Kenelläkään mitään havaintoa?
Kyllähän se oli 4 kuukautta koskematta mutta on tuolla jotain mitkä on ollut pidempäänkin hiljaa..ja täysin turhia topicceja tyyliin face in the sand single..

Moderator: The Killer Krew
Piece Of My Mind wrote:Mutta paskanjauhannasta palautteeseen. Sellanen epäkohta ku topikkien automaattinen häviäminen... Tai käsittääkseni tälläisestä on kyse, kun jokunen vanha topiski on päässy katoamaan. Vaikka topikki vajoaakin sinne viimisimmille sivuille, ei se aina tarkota, että se on pois joutava. Monista vanhoista ketjuista löytyy pirusti asiaa, mitä on mukava lueskella. Ja aikaajoin ne tulee taas ajankohtasiksi.
"Joku roti tähä touhuun."
condemned wrote:Vanhoja ketjuja, etenkin lukotettuja sellaisia poistetaan kun ei riitä kaistaa aivan kaikkeen. Nytkin sitä menee lähes kaksinkertainen määrä mitä on ostettu.
poolrules wrote:^En oo kovin tarkasti näiden foorumeiden toimintaan perehtynyt, mutta millä tapaa joku yksittäinen topic sivulla 9 vie kaistaa? Eikö se kaistan kulutus kuitenkin riipu kävijöiden määrästä?
Perseestä tuo topicien poistaminen on, mutta jos ylläpidon mielestä se on ok, niin sitten se on. Tyydyttävä vain purnaamaan asiasta.
EDIT: Kuinkas muuten on, kun noita topiskeja on poisteltu, onko ne tuhottu totaallisesti vai arkistoitu jonnekkin mystisiin kansioihin ?? Mahtaako kukaan tietää kadonneiden topiskien kohtaloa ??Finnarry wrote:Niin, siis ylläpito ei poista ketjuja viimeisiltä sivuilta itse, eikä muitakaan auki olevia topikkeja. Joitakin suljettuja ketjuja, joissa ei ole ollut päätä eikä häntää kyllä poistetaan kokonaan (ja muutkin suljetut tuppaa ajan kanssa poistumaan).
gui kiden voipi varmaan valaista tuota teknistä puolta minkä ajan/määrän jälkeen topic häviää itsestään.
Noilla poistamattomilla topikeilla on suoranainen vaikutus tuohon Bandwithiin.Pertti Keinonen wrote:
Tilastoja elokuulta:
Unique visitors 8167
Hits 2569257
Bandwidth 33.90 GB
Jos olen oikein ymmärtänyt, niin kaistaa saamme nykyisellä kuukausimaksulla 20 GB... Eli ei olla kuin 70% yli...
Kyllähän se tietokanta kasvaa ku tulee koko ajan lisää topiceja. Vanhoja lähtee jos niihin ei ole kirjoiteltu muutamaan kuukauteen, en näe tässä ongelmaa, esim tän Queen topicin kanssa ois voinu tehdä niin että joku ois nostanu sen takas keskusteluun postaamalla siihen jotain niin ois pysyny täällä. Noi äänestys topicit pitää poistaa manuaalisesti niin ne tuppaa olemaan aina tuolla.poolrules wrote:Mielenkiintoista on, että eipä ole ylläpidosta kukaan kertonut mikä tuo aika on jonka jälkeen topic poistetaan. Vaikka siitä on useaan eri otteeseen ihmetelty.
Pera, gui kiden tai joku muu. Faktoja pöytään.
Minä voin sen teille kertoa. Pertillä on fetissi. Yön pimeinä tunteina, pyörittyään unettomana vieressäni, hän nousee ja alkaa poistella randomina topiceja. Kuten tiedämme, nukkuminen on posereita varten ja Perttihän ei ole poseri. Poolrules, Spede tai anyone. Järkeä käteen.poolrules wrote:Mielenkiintoista on, että eipä ole ylläpidosta kukaan kertonut mikä tuo aika on jonka jälkeen topic poistetaan. Vaikka siitä on useaan eri otteeseen ihmetelty.
Haluatteko arvata, mitä tästä seuraisi. Jos nyt jo käydään itkemässä kadonneiden topicien perään (joissa on ollut oletettavasti teelusikan tarkka tortun leipomisohje) niin mitä se olisi, jos siitä olisi vielä maksanut. Silloinhan sitä olisi vielä paremmat perusteet olla vaatimassa jos jonkinlaista oikeutta.vomitnorge wrote:(eiks olis viisasta jos vaikka foorumilaisilta kerättäs 2 €? kun rekisteröityy?
tai jotain vastaavaa?)
Taisi mennä sulta hieman ohi tuo mun tekstin pointti, koska aikaisemmin on jo todettu että ei niitä randomilla poisteta. Kyselin siis tuota aikaa kuinka kauan topic voi olla hiljaisena ennen kuin se automaattisesti poistetaan. Joten järkeä voi ottaa käteen ihan itsekukin.Sakari Östermalm wrote:Minä voin sen teille kertoa. Pertillä on fetissi. Yön pimeinä tunteina, pyörittyään unettomana vieressäni, hän nousee ja alkaa poistella randomina topiceja. Kuten tiedämme, nukkuminen on posereita varten ja Perttihän ei ole poseri. Poolrules, Spede tai anyone. Järkeä käteen.poolrules wrote:Mielenkiintoista on, että eipä ole ylläpidosta kukaan kertonut mikä tuo aika on jonka jälkeen topic poistetaan. Vaikka siitä on useaan eri otteeseen ihmetelty.
Hyvä vinkki.gui kiden wrote:Noi äänestys topicit pitää poistaa manuaalisesti niin ne tuppaa olemaan aina tuolla.
Onko käsite sarkasmi sinulle tuttu? Jos nyt sitten rautalangasta väännän; eli tarkoitukseni ei ollutkaan vastata kysymykseesi vaan otin osaltani kantaa siihen, mistä täällä milloinkin purnataan. Milloin minä muka olisin täällä puhunut asiaa? Tehtäväni tällä laudalla on ihan joku muu ja sillä ei todellakaan ole järjen kanssa mitään tekemistä. Hengittäkää seuraavaksi kahdesti, tai lukekaa edes kahdesti, ennen kuin vedätte sanomisistani niitä kuuluisia sinne kuuluisaan.poolrules wrote:Taisi mennä sulta hieman ohi tuo mun tekstin pointti, koska aikaisemmin on jo todettu että ei niitä randomilla poisteta. Kyselin siis tuota aikaa kuinka kauan topic voi olla hiljaisena ennen kuin se automaattisesti poistetaan. Joten järkeä voi ottaa käteen ihan itsekukin.
Joo, söin sitä tänään aamupalaksi.Onko käsite sarkasmi sinulle tuttu?
Asia vilpitön. Se vain, että käytit quotena tuota minun kysymystä (mielestäni asiallinen kysymysJos nyt sitten rautalangasta väännän; eli tarkoitukseni ei ollutkaan vastata kysymykseesi vaan otin osaltani kantaa siihen, mistä täällä milloinkin purnataan.
Hmm... Mistähän olit laskeskellut tuota 28 eskon kulua per kuukausi? Enivei, kuukaudessa maksan kympin webhotellille loistavasta palvelusta. Kaikki tämä kustannetaan paitamyynnillä. En ole halunnut ottaa "lahjoituksia" muilta käyttäjiltä vielä tässä vaiheessa, kun omat rahkeet ovat riittäneet vielä mainiosti. Olen kovasti tässä asiassa sitä mieltä, että artisti maksaa ja artisti päättää. Tonttu käteen, enkä roudaa.Voimanorja wrote:^^^^sellaista kyselisin että tuosta ilmenee mielestäni että n. 28 € menee kuukaudessa? tähän Rautaneito.com -sivustoon, mutta enemmän käytetään.
Kysymykseni siis kuuluu:
Kuka nämä kaikki maksaa?
Ei kai nyt Keinosen ja Guin pussista laiteta tän ylläpidoksi?
Ihan asiallisen topiskin Jauno loi, tuskin sille mitään tarvii tehdä... Kysymys oli jo aika useaa askarruttanut. Tosin asia on kutakuinkin loppuunkäsitelty, mutta turha tämän topiskin suhteen on lukkoja vielä viritellä tai delete napin painoa suunitella, sillä asiattomiakin topiskeja ravaa vielä vapaalla ja noitten lukkoon jo napsahtaneiden topiskien kanssa voi tuota deletointia harrastaa."Kysymykset, ehdotukset, palautteet ja ylläpidon tiedotteet."
Näin olisin tehnyt mutta kun oli myöhästä.gui kiden wrote: esim tän Queen topicin kanssa ois voinu tehdä niin että joku ois nostanu sen takas keskusteluun postaamalla siihen jotain niin ois pysyny täällä
Kyrpiiköhän ketään koskaan ikinä rautaneito-sivun olemassaolo?mercenary wrote: Oonko ainoa, jota tämän topickin olemassaolo kyrpii...? Pitäiskö tälle tehdä jotain?