Children Of Bodom
Moderator: The Killer Krew
-
- Manowarrior
Suosittelen, olen nyt tänä vuonna nähnyt bändin pari kertaa livenä ja hyvältä tuo vaikuttaa. Kuten olen sanonut aikaisemminkin, en erityisemmin piittaa Alexin örinästä, mutta livenä sekin on ihan ok. Ihan mielellään tuota Nosturissa kuunteli, vaikka taisinkin olla hieman yli-ikäinen joukkoon...Opeth wrote: todella toimivalta näytti tuo bodom:in poikien settilista. Omaksi häpeäkseni en ole vielä ikinä vaivautunut menemään COB:in keikalle. Niin kuin Aces High sanoi, olisi hauska nähdä bändi joskus livenä, on se nyt sen verran vakuuttava yhtye.

-
- Manowarrior
-
- Lentäjä-Ässä
-
- Manowarrior
-
- Viikonloppusoturi
Mikä on kun ei taidot riitä? www.google.com luulisi auttavan tässäkin asiassa.Voimanorja wrote:Kertokaa siis Helwetti se nimi.
sehän on jo selvä että mun meni pieleen, mutta ei teidän siihen kannata tarttua.!
kerrotte sen nimen vaan niin menee hyvin!
Sulle on taidettu aiemmin jo sanoa, että enemmän oma-aloitteisuutta tohon hommaan.
Menee hyvin.
"I'd like to fly, but my wings have been so denied."
Alice in Chains - Down in a Hole
-
- Manowarrior
On etsitty ja ei ole löydetty. Kerro ihmeessä jos itse löysit taitavampana Googlettajana?StormTrooper wrote:Mikä on kun ei taidot riitä? www.google.com luulisi auttavan tässäkin asiassa.Voimanorja wrote:Kertokaa siis Helwetti se nimi.
sehän on jo selvä että mun meni pieleen, mutta ei teidän siihen kannata tarttua.!
kerrotte sen nimen vaan niin menee hyvin!
Sulle on taidettu aiemmin jo sanoa, että enemmän oma-aloitteisuutta tohon hommaan.
Menee hyvin.
-
- Viikonloppusoturi
Okei, my bad
Googletin ja kyllä se tuota Alexia tuppaa antamaan poikkeuksetta. Eli ei se haku ollutkaan niin helppoo (tässä tapauksessa).
Itse kuitenkin luotan Ylen äänilevystön antamiin tietoihin ja eiköhän se oikea vastaus löydykin esim. tuolta.

Itse kuitenkin luotan Ylen äänilevystön antamiin tietoihin ja eiköhän se oikea vastaus löydykin esim. tuolta.
"I'd like to fly, but my wings have been so denied."
Ei sillä siis toista etunimeä ole lainkaan? Pakko tuo on kai uskoa sitten.StormTrooper wrote:Okei, my badGoogletin ja kyllä se tuota Alexia tuppaa antamaan poikkeuksetta. Eli ei se haku ollutkaan niin helppoo (tässä tapauksessa).

Miten sen nyt sanoisi... sanotaan vaikka, että bändi on ihan hyvä. Etenkin kolme ekaa levyä iskee kohtuullisen lujaa. Livenä pidin bändistä tosi paljon; sellaista rymistelyä kelpaa kuunnella ja katsella, etenkin kun on eturivissä aivan suurimpien kaiuttimien vieressä.
Parhaita suomalaisyhtyeitä joka tapauksessa.
EDIT: Piti muuten kysymän, etät mitä genreä Bodom edustaa, on meinaan aina jäänyt tuo vähän epäselväksi?

Parhaita suomalaisyhtyeitä joka tapauksessa.
EDIT: Piti muuten kysymän, etät mitä genreä Bodom edustaa, on meinaan aina jäänyt tuo vähän epäselväksi?
Älkää nyt hyvät ihmiset ruvetko tästä vääntämään, menkää vaikka tuonneihmettelemään. Mikä ihme siinä on, että kaikki pitää kategorisoida? Minun kirjoissani kuitenkin Bodom on enemmän tai vähemmän kuraa.Jeeves wrote:EDIT: Piti muuten kysymän, etät mitä genreä Bodom edustaa, on meinaan aina jäänyt tuo vähän epäselväksi?
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
On muuten tuo Bodomin Something Wild, todella hyvä levy. Levyllä on ehkä yksi huono kappale ja sen Red light in my eyes pt.2. En pidä tuosta kappaleesta yhtään vaikka Red light in my eyes pt.1 ,taas on ehkä levyn parhain biisi Lake Bodomin kanssa. Itse nostaisin tämän levyn Bodomin parhaaksi.
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
Something Wild on paras Bodomin levy, muttei niin hyvä, että sitä omaan levyhyllyyni kaipaisin. Tunnelma on Something Wildilla valttia ja biisimateriaali selvästi tasaisempaa & parempaa kuin muilla bändin levyillä.
Eli käykääpäs ostamassa huuto.netistä pilkkahintaan (myynnissä myös COB:n Follow The Reaper):
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=23747845
(nerokasta alkaa mainostamaan kauppaamiaan levyjä bändin omassa topicissa
)
Eli käykääpäs ostamassa huuto.netistä pilkkahintaan (myynnissä myös COB:n Follow The Reaper):
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=23747845
(nerokasta alkaa mainostamaan kauppaamiaan levyjä bändin omassa topicissa

Bodom on kyllä itseäni alkanut tässä lähiaikoina kiinnostaa ihan eritoten Kitara kuvioiden takia. Itse kun Skittaa soittelen ja olen alkanut kuuntelemaan biisejä soittamisen kantilta, niin kyllä huomaa ainakin Bodomon kannalta että Alexi Laiho on kyllä aika kone. Uskomattoman hienoja riffejä ja ennenkaikkea sooloja. Taisi tulla itselleni jouluksi Bodomin loputkin levyt ostoslistalle.
Ph'nglui Inglw'nafh Cthulhu R'lyeh Wgah'nagl Fthagn!
Ei voi kieltää. Helvetin hieno melodia biisin lopussa.Warheart wrote:Itselleni tuo Red Light In My Eyes pt.2 kuuluu Something Wildin biisien tähtikaartiin Deadnight Warriorin ja Lake bodomin kanssa. Myöskin In the Shadows tykittää kovaa ja loistava fiilistely meininki kyseisen biisin loppu puoliskolla.
Something Wild on levy, mikä vieläkin pääsee sillointällöin mun soittimeen. Kovaa materiaalia
"To be alive is more than just breathing"
-
- Paholainen
Meikäläisenkin mielestä kovin Bodom levy tuo Something Wild, kauttaaltaan tasainen, tosin Touch Like Angel Of Death sekä Lake Bodom kiistattomina helminä. 

Small green aliens scuttled out of his path, fearsome Martian warriors would not meet his gaze and the air froze when he croaked in his dark gravelly voice; "A pint of bitter Please mate".
Mielestäni paras Bodomien levy on Hatebreeder. Hatebreederissä ei ole mielestäni yhtään huonoa tai edes keskinkertaista kipaletta. Siitä löytyy myös ehkä bodomien paras biisi, nimittäin DOWNFALL!! Loistava alkuriffi, loistavat säkeistöt ja kertosäe ja ehdottomasti parhaimmat Alexi soolot mitä olen kuullut!!
-
- Manowarrior
-
- Hang-Around