Ronnie James Dio
Moderator: The Killer Krew
SPOILER Ainakin osa Ruotsissa soitetusta setistä on tiedossa.
Uriah Heep Asia did not play in Karlskrona.This one was a Dio show only!
I don´t remember the setlist but i´ll give it a try.
Tarot woman
Voodoo(I love this one!)
Stand up and shout
Holydiver
Gypsy
Caught in the middle
Dont´talk to strangers
Rainbow in the dark
Gates of babylon
Heaven and hell
Man on the silver mountain
Long live rock n roll
We rock
This is what i can come up with rightnow .i´ll post some great pics
very soon.
Lähde: www.diomessageboard.com
Voisi varmaan olettaa, että Holy Diver albumi on soitettu kokonaan. Voodoo on kyllä todellinen yllätys ja tervetullut, vaikka olisinkin mielelläni Sign of the Southern Crossin kuullut. Tosin Dio soitti ilman lämppäreitä, joten ei kai sitten vieläkään voida tietää miten pitkä setti Suomessa soitetaan. Poolrulesin viestistä voisi kuitenkin päätellä, että ihan normaali setti saadaan Suomessakin ja näin ainakin itse uskon.
Edit: Näin settilistasta toisenkin version. Sekään ei ollut täydellinen. Ilmeisesti keikalla on soitettu myös The Last in Line. Holy Diver albumia ei välttämättä soitettu kokonaan, koska toisestakin versiosta puuttui samoja biisejä.
Spoiler
Uriah Heep Asia did not play in Karlskrona.This one was a Dio show only!
I don´t remember the setlist but i´ll give it a try.
Tarot woman
Voodoo(I love this one!)
Stand up and shout
Holydiver
Gypsy
Caught in the middle
Dont´talk to strangers
Rainbow in the dark
Gates of babylon
Heaven and hell
Man on the silver mountain
Long live rock n roll
We rock
This is what i can come up with rightnow .i´ll post some great pics
very soon.
Voisi varmaan olettaa, että Holy Diver albumi on soitettu kokonaan. Voodoo on kyllä todellinen yllätys ja tervetullut, vaikka olisinkin mielelläni Sign of the Southern Crossin kuullut. Tosin Dio soitti ilman lämppäreitä, joten ei kai sitten vieläkään voida tietää miten pitkä setti Suomessa soitetaan. Poolrulesin viestistä voisi kuitenkin päätellä, että ihan normaali setti saadaan Suomessakin ja näin ainakin itse uskon.
Edit: Näin settilistasta toisenkin version. Sekään ei ollut täydellinen. Ilmeisesti keikalla on soitettu myös The Last in Line. Holy Diver albumia ei välttämättä soitettu kokonaan, koska toisestakin versiosta puuttui samoja biisejä.
Spoiler
Last edited by Wasted on Sat Dec 03, 2005 20:43, edited 1 time in total.
Rock 'N' Roll Children, alone again
Rock 'N' Roll Children, without a friend
But they got Rock 'N' Roll.
Ja minä! Odotukset kaikkien bändien suhteen aika korkealla, myös Asian; täällä muutama näyte yhtyeen kitaristin, Gutherie Govanin näytettä: http://www.tonemerchants.com/Guthrie_Go ... _Clips.htmSpartan wrote:Minä ilmoittaudunHöyste wrote:ketkäs kaikki täältä on Helsingin keikalle tulosssa??
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|
Minä iteee myöskin ilmottaudun. Tänään tuli lunastettua oma lippu, yllätti hieman kun kentälle sai edelleen lippuja. Edellisestä keikasta jäi sen verran hyvät vibat päälle, että innolla odotellan torstaita.Spartan wrote:Minä ilmoittaudunHöyste wrote:ketkäs kaikki täältä on Helsingin keikalle tulosssa??
The Stench of the Burning Death..
http://www.last.fm/user/Gravehill" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.last.fm/user/Gravehill" onclick="window.open(this.href);return false;
According to the official Dio fan club newsletter, Dio will be working on a new album in January/February and going back on the road sometime in March for an extended South American tour. The band will resume work on the new CD in April/May, with plans to complete the album by the end of the year. The band's management has also confirmed that Dio will be making several European festival appearances during June, July and August. No U.S. tour plans for 2006 have yet been announced.
The current Dio touring lineup includes guitarist Doug Aldrich (Whitesnake), who has been filling in for an injured Craig Goldy since early October. Craig was previously said to have hurt his arm while touring Russia and was trying to continue to play the shows on painkillers, but was eventually forced to leave the tour.
Aldrich's only studio recording with Dio was 2002's "Killing the Dragon," after which he toured with the group before leaving to join the touring lineup of Whitesnake.
Source: "Dio To Begin Work On New Album In January" blabbermouth.net 29 November 2005
Tuossa on vähän juttua tulevaisuuden suunnitelmista. On kunnioitettavaa, miten vanha mies jaksaa tehdä töitä ja kiertää maailmaa vuodesta toiseen.
The current Dio touring lineup includes guitarist Doug Aldrich (Whitesnake), who has been filling in for an injured Craig Goldy since early October. Craig was previously said to have hurt his arm while touring Russia and was trying to continue to play the shows on painkillers, but was eventually forced to leave the tour.
Aldrich's only studio recording with Dio was 2002's "Killing the Dragon," after which he toured with the group before leaving to join the touring lineup of Whitesnake.
Source: "Dio To Begin Work On New Album In January" blabbermouth.net 29 November 2005
Tuossa on vähän juttua tulevaisuuden suunnitelmista. On kunnioitettavaa, miten vanha mies jaksaa tehdä töitä ja kiertää maailmaa vuodesta toiseen.
Olen täysin samaa mieltä, toivottavasti Helsingissä olisi sama.Sentinel wrote:Kyllä näyttää tuo settilista (vaiko pätkä siitä), niin ihan helevetillisperkeleellisen hyvältä, nam!
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
-
- Bugstomper
Pekelle tietoksi että minä ja Mercenary tullaan ainaski täältä lännen suunnasta. Ehkä tiesitkin jo (mainitsikohan tuo soturi siitä aiemmin jossain), mutta nytpähän ainaski tiedät varmasti
. Minä olen kuski, mikä tarkoittaa sitä, että keikka tulee katsottua hyyyyvin tarkasti.

On olemassa viidenlaista musiikkia; huonoa, keskivertoa, hyvää, helevetin hyvää. Ja sitten on Maiden...
-
- Kärpästen Herra
Häjyn kanssa olemme asiaa käsitelty tuolla lökö-sivuillaSentinel wrote:Pekelle tietoksi että minä ja Mercenary tullaan ainaski täältä lännen suunnasta. Ehkä tiesitkin jo (mainitsikohan tuo soturi siitä aiemmin jossain), mutta nytpähän ainaski tiedät varmasti. Minä olen kuski, mikä tarkoittaa sitä, että keikka tulee katsottua hyyyyvin tarkasti.

Kiva nähdä sinutkin sitten! Menen mun vanhan kaverin luoksen yöksi ja hänen kanssaan olen liikenteessä Maiden-Dio fani on hänkin ja samaa ikäluokkaa, joten varmasti juttua lentää yhdessäkin.
Into Iron Maiden Since 1983
-
- Crusader
Kuten tarkkakorvaisimmat ovat jo pystyneet päättelemään, saavun Helsinkiin. Minut voi bongata eturivistä, josta heittelen pienemmät pois tieltä, jos satun hieman myöhemmin saapumaan.
Mikä on aivan mahdollista, koska samalle päivälle pukkaa toinen livekeikka. Poikani Alex 3v 10kk ja Otto 1v 8kk esiintyvät klo 18 Porvoon pikkukirkossa päiväkodin kuorossa. Pakko käydä tsekkaamassa, onko falsetti kunnossa, kuten isällään
Eikä ole sen jälkeen yhtään kiire Hesaan, eipä ei. No koskapa ei olisi.
Mikä on aivan mahdollista, koska samalle päivälle pukkaa toinen livekeikka. Poikani Alex 3v 10kk ja Otto 1v 8kk esiintyvät klo 18 Porvoon pikkukirkossa päiväkodin kuorossa. Pakko käydä tsekkaamassa, onko falsetti kunnossa, kuten isällään

Nykyään melkein kaikki on jännää.
Moneltako te eturiviin pyrkijät ajattelitte mennä jonottamaan Helsingin keikalle? Minunkin olisi ensimmäistä kertaa tarkoitus päästä eturiviin. Tosin jonottamaan ehdin varmaan aikaisintaan klo 17.
Edit: Settilista Tanskasta:
http://www.ronniejamesdio.com/forum/vie ... php?t=1980
Tuollainen setti siis saadaan todennäköisesti myös Suomessa.
Edit: Settilista Tanskasta:
Tuollainen setti siis saadaan todennäköisesti myös Suomessa.
Last edited by Wasted on Sun Dec 04, 2005 13:11, edited 1 time in total.
-
- Crusader
^Ajattelin tulla, ennenkuin Heep aloittaa. Voimalla ja tyylillä eturiviin, ei ole tarkoitus jonottaa.
No jaa. Rivien välistä lukijat varmaan jo aavistivatkin, ettei vanha nyt ihan kaikkeen rupea. Eiköhän mun asemapaikkani ole n. miksauspöydän paikkeilla, siellä kun on yleensä parhaat soundit ja tilaa omille koreografioille
No jaa. Rivien välistä lukijat varmaan jo aavistivatkin, ettei vanha nyt ihan kaikkeen rupea. Eiköhän mun asemapaikkani ole n. miksauspöydän paikkeilla, siellä kun on yleensä parhaat soundit ja tilaa omille koreografioille

Nykyään melkein kaikki on jännää.
-
- Manowarrior
Minä sanon nyt omia "mietteitäni" tuohon jonottamiseen, josta yläpuolella Wasted kyselee.
Listaan kauanko olen jonottanut ja mikä oli paikkani:
Judas Priest, 0.5h, toinen rivi keskellä
Iron Maiden, 7.15h, eturivin keskellä, toisena hallissa
Motörhead, 3h, eturivin keskellä
Children of Bodom, n.1.5h, eturivin keskellä
Helloween, n.2.5h, eturivin keskellä
Eli: se jonottaminen on turhaa. aivan turhaa, vaikka itse olenkin aina jonottamassa.
sanottakoon nyt tuoreimpana muistissa oleva esimerkki:
Zapper, Hese, Dante ja Graphics tuli Helloweenin keikalla moikkaamaan, muistaakseni toisen lämppärin jälkeen. Punkivat kauhean ihmislauman läpi ja jäivät sinne eteen. ainakin Zapper ja Hese tais sitten olla eturivissä koko keikan.
Että, jonottaminen on turhaa. aina sinne pääsee, jos on mennäkseen.
Mulle tuo jonottaminen on enemmänkin sellanen, että se on "hauskaa" (olen ihan kieroutunut) ja sillä vähän niinkuin ansaitsee paikkansa.
Riippuu siis toosi paljon siitä millasta se muu väki on ja miten uskallat mennä.
(tosi offtoppic, kun en itse keikalle ole tulossa)
Listaan kauanko olen jonottanut ja mikä oli paikkani:
Judas Priest, 0.5h, toinen rivi keskellä
Iron Maiden, 7.15h, eturivin keskellä, toisena hallissa
Motörhead, 3h, eturivin keskellä
Children of Bodom, n.1.5h, eturivin keskellä
Helloween, n.2.5h, eturivin keskellä
Eli: se jonottaminen on turhaa. aivan turhaa, vaikka itse olenkin aina jonottamassa.
sanottakoon nyt tuoreimpana muistissa oleva esimerkki:
Zapper, Hese, Dante ja Graphics tuli Helloweenin keikalla moikkaamaan, muistaakseni toisen lämppärin jälkeen. Punkivat kauhean ihmislauman läpi ja jäivät sinne eteen. ainakin Zapper ja Hese tais sitten olla eturivissä koko keikan.
Että, jonottaminen on turhaa. aina sinne pääsee, jos on mennäkseen.
Mulle tuo jonottaminen on enemmänkin sellanen, että se on "hauskaa" (olen ihan kieroutunut) ja sillä vähän niinkuin ansaitsee paikkansa.
Riippuu siis toosi paljon siitä millasta se muu väki on ja miten uskallat mennä.
(tosi offtoppic, kun en itse keikalle ole tulossa)
^ Kiitos hyvästä vastauksesta. Täytyy varmaan raahautua paikalle jonkin verran ennen ovien avautumista. Itselläni ei kyllä ole tarvittavaa röyhkeyttä tai kokoa tunkeutua ihmismassan läpi eturiviin, joten täytyy vaan olla paikalla ennen kuin kaikki eturivin paikat on ehditty varata.
Tää on kyllä kova suoritus!Voimanorja wrote:Iron Maiden, 7.15h, eturivin keskellä, toisena hallissa
Ihan sama mitä loppu setissä tulee, jos vain tuo avaus biisi pysyy samana.Wasted wrote:Edit: Settilista Tanskasta:
Tuollainen setti siis saadaan todennäköisesti myös Suomessa

-
- Hell Rat
Me kaverin kaa mennään varmaa melkei heti hallille ku päästää koulusta, 14:45 päästää koulusta, siitä himaan ja sitte hallille. Hallilla ollaan joskus 16:30-17:30
Ja sitte tosta jonottamisesta: Kaveri jonotti 12 tuntii Sabbathin keikalle viime kesänä
se sano et oli iha turhaa
:D
Edit: Musta tuntuu että eka-kolmannelle riville pääsee vaikka tulis vasta ku Heeppi alottaa
Ja sitte tosta jonottamisesta: Kaveri jonotti 12 tuntii Sabbathin keikalle viime kesänä

Edit: Musta tuntuu että eka-kolmannelle riville pääsee vaikka tulis vasta ku Heeppi alottaa

Minäkin joudun suoraan koulusta juoksemaan hallille, muistaisko joku millä ratikalla pääsee keskustasta hallille, kun itsellä on viime ratikkareissusta hieman hämärät muistikuvatHöyste wrote:Me kaverin kaa mennään varmaa melkei heti hallille ku päästää koulusta, 14:45 päästää koulusta, siitä himaan ja sitte hallille. Hallilla ollaan joskus 16:30-17:30
Ja sitte tosta jonottamisesta: Kaveri jonotti 12 tuntii Sabbathin keikalle viime kesänäse sano et oli iha turhaa
:D

Ja jonottamisesta, meikäläinen jonotti Sabbathiin 3,5h ja turhaa se ei todellakaan ollut. Eturivissä sain tähän astisen elämäni parhaan keikkakokemuksen

|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|
|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|
www.ytv.fi <-- reittiopas käyttöönozz3 wrote: Minäkin joudun suoraan koulusta juoksemaan hallille, muistaisko joku millä ratikalla pääsee keskustasta hallille, kun itsellä on viime ratikkareissusta hieman hämärät muistikuvat![]()

Nyt puhut täyttä asiaa. Pelkästään tuon kyseisen avausbiisin takia voisin maksaa keikasta täyden lipunhinnan, vaikka sen jälkeen soitettaisiin itselleni vähemmän mieluisia kappaleita. Tosin, nythän tuo settilista näyttää muutenkin varsin herkulliselta.poolrules wrote:Ihan sama mitä loppu setissä tulee, jos vain tuo avaus biisi pysyy samana.Wasted wrote:Edit: Settilista Tanskasta:
Tuollainen setti siis saadaan todennäköisesti myös Suomessa