Paitoja Eddie´s megastoresta

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Ironist-86
Vempare
Vempare

Paitoja Eddie´s megastoresta

Post by Ironist-86 »

Onko porukat tilannu paitoja virallisesta Iron Maiden kaupasta?

Lähinnä sitä että oliko pahat toimituskustannukset ja että kauanko kesti?

Ollaan yhden kaverin kanssa tilaamassa ja mietitään pitäiskö kerätä enemmän sakkia jakamaan postikulut Suomeen jos on isot.
Excuse Me, While I Kill Myself!!
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

Eddiesmegastoresta saa T-paidan hintaan 20 £ . tähän hintaan on valmiiksi laskettu Suomeen saapumis postikulut.
ja kun 8. luokkalaisen matikalla lasketaan että 1 £ on 1.4 € saamme tulokseksi että noin 28 € saa tästä hunajasta pulittaa!
n. 30 päivän postiaikaan saa tyytyä! sitä nopeammin ei heiltä tule! :cry:
(^^^näin minä ymmärrän^^^)

itse olen sieltä tilannut FanClubin ja se sitten tuli ihan joskus 27-29 päivää tilauksen jälkeen että menee aikas nappiin!

ja sitten jos tällä hetkellä on tilailemassa niin niillä on siellä se Megastoren ja FanClubin muutto joten eivät oikein shippaile mitään minnekään! sitten vasta kun saavat kaiken kuntoon! tilauksia kuitenkin voi tehdä normaaliin tapaan mun ymmärryksen mukaan ja senkin että tilasin sen mun Hammersmith paidan tämän muuton aikana!!!

Up the Eddiesmegastore!!!
The Irons
Wimp
Wimp

Post by The Irons »

Hyvä, Voimanorja kun autoit poloista. :)
† So it shall be written, So it shall be done. †
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Itsekin on tullut muutaman kerran ihailtua noita Eddie's Megastoren tuotteita, mutta ei ole raaskinut tilata kun hintaakin on jonkin verran ja toimitusajat tuhottoman pitkiä. Ne Maiden-aiheiset kahvimukit ovat varsinkin tosi hienoja. Kyllä sellaisesta kelpaisi kahvia ryystellä. 8)
The Irons
Wimp
Wimp

Post by The Irons »

Joo ne on kyllä perskutan hienoja. Varsinki se Seventh Son.
† So it shall be written, So it shall be done. †
raatavaneitokainen
Peräruiske
Peräruiske

Post by raatavaneitokainen »

Kerran tilasin paidan kaverin kanssa tuolta. Toimituksessa meni helevetin kauan, ainakin 2 kuukautta. Lupailtiin jotain paljon lyhempää aikaa. Ukko sano että tilaa äitilles sieltä paita sille äitienpäivälahjaks ja samalla tilasin itelle ja kaverille paidat. Pitkän toimitusajan lisäksi lahjaksi tarkoitettu seventh sonin paita oli loppu. Paidan hinta annettiin sentään takaisin. Ne paidat jotka tulivat ovat kyllä hyvälaatuisia. Hommassa on siis pahoja rakoja, mutta rehellisiä sentään ovat siellä toisessa päässä.
Puukiuas on kertakäyttöinen
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

raatavaneitokainen wrote:Kerran tilasin paidan kaverin kanssa tuolta. Toimituksessa meni helevetin kauan, ainakin 2 kuukautta. Lupailtiin jotain paljon lyhempää aikaa. Ukko sano että tilaa äitilles sieltä paita sille äitienpäivälahjaks ja samalla tilasin itelle ja kaverille paidat. Pitkän toimitusajan lisäksi lahjaksi tarkoitettu seventh sonin paita oli loppu. Paidan hinta annettiin sentään takaisin. Ne paidat jotka tulivat ovat kyllä hyvälaatuisia. Hommassa on siis pahoja rakoja, mutta rehellisiä sentään ovat siellä toisessa päässä.
Saanko tiedustella että milloin tämä tapahtui?
siis niinkuin minä vuonna tai jtn???
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Minä olen tilannut monta paitaa eddie´s magestoresta.
Visalla helposti. Toimitusaika oli kyllä joitakin viikkoja. Homma kyllä pelaa ihan luottavasti. No worries 8)
Into Iron Maiden Since 1983
raatavaneitokainen
Peräruiske
Peräruiske

Post by raatavaneitokainen »

Voimanorja wrote:
raatavaneitokainen wrote:Kerran tilasin paidan kaverin kanssa tuolta. Toimituksessa meni helevetin kauan, ainakin 2 kuukautta. Lupailtiin jotain paljon lyhempää aikaa. Ukko sano että tilaa äitilles sieltä paita sille äitienpäivälahjaks ja samalla tilasin itelle ja kaverille paidat. Pitkän toimitusajan lisäksi lahjaksi tarkoitettu seventh sonin paita oli loppu. Paidan hinta annettiin sentään takaisin. Ne paidat jotka tulivat ovat kyllä hyvälaatuisia. Hommassa on siis pahoja rakoja, mutta rehellisiä sentään ovat siellä toisessa päässä.
Saanko tiedustella että milloin tämä tapahtui?
siis niinkuin minä vuonna tai jtn???
Ihan tänä vuonna keväällä. Jokunen viikko ennen äitienpäivää(joka oli toukokuussa?) ja kesäkuun lopussa tulivat noin viikko ennen keikkaa.
Puukiuas on kertakäyttöinen
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

^^^^^^^^^^^JOOH...
ei mietin vaan sitä et jos olis ollut joskus niin nyt on ainakin palvelu parantunut! , mutta ei sitten mitään!
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

Tällä hetkellä Eddie´s Megastore tarjoaa Women in Uniform ja Purgatory T-Paidat hintaan 12 £ eli noin 17.3 €.
Sitten, ne onnelliset (niinkuin minä) jotka kuuluvat FanClubiin, saavat paidat hintaan 10 £ eli noin 14.4 €.!

Kaikki tilailemaan!
Miglu
Bändäri
Bändäri

Post by Miglu »

Tämän meidän raatavanneitokaisen kanssa tosiaa tilattiin paidat tuolta. Helevetin kauan siinä kyllä meni. Tulipahan kuitenki perille ja paljon on paita käytössä ollu. Hyvää laatuaha nuo on, ei näy oikeen mitään kulumisen merkkejä vielä ainakaa. Kyllä tuolta ihan huoletta pystyy tilaamaan. Meidän osalta toimitus eteni vähän 'tulee kun tulee' linjoilla, mutta eiköhän ne saa asiat nopeutumaan jatkossa.
2005, 2006, 2006, 2007, 2008, 2008, 2008, 2008, 2010, 2011, 2011, 2011, 2013
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

Ai niin.!

Tässä topiskissa on puhe Eddie´s Megastoresta, mutta on toinenkin virallinen kauppa!
Siis kaikille tiedoksi! Tarkoitan yhtä virallista kuin Eddie´s Megastore.!
Ja kaupan nimihän oli Iron Maiden Swag

Iron Maiden Swagissa saa kaikki hinntakin näkymään mieluisella valuutalla!
Paljon löytyy normi kamaa + tän vuoden kiertue paitoja!

...Itse muuten huomasin että muutama paita minkä olen Tampereen SwamMusicista ostanut, löytyy myös Iron Maiden Swagista...
Spartan
Kisälli
Kisälli

Post by Spartan »

Voimanorja wrote:Ai niin.!

Tässä topiskissa on puhe Eddie´s Megastoresta, mutta on toinenkin virallinen kauppa!
Siis kaikille tiedoksi! Tarkoitan yhtä virallista kuin Eddie´s Megastore.!
Ja kaupan nimihän oli Iron Maiden Swag

Iron Maiden Swagissa saa kaikki hinntakin näkymään mieluisella valuutalla!
Paljon löytyy normi kamaa + tän vuoden kiertue paitoja!

...Itse muuten huomasin että muutama paita minkä olen Tampereen SwamMusicista ostanut, löytyy myös Iron Maiden Swagista...
Enpä ole ennen tuollaista paikkaa tiennytkään, kiitos :wink:
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

^^ Voimaorja, sä olet parantanut ulosantia aika lailla. Mukavaa kun jaksat neuvoa noitten Megastore-ja muiden tilausjuttujen kanssa. Jatka samaan malliin. :wink:
fear of the feet
Vempare
Vempare

Post by fear of the feet »

onkos kukaan tilannu maiden huppareita hellsinkishopista? kiinnostais tietää minkä laatusia paidat on kun hintaakin on 60 euroo.
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

Käsittääkseni Stuntman.comissa myydään samoja paitoja, samoin kuin muutamissa levykaupoissa!

Paitat käsittääkseni ovat Fruit of the Loom tai Promo(jotain) -merkkisiä kunnonpaitoja!
Itselläni kokemusta molemmista tuotteista...
Rautaneito.com paidat olivat Fruit of the Loom samoin kuin Maidenin kiertuepaidat...
fear of the feet
Vempare
Vempare

Post by fear of the feet »

okei thanks :)
Ironist-86
Vempare
Vempare

Post by Ironist-86 »

Toi oli ihan uus saitti mullekin. Mutta ei kaikkia samoja kokoja kuin Eddie´s Megastoressa. Esim. xxl puuttuu kokonaan...ja sitä kokoa mie haluisin. Pitää tilata eddieltä paidat. Mut toi on hyvä toi valuutta homma, helpottaa asiointia kummasti.
Excuse Me, While I Kill Myself!!
kiden
Even Steven
Even Steven

Post by kiden »

2 viikkoa sitten tilasin Megastoresta tämän, tämän ja tämän. Tänään noudin paketin postista ja pirun hienoja kaikki tuotteet ja vaatteet oli just sopivia ei lliian isoja eikä liian pieniä, vaikka alkuun vähän pelkäsin että tilasinkohan liian pienet kun L:nä otin. Olen kaikinpuolin tyytyväinen ostoksiin.

Niin ja tilasinhan mä samaan syssyyn vielä fan club jäsenyyden, mutta siinähän tunnetusti menee about kuukausi.

Ostokset maksoin Nordean Visa Electronilla.
And your last thought was that you have become a noise a thin, nameless noise, among all these others howling in the empty dark room.

darling didn't we kill you?
poolrules
Veriveli
Veriveli

Post by poolrules »

^Onks toi ensimmäinen takki nahkaa vai jotain muuta ainesta, kun ei tuosta kuvasta ihan satavarmasti ota selvää? :D Komea se kuitenkin on.
kiden
Even Steven
Even Steven

Post by kiden »

poolrules wrote:^Onks toi ensimmäinen takki nahkaa vai jotain muuta ainesta, kun ei tuosta kuvasta ihan satavarmasti ota selvää? :D Komea se kuitenkin on.
Mitähän kangasta tää ois. Joku verkkatakin ja hupparin välimaasto tjsp :).
http://www.rautaneito.com/pusakka01.jpg
http://www.rautaneito.com/pusakka02.jpg
And your last thought was that you have become a noise a thin, nameless noise, among all these others howling in the empty dark room.

darling didn't we kill you?
IronToni
Vempare
Vempare

Post by IronToni »

Brain Damage wrote:Itsekin on tullut muutaman kerran ihailtua noita Eddie's Megastoren tuotteita, mutta ei ole raaskinut tilata kun hintaakin on jonkin verran ja toimitusajat tuhottoman pitkiä. Ne Maiden-aiheiset kahvimukit ovat varsinkin tosi hienoja. Kyllä sellaisesta kelpaisi kahvia ryystellä. 8)
Tästä olen kyllä täysin samaa mieltä! :o
Butch
Hang-Around
Hang-Around

Post by Butch »

12.12.2006 tilattuna 5 t-paitaa megastoresta, vielä eivät ole tulleet.. Pitää vissiin ottaa kirves olalle ja lähtee käymään englannissa? Pian lähtee mailia asian tiimoilta, saas nähdä mitä vastaavat. Joululahjoiksi (melko myöhään, myönnetään) noi niinku tilasin, mut onhan se joulu tänäkin vuonna ;)

Ei muuten tee mieli ihan heti uusiks tilata mitään tuolta.

PisS: niin ja luottokorttia on kyllä laskutettu ja tilausvahvistukset tuli sähköpostiin.
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Kyllä siinä menee parikin kuukautta että ne kamat tulee sieltä Megastoresta. Muistan kun lokakuussa tilasin niin marraskuussa tulivat perille Suomen keikkojen jälkeen. En nyt muista että vetääkö Steve Lazarus myös tuota Megastorea, mutta jos vetää niin se selittää hitauden. Ei ole helppoa lähes yksin hoitaa FC:tä kaikkine valittavine jäsenineen ja sen päälle vielä tuota megastorea.

Ainakaan ite en valita Megastoren hitaudesta, varsinkin kun ne paidat on pirun laadukkaita mitä sieltä tulee.
Post Reply