SwampMusiciin. Sieltä sitten katson, että mitä tarttuu matkaan ja mitä ei. Jos on isokin niin voisit muutamat LP:ärit mukaan tarttua, mutta katsellaan nyt....
Ja Motörheadin Deaf Forever -laatikkokin kiinnostaisi, mutta mialuummin Maidenia.
Muuten näet menee kaikki rahat siihen, että ostan tietokoneen! (JEE)
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Joulukorttikisan voittajat ovat näköjään ratkenneet:

http://www.ironmaiden.com/
*pulkkinen*
Kisälli
Kisälli

Post by *pulkkinen* »

Jaahas että tolleen meni. Se crinch sitten pokkas voiton, ja nimestä päätellen ruottalainen oli toinen. Ne on varmaan arponu noi kolme parastakin tai ainakin toivon niin. Mun mielestä toi vois olla silleen että joulun jälkeen ihmiset äänestäis noista kuvista omasta mielestään parhaan.
Ni ei toi mun yöuniani sentään vie vaikka vähän vituttaakin, koska se tommy pons on ihan vitun hyvä piirtämään.
tämä ei päässyt kolmen parhaan joukkoon tämä taas oli kolmas :lol:
Piece Of My Mind
Berserkki
Berserkki

Post by Piece Of My Mind »

Aika ikävä homma tuollainen välinpitämättömyys, siinä on jokkunen tunti uhrattu noihin piirrustuksiin. Ei varmaan mikään kova homma olisi ollut noita edes hieman realistisempaan järjestykseen laittaa... No samapa tuo, mukava perinne. Siinäkun vaan olisi ollut särmää järjestää faneille hieman enemmän iloa.
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
-Iron-
Paholainen
Paholainen

Post by -Iron- »

Ei ole tainnut kukaan lautalainen osallistua noihin piirrustus kilpailuihin? Mitä olen nimittäin täällä nähnyt noita tekeleitä mitä on foorumilaiset tehneet, niin ehdottomasti kannattaisi osallistua...
13.6 Metallica 13.11 Unholy Alliance 14.11 Iron maiden...
CharlotteTheHarlot
Kisälli
Kisälli

Post by CharlotteTheHarlot »

^Joo, totta. DevilLookia ainakin vois vaik onnistaakin. :)

Onhan noissa ihan kivoja Eddieitä ollu, mutta niin kuin joku jo mainitsikin, niin kyllä mäkin mieluummin kattelisin ihan käsin tehtyjä kuin mitään tietokoneväsäyksiä. Sille joulupukki-Rod-kuvalle tosin tuli vähän revettyä.
"'What ho', said the thing with three bonces, 'do not meddle with things you do not understand!'" Nicko McBrain
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Kyllä tuntuu, että voittaja ja kakkonen on ratkottu täysin arpomalla. Ainoa, joka mielestäni ansaitsee olla kolmen parhaan joukossa, on tämä:

http://www.ironmaiden.com/xmascalendar/index.php?i=6
Reissumies
Vempare
Vempare

Post by Reissumies »

ihmeellinen pärstä edil tän päivän kuvas...
Spent the night in an L. A. jail, and listened to the sirens wail.
They ain't got a thing on me, I'm running wild, I'm running free.
Post Reply