Testament
Moderator: The Killer Krew
Ostin eilen tuon uuden dvd:n ja kyllä kannatti! Kuvanlaatu ja soundit ovat hyvät ja settilistasta ei heikkoa lenkkiä löydy. Soitto kulkee ja meininki on kova koko ajan. Skolnick varsinkin osoittaa olevansa yksi maailman parhaista kitaristeista ja Chuck Billy on yksinkertaisesti äijä. Kyllä tämä on varsinkin bändin faneille pakko-ostos ja toki myös muillekin.
DVD:tä en hankkinut, mutta mietteet CD-versiosta hieman DVD:hen limittäytyen voi tutkailla halutessaan täältä, Testamentin Live In Londonin oltua kuitenkin pienistä ristiriitaisuuksistaan huolimatta melkoisen myönteinen tapaus.
| http://www.inferno.fi" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.imperiumi.net" onclick="window.open(this.href);return false; |
^^ Ihan hyvä arvostelu, samaa mieltä ton suppeuden suhteen. Paitsi että rummuissa on John Tempesta Practiseen saakka.
Mielestäni olisi voinut olla enemmän materiaalia Practiselta ja Souls Of Blackiltä, ja dvd:llä muitakin ekstroja kuin se haastattelu. Saundit on hyvät, sen lyhyen ajan mitä olen Testamenttiä kuunnelut, olen aina pitänyt rumpusaundeista.
Edit. Jos Akiman aikaa on, niin ota Demonic arvosteluun. Olisi hauska kuulla minkäläistä Hoglanin rumpalointi on Testamentissä. Jotenki oon alkanut Deathin kautta pitämään teknisyydestä.

Mielestäni olisi voinut olla enemmän materiaalia Practiselta ja Souls Of Blackiltä, ja dvd:llä muitakin ekstroja kuin se haastattelu. Saundit on hyvät, sen lyhyen ajan mitä olen Testamenttiä kuunnelut, olen aina pitänyt rumpusaundeista.
Edit. Jos Akiman aikaa on, niin ota Demonic arvosteluun. Olisi hauska kuulla minkäläistä Hoglanin rumpalointi on Testamentissä. Jotenki oon alkanut Deathin kautta pitämään teknisyydestä.
-
- Paholainen
Oikein. Ja arvauksia onko Live In London katsottu?Jeeves wrote:Väärin. Christian on ihan helvetin kova basisti. En pahemmin ole kuullut DiGiorgion soittoa, mutta ei se kuitenkaan muuttaisi melipidettäni Gregistä. Jos et usko, katso Live In London.The Exorcist wrote:on Greg Christian melkoisen mitäänsanomaton basisti.

On kovin DVD mikä on tullut vähään aikaan hankittua, koko bändi painaa menemään helvetin kovalla tatsilla. Alex "harmaahapsi" Sckolnikin soittoa on helvetin ilo katsella, samoin Louie Clementen rumpuryskäystä. The Haunting, Into The Pit sekä The New Order jyräävät, Electric Crown oli iloinen yllätys.
Deathin Live In LA:n jälkeen jo nyt eniten soittimessa pölissyt live-tallenne. Vastikään ostettu Anthraxin Alive2 jäi hyllyyn vaikkei sekään huono ollut, päinvastoin. N.F.L!
Small green aliens scuttled out of his path, fearsome Martian warriors would not meet his gaze and the air froze when he croaked in his dark gravelly voice; "A pint of bitter Please mate".
-
- Bändäri
Testament
Bändin keikka kesällä Tuskassa oli kova ja sen takia oli tarkoitus Live in London hankkia, mutta sitten luin niin paljon huonoja arvioita että en viitsinyt sitä ostaa.Mutta olette sitä kehunut niin paljon, niin jospa tuon nyt kuitenkin ostaisi.
Re: Testament
Viitsisitkö laittaa linkkejä näihin huonoihin arvosteluihin, kerta niitä on niin paljon. Itse olen yhden lukenut ja sieltä dvd sai 4/5, huono vai?daughter_of_slaughter wrote:Bändin keikka kesällä Tuskassa oli kova ja sen takia oli tarkoitus Live in London hankkia, mutta sitten luin niin paljon huonoja arvioita että en viitsinyt sitä ostaa.Mutta olette sitä kehunut niin paljon, niin jospa tuon nyt kuitenkin ostaisi.
Tulipa hankittua tuo Live in London DVD tuossa viikonloppuna ja kertakatselun perusteella ihan pätevä julkaisu on kyseessä. Soittokin toimii mallikkaasti vaikka alkupäässä on ehkä hienoista jäykkyyttä havaittavissa. Alex Scolnick tosin näyttää hieman liikaa sinne lavalle kuulumattomalta (ei, tämä ei johdu lyhyestä tukasta), mutta soittohan sujuu varsin mallikkaasti.
Biisilista onkin sitten täyttä timanttia, ei yhtään heikkoa vetäisyä mukana. Hinta/laatusuhde todella kohdallaan. Kelpo hankinta.
Biisilista onkin sitten täyttä timanttia, ei yhtään heikkoa vetäisyä mukana. Hinta/laatusuhde todella kohdallaan. Kelpo hankinta.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Bändäri
Re: Testament
Sori, nyt sekoitin kokonaan DVD ja CD arviot. Levyjen soundeja on nimittäin haukuttu joissain arvioissa.Ja anteeksi kun en vieläkään mitään linkkejä saa tähän aikaiseksi.Ipe wrote:Viitsisitkö laittaa linkkejä näihin huonoihin arvosteluihin, kerta niitä on niin paljon. Itse olen yhden lukenut ja sieltä dvd sai 4/5, huono vai?daughter_of_slaughter wrote:Bändin keikka kesällä Tuskassa oli kova ja sen takia oli tarkoitus Live in London hankkia, mutta sitten luin niin paljon huonoja arvioita että en viitsinyt sitä ostaa.Mutta olette sitä kehunut niin paljon, niin jospa tuon nyt kuitenkin ostaisi.
http://testamentlegions.com/KTULU wrote: Pitääpi nyt hiukan tökerösti kysyä että onko Chuck Billy vielä läski?
Tuolta voisi löytää kuvia.
Juu tänään kotona katselin mutta jostain oudosta syystä en niitä pystynyt katsomaan. Miten se muuten alkoi tuohon malliin lihomaan?scorpions wrote:http://testamentlegions.com/KTULU wrote: Pitääpi nyt hiukan tökerösti kysyä että onko Chuck Billy vielä läski?
-
- Paholainen
Eiköhän Jenkkimallin ruokakulttuuri ole ajanut asiansa.KTULU wrote:Juu tänään kotona katselin mutta jostain oudosta syystä en niitä pystynyt katsomaan. Miten se muuten alkoi tuohon malliin lihomaan?scorpions wrote:http://testamentlegions.com/KTULU wrote: Pitääpi nyt hiukan tökerösti kysyä että onko Chuck Billy vielä läski?

Small green aliens scuttled out of his path, fearsome Martian warriors would not meet his gaze and the air froze when he croaked in his dark gravelly voice; "A pint of bitter Please mate".
-
- Azazel
Mulla on ostoslistassani Practice What You Preach ja The Legacy. Nyt kumminkin Ktulun kanssa puhellessa kävi ilmeiseksi, että hepun mielestä kumminkin The New Order on selvästi parempi hankinta kuin The Legacy. Kiistatapaus - turvauduttava THE RAUTANEITO TEAM:n mielipiteisiin?
Eli pitääkö Straton vaihtaa ostoslistan The Legacy New Orderiin?
Yhtään albumia en vielä omista.
ps. Live in London oli aivan helvetin-kova!
Eli pitääkö Straton vaihtaa ostoslistan The Legacy New Orderiin?
Yhtään albumia en vielä omista.
ps. Live in London oli aivan helvetin-kova!
-
- Taka-ampuja
-
- Taka-ampuja
^Tai sitten ostat First Strike Still Deadlyn, jossa on kahden ekan levyn, eli juuri Legacyn ja New Orderin, biisejä soitettu uusiksi. Paaaljon paremmat soundit, parempi kokoonpano ja muutenkin biiseissä on munaa 666 kertaa enemmän kuin alkuperäisissä. DiGiorgiokin vielä bassottelemassa, joten mitä vielä odotat? Buy or die!
"Darkness falls...
Penetrating my balls!"
Penetrating my balls!"
-
- Taka-ampuja
Vitut ole. Ei se DiGiorgio sentään tuossa tapauksessa pistä alkuperäisiä levyjä paremmankuuloiseksi eikä tuo uudestaansoitettu levy ole yhtään mitään verrattuna alkuperäisiin. Mun mielestä The Legacyllä on ihan helvetin hyvät kasarisoundit.Sugar Daddy wrote:^Tai sitten ostat First Strike Still Deadlyn, jossa on kahden ekan levyn, eli juuri Legacyn ja New Orderin, biisejä soitettu uusiksi. Paaaljon paremmat soundit, parempi kokoonpano ja muutenkin biiseissä on munaa 666 kertaa enemmän kuin alkuperäisissä. DiGiorgiokin vielä bassottelemassa, joten mitä vielä odotat? Buy or die!
Bändihän on livenä melkoinen killeri kyllä.
Sacrificing lives with apathy
torturing their captives ruthlessly
misery and anguish, morbid pleas
forgotten ghastly atrocities
-
- Taka-ampuja
-
- Hell Rat
Multa löytyy Live In London, jonka hankin parisen viikkoa sitten. On aivan tajuttoman kova live, joka taas muistutti minua Testamentista. Nimittäin tuli talvella lainattua kirjastosta First Strike Still Deadly, ja kyllä potki lujaa. Klassikkobiisit uudelleen äänitettyinä ---> toimii. En ole kuitenkaan kuullut varsinaisia studioalbumeita vielä, mutta ne tulevat löytämään tiensä hyllyyni. Ostettavana vähintään tuo FSSD, The Legacy, The New Order ja Practice What You Preach.
-
- Taka-ampuja
Nykyään on sairaalasoundit kovin yleinen tauti uusissa levyissä. Ah, ollapa 80-luvulla vieläkin ja kaikkine näine levyineen ja tietoineen.Sugar Daddy wrote:^Pöh, ne soundit on ihan lepsut. Ihan silkkaa tissinläpsyttelyä. Nykyään soundeissa on munaa vaikka muille jakaa. Miksi teidän pitää jäädä sinne 80-luvulle?
Sacrificing lives with apathy