Q/A - Kysy asiantuntijoilta
Moderator: The Killer Krew
-
- Manowarrior
Hell Yeah!
Settilistaa ajattelinkin että on varmaan aikas Early Days kun tuon päivämäärän näin ja sitten että vielä HAMMERSMITH ODEON...
If you gonna die Hammersmith?
If you gonna die Hammersmith - DIE WITH YOUR BOOTS ON
Kiitos miehille tiedosta.
Toivottavasti on hyvä ääniraita.
Settilistaa ajattelinkin että on varmaan aikas Early Days kun tuon päivämäärän näin ja sitten että vielä HAMMERSMITH ODEON...
If you gonna die Hammersmith - DIE WITH YOUR BOOTS ON
Kiitos miehille tiedosta.
Toivottavasti on hyvä ääniraita.
-
- Azazel
-
- Rautakansleri
Mitä maksoit? Onko kyseessä kunnon painettu cd vai vinyyli vai poltettu cd vai mikä helvetti? Tämä buutsi on asiallinen paketti hyvillä soundeilla, jota voi suositella muillekin.Voimanorja wrote:Bootleg tietysti, mutta voiko kukaan antaa vähän enempiä tietoja tästä:
Die With Your Boots On Part I & II
Kiinnostaisi.
Ostaa aion/ostin jo... (odotellessa)
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Rautakansleri
-
- Manowarrior
Tällästä tietoa nyt sain tuotteesta, kun silmillä katsoin:
IRON MAIDEN DIE WITH YOUR BOOTS ON PART 1 & 2 RECORDED LIVE AT HAMMERSMITH ODEON LONDON MAY 26TH 1983 ON THE WORLD PIECE TOUR 10/10 QUALITY PRO RECORDED...
CD1
INTRO/WHERE EAGLES DARE
WRATHCHILD
THE TROOPER
REVELATIONS
FLIGHT OF ICARUS
DIE WITH YOUR BOOTS ON
22 ACACIA AVENUE
THE NUMBER OF THE BEAST
CD2
TO TAME A LAND
PHANTOM OF THE OPERA
HALLOWED BE THY NAME
IRON MAIDEN
RUN TO THE HILLS
SANCTUARY
DRIFTER
PROWLER
Kannet:
Sisältä:
Takaa:
Eli tuollainen paketti.
Pulittaa sain n. 10 €.
EDIT: Sori modet. Kuvat tuli kai? liian isolla. Muokkailkaa jos haluatte.
IRON MAIDEN DIE WITH YOUR BOOTS ON PART 1 & 2 RECORDED LIVE AT HAMMERSMITH ODEON LONDON MAY 26TH 1983 ON THE WORLD PIECE TOUR 10/10 QUALITY PRO RECORDED...
CD1
INTRO/WHERE EAGLES DARE
WRATHCHILD
THE TROOPER
REVELATIONS
FLIGHT OF ICARUS
DIE WITH YOUR BOOTS ON
22 ACACIA AVENUE
THE NUMBER OF THE BEAST
CD2
TO TAME A LAND
PHANTOM OF THE OPERA
HALLOWED BE THY NAME
IRON MAIDEN
RUN TO THE HILLS
SANCTUARY
DRIFTER
PROWLER
Kannet:
Sisältä:
Takaa:
Eli tuollainen paketti.
Pulittaa sain n. 10 €.
EDIT: Sori modet. Kuvat tuli kai? liian isolla. Muokkailkaa jos haluatte.
-
- Rautakansleri
Kiitokset kivoista kuvista! No ei ollut pahan hintainen noin hyvän näköisestä setistä. Ihan tässä alkoi intron fanfaarit soimaan mielessä. Kyseessähän on yksi parhaista koskaan Maidenin käyttämistä introista. Siihen perään konekiväärin tulen saattamana Where Eagles Dare, ja avot!
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Mutta voi maata ja merta, sillä Saatana on laskeutunut teidän luoksenne. Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt. Tässä vaaditaan viisautta, se jolla on ymmärrystä, laskekoon pedon nimen lukuarvon, se on erään ihmisen luku, ja se luku on kuusisataakuusikymmentäkuusi.
Näin mukaillen.
EDIT: Ja kai nyt kaikilla kristillisillä persoonilla on oma raamattu kotonaan?
Sieltä voi tarkistaa, voi olla, ettei toi ihan sanasta sanaan ole, mutta läheltä pitäs liipata.
Näin mukaillen.
EDIT: Ja kai nyt kaikilla kristillisillä persoonilla on oma raamattu kotonaan?

YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Peräruiske
Suomenkielisessä Raamatussa on mainuttu muistaakseni vain tämä osa (ainakin vuoden 1992 versiossa)QazKFD wrote:Tässä vaaditaan viisautta, se jolla on ymmärrystä, laskekoon pedon nimen lukuarvon, se on erään ihmisen luku, ja se luku on kuusisataakuusikymmentäkuusi.
A.k.a rumpali-isti @rumpalit.net&muusikoiden.net
Kyseinen on tallennettu loppuvuodesta 1981. Eikä se ole ainoa, mikä löytyy kyseiseltä "äänitteeltä".El Maco wrote:Latasin (jälleen) DC:stä pari Maidenin biisiä:
Ja myös latasin : Iron Maiden testing Bruce - Killers , onko tämäkin harvinainen?
Harvinainen, no jaa > miten sen ottaa.
Itse arvostan sen aikaista Brucen ääntä yli kaiken, se on jotain turmeltumatonta ja puhdasta sitä itseään.
83-84-86-88-90-03-03-05-05-05-06-06-06-06-06-06-06-07-07-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-09-10-10-10-10-10-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-13-13-13-13-13-14-14
-
- Rautakansleri
-
- Manowarrior
Pertti, mä luulen vähän että CD:stä/mistä vaan ladattu biisi ei ole harvinainen.Pertti Keinonen wrote:Voiko joku DC:stä ladattu biisi olla harvinainen?El Maco wrote:Latasin (jälleen) DC:stä pari Maidenin biisiä: Iron Maiden testing Bruce - Killers , onko tämäkin harvinainen?
Sitten, kymykseen:
Tämä Brucen "Testing tilaisuus" 81 -vuonna.
Onko sitä millään virallisella äänitteellä?
Itse löysin yhden kokoelman internetin syvyyksistä, mutta onkos virallista?
Ei. Ja se Beast sinkun b-puolella oleva Remember Tomorrow livekin on feikki. Biisi kyllä on live, mutta Paul laulaa sen. Brucen laulu on äänitetty jälkeenpäin studiossa sen päälle. Muistaakseni biisin päättyessä kuulee selvästi Paulin kommentit yleisölle. Pitääpä taas pitkästä aikaa kuunnella se...Voimanorja wrote:Sitten, kymykseen:
Tämä Brucen "Testing tilaisuus" 81 -vuonna.
Onko sitä millään virallisella äänitteellä?
Itse löysin yhden kokoelman internetin syvyyksistä, mutta onkos virallista?
1996 - Nummirock | 1998 - Helsingin Jäähalli | 2000 - Ruisrock | 2003 - Hartwall Areena | 2005 - Hartwall Areena | 2006 - Hartwall Areena | 2008 - Olympiastadion | 2010 - Sonisphere | 2013 - Olympiastadion | 2023 - Nokia Areena
Oletko ikinä kuullut yhtyeestä nimeltä Led Zeppelin? DC ei todellakaan ehkä ole se maailman luotettavin lähde, jos sitä nyt edes ylipäätään tulee tukea.El Maco wrote:Latasin (jälleen) DC:stä pari Maidenin biisiä: Communication Breakdown, kuulemma harvinainen... Onko tämä Maidenin biisi vai joku jossa Bruce laulaa?
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Azazel
^ Jälleen kerran Nykäskylän suunnalta kuulutetaan asiaa. Mä käytän itsekin dc++:aa uusiin bändiin tutustuessa yms, ja tarkka saa olla noiden biisien ja nimien aitoudesta. Sehän on jo legenda tällä foorumilla että uusi käyttäjä menee topiskiin haukkumaan Cradle Of Filthin Fear of the darkia.
Mä itse ainakin biisin ladatessa käyn netissä vaikka bändin kotisivulla katsomassa että senniminen biisi todellakin kuuluu diskografiaan ja varmistamassa. Ettei sitten tarvi kysellä foorumilla.
Ja, kuten Herra Keinonen tuossa ilmaisi, ne harvinaisuudet taitavat löytyä jostain DC:n ulkopuolelta, vaikka siinä mp3:ssa lukisikin "RARE!!1" perässä.
Mä itse ainakin biisin ladatessa käyn netissä vaikka bändin kotisivulla katsomassa että senniminen biisi todellakin kuuluu diskografiaan ja varmistamassa. Ettei sitten tarvi kysellä foorumilla.
Ja, kuten Herra Keinonen tuossa ilmaisi, ne harvinaisuudet taitavat löytyä jostain DC:n ulkopuolelta, vaikka siinä mp3:ssa lukisikin "RARE!!1" perässä.
-
- Manowarrior
Tää voi kuulua (taas) luokkaan "tyhmät kysymykset", mutta:
Olen käsittänyt että A Real LIVE One ja A Real DEAD One -levyt ovat kaikissa mahdollisissa painoksissaan harvinaisempia kuin moni muu CD/LP/C-Kassu ja varsinkin jos kyseessä on JAPSI -painos.
Eli, paljonko sanoisitte arvoa A Real LIVE One JAPSI CD:lle?
(selasin "Keräilyhinnasto":n läpi, eikä mainintaa ollut, olen siis voinut käsittää väärinkin)
Olen käsittänyt että A Real LIVE One ja A Real DEAD One -levyt ovat kaikissa mahdollisissa painoksissaan harvinaisempia kuin moni muu CD/LP/C-Kassu ja varsinkin jos kyseessä on JAPSI -painos.
Eli, paljonko sanoisitte arvoa A Real LIVE One JAPSI CD:lle?
(selasin "Keräilyhinnasto":n läpi, eikä mainintaa ollut, olen siis voinut käsittää väärinkin)