High Live olisi tosi hyvä ostos. Sisältää parhaat biisit Master Of The Ringsiltä ja Time Of The Oathilta. Better Than Raw on toinen, jota suosittelisin.Zokka wrote:Onko Helloweenilla muuten ainuttakaan live-levyä?
Sit toisekseen, mitä levyjä suosittelette jos on nyt keeperit?
Helloween / Kiske
Moderator: The Killer Krew
-
- Viikonloppusoturi
Music is like a sunrise for me
It`s joyful like a trip in a time machine
It`s like coming home
It`s joyful like a trip in a time machine
It`s like coming home
-
- Rautaneito IRC Crew
Toi High Live on pirun hyvä live kattaus bändin setistä. Tuosta Live in The U.K:sta on kaksi versiota liikkeellä, joka nauhoitettiin Keeper pt.2 kiertueella, ja sisältääkin melkein pelkästään keeppereiden biisejä. Kumpikin kannattaa hankkiaBrain Damage wrote:Helloweenilta on ilmestynyt kaksi livelevyä. Live In The U.K. ja High Live.Zokka wrote:Onko Helloweenilla muuten ainuttakaan live-levyä?
Sit toisekseen, mitä levyjä suosittelette jos on nyt keeperit?

Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
-
- Manowarrior
Äkkiä äkkiä äkkiä.
Eli multa puuttuilee Mr. Torture.
Koneella se juuri oli, mutta nyt se on "häipännyt" mun koneen musiikki inventaarioiden aikana eikä levyäkään vielä tullut, vaikka piti!
Eli tarttisin biisin.
Jos kellään linkkiä jonnekin mistä saisin imutettua?
Vois antaa.
(Keikkaa varten on vähän sanoja tarkoitus opiskella ja muutenkin kuunnella ainakin pariin kertaan tämä biisi)
Koneella se juuri oli, mutta nyt se on "häipännyt" mun koneen musiikki inventaarioiden aikana eikä levyäkään vielä tullut, vaikka piti!

Eli tarttisin biisin.
Vois antaa.
(Keikkaa varten on vähän sanoja tarkoitus opiskella ja muutenkin kuunnella ainakin pariin kertaan tämä biisi)
Voit uskoo että kukaan ei tuu sua neuvomaan kuinka waretat biisin/biisejä. Syytä postimiestä ja/tai levykauppaa ettei oo toimittanut sulle dark ride levyä.Voimanorja wrote:Äkkiä äkkiä äkkiä.
Koneella se juuri oli, mutta nyt se on "häipännyt" mun koneen musiikki inventaarioiden aikana eikä levyäkään vielä tullut, vaikka piti!![]()
Eli tarttisin biisin.
Vois antaa.
Biisin sanat löytyy täältä josta löytyy myös muidenkin biisien sanoitukset. Sieltä vaan opettelemaan.Voimanorja wrote:(Keikkaa varten on vähän sanoja tarkoitus opiskella ja muutenkin kuunnella ainakin pariin kertaan tämä biisi)
-
- Rautaneito IRC Crew
En sano enempä tällä kertaa, mutta oli aivan helvetin mahtava keikka. Itse ihan fiiliksissä koko keikan ja niin taisi olla IC:kin. Tuli pompittua ja Riehuttua sekä kiljuttua niin maan pirusti. Katotaan jos tekis syväluotaavamman analyysin myöhemmin.
Nurse Them Feed Them Kill Them
Juuh, oli kyllä aivan prkln kova keikka. Saas nähä jos sitä eksyisi tampereella kanssa katsomaan, kun kerran kyytikin järjestyisi. Tarttui keikalta markuksen ja weikin plektrat mukaan. Ja tuli vielä pokattua yks mimmikin kaiken lisäksi keikalta, kyllä metallimusa vain kannattaa
Nosti kyllä tämä keikka deriksen arvostusta ihan vitusti meikäläisen kohdalla.

-
- Berserkki
Voi hemmetin hemmetti kun syö miestä, pakko päästä todistamaan omalla listalla 3 kovinta bändiä livenä. Tuskin ihan heti uutta chänssiä tulee eikä ainakaan tällä Keeper teemalla. Lippupalvelussa näkyi olevan vielä lippuja Treen keikalle, saisikohan niitä ostettua vielä jostain lippupalvelun myyntipisteistä?
Edit: Tuskin tosiaan Seinäjoen Matkalippu on auki sunnuntaisin mutta voiko maanantaina vielä ostaa lippuja jos niitä on jäljellä?
Edit: Tuskin tosiaan Seinäjoen Matkalippu on auki sunnuntaisin mutta voiko maanantaina vielä ostaa lippuja jos niitä on jäljellä?
-
- Crusader
Siinähän me pompittiin perätysten, terveisiä vaan kaikille joiden kanssa turisin. Hieno keikka ja mahtava fiilis, yleisöä oli lähes täysi tupa ja meininki sen mukainen. Mä laitan myöhemmin kanssa kattavammat kommentit, kritiikin keraPentelesh wrote:En sano enempä tällä kertaa, mutta oli aivan helvetin mahtava keikka. Itse ihan fiiliksissä koko keikan ja niin taisi olla IC:kin. Tuli pompittua ja Riehuttua sekä kiljuttua niin maan pirusti. Katotaan jos tekis syväluotaavamman analyysin myöhemmin.

Pikkasen on kyllä hartianseutu hakusessa, olis jaksanut pomppia, mutta kun ei pystynyt kunnolla yläselän kipeytymisen vuoksi. Onneksi on lähete fysikaaliseen, että voi jatkossa antaa kaikkensa.
" We´ve got the Power, we are Divine
We have the Guts, to follow the Sign "
Indeed.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
Pakko sanoa vain että saatanan kova keikka. Aluksi seisoskelin keskellä kenttää muutaman rivin päästä lavasta ja ensimmäisen kappaleen aikana tapahtui vaikka mitä pitääkin: kuristavia ihmisiä ja vellomista paikasta toiseen ja tietysti kaatuilua. Lähdin jossain vaiheessa sivummalle, josta pääsin sittemmin vielä lähemmäs lavaa. Petyin vain siihen, että pojat eivät tulleet kättelemään keikan jälkeen - mää niin odotin, että Andia olisi saanut kätellä.
Myös Andin (?) tupakkakotelo kävi hyppysissäni, mutta heitin menemään kun oli niin satunnaisen näköinen tuotos. Myöhemmin sain muutamalta kaverilta, jotka olivat löytäneet sen, kuulla asiasta. Ei kuitenkaan potuttanut, etten tätä keräilyharvinaisuutta saanut, kun olin löytänyt n. minuuttia aikaisemmin Saschan plektran jonotusalueen lattialta. Talk about luck?
Pakko sanoa vielä, että Andi on todellinen Äijä. Suosikkilavaesiintyjä, jonka esitystä jää vain tapittamaan. Hauska ja iloinen kaveri, ja laulaa loistavasti. Pakko fanittaa
Ja ne sooloilut 
Myös Andin (?) tupakkakotelo kävi hyppysissäni, mutta heitin menemään kun oli niin satunnaisen näköinen tuotos. Myöhemmin sain muutamalta kaverilta, jotka olivat löytäneet sen, kuulla asiasta. Ei kuitenkaan potuttanut, etten tätä keräilyharvinaisuutta saanut, kun olin löytänyt n. minuuttia aikaisemmin Saschan plektran jonotusalueen lattialta. Talk about luck?

Pakko sanoa vielä, että Andi on todellinen Äijä. Suosikkilavaesiintyjä, jonka esitystä jää vain tapittamaan. Hauska ja iloinen kaveri, ja laulaa loistavasti. Pakko fanittaa

Fuck you asshole!Karpaasi wrote: Ei kuitenkaan potuttanut, etten tätä keräilyharvinaisuutta saanut, kun olin löytänyt n. minuuttia aikaisemmin Saschan plektran jonotusalueen lattialta. Talk about luck?![]()

No ei, mutta keikkahan oli aivan pirun kova. Bändi ja yleisö olivat aivan tulessa, pakko sanoa. Settikin oli kutakuinkin loistava, kohokohtina koko keikan ajalta oikeestaan kaikki kappaleet. Itse roikuin siinä keskellä kakkos- ja kolmosriveillä, mutta vimpan kappaleen ajaksi pääsin jopa eturiviin.Myös loistavaa läppää lenteli koko keikan aikana, kyllä Hellojen pojat osaa huumorin vaativan lajin. Plussaa myös ruotsalaisille lämppäreille The Storytellersille, he heittivät kanssa mainion keikan. Bloodpit olikin pystyyn kuollutta kurasontaa.
Että kiitoksia vain bändille ja yleisölle!
EDIT: Ja vaikka Kaapelitehdasta on aina heikoista saundeistaan moitittu, niin viime iltana saundit toimivat aivan mainiosti eritoten Hellojen aikaan. Lämppäreillä saundit olivat vähän kumisevia, mutta niinhän se melkein aina muutenkin on. Itse pidin Kaapelitehdasta muutenkin varsin toimivana keikkapaikkana.
Joo tosiaan itse olen ainakin valmis lähtemään Tampereelle. Oli kyllä sen verran mahtava keikka. En sitten tiedä toiminko jotenkin epäkohteliiasti kentällä, koska intron aikana olin vielä vessassa ja ensimmäisen biisin jälkee eturivissä.Graphics wrote:Ei ole kyllä sanoja, jumalaton veto! Korvissa soi, olo on väsynyt, mutta onnellinenJa Weikathin pleku taskussa
Niin, ja Hese, Iivis, Zapper sitten lähtee huomenna manseen mukaan
Oli mukava nähdä rautaneitolaisia, terveisiä vaan Makelle myös.

EDIT: Tuli vahingossa spoilattua settiä, niin toivottavasti kovin moni ei sitä ehtinyt nähdä.
Last edited by Zapper on Sun Nov 27, 2005 15:50, edited 1 time in total.
Oliko raudat messissä?Iron Constable wrote:Siinähän me pompittiin perätysten, terveisiä vaan kaikille joiden kanssa turisin. Hieno keikka ja mahtava fiilis, yleisöä oli lähes täysi tupa ja meininki sen mukainen. Mä laitan myöhemmin kanssa kattavammat kommentit, kritiikin keraPentelesh wrote:En sano enempä tällä kertaa, mutta oli aivan helvetin mahtava keikka. Itse ihan fiiliksissä koko keikan ja niin taisi olla IC:kin. Tuli pompittua ja Riehuttua sekä kiljuttua niin maan pirusti. Katotaan jos tekis syväluotaavamman analyysin myöhemmin.Juu juu, kyllä sanomistakin löytyy, vaikka kokonaisuuden huomioiden aika vähän.
Pikkasen on kyllä hartianseutu hakusessa, olis jaksanut pomppia, mutta kun ei pystynyt kunnolla yläselän kipeytymisen vuoksi. Onneksi on lähete fysikaaliseen, että voi jatkossa antaa kaikkensa.
" We´ve got the Power, we are Divine
We have the Guts, to follow the Sign "
Indeed.

Eihän sun kanssa uskalla lähteä mihinkään prkle, mies kun on kuitenkin tyyliin joku Shields- Lain varjossa

Nuorimmille: Sitä kuuluisaa läpänheittoa
Iron Constablelle: Todellakin läpänheittoa!!!

"To be alive is more than just breathing"
Joo-o oli varsin tiukka setti Hellolta. Kajareista kylläkin hävisi tehot heti ensimmäisen tykityksen jälkeen. Päitä vadille! Onneksi saivat sen toimimaan lopulta...
Rumpu-ja kitarasoolot olivat aika hilpeitä.
Rautaneitolaisia tuli tavattua sellainen puolentusinaa. Ja hyvät paskanjauhannat oli pöytäseurueessamme.
Rumpu-ja kitarasoolot olivat aika hilpeitä.
Rautaneitolaisia tuli tavattua sellainen puolentusinaa. Ja hyvät paskanjauhannat oli pöytäseurueessamme.

Juuh, järkkäilin itselleni systeemit siihen kuntoon että Tampere & Helloween here I cumGraphics wrote:Ei ole kyllä sanoja, jumalaton veto! Korvissa soi, olo on väsynyt, mutta onnellinenJa Weikathin pleku taskussa
Niin, ja Hese, Iivis, Zapper sitten lähtee huomenna manseen mukaan
Oli mukava nähdä rautaneitolaisia, terveisiä vaan Makelle myös.

Perkules kun porukka hehkuttaa keikaa oikein urakalla. Pitää nyt toivoa, että huomenna tulee Tampereelle kunnolla porukka, niin saadaan hjuva fiilis sielläkin.
Tuli eilen tehtyä hieman tiliä ravien puolella, niin myynti kojuakin pääsee rankaisemaan ihan kunnolla. Eli kertokaapas eilen keikalla olleet millaiset hinnat oli t-paita, pitkähihainen, huppari rintamalla.
Tuli eilen tehtyä hieman tiliä ravien puolella, niin myynti kojuakin pääsee rankaisemaan ihan kunnolla. Eli kertokaapas eilen keikalla olleet millaiset hinnat oli t-paita, pitkähihainen, huppari rintamalla.
-
- Berserkki
Täältä voit lueskellaThe Hellion wrote:Olisikohan missään päin settilistaa tarjolla? Jos löytyy niin älkää nyt tähän heittäkö ettei mene Treen keikalle menijöiden ylläri piloille.
Plussaa on muuten pakko antaa ulosannista. Derisin vaatetus oli aivan mahtava, takit + paidat koko show'n läpi herättivät ostohoukutusta, ja ne housut
sääli etten soita missään bändissä, muuten haluaisin kyllä sellaiset byxat. Tyylikäs kaveri muutenkin. Oikeasti viihdyttävää vielä katsoa miehen lavashow'ta, kun on koko ajan jotain lyriikoihin liittyvää toimintaa tapahtumassa.
Rumpalin shortsit ja riehuminen
Alku oli muuten aivan mielettömän komea: en ollut odottanut että setti alkaisi vielä, mutta ensimmäisen kappaleen aivan alku oli kyllä karvoja nostattavan tyylillä tehty
Ei, pakko Helloweenin olla se mun bändi. Parasta.

Rumpalin shortsit ja riehuminen

Ei, pakko Helloweenin olla se mun bändi. Parasta.
T-paita oli 20 € ja pitkähihainen taisi olla 25 €. Hupparista en ole varma. Tuli itsekin ostettua t-paita tolla Keeper Of The Seven Keys - The Legacy -kuvalla.poolrules wrote: Tuli eilen tehtyä hieman tiliä ravien puolella, niin myynti kojuakin pääsee rankaisemaan ihan kunnolla. Eli kertokaapas eilen keikalla olleet millaiset hinnat oli t-paita, pitkähihainen, huppari rintamalla.
Batic-paita, eli t-paita (L ja XL kokoja) jossa on kuvioitu kangas (tummanpunainen kangas, jossa mustia kuvioita siellä täällä ja keskellä kirkkaat kurpitsasilmät ja -suu ja takana Helloween-teksti) maksoi 25€ ja sen ostin mukaan... ja muuta en sitten lumoissani huomannut.Zapper wrote:T-paita oli 20 € ja pitkähihainen taisi olla 25 €. Hupparista en ole varma. Tuli itsekin ostettua t-paita tolla Keeper Of The Seven Keys - The Legacy -kuvalla.poolrules wrote: Tuli eilen tehtyä hieman tiliä ravien puolella, niin myynti kojuakin pääsee rankaisemaan ihan kunnolla. Eli kertokaapas eilen keikalla olleet millaiset hinnat oli t-paita, pitkähihainen, huppari rintamalla.